Povídky
- kotě
Pustil vodítko na zem a začal šťouchat nosem do rozkroku staršího, okusovat ho, olizovat a mňoukat. Přes látku šlo viděl, že se jeho dožadování pozornosti daří a že daddyho přirození na takovéhle vymáhání pozornosti reaguje milou odezvou. Mladší zasténal, aby svého daddyho donutil se na něj podívat. Koukal mu mlsně do očí a olízl si ret, po té skousl tu bouli v jeho modrých džínech, kterou omluvně olízl. Daddy propletl svoje prsty v delších vlasech mladšího. Mladší zavrněl a zavřel spokojeně oči.
- HRÁŠEK
Dan zalapal po dechu. Nová dávka gelu, nové zásuny, kterými se Pán dostával do rozdrážděné močové trubice, nová bolest a nepříjemný tlak. A Danovo stále silnější naříkání. Začal znovu kopat nohama a prohnul se do oblouku.
- Miky
- Isiris
Minule mě fakt pěkně rozhodilo, jak moc na sténajícího Eliáše moje tělo reagovalo. Bylo to prostě jiné než jakákoliv ta setkání s klienty, která šla tak trochu mimo mě. Mnohem víc to totiž bylo jako to, co jsem zažíval s ex, anebo když si pro zábavu vyrazím s někým jen tak, ať už s podobným zaměřením, nebo bez. Protože to si samozřejmě užívám, zatímco u klientů fakt dodržuju to pravidlo ‚žádný sex z mé strany‘ a většinou je v tomhle se mnou moje tělo zajedno.
- Isiris
- Miky
Pár hodin jsem byl rozhodnutej se na všecko vykašlat, dalších pár hodin jsem se zase přikláněl k tomu, že tu jeho nabídku „Takže se mi ozvi, když budeš mít zájem“ využiju… Až v posledních dnech se to ve mně začalo tak jaksi ustalovat. A klonit se spíš k tomu druhýmu. K tomu, že to teda prostě zkusíme. No tak co, co nejhoršího se může stát? Že se sejdeme, nebude to ono – a tak už si žádnej další pokus nedomluvíme. Ale aspoň to budu vědět jistě. Že to není ono. A nebude se mi pořád honit hlavou to věčný co by, kdyby.
- Isiris
- Miky
Otočím se na Matese, co na můj první a rovnou excelentní hod říká, a sám pro sebe se pobaveně uculím. Mates totiž vypadá, že začátek hry ani nezaregistroval – kouká do prázdna a kouše si ret. Teď bych mu fakt rád viděl do hlavy, jakou odměnu za svou případnou výhru si asi tak představuje!
- De2nh4
Sobotní rána jsem vždycky miloval, ten klid a pohodu, kdy se můžu dosyta vyspat. Nemuset vstávat a až do oběda se jen tak klidně v županu courat bytem. Nebo se válet, nebo si číst. Proto jsem vcelku dost nelibě nesl, když mi v půl sedmé zapípal mobil. Zpráva v aplikaci: „Dost válení, koukej padat do sprchy. A dej si na sobě záležet.“
- Shurtugal
Šukání přestalo a já se potichu zeptal: „Co teď…?“ Každá sekunda mi přišla jako hodina a srdce mi málem vyskočilo z hrudi. „Mám začít křičet o pomoc?“ prolétlo mi hlavou. Tuhle myšlenku jsem ale rychle zavrhnul, protože péro neznámého, které bylo stále až po koule zabořené v mojí díře, bylo až příliš velkým lákadlem.
- Miky
- Isiris
Nabízím lekci, pravidelnou i jednorázovou, pod vedením zkušeného doma s vlastním zázemím, za finanční kompenzaci. Na oplátku poskytuju jistotu a garanci spokojenosti. Praktiky a další věci třeba domluvit předem. Žádný sex z mojí strany! Na mém profilu naleznete fotky postavy, vyplněný dotazník ohledně praktik, které provozuji, a také pozitivní recenze od klientů. 21 let, sportovní typ.
