Povídky

  • CharlesKing
Styltvrďárna
Datum publikace23. 1. 2023
Počet zobrazení4187×
Hodnocení4.53
Počet komentářů3

Cítil, jak mu o prdel pleskají bratovy koule, ten zběsile přirážel a tvrdě si bral jeho anál. Vzdychal Simuimu do ucha: “Jo, jsi fakt krásné úzký, skvělý! Drž! Ta bolest přejde. Takhle to dělají velcí kluci, bráško.” Po chvíli cítil Simui cukání v jeho i ve svém ocasu. Kenji pustil ten jeho, párkrát přirazil a už se Simuimu rozléhalo v zadku teplo. Bratr do něj musel napumpovat hodně velkou dávku, protože jen co ho vytáhl, po stehnech mu začala téct mrdka. Přes bolavý anál byl pořád vzrušený, a tak si chytil ocas, stačily tři přetažení a už i on stříkal na dlaždičky před sebou.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace28. 12. 2022
Počet zobrazení7574×
Hodnocení4.66
Počet komentářů9

S povzdychnutím se prohrábnu účesem, znovu popadnu mobil a začnu na netu hledat nejbližší obchod s potřebama pro kutily. Achjo, jenže copak já jsem nějakej kutil? Jo, dejte mi noťas rozloženej na jednotlivý šroubky a komponenty – a já vám ho sestavím. A dost možná bude fungovat líp, než fungoval předtím. Ale vrtat díry do zdi nebo řešit, že je někde vadný nějaký těsnění? Tomu teda říkám výzva!

  • KinkyGay
Styltvrďárna
Datum publikace27. 12. 2022
Počet zobrazení3558×
Hodnocení4.83
Počet komentářů8

Naposledy jsem se podíval na hodinky. Pak jsem si nasadil masku přes oči a poslepu si nasadil pouta na ruce. Když zacvakla první ruka, chvíli jsem přemýšlel. Moje zoufalé péro mě ale rychle přesvědčilo a zacvakl jsem i druhou ruku. Ticho prořízlo hlasité cvaknutí a já věděl, že není cesty zpátky.

  • Majk
Styltvrďárna
Datum publikace17. 12. 2022
Počet zobrazení2431×
Hodnocení3.97
Počet komentářů8

"Tak čo štetka? Páčilo sa?" opýtal sa. "Veľmi," odpovedal som pravdivo. "Myslel som si," povedal mi s úškrnom. "O pol hodinu končím, počkaj ma tu a môžeme zopakovať." Tu už som ale vedel, že nemôžem ďalej zdržovať. "Prepáč, ale nemôžem." "A to už prečo? Nebodaj máš dosť?"

  • CharlesKing
Styltvrďárna
Datum publikace14. 12. 2022
Počet zobrazení3077×
Hodnocení4.56
Počet komentářů2

“Vydrž, nech to na starším bráškovi,” usmál se na něj, začal ho líbat na krku. Tolik nových pocitů, že Simui cítil mokro v trenkách. Kenji do nich zajel, ale penisu se vyhnul, lehce mačkal a hladil koule, pak po nich přejel až k dírce a zase zpět. “Kenji, já jsem se asi udělal,” řekl smutně mladší z bratrů. “Ale ne, neboj, to bys poznal, jestli myslíš toto mokro,” přejel dvěma prsty po celé délce penisu, vyndal ruku a dva tyto dva prsty ulepené od jeho mlíčí mu strčil do pootevřené sotva dýchající pusy, “to je jenom taková šťávička, co ti z něho teče, když jsi hodně nadržený.”

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace13. 12. 2022
Počet zobrazení2115×
Hodnocení4.76
Počet komentářů7

Úplně vidím, jak naprázdno polkne, zjevně to pro něj posledně byla dostatečná výstraha, aby nechtěl testovat své hranice hned znovu, a to je dobře, protože dneska bych si s ním raději hrál o něco jemněji. Natáhnu ruku a bradu mu ještě trochu přizvednu, aby koukal úplně zpříma, a skoro bych přísahal, že mezi mými prsty a jeho holou kůží projede elektřina. Líbí se mi, jak na můj dotek hned reaguje, nadechne se a krk sám co nejvíc odhalí. Jo, byla by fakt škoda ho o tohle připravit… A mě vlastně taky.

