Povídky

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace31. 8. 2016
Počet zobrazení8394×
Hodnocení3.80
Počet komentářů5

Trochu jsem to nedomyslel. Hlavně oblečení. Těsný nátělník celkem v pohodě, ale jít na ostro ve volných krátkých šortkách z tenké bavlněné látky, jak tak rád chodím, aby se mi v nich rýsoval houpající se pták, tak to jsem trochu přehnal…

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace28. 8. 2016
Počet zobrazení4040×
Hodnocení4.04
Počet komentářů9

„Jsem zvědavý, co se stane, až se potkají.“ „Hazarduješ, Adame. Někomu by se nelíbilo, kdyby potkal své temné dvojče.“ „A své světlé? Zaplatím za to.“ „Jak myslíš. Dávej na sebe pozor,“ ale to už je telefon hluchý. Zamračeně se podívá na plášť. Je dokonalý, ale něco tomu chybí. Jde ke korálkům, odkud vytáhne tmavé kameny, které se slabě lesknou. Přesně. Zatíží to kapuci i dolní lem. Vezme ho a jde našívat.

  • Eddie24
Stylromantika
Datum publikace27. 8. 2016
Počet zobrazení4045×
Hodnocení4.57
Počet komentářů7

Blížil sa deň, keď mal prísť Erik znovu na tri dni. Tesil som sa na neho ako dieťa na novu hračku. Ani som si neuvedomoval ako veľmi. Tentoraz som sa sám Kike ponúkol, že pôjdem po neho na stanicu. Ani som nepočkal a hneď som vyrazil. Do jeho príchodu to boli ešte dve hodiny, no ja som už čakal na príchod vlaku. Ako som tam sedel na lavičke, napadlo ma niečo šialené. Prečo sa tak teším na Erika? Prečo sa cítim v jeho blízkosti taký šťastný? Prečo? Prečo? Nie, to nemôže byt pravda! Je to priateľ mojej sestry. Ja nemôžem byt buchnutý do môjho budúceho švagra! NIE! NIE! NIE!

  • Petroland
Stylromantika
Datum publikace18. 8. 2016
Počet zobrazení3122×
Hodnocení3.21
Počet komentářů9

Jeden pohan, jeden žid
A bůh pravil "Račte žít...
vzorně a spolu"

  • Petroland
Stylromantika
Datum publikace28. 7. 2016
Počet zobrazení4197×
Hodnocení4.68
Počet komentářů11

Rád bych vám sdělil, že jsem si to řekl jen v duchu, obávám se však, že bych svévolně zakrýval relativně důležitou informaci v mém příběhu. Ztratil jsem pojem o tom, co je v duchu a co je nahlas. Mohl to být následek potlačované osobnosti, která ironicky komentovala dění v naší rodině zhruba už od doby, kdy Sametová revoluce slavila dvacáté výročí, či to mohlo být triumfální vědomí, že jsem dnes ztratil své mentální panictví a požádal někoho mimo rodinu o intimní vztah. Důvodů bylo nejspíše početněji a mnohé jsem jistojistě nenašel, i když jsem po nich později ještě pátral. Následky byly však jasné jako facka, kterou jsem napůl očekával.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace26. 7. 2016
Počet zobrazení6513×
Hodnocení2.86
Počet komentářů14

Byl jednou jeden chlapec, který se odmala často červenal, že byl rudý až za ušima. A v létě ho slunko také opalovalo vždy do červena. Nikdo mu tedy neřekl jinak než Červený Ruda, i když se ve skutečnosti jmenoval Mojmír.

