Povídky

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace19. 1. 2022
Počet zobrazení2289×
Hodnocení4.70
Počet komentářů4

Když se před osmou ráno probudil, první, na co si vzpomněl, byl jeho mladý šéf, a jak se mu po ránu asi daří, pokud tedy dodržel, co slíbil, a zůstal zamčený. Rozesmál se, sakra chtěl by u toho být. Ten darebák vede jedna nula a ani o tom neví. Škodolibě zadoufal, že ho to aspoň ráno vzbudilo, patřilo by mu to.

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace18. 1. 2022
Počet zobrazení3024×
Hodnocení4.46
Počet komentářů14

„Něco mě napadlo, Matýsku,“ začnu mu dlaní bloudit po břiše a po hrudníku a u toho mu nenápadně vyhrnovat triko. „Jestli teda budeš souhlasit,“ dodám a potutelně se zaculím. Napadlo mě totiž, že mnohem šikovnější a výhodnější bude, když Máťovi už teď ukážu, co v tý papírový tašce je. A nejen ukážu, já mu to předvedu i velice, velice názorně.

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace14. 1. 2022
Počet zobrazení8211×
Hodnocení4.68
Počet komentářů14
Oceněnípovídka roku 2022

Křičel a kopal, přiměřeně bolesti, kterou mu tohle zaučování přineslo, kroutil se jako had, ale to mu nebylo nic platné. Plugy a katetry si prorazily svou cestu a Pán mu honil, zatímco doktor mu ručně masíroval prostatu, nebo ho rovnou ojel. Nechávali ho křičet, dokud sám od sebe nepřestal a nezačal přirážet proti třem prstům masírujícím jeho prostatu. Dokud nestříkal, nepustili ho.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace13. 1. 2022
Počet zobrazení3778×
Hodnocení4.46
Počet komentářů7

Zatímco obezřetně kráčím několik kroků za Richardem, v hlavě mi zní ta jeho věta. Já se s tebou nechci prát. Okamžitě mi totiž naskakuje otázka: A co se mnou chceš teda dělat? Hm, a co já vlastně chci, aby se mnou dělal? Kvůli čemu jsem sem přišel? A kvůli čemu si on myslí, že jsem přišel? Co když jsou naše představy diametrálně odlišný?

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace12. 1. 2022
Počet zobrazení5509×
Hodnocení4.71
Počet komentářů9

Ne že by snad věřil v nalezení muže svého života, tuhle myšlenku opustil už dávno, co se před lety rozvedl, to zkusil dvakrát a nedopadlo to. V letech krátkodobých, většinou výhradně sexuálních vztahů, které střídal po dobu, co byl ženatý a kluci byli malí, zjistil, že chlapi jsou z něj nadšení jenom do prvního pokusu o zasunutí. To jeho divnopéro narostlo do takového tvaru a rozměru, že to nikdo dlouho nevydržel.

  • Isiris
  • Miky
Styltvrďárna
Datum publikace26. 12. 2021
Počet zobrazení2570×
Hodnocení4.54
Počet komentářů7

Očima nenápadně mrknu na tacháč. No fakt, mý pocity nelhaly – Mates si to klíďo valí něco přes stovku! Aspoň že v obci zpomalí na krásných pětapadesát… Sám pro sebe se usměju, všechny tyhle jeho přestupky si s ním ještě vyřídím! Pro teď ale rádoby ležérně prohodím: „Hele, to seš tak bohatej, že máš na pokuty? To je dobře, že to vím! Jsem tě chtěl na ten oběd pozvat, ale očividně teda spíš pozveš ty mě, co?“

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace24. 11. 2021
Počet zobrazení3409×
Hodnocení4.59
Počet komentářů23

Zůstanu opřenej o tu lampu a sleduju jeho záda, dokud se mi neztratí ve tmě. Snažím se zahnat slzy, který se mi hrnou do očí, ne, nechci kvůli němu zas brečet, a rozhodně ne tady. Ne pod tou jedinou lampou, kde je na mě ze všech stran vidět.