  • maxim
Styltvrďárna
Datum publikace12. 12. 2022
Počet zobrazení2743×
Hodnocení4.53
Počet komentářů2

Když saju žalud, cítím silnou hořkoslanou chuť a jak se mi pusa plní. Zároveň vší silou zatlačí ptáka hluboko do krku. Tohle je pro mě úplně něco nového. Mysl se vzpouzí myšlence, že mi týpek chčije do huby a sune se až do krku. Že mě nutí to rovnou polykat. Zapřu přední o sedačku a podvědomě se vysmeknu ze sevření. Měl jsem strach, že by mě to třeba nakoplo. Nečekal to. Uvolnil jsem se až moc snadno. Než proud moči zastavil, pokropil mě celého. Vzhlédnul jsem k němu. Kdybych mu mohl vidět do očí, poznal bych, co vzápětí udělá. Jen zachrčel. Přestal močit a prudce vstal. Ztratil jsem rovnováhu a svalil jsem se na bok.

  • CharlesKing
Styltvrďárna
Datum publikace7. 12. 2022
Počet zobrazení3165×
Hodnocení4.39
Počet komentářů7

Mladý pán, ten povýšený kluk, kterého nenáviděl a trošku se ho bál, seděl na posteli a před ním klečel na podlaze v rukou drže jeho koule zrzavý mírně podsaditější kluk s rezavou čupřinou, který kmital hlavou v jeho rozkroku. Simui chtě nechtě sáhl do kalhot a začal si mnout svůj úd, když viděl, jak zrzkovi neúprosně drží hlavu nadoraz až se nosem dotýkal jeho břicha, ty dávivé zvuky, a když viděl, jak se tomu klučíkovi valí koutky úst jeho vlastní sliny, cítil až nečekané vzrušení.

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace15. 11. 2022
Počet zobrazení2696×
Hodnocení4.98
Počet komentářů22

Jak zahlídnu ten Ádův skok do vody, proletí to mnou jako blesk, úplně se mi ta vzpomínka, když jsem ho poprvé naplno uviděl, promítne před očima, a to mě neskutečně zahřeje. Hned za tím se mnou ale přelije vlna strachu z toho, jestli to zvládne, aby ho to nestrhlo. Když ale pak sleduju tu jeho pomalu se blížící hlavu a vidím, že s ním ten proud zas tolik nehne, docela rychle se uklidním a začnu se postupně propadat sám do sebe. Sakra, tohle jsem zas přestřelil!

  • Mykes
Styltvrďárna
Datum publikace14. 11. 2022
Počet zobrazení5416×
Hodnocení4.70
Počet komentářů3

„Doufám, že jsi nehonil." Sleduje mě přísným pohledem, který předpokládá poslušnost. „Dnes ráno, při sprše a přípravě zadečku pro tvůj dokonalý úd, jsem se rozvášnil a bezmyšlenkovitě si vyhonil. Svou mrdku jsem samozřejmě slízal a spolykal." Jeho pohled se změnil, byl po mém přiznání doslova nasraný. Vstal z postele, od které zamířil ke skříni, z níž vyndal důtku a malou klec.

  • Mykes
Styltvrďárna
Datum publikace26. 10. 2022
Počet zobrazení2454×
Hodnocení4.33
Počet komentářů3

"Počítej nahlas." "Jedna," hlásím svůdně. Plesk. "Dva," zadek mi ožívá pod prsty. Plesk. "Tři," líbí se mi jeho dominance. Plesk. Napočítal jsem do dvaceti a to už mi zadek hořel. Jemně mi masíroval půlky krouživými pohyby obou dlaní, díky čemuž umocňoval intenzivní slastnou bolest po výprasku.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace2. 8. 2022
Počet zobrazení3005×
Hodnocení4.18
Počet komentářů7

Pak jsem objevil v největší místnosti něco jako ring, ale bylo tam docela bahno. Ještě chvíli a už to začalo. Ukázalo se, že se jedná o určitý druh wrestlingu. Těch pár rozdílů se ovšem našlo. Kromě zmíněného bahna šlo především o sex. Oba bojovníci nebyli moc oblečení, ale prvním úkolem bylo svléknout soupeře úplně do naha a při tom své vlastní oblečení uhájit. Kdo měl protivníka nahého, měl právo mu ho uzamknout a třeba ho i znásilnit. Samozřejmě dotyčný se tomu všemu usilovně bránil a snažil se přejít do protiútoku. Zápas skončil jen a pouze v případě, že se jeden z nich vzdal anebo byl uzamčen a jakýmkoliv způsobem znásilněn. Klíč vítěz poté hodil do obecenstva, a kdo ho chytil, mohl si s uzamčeným dělat, cokoliv se mu zachtělo, teda v rámci zákona.