  • Petroland
Stylromantika
Datum publikace21. 7. 2016
Počet zobrazení8290×
Hodnocení4.33
Počet komentářů6

„Počkej, sundám si košili.“ Sedl jsem si a pracně porozepínal knoflíky. On mě napodobil tím, že si přes hlavu přetáhl tričko. Už si sundával i kraťasy, chtěl jsem jít pomaleji, ale zároveň mě táhla nesmírná touha jít dál a dál. Už jsem měl výhled na jeho chloubu, která se přes obnošené trenky tyčila tak viditelně a nesvázaně, až mi z toho vyschlo v krku. Sám jsem si rozepnul pásek a stáhl si kraťasy. Oči jsem měl jen pro něj, on zas jen pro mě. Než jsme však začali s hlavním chodem, následoval ještě předkrm v podobě další řady polibků a objímání, tentokrát však bez překážející látky. Tělesná teplota se přenášela mnohem lépe a zážitek to byl vskutku intenzivní. Jeho vypracované opálené tělo proti mému hubenému, taky ale opálenému se třelo a já umíral rostoucí, neskonalou rozkoší. Jakoby dohodou jsme přestali s polibky a hlazeními.

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace14. 7. 2016
Počet zobrazení3814×
Hodnocení4.05
Počet komentářů10

Připraví krabice, ale žaludek ho opět donutí sejít dolů do kuchyně. Ohřeje si vývar. Sedí v kuchyni, oknem se dívá ven. Najednou si uvědomí, že vyhlíží modré auto. Sevře lžící. Proč? Proč zrovna on? Nepoddá se tomu. Ta noc nic neznamenala, ty dlouhé prsty vzbuzující v něm zapomenuté pocity neznamenaly nic. Byl to jen sex, i když si ho moc neužil kvůli práškům, které vše tlumily. Možná je to jen dobře.

  • Petroland
Stylromantika
Datum publikace13. 7. 2016
Počet zobrazení4543×
Hodnocení4.48
Počet komentářů5

Zápasy v kopané se odehrávaly na hřišti nedaleko školy. Asi půl kilometru od nejzápadnější budovy ústavu se shromažďovaly týmy gymnázia a elektrotechnické průmyslovky. Pohledy každého bojovníka probodávaly pohledy členů jiného týmu, nastoupeni za sebou, hrdě a triumfálně hledíce na tribuny rozjásaných davů učitelů a nedůležitých městských představitelů mysleli na taktiky, finty, způsoby hry, šance vlastní a nevlastní a jiné soutěživé pošetilosti. Já ty pohledy znám… Ale jen z fotografií. Toho dne jsem seděl se dvěma dalšími vyvrhely v opuštěné šatně a díval se do blba. Čas se vlekl a s trpělivostí zlatokopa, který dennodenně sedává u řeky a hledá zrnka v pánvi plné jílu a písku, mě doháněl k šílenství. Přibližně po čtyřiceti minutách přiběhl do šatny spolužák Tomáš.

  • Saavik
  • HRÁŠEK
Stylromantika
Datum publikace12. 7. 2016
Počet zobrazení5447×
Hodnocení4.76
Počet komentářů7

To všechno bylo krásné. Ale přece jenom, každý pohled okolo mi připomínal, že jsem jiný. Byl jsem jediný člověk na ostrově. Jediný člověk na ostrově plném Kentaurů…

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace7. 7. 2016
Počet zobrazení3785×
Hodnocení4.01
Počet komentářů5

Zapomeň na to, všímej si panenek a své sny o milování nech na pokoji. Nejhorší je, že si dovede představit je dva v posteli. Prohlíží si panenky, diskutují o nich, dívají se na ně a plánují, která půjde na výstavu a která ne. Richard si uvědomí, že začíná být uvolněnější, ale taky i napjatější. Připomíná mu minulost, ale taky se s ním cítí hezky. Možná kdyby ho potkal před páry léty, dal by si říct. Opět myslím na sex, pomyslí si znechuceně. Měl by to už vzdát.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace5. 7. 2016
Počet zobrazení5277×
Hodnocení4.28
Počet komentářů7

"Tahle postel je dostatečně velká pro nás oba!" Zvednul se a podíval se na mě. "Nebude to divný? Co když nás tu ráno někdo najde?" zeptal se vyděšeně. "Mám nařízený budík na sedmou a všichni mají nakázáno, že během volna mě dřív než v osm budit nesmí. Navíc jsem všem zabavil kartu od pokoje, takže buď v klidu!" Ujistil jsem ho dostatečně, protože zalezl pod peřinu vedle mě. Leželi jsme naproti sobě a koukali si do očí. Beze slov jsme jeden druhého obdivovali. Najednou natáhl ruku a pohladil mě po tváři. Rukou sjel přes mé rameno až k mé ruce a naše prsty se opět propletly. Když zavřel oči, já je zavřel taky. V tu ránu jsem usnul a ani jsem nevěděl jak.

