Povídky

  • AdmiralG
Styltvrďárna
Datum publikace7. 11. 2017
Počet zobrazení5651×
Hodnocení3.14
Počet komentářů3

Já jsem lidská bytost! Narodil jsem se svobodný a přísahám, že se zase svobodným stanu. Otáčím se a jsem pevně rozhodnut mu za každou cenu krýt záda, i když se na mě teď dívají čtyři páry vzteklých a pořád ještě hladových skoro vlčích očí. Netroufá si nikdo, ten kousíček lidskosti v mém oku asi nahání ostatním víc strachu, než sevřené ruce a vyceněné zuby.

  • TROYAT
  • TomDog
Styltvrďárna
Datum publikace7. 11. 2017
Počet zobrazení9803×
Hodnocení4.16
Počet komentářů6

Netušil jsem, že bude ten výprask tak bolet. Tak mě ještě nikdo nezbil. Říkal jsem si, že to dělá jako prevenci toho, abych se choval poslušně a dělal vše, jak řekne. Musel jsem se svléci. Poslušně jsem to vykonal. Dildo mi napínalo zadek a já se dost bál, když mi řekl svůj záměr, a navíc mě připoutal ke stromu. Držet v sobě dildo a počítat rány prutem se mi zdálo dost krutý. Ale říkal jsem si, že něco vydržím. Co mi taky zbývá. Jen jsem se modlil, aby mi tu nezmaloval zadek a spoutaného a nahého mě tu nenechal. Péro mi u toho teda fakt nestálo.

  • Petřík
Styltvrďárna
Datum publikace9. 10. 2017
Počet zobrazení19021×
Hodnocení4.40
Počet komentářů11

„Už si měl někdy čuráka v hubě, Marku?“ zeptal se ho zcela zbytečně Tomáš. Marek se zmohl jen na nesouhlasné zakývání hlavou. „To nevadí, nic na tom není. Uvidíš, že ti to půjde samo.“ Tom spustil Marka trochu níž tak, aby mu umožnil kleknout si na zem. Marek měl teď Tomova postaveného ptáka jen pár centimetrů před obličejem.

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace24. 9. 2017
Počet zobrazení7467×
Hodnocení4.70
Počet komentářů17

Robin tušil, že dnes se chystá něco nového, vždycky to tak bylo, když ho muž dráždil a vzrušoval delší dobu předem. A tak teď ležel a trochu se strachem, trochu se vzrušením čekal, co bude. Tohle vídal jen v péčku a nijak ho nelákalo propůjčit své rodinné stříbro právě k téhle hře.

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace31. 8. 2017
Počet zobrazení9966×
Hodnocení4.67
Počet komentářů12

Nejraději by si ho vyfotil jak Pokemona, ale zas tak na hlavu padlý nebyl. I když je pravda, že včera k tomu moc nechybělo. Kluk si dal ruce do kapes, látka kalhot se napnula a on tak nechtíc vystavil své zbraně. Tedy, nechtíc… Jeho a klukovy oči se setkaly a Karlovi bylo nad slunce jasnější, že ho boreček provokuje. Karlova hlava byla rázem jak neobydlená planeta, zato dole bylo boží dopuštění…

  • Falco
Styltvrďárna
Datum publikace25. 8. 2017
Počet zobrazení7849×
Hodnocení4.33
Počet komentářů6

„Opravdu? A teď si přestav, že ti je opravdu odpustím. A ty budeš navždy vědět, že jsi nedokončil trest za svůj prohřešek. Budeš vědět, že jsi nedodržel slovo, kterým ses uvolil k 50 bolestivým ranám pro svého pinďoura. Budeš vědět, že nejsi zdaleka takový chlap jako nabíječ tvojí kámošky, a hlavně budeš vědět, že jsem ti mohl ještě jednou v životě pokouřit péro, aby se ti zase postavil. Opravdu ti mám těch 10 posledních ran odpustit?“

  • Shurtugal
Styltvrďárna
Datum publikace18. 7. 2017
Počet zobrazení8977×
Hodnocení4.33
Počet komentářů12

"Ahoj," začal kluk nesměle. "Ahoj," odpověděl jsem. "Pořádám tento pátek oslavu narozenin, přijdeš?" pokračoval kluk. Bleskově jsem souhlasil a zjistil, kde přesně bydlí. Kluk byl zase na odchodu. "Počkej ještě, jak se jmenuješ?" zeptal jsem se spěšně. "Martin," odvětil kluk a odešel. Martin. Krásné jméno. Za pět dnů konečně poznám toho tajemného kluka. Martina.

  • Filip Svlečený
Styltvrďárna
Datum publikace28. 3. 2017
Počet zobrazení9994×
Hodnocení4.34
Počet komentářů9

„Tak teď uvidíte, prasata,“ prohlásil hnědo-červený a oba si začali rozepínat poklopce. Postavili se každý z jedné strany hromady, vytáhli čuráky a začali na nás chcát. Dali si záležet, aby nám všem pochcali hlavně hlavu a ksicht, a zřejmě v sobě měli hodně tekutin, protože vydrželi chcát dost dlouho.

  • Petřík
Styltvrďárna
Datum publikace22. 3. 2017
Počet zobrazení15757×
Hodnocení4.19
Počet komentářů6

„Tak Ondro, teď ti dám na výběr, buď vykouříš péro tady Tomovi, nebo mně. Co si vybereš?“ Mezitím vytáhl z kalhot velkého a úplně tvrdého ptáka. Žalud měl celý vlhký. Z toho pohledu se mi dělalo zle. Buď budu muset vykouřit tomu hnusnému prasákovi, a navíc to ještě všechno spolykat, nebo nejlepšímu kámošovi, který je ale pro mě jako brácha.

  • Filip Svlečený
Styltvrďárna
Datum publikace2. 3. 2017
Počet zobrazení14507×
Hodnocení4.26
Počet komentářů10

Takže hošani. Teď je na řadě výcvik vašeho análu. Všichni jste se určitě podle pokynů na nástěnce důkladně vyprázdnili a vypláchli. Cílem je roztáhnout díru co nejvíc. Tendle výcvik budeme opakovat pravidelně, abyste měli co nejpovolnější díru, teda každej podle svejch dispozic.

  • Filip Svlečený
Styltvrďárna
Datum publikace22. 2. 2017
Počet zobrazení10047×
Hodnocení4.52
Počet komentářů6

„Tak dovolte, abych vám představil Zmrda. Jméno nemá, říkejte mu Zmrd. Teď se mu všichni představíte. Ruku mu podat nemůžete, tak mu podejte péro, a to do huby. Bude si vás muset pamatovat jenom podle péra, ty oči mu rozvazovat vůbec nebudu.“

  • Falco
Styltvrďárna
Datum publikace21. 2. 2017
Počet zobrazení8362×
Hodnocení4.33
Počet komentářů9

Zůstal jsem tam stát jako opařený a péro mi okamžitě ztvrdlo na kámen. Jirku jsem ve svých představách viděl často, ale něco takhle dokonalého jsem si nikdy nepředstavil. Ještě pár vteřin jsem Jirku nevěřícně pozoroval, když mě z koncentrace vytrhl Jirkův pohyb, při kterém si vyndal z pusy trenky, sklopil mikrofon sluchátek a řekl poníženě: "Ano, pane, děkuji, pane."

  • Filip Svlečený
Styltvrďárna
Datum publikace4. 12. 2016
Počet zobrazení18709×
Hodnocení4.39
Počet komentářů13
Oceněnípovídka roku 2016

Ten inzerát mě