Povídky
- Alianor
„A teď je čas na ten doutníček…,“ zašeptal mi sladkým hlasem do ucha a vyhoupl se mi na klín. Naše ocasy, oba tvrdé jak šutr, se o sebe otřely a mnou proběhla další nadržená vlna. Na pikosekundu jsem si představil, jaké by to bylo krásné, kdyby se na mě povozil, ale zatahání klipů, pevně přicvaknutých na bradavkách, mě přesvědčilo, že dneska si zcela jistě můj klacek nesmočí. To moje díra mu poslouží…
- GD
„Co se ti nelíbí, zmrde? Chtěl jsi pořádně seřezat prdel? Chtěl! Tak drž!“ A bijí mne intenzivně dál vším, co jim přijde pod ruku. Už jsem tak omlácen, že už mi to ani tak nevadí.
- Alianor
Jakmile se trochu uklidnil, promluvil na mě: „Víš, Viktore, asi by sis měl vyslechnout Honzu Koníčka. Znáš ho, ne? To je ten zoufalec, co se už třičtvrtě roku snaží uhnat Šímovou, a ta na něj dokonale sere, protože, co si budeme vykládat, Koníček nejenže je debil, ale ještě je hnusný jako noc.“ „No a?“ stále jsem nechápal, co ten osel má společného s mým Filipem. „Ty vole, o téhle storce mluví celá fakulta. Je mi záhadou, jak je možné, že se to k tobě nedoneslo! Pojď, on ti všechno vysvětlí, budeš se za břicho popadat! A pak ti zmaluju fasádu, stejně jako ty jsi zbil bráchu, ale tohle musíš slyšet! A od něj!“
- GD
Když odjížděl domů, tak mi řekl, že mne přeci nemůže nechat samotného, tak mne bude hlídat jeho kamarád a já ho budu poslouchat, jako by to byl On. V tom zazvonil zvonek, Pán šel otevřít a za chvíli se vrátil i s návštěvou. Padla mi sanice. Přede mnou stál urostlý, nefalšovaný, mladý černoch. „Dobrý den, Pane.“ Následně jsem mu políbil boty, tak jak jsem byl vycvičen. „Myslím, že si s touhle děvkou budu rozumět. Rozhodně si pořádně užijeme.“
- Alianor
Zaklonil jsem hlavu, abych se nemusel do těch modrých kukadel dívat, a zanedlouho jsem se s táhlým zasténáním udělal hluboko do jeho krku. Po dlouhé době jsem vytáhl svůj klacek z jeho úst. Byl usoplený, uřvaný, oslintaný a měl plnou pusu mé mrdky. „Spolkni to!“ Ublíženě na mě zakoulel očima, ale neprotestoval a spolknul všechno, co měl v ústech. Jeho rty byly oteklé, oči červené, stále plné slz, přesto se na mě pousmál, snad abych si byl jistý, že to všechno dělá na důkaz své lásky a nikterak mu to nevadí.
- GD
Měli jsme vlastni kóji, která byla uzavřena posuvnými dveřmi ve formě jednosměrného zrcadla. Okolí tak nevidělo, co se děje uvnitř, a její osazenstvo naopak dobře vidělo dění venku. Celá její konstrukce byla postavena v tomto duchu, a tak nebylo nic, co by nám uniklo. Usadil jsem se pod stůl mezi Pánovy nohy a tím se mi otevřel úchvatný výhled na nejdokonalejší výtvor přírody. Nelenil jsem a dal se ihned s radostí do práce.
- GD
„Co koukáš, děvko! Postarej se o Pána!“ s těmito slovy ukázal mezi své nohy, a jak rád jsem se tam vrhnul, je snad zřejmé. Šukal mi hubu bez jakéhokoliv ohledu. Jen tak tak jsem měl co dělat, abych se neudusil. Když se konečně vypustil, promluvil znovu: „Tak tobě se líbí dělat bílou děvku černým ptákům?“ „Ano.“ „Odpovídej celou větou! A ode dneška jsem tedy tvůj Pán!“ „Ano, můj Pane. Moc se mí líbí být bílou kurvou černým ptákům, můj Pane!“ „Tak to ti to můžu poskytnout.“
- DominantniPraha
„Kurva dýchej pravidelně, ať mi tu neomdlíš,“ houkl jsem na něj a zvedl jsem ruce v rukavicích. Sledoval jsem, jak se pomalu zase začíná uvolňovat a po tváři se mu rozlívá blažený úsměv. „Mám pokračovat?“ zeptal jsem se opatrně a on rozhodně kývnul. Lehce se posunul v křesle, aby našel o chlup pohodlnější pozici a opět položil hlavu. Při zabodávání další jehly už ani nesykl bolestí.