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace2. 7. 2016
Počet zobrazení3255×
Hodnocení4.01
Počet komentářů6

Erik po něm pokukuje. „Nemusíte tak spěchat,“ podotkne tiše. Rád by ho nechal na pokoji, ale to prostě nejde. Ty panenky musí svět vidět. Prudce dýchající Richard se zastaví. „Běžte pryč. Zmizte z mého života.“ „Nemohu.“ „Proč sakra ne? Najděte si někoho jiného pro ty svoje kejkle.“ „Já chci vás.“ Richarda bodne u srdce. Chci vás. Sakra, myslel, že už má chuť po sexu za sebou. Zřejmě není úplně mrtvý.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace29. 6. 2016
Počet zobrazení6691×
Hodnocení3.74
Počet komentářů6

A jaké jsou vaše zkušenosti s naší službou nabídky pánských erotických pomůcek u Vás doma? Podělte se v diskusi! Michal, 49 let dne 17. dubna ve 12:45 hod. napsal: Byl u nás dealer Filip a byl naprosto úžasnej! Sešlo se nás na předváděčku 5 známejch a Filip přivezl asi 10 kousků sexy pánského prádla, který na sobě předváděl. Souhlasili jsme, že se nemusí převlíkat v ústraní, protože jsme byli na jeho nahý tělo zvědavý. Má krásný dlouhý péro s prověšenejma koulema…

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace28. 6. 2016
Počet zobrazení3787×
Hodnocení4.06
Počet komentářů10

„Halo!“ zařve nespokojeně, když ho nikde nevidí. Má tu čekat? „Dobrý den! Jmenuji se Erik Reček.“ Muž mu podává se širokým úsměvem ruku. „A co má být?“ řekne nevrle. Cizí lidi nemá rád. Když se mu rozsvítí. „Oh bože, omlouvám se, ale nepoznal jsem vás hned. To jste vy! Děkuji za pomoc. Co potřebujete?“ „Jsem rád, že jsem vás našel. Jak jsem řekl, jmenuji se Erik Reček a mám v Praze malou galerii Noční stíny. Rád bych vystavoval vaše panenky.“ V duchu zaúpí, když vycítí nesouhlasnou vlnu. Tohle bude těžký oříšek.

  • FentyXX
Stylklasika
Datum publikace27. 6. 2016
Počet zobrazení4326×
Hodnocení4.51
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2016

"Nerad vás ruším, hrdličky, ale večeře čeká." Ten hlas mi byl povědomý. Vstal jsem a málem mě ranilo. Miguel stál opřený o futra a usmíval se od ucha k uchu. Vykulil jsem oči a podíval se na Adriana. Ten jen mlčky koukal a usmál se na mě. Miguel vstoupil do místnosti a blížil se ke mně. Trošku mi připomínal Eriku v tý chůzi. Sebevědomá a ambiciózní. Stál naproti mně.

  • Saavik
Stylromantika
Datum publikace25. 6. 2016
Počet zobrazení7524×
Hodnocení4.74
Počet komentářů23

Od malička jsem měl rád koně. Zdáli se mi jako nejkrásnější zvířata na zemi. Hodiny jsem se vydržel dívat, jak běhají v ohradách. A tak, když jsem dostal příležitost vypomáhat na jednom malém statku, neváhal jsem ani chvilku. Byla tam dost fluktuace zaměstnanců, protože kůň, to je dřina a starost. To krásné je až na konci. Snad to bude znít jako klišé, ale opravdu je pohled z koňského hřbetu nejkrásnější.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace23. 6. 2016
Počet zobrazení10972×
Hodnocení4.14
Počet komentářů8

Nejvíc mě pak vzal ten záběr. Ani jsem nevěděl, že když mě Roman postříkal, vzal tu kameru do ruky a natočil tu mrdku na mým ksichtě. Když jsem pak viděl, jak za pomoci jeho honění stříkám svou vlastní mrdku k té jeho, tak jsem se znovu udělal…