  • Isiris
  • Miky
Styltvrďárna
Datum publikace10. 11. 2021
Počet zobrazení3002×
Hodnocení4.59
Počet komentářů16

Zakření se na mě: „Jo tak líp! A z jakýho jako důvodu si myslíš, že se ti se mnou bude učit líp? Před klukama jsi mimochodem mý doučovací metody docela zdrbnul, což si teda ještě vyřídíme!“ Sleduju ho, jak odemyká dveře od bytu, a koušu se do rtu. „Však já jsem nikdy neřekl, že bys mě nic nenaučil, jenom že jsi vzteklej panovačnej šprťák s přehnanýma nárokama,“ poznamenám schválně trochu nadsazeně.

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace5. 11. 2021
Počet zobrazení3948×
Hodnocení4.67
Počet komentářů18

”Vidíš, kolibříku, život je přece krásný, vždycky přesně tak krásný, jak krásný ho dokážeme vidět.”

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace24. 10. 2021
Počet zobrazení2740×
Hodnocení4.50
Počet komentářů11

Pozoruju jeho zamračenou tvář… a teprve po chvilce si uvědomím, že se celou dobu nervózně koušu zevnitř do rtů. Úplně nejradši bych ho teď povalil na zem a tu jeho nasranost z něj prostě zlíbal. Anebo taky vyšukal. No, proč troškařit, klidně obojí. Ale kdyby byť jenom věděl, že se mi to honí hlavou, tak by mě asi zabil, tak moc nasranej teď je.

  • Isiris
  • Miky
Styltvrďárna
Datum publikace17. 10. 2021
Počet zobrazení3181×
Hodnocení4.63
Počet komentářů9

„Hele, tak máš dvě možnosti. Vlastně tři. Za prvý, můžeme se podívat na nějakej film. A pak půjdeš domů. Nic víc. Za druhý, pokud budeš chtít něco víc, tak si ale vymyslím pořádnej trest. Za to tvý zpoždění plus za to, jak mi tu lžeš do očí. A za třetí, pokud tě nezaujalo nic z toho, tak se můžeš vrátit, odkud jsi přišel.“ A samozřejmě doufám, že si vybere jedničku nebo dvojku, protože jsem se na dnešní odpoledne s ním už těšil… Ačkoliv jsem teda měl úplně jiný plány! Jak on to dělá, že to ve mně umí pokaždý všechno tak překopat?!

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace15. 10. 2021
Počet zobrazení2720×
Hodnocení4.71
Počet komentářů10

Pokud jde o lásku, nejsou namístě žádné předsudky, milovat lze v každém případě i ďábla, je to nakonec vždy jenom trochu složitější chemický proces.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace10. 10. 2021
Počet zobrazení3585×
Hodnocení4.50
Počet komentářů5

Uplynul další týden a celou tu dobu jsem se nemohl dočkat víkendu. Je s podivem, jak může být týden dlouhý. Ještě jsem tam nedorazil a přišla mi Smska. Přijď do herny jako pes!

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace8. 10. 2021
Počet zobrazení2792×
Hodnocení4.73
Počet komentářů13

Vždy je moc dobré, když víte, co v životě chcete, ale ještě mnohem důležitější je najít odvahu udělat to, co opravdu nechcete.

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace1. 10. 2021
Počet zobrazení2896×
Hodnocení4.68
Počet komentářů7

Jediná osoba na světě, před kterou se celý život musíte mít opravdu na pozoru, jste vždy jen vy sám.

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace24. 9. 2021
Počet zobrazení3535×
Hodnocení4.71
Počet komentářů12

Jediné spolehlivé místo, kde lze nalézt pevnou půdu pod nohama, je vždy úplné dno.

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace22. 9. 2021
Počet zobrazení3555×
Hodnocení4.37
Počet komentářů8

Chtěl bych si malinko pohrát, o tom žádná, od včera nemyslím na nic jinýho. Jenom aby ze mě tu proklatou VĚC konečně sundal! Stejně mi ale tělem proběhne malý zachvění, z toho jeho ‚varuju tě‘, co předtím napsal.