- DominantniPraha
Bylo jasné, že čeká jak a kdy začne nějaká bolest, a já ho o ni nechtěl připravit. Sáhl jsem tedy na stolek vedle sebe, vytáhl jsem kožené důtky a jednou ranou jsem mu je obtiskl na břicho. Hekl, jak jsem z něj vyrazil trochu vzduchu, překvapením nad zvoleným místem i nad nečekanou bolestí. Nedal jsem mu možnost jakkoliv se projevit a v rychlém sledu na stejné místo následovalo dalších šest ran.
- honzik92
Jako by mi monstrum četlo myšlenky, když mě chytlo kolem pasu, položilo na zem, sehnulo se k mému tělu a svými obřími prsty mi sundalo zbytek oblečení. Ležel jsem nahý v lese, pár set metrů za domem a koukal ze země na svého hrdinu. Jako by mi chtěl jeho pohled něco říct. Rozkročil jsem nohy, koleny co nejvíc od sebe. Můj hrdina (říkejme mu už takto) si klekl ke mně, přiblížil obličej k mé nadržené prdeli a začal mi lačně vylízávat díru. Jeho jazyk měl takovou sílu, že se dokázal velmi snadno dostat přímo do mých útrob. Po chvilce mi jazykem jezdil přímo přes prostatu.
- honzik92
Rozhodl jsem se vydat se tam. Hned za dveřmi u skříně ležela pohozená uniforma, na ní kalhoty, na nich košile a na košili bílé boxerky a černé ponožky. Voda z koupelny byla bezpečně slyšet natolik, že jsem si mohl dovolit menší průzkum. Klekl jsem si na zem, přiblížil se k hromadě oblečení a do ruky vzal nejprve bílé boxerky. Byly lehce zavlhlé a v oblasti koulí už celkem vytahané. Cítil jsem z nich nádhernou vůni chlapa a trochu moči. Poté jsem si vzal do ruky ponožky. Ty byly cítit po kožených botách. Čichám k jejich vnitřku se zavřenýma očima a myslím na to, že v nich měl David celý den svoje chodidla. Nutno dodat, že se nepovažuji za žádného fetišistu, ale v tuto chvíli a v kombinaci s „mým“ Davidem v koupelně jsem se dostal do jakési extáze.
- KinkyGay
„Kam jdeš? Nenechávej mě tady!“ snažil jsem se říct, ale přes roubík z toho bylo slyšet jen nesrozumitelné mumlání. Začal jsem sebou zmítat. Řemeny byly dlouhé tak akorát, že jsem byl na posteli roztažený do X, ale nebolelo to. S rukama v návlecích jsem nemohl vůbec nic nahmatat a přes kuklu jsem ani neviděl ty zámečky na přezkách, jen jsem slyšel, jak cinkají. Po chvilce jsem se unavil a už jen tak ležel. Nebylo nic slyšet a začala ve mně růst panika. Navzdory tomu jsem cítil, jak se mi vší silou snaží v kleci postavit.
- Petřík
„Špatná odpověď,“ reagoval na jeho žádost Míša, načež Ondrovi vrazil pořádnou facku a chytil ho pod krkem. „Nemyslíš si snad, že se já budu starat o tvoje péro, že ne?“ Ondra se pokusil odpovědět, ale Míša mu k tomu nedal příležitost. Místo toho ještě silněji stiskl jeho krk, až se začal Ondra dusit a lapat po dechu. „Líbíš se mi, to nepopírám, ale nezapomínej, že ty seš tu pro moje potěšení, ne já pro tvoje. Rozumíš?“ Ondra přikývnul na souhlas, načež ho Míša konečně pustil.
- Petřík
Vystříkaným Ivošem to samozřejmě neskončilo. Zpocený a blahem hekající Míša byl na něm stále přilepený a bez přestání píchal jeho prdel. Nikdy před tím nebyl Ondra tolik v něčí moci a necítil se tak podřízeně jako teď. Oba chlapci teď byli fyzicky propojení a Ondra cítil, jak hluboko v něm kmitá ztopořené péro nějakého cizího týpka. Ondrova přeměna v holku už byla téměř u konce.
- DominantniPraha
Teď už celý fotosetup začínal vypadat zajímavěji; dva oblečení chlapi a jeden nahý se stojícím pérem. Na Pavlovi bylo poznat, že ho situace začíná bavit čím dál tím víc, a podle kývání hlavou bylo jasné, že by mu nevadilo, ani kdybych si s jeho částečně bezmocným partnerem teď začal hrát. A vlastně proč ne.