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace22. 6. 2016
Počet zobrazení3386×
Hodnocení4.41
Počet komentářů5

„Jmenuji se Erik Reček. Mám v Praze malou galerii Noční stíny. Vystavuji všechno možný. Letos jsem náhodou u známých zahlédl jednu fotografii a zaujaly mě panenky. Dalo mi slušnou práci zjistit, že by to místo mohlo být tady. Tady to vystavoval!“ Na stole přistanou tři fotografie. Milan si jednu přitáhne a zkoumá. Nejsou nic moc, usoudí a potom mu to dojde. „To je Richard!“

  • FentyXX
Stylklasika
Datum publikace20. 6. 2016
Počet zobrazení4650×
Hodnocení4.27
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2016

Když jsem šel nahoru, přemýšlel jsem o tom, že není možný, aby měl tak dlouhý péro. Ta představa vyvolávala úzký prostor v mých kalhotách a zároveň šílenou bolest v mém análu. Jenže, když jsem vstoupil do pokoje, Miguel si ho honil a bylo mu absolutně jedno, že jsem klidně mohl bejt Elena. Mimochodem, jeho nářadí bylo opravdu neskutečně dlouhé.

  • Dream & Love
Stylromantika
Datum publikace19. 6. 2016
Počet zobrazení3020×
Hodnocení4.31
Počet komentářů3

Večer vášnivý milování. Nic takovýho jsem nikdy před tím nezažil. Jsem z toho totálně vedle, hormony naprosto splašený, nepřetržitá euforie. Pak si povídáme. Válíme se nazí po posteli a pořád si povídáme. Vydržíme takhle celou noc, spát vůbec nepotřebujeme. Za den padnou dvě krabky cigaret, ale mně je to jedno. Je mi totiž všechno jedno. Jsem zabouchnutej jako ještě nikdy.

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace15. 6. 2016
Počet zobrazení4608×
Hodnocení4.17
Počet komentářů5

„Něco dělejte, nebo se fakt zblázníte.“ Tehdy se poprvé rozesmál. Připadal si jako blázen a za dobu rekonvalescence měl tisíc chutí to vzdát. Zapomenout že nějaký Richard Vágner existuje. Něco mu v tom vždy zabránilo. Možná právě ironický suchý hlas toho psychouše, který ho nevybíravě popichoval.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace12. 6. 2016
Počet zobrazení10288×
Hodnocení3.90
Počet komentářů11

MŮJ INZERÁT:
Osobní trenér pro začínající ve fitness zdarma!
Podmínky: Věk do 45 let, potřeba vybudování svalstva nebo získání kondice (nikoli snížení tělesné hmotnosti), čistotnost, spolehlivost, poslušnost, odměna za trénink protislužbou. Volba posilovny dle vlastního výběru.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace5. 6. 2016
Počet zobrazení5574×
Hodnocení4.62
Počet komentářů12

Strhli z nich bederní roušky a zavěsili je do nějakých houpaček. Od pohledu bylo jasné, k čemu to slouží. Leželi vedle sebe na zádech, nohy ke stropu, přivázané provazy. Jejich hnědá pozadí tak byla cele k dispozici komukoliv, kdo přistoupil. Ruce jim zkroutili pod záda a svázali. Hlavy nechali přepadnout přes okraj houpačky tak, aby se do jejich úst pohodlně dostal každý s rozepnutým poklopcem.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace3. 6. 2016
Počet zobrazení4377×
Hodnocení4.62
Počet komentářů5

Henry a Lee ztuhli. Henry se chvíli díval k obřadišti a pak řekl: „Jo takhle je to, Matt chce mít zase něco extra, nejhezčí péra, nejtěsnější díry, vždycky všechno voprcat jako první! Tak to teda ne! Lee, mrkni se, u toho oltáře mají čmoudi někde ten svůj zázračnej nápoj. Než se dostaví náš princ na bílým koni, trochu si tady s mladým pohrajeme!“