- HRÁŠEK
Ale muži jako by ho neslyšeli. Lyandr ho dráždil, dost na to, aby ho vzrušil, ale nestačilo to, aby se udělal. Pustil mu penis, ještě víc mu roztáhl nohy a znovu mu promnul varlata stejným pohybem, jako když obchodníci brali do dlaně váček s penězi. Pak ještě jednou, ale trochu silněji.
- KinkyGay
Za chvíli mi už byla dlouhá chvíle. Je zajímavé, jak když o podobných situacích člověk přemýšlí nebo sní, představuje si je jen na chvíli. Sexy kluk v uniformě, kanadách a pérem zamčeným v kleci připoutaný ke zdi, umlčený vlastní ponožkou a oslepený kuklou, naprosto bezmocný a nechaný o samotě – zní to parádně, to každý musí uznat. Ale pak tu ten kluk stojí, čas plyne a on neví, jak dlouho tu je, jak dlouho tu ještě bude a co bude dál. Nemůže se ani pohnout a ví, že je vydaný na milost tomu druhému, protože se z toho sám nemůže dostat. Že bych se konečně přiblížil té skutečné bondage?
- GD
Zábava se rychle rozproudila, ovšem z větší části na jeho účet. Obzvláště si ho vychutnávala pánská část srazu, ta dámská brzy zjistila, že se s ním dá bavit o ledasčem ženském, ve většině případů i fundovaněji než s leckterou ženskou. Přesto, nebo možná právě proto ho to po pár hodinách přestalo bavit a chtěl odjet domů. Nemusel se obávat problémů, neboť nepil, ale zjistil, že nemá klíče od auta. Po chvíli hledání a kapánku vyšilování se k němu přitočil On.
- Miky
- Isiris
Byl jsem za Ádu v to pondělí až neskutečně nervózní! Pořád jsem na něj myslel a vyčítal jsem si, že jsem ho nenechal ten předchozí týden učit víc. Jenže zpátky jsem to samozřejmě vzít nemohl. Hrozně jsem si přál rozběhnout se za ním do školy, abych ho tam podpořil, anebo aspoň před školu, abych mu mohl dát pusu a říct hned potom, jakej je skvělej a úžasnej, že to zvládl, ale věděl jsem, že nesmím.
- maxim
Přistihl jsem se, že stojím před zrcadlem a prohlížím, jak mi nová výbavička sluší. Pouta, obojek, kukla i ocásek. Po chvilce sprchování koulí vlažnou vodou se povedlo nasadit i to závaží. Dá se to snést. Je to něco, o čem pořád víš. Nemůžeš se ani na chvilku odprostit od toho tlaku. Na to, že jsi takhle ocejchovanej, musíš myslet prostě pořád.
- HRÁŠEK
Znovu do Dana sáhl a pokračoval v přerušeném dráždění. Pohled na kroutící se nahé tělo a zvuky, které slyšel, doktora vzrušily, ale on se dokázal ovládnout natolik, že se jen díval, a užíval si to, protože ten pohled stál za to.
- Isiris
- Miky
Znovu se narovnám, naposledy se mu přísně podívám do očí, to abych zdůraznil ten vykřičník na konci tý předešlý věty, odhodím jeho boxerky na zem, pak ho popadnu za paži a začnu ho odvádět ven z místnosti. Ke schodům, co vedou do takovýho malýho, útulnýho podkroví.
- KinkyGay
„Správně,“ odpověděl spokojeně Martin a dal mi pusu na tvář. Pak, jak se odtahoval zpátky, mi zašeptal do ucha: „Jsi jen můj a můžu si s tebou dělat, co chci.“ Pak mi lehce ocucal ucho, aby to dokázal. A měl pravdu. Nečekal jsem to a vyvolalo to ve mně slastný vzdech. Ano, chtěl jsem být jeho hračka. Chtěl jsem, aby si se mnou hrál a dělal, cokoli ve mu zlíbí. Jen abychom byli spolu a bylo to pořád tak krásné.