- Petřík
Ondra jenom mlčel a potupně koukal do země. Možná byl nucen dělat věci, na které není pyšný, a stejně tak je pravda, že se občas vzruší, když to dělá jednomu z těch kluků. Nakonec, je přece jen chlap, ne kus šutru. Jeho mozek musí pořád myslet na sex, kterého se mu ale zoufale nedostává. Je úplně jedno, kolik čuráků ho donutí vykouřit, nikdy sám sebe za buzeranta považovat nebude.
- Petřík
Nový den pro Ondru nezačal zrovna příjemně. Na takový budíček jen tak nezapomene. Dva nabouchaní týpci ho nejprve pořádně propleskli a následně skopli z kavalce na studenou podlahu. Zmatený Ondra nevěděl, která bije. Kýbl ledově studené vody ho ale rychle uvedl do reality. To už ho ale vlekli temnou chodbou někam do neznáma.
- Petřík
Většina pořízených fotek a videí bude kvůli penězům zveřejněná na různých pornostránkách a porno serverech. Celý Ondrův výcvik bude řádně zdokumentován, sestříhán a prodán. Každá Ondrova kuřba, každé jeho opíchání, a dokonce i každý Ondrův výstřik bude zveřejněn na internetu.
- Ron
Nešetří mě. Švihá mě přes břicho i stehna, a nakonec svisle přes rozkrok a vystrčenou prdel. Zapletený řemínky zasahujou všechny citlivý místa, ocas, koule i vyšpulenou díru. Snažím se neřvat, ale po chvíli to vzdávám a rozeřvu se na celý kolo. Bolest je příšerná a Dino je ve svým sadistickým živlu.
- Petřík
Teprve teď to Ondrovi docvaklo. Nechtěl tomu ani věřit. Opravdu po něm chtějí, aby se zrovna on staral o sexuální potřeby nějakých chlapů. Ondra se pokusil veliteli vysvětlit, že muselo dojít k nějakému omylu. Není gay a jenom to pomyšlení, že by měl mít sex s mužem, je mu odporné. To je taky důvod, proč se na něco takového absolutně nehodí.
- Ron
Sundávám si tuniku, protože jsem se tou fyzickou námahou docela zahřál. Navíc nevidím důvod, proč zůstávat oblečený. Usměju se na otroka, který třeští oči na můj velký ohon, stojící jako svíce a pěkně objemné koule. Jsem na svou výbavu patřičně hrdý a dělá mi dobře, jak toho chlapečka zaujala. Brzo se s ní osobně seznámí, ale to ještě neví, anebo jistě doufá, že tak daleko jeho trest nedojde. Netuší ale, že veškeré bití bude jen začátek toho, co pro něj chystám. Jeho trestem nebude jen seřezaná zadnice, ale něco úplně jiného, lepšího.
- Shurtugal
Nicméně další dny probíhaly poklidně, Honza, ani k mému podivu, neměl žádné narážky ani nic podobného. Byl jsem za to šťastný a nic nezkoumal. Každopádně jsem byl přesvědčený, že už nikdy nebudu mít v puse jiné péro než to přítelovo. V té době jsem ale netušil, co mě potká a že o nečekané situace nebude nouze.
- GD
Věděl jsem, co jsem chtěl. Bylo to docela riskantní. Nemuselo by se to vyplatit a mohl bych skončit na krchově. Kdo ví, co ta nadržená zvěř bude se mnou dělat. Já to však chtěl taky. Tančíc jsem se vzdálil od okraje, abych se později přiblížil o to ještě víc. Velice jsem dbal na to, aby můj tanec byl co nejvíce dráždivý. Takhle jsem to udělal několikrát. Bylo úchvatné je sledovat, jak jim vadí, že se vzdaluji, a pak tu nadrženou radost, když se blížím.
- GD
Když Ken začal servírovat krabí salát a víno, jeho utrpení se bleskurychle minimálně zdvojnásobilo. Každý z hostů mu totiž, jakmile se k němu těsně přiblížil, bezostyšně zajel rukou mezi nohy a počal mu ohmatávat a mačkat penis. K vlastnímu zděšení a studu Ken brzy pocítil, že se mu pohlavní úd začíná topořit. Hned jak to bylo možné, mladý muž s nemalým ulehčením zmizel zpět do kuchyně. Greg ho za několik málo minut následoval.
- JN
Přikročil ke mně blíž a zase si hrál s mými bradavkami. Jako by je zkoumal. Hnětl je, mačkal je, tahal za ně. Pak sjel svou rukou níž a začal prozkoumávat můj rozkrok. Nejprve si vzal do parády moje koule. Vzal je do ruky a hnětl je. Jako kdyby zkoumal jedno varle po druhém. Pak zapojil i druhou ruku, kterou si koule pod mým pérem "zaškrtil". A druhou rukou je začal lehce mačkat, hníst a tahat. Zaklonil jsem hlavu a lehce sténal. "Děkuji, pane. Děkuji, pane."