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace17. 9. 2021
Počet zobrazení3045×
Hodnocení4.66
Počet komentářů11

To, že se nám nelíbí to, co se nám právě děje, ještě neznamená, že to není úplně přesně to, co se nám právě dít má.

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace10. 9. 2021
Počet zobrazení3642×
Hodnocení4.41
Počet komentářů21

Pokud opravdu chcete najít sami sebe, nesmíte se bát hledat i na velice nepěkných místech.

  • maxim
Styltvrďárna
Datum publikace8. 9. 2021
Počet zobrazení5455×
Hodnocení4.63
Počet komentářů6

Normálně na prázdný profily nereaguju. Nemá tu nic o sobě. Jen věk. 25 let. O deset mladší než já. Ještě tu chybí modrá hvězdička, že se právě zaregistroval. Normálně na prázdný profily nereaguju, jenže jsem nadrženej jak háravá fena. Už asi týden jsem s nikým nešukal a ten tlak se nedá vydržet.

  • Isiris
  • Miky
Styltvrďárna
Datum publikace5. 9. 2021
Počet zobrazení3752×
Hodnocení4.58
Počet komentářů5

Po zbytek zhruba pětiminutový chůze nemluvíme – správně odhadl, že když vůbec netuší, která bije, bude lepší, když bude mlčet… Vydrží mu to ale jenom do tý doby, než před jedním relativně obyčejně vypadajícím vchodem zastavím a potutelně na Matese mrknu.

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace4. 9. 2021
Počet zobrazení3667×
Hodnocení4.63
Počet komentářů7

Pokaždé, když si myslíte, že jste nalezli cestu ven z labyrintu života, ukáže se, že je to naštěstí jenom další odbočka.

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace23. 8. 2021
Počet zobrazení4232×
Hodnocení4.48
Počet komentářů5

„Víš, jak jsem ti říkal, že znám hodně různejch doučovacích metod? Tak tahle na tebe tenkrát očividně nezabrala… Čili vyzkoušíme jinou.“ A než se stihne zeptat, jakou, nebo spíš v jeho případě prohodit něco posměšnýho, přetáhnu ho tím páskem přes podbřišek. Zatím ho má chráněnej trenýrkama i tričkem, i tak se ale hodně lekne a cukne sebou. A to jsem přitom schválně mířil vejš, než hodlám zamířit vzápětí.

  • KinkyGay
Styltvrďárna
Datum publikace13. 8. 2021
Počet zobrazení5361×
Hodnocení4.53
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2021

Rychle jsem se svlékl a natáhl si štulpny. Vsunul jsem do sebe anální kolík a zkusil jsem, jestli funguje. Už při nejslabším nastavení jsem cítil, jak vibruje. Zase jsem ho vypnul, na něj ještě bude čas. Dal jsem věci na stranu a nachystal jsem si provazy. Svázal jsem si nohy u kotníků, pak nad a pod koleny. Kratším provazem jsem připevnil pouta k mým svázaným nohám a uzel udělal co nejdále. Pak jsem si lehl na břicho, nasadil si kuklu a dal ruce do pout. Chvíli jsem váhal, pak jsem zacvakl jednu ruku. Martin se ještě sprchoval, tak jsem zacvakl i druhou a zkusmo se vzepřel v poutech. Držela, jak měla, a stejně tak i provazy. Tak už je to zase tady, pomyslel jsem si. A tentokrát dokonce dobrovolně. Ležel jsem tam takhle oslepený a spoutaný v kozelci a poslouchal jsem.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace6. 8. 2021
Počet zobrazení2324×
Hodnocení4.12
Počet komentářů2

„Haf." „Tak šup, mazej se obléci!" Podíval jsem se na něj s jednoznačnou otázkou v očích. Neverbálně jsem dostal jednoznačnou odpověď. „Ano, Pane." Vstal jsem tedy a odešel jsem k brance se obléci, i když nerad. Pospíchal jsem, a tak jsem byl brzo zpátky. „Vidím, že se snažíš, čubí. To jsem strašně rád. Tak co, jak ses měl, přemýšlel jsi o tom, co chci a co budeš?"