- Shurtugal
Letní prázdniny zrovna začaly, a to znamená jen jediné – společnou dovolenou s mým přítelem, jeho maminkou a sestrou s jejím manželem. Ano, je to pokaždé přesně taková nuda, jak na první pohled může vypadat. Jenže když maminka zavelí, tak se musí poslouchat. A tak ve svých dvaceti osmi letech jedu opět na rodinnou dovolenou…
- maxim
Hned po tom se mě zmocní panika. Mám klečet s kuklou v otevřených dveřích? O tom, že budu jinak celej nahej, vůbec nemusím pochybovat. Jednou jsem tu navštívil týpka, kterej to měl rád podobně. Dveře nechal pootevřené, já vešel dovnitř. On už klečel na posteli s vystrčenou dírou. Jen zasunout, vycákat a jít. Bylo to rajcovní, ale tehdy jsem byl v jiný pozici. Udělám to stejně.
- Miky
- Isiris
Jen vteřinku váhám, než se naplno rozesměju. Nestihne se ke mně ani přidat, dám mu ruce kolem krku a začnu ho líbat. Ta zaplavující úleva z toho všeho je prostě skvělá. Vůbec se neostýchá, přirazí mě na stěnu chodbičky a ten polibek mi pěkně zprudka vrátí.
- Isiris
- Miky
Ten jeho vzrušením zastřenej hlas mi teda dává! A ty jeho dotyky, ach… Děsně se to ve mně mele, jasně, že bych mu chtěl vyhovět, protože nejsem žádnej tyran, i když mi do něj tak často nadává. Ale na druhou stranu, úplně stejně často ze mě má srandu, že jsem měkkej. A pokud si mám vybrat z těchto dvou možností, tak beru toho tyrana, haha.
- Miky
- Isiris
Chvilku si docela užívám ty provazy omotaný těsně kolem mě, si připadám jak nějakej zajatec. Tohle drobný nadšení z toho, že mi vyšla další prokrastinační akce, mi ovšem vydrží jen do chvíle, než uvidím, kam jde.
- Isiris
- Miky
Než se Mates vrátí, vyhrabu z jedný skříně v předsíni deku a rozložím ji na zahradě pod stromem. Jo, tady se nám bude hezky učit – a nejenom učit, ujistím se, když s potměšilým výrazem přejedu očima nejbližší okolí a všechny možnosti, který se nabízejí. No, Matýsku, jestli dneska budeš mít zlobivou, tak prosím!
- P.Waits
Vojta viditelně hledal správná slova, kterými by pokračoval, vypadal podobně nejistě jako při listování jídelním lístkem. Nyní ovšem nevěděl, jak by ho mohl vysvobodit z proudu slov, do kterého se zachytil a který nepochybně směřoval do vod, ve kterých se sám také pohyboval jenom hodně nejistě. Vojta nakonec k jeho překvapenému údivu nechal jedinou větou rozbouřené vody slov prostě rozestoupit jako Mojžíš Rákosové moře.
- maxim
Klečím tam jako socha s rukama za zády a trčícím pérem. „Uvidíš, fakt poslušnej subík, nebudeš litovat…“ „Pičo, fakt tu na tebe takhle čeká…, no ty krávo, to je děvka…“ No tak alespoň, že je to Viki, můj pán. Trochu mě zamrzí, jak se před kamarádem vytahuje, co vše mu o mně asi napovídal? Počkat, je tu s kamarádem? Tak to jsem už fakt děvka pro všechny.
- P.Waits
Zatímco se mladík vydýchával, stáhl ze sebe kalhoty, jednak byl zpocený a také se mu už péro bolestivě tlačilo ven. Díval se na připoutaný hlasitě oddychující objekt před sebou a přejížděl si kládu. Mohl by toho už asi nechat, ale ještě se mu nechtělo, kluk by si měl ještě trochu užít. Pokud by nějak víc trojčil, nejspíš by ho i nechal, ale takto to vypadalo, že by ho spíše zklamal, pokud by to nyní ukončil.