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace24. 7. 2022
Počet zobrazení2978×
Hodnocení4.84
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2022

Filip blaženě vydechl. Páni, to bylo přece něco, takhle být uprostřed. Podíval se na Dana. Oči mu svítily vzrušením, dýchal otevřenou pusou a tiše sténal. Začal zrychlovat. Dan se okolo něho stáhl. Pán se snažil zasunovat ve Filipově rytmu. Pokojem ostře zavonělo sperma…

  • Isiris
  • Miky
Styltvrďárna
Datum publikace21. 7. 2022
Počet zobrazení2484×
Hodnocení4.83
Počet komentářů6

Míchají se ve mně obě ty možnosti, který mi předestřel. Buď – anebo. Nic mezi tím. Žádný „pojďme si o tom celým ještě jednou promluvit“, což bych teď uvítal ze všeho nejvíc. Na druhou stranu – tohle je Bruno. Přísnej, nesmiřitelnej, panovačnej, nekompromisní. A přesně tohle mě k němu táhne.

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace17. 7. 2022
Počet zobrazení2772×
Hodnocení4.83
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2022

Zadkem mu projel křečovitý stah, vystřelil do koulí, smáčkl je a další stahy ho následovaly a mačkaly mu koule jako citron. A on stříkal skoro stejně. Škubal sebou a lapal po dechu. Ale kdesi v poslední prokrvené části mozku se ozvalo: „Co to ten chlap se mnou dělá?“

  • kotě
Styltvrďárna
Datum publikace14. 7. 2022
Počet zobrazení2487×
Hodnocení3.33
Počet komentářů7

Pustil vodítko na zem a začal šťouchat nosem do rozkroku staršího, okusovat ho, olizovat a mňoukat. Přes látku šlo viděl, že se jeho dožadování pozornosti daří a že daddyho přirození na takovéhle vymáhání pozornosti reaguje milou odezvou. Mladší zasténal, aby svého daddyho donutil se na něj podívat. Koukal mu mlsně do očí a olízl si ret, po té skousl tu bouli v jeho modrých džínech, kterou omluvně olízl. Daddy propletl svoje prsty v delších vlasech mladšího. Mladší zavrněl a zavřel spokojeně oči.

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace10. 7. 2022
Počet zobrazení3190×
Hodnocení4.81
Počet komentářů3
Oceněnípovídka roku 2022

Dan zalapal po dechu. Nová dávka gelu, nové zásuny, kterými se Pán dostával do rozdrážděné močové trubice, nová bolest a nepříjemný tlak. A Danovo stále silnější naříkání. Začal znovu kopat nohama a prohnul se do oblouku.

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace8. 7. 2022
Počet zobrazení2115×
Hodnocení4.76
Počet komentářů2

Minule mě fakt pěkně rozhodilo, jak moc na sténajícího Eliáše moje tělo reagovalo. Bylo to prostě jiné než jakákoliv ta setkání s klienty, která šla tak trochu mimo mě. Mnohem víc to totiž bylo jako to, co jsem zažíval s ex, anebo když si pro zábavu vyrazím s někým jen tak, ať už s podobným zaměřením, nebo bez. Protože to si samozřejmě užívám, zatímco u klientů fakt dodržuju to pravidlo ‚žádný sex z mé strany‘ a většinou je v tomhle se mnou moje tělo zajedno.

  • Isiris
  • Miky
Styltvrďárna
Datum publikace14. 6. 2022
Počet zobrazení3396×
Hodnocení4.22
Počet komentářů6

Pár hodin jsem byl rozhodnutej se na všecko vykašlat, dalších pár hodin jsem se zase přikláněl k tomu, že tu jeho nabídku „Takže se mi ozvi, když budeš mít zájem“ využiju… Až v posledních dnech se to ve mně začalo tak jaksi ustalovat. A klonit se spíš k tomu druhýmu. K tomu, že to teda prostě zkusíme. No tak co, co nejhoršího se může stát? Že se sejdeme, nebude to ono – a tak už si žádnej další pokus nedomluvíme. Ale aspoň to budu vědět jistě. Že to není ono. A nebude se mi pořád honit hlavou to věčný co by, kdyby.

  • Isiris
  • Miky
Styltvrďárna
Datum publikace5. 6. 2022
Počet zobrazení2602×
Hodnocení4.88
Počet komentářů11

Otočím se na Matese, co na můj první a rovnou excelentní hod říká, a sám pro sebe se pobaveně uculím. Mates totiž vypadá, že začátek hry ani nezaregistroval – kouká do prázdna a kouše si ret. Teď bych mu fakt rád viděl do hlavy, jakou odměnu za svou případnou výhru si asi tak představuje!

  • De2nh4
Styltvrďárna
Datum publikace2. 6. 2022
Počet zobrazení5896×
Hodnocení4.84
Počet komentářů4

Sobotní rána jsem vždycky miloval, ten klid a pohodu, kdy se můžu dosyta vyspat. Nemuset vstávat a až do oběda se jen tak klidně v županu courat bytem. Nebo se válet, nebo si číst. Proto jsem vcelku dost nelibě nesl, když mi v půl sedmé zapípal mobil. Zpráva v aplikaci: „Dost válení, koukej padat do sprchy. A dej si na sobě záležet.“

  • Shurtugal
Styltvrďárna
Datum publikace31. 5. 2022
Počet zobrazení4533×
Hodnocení4.44
Počet komentářů2

Šukání přestalo a já se potichu zeptal: „Co teď…?“ Každá sekunda mi přišla jako hodina a srdce mi málem vyskočilo z hrudi. „Mám začít křičet o pomoc?“ prolétlo mi hlavou. Tuhle myšlenku jsem ale rychle zavrhnul, protože péro neznámého, které bylo stále až po koule zabořené v mojí díře, bylo až příliš velkým lákadlem.

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace24. 5. 2022
Počet zobrazení4133×
Hodnocení4.81
Počet komentářů10

Nabízím lekci, pravidelnou i jednorázovou, pod vedením zkušeného doma s vlastním zázemím, za finanční kompenzaci. Na oplátku poskytuju jistotu a garanci spokojenosti. Praktiky a další věci třeba domluvit předem. Žádný sex z mojí strany! Na mém profilu naleznete fotky postavy, vyplněný dotazník ohledně praktik, které provozuji, a také pozitivní recenze od klientů. 21 let, sportovní typ.

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace19. 5. 2022
Počet zobrazení2764×
Hodnocení4.75
Počet komentářů2

Ale muži jako by ho neslyšeli. Lyandr ho dráždil, dost na to, aby ho vzrušil, ale nestačilo to, aby se udělal. Pustil mu penis, ještě víc mu roztáhl nohy a znovu mu promnul varlata stejným pohybem, jako když obchodníci brali do dlaně váček s penězi. Pak ještě jednou, ale trochu silněji.

  • KinkyGay
Styltvrďárna
Datum publikace13. 5. 2022
Počet zobrazení4656×
Hodnocení4.46
Počet komentářů3

Za chvíli mi už byla dlouhá chvíle. Je zajímavé, jak když o podobných situacích člověk přemýšlí nebo sní, představuje si je jen na chvíli. Sexy kluk v uniformě, kanadách a pérem zamčeným v kleci připoutaný ke zdi, umlčený vlastní ponožkou a oslepený kuklou, naprosto bezmocný a nechaný o samotě – zní to parádně, to každý musí uznat. Ale pak tu ten kluk stojí, čas plyne a on neví, jak dlouho tu je, jak dlouho tu ještě bude a co bude dál. Nemůže se ani pohnout a ví, že je vydaný na milost tomu druhému, protože se z toho sám nemůže dostat. Že bych se konečně přiblížil té skutečné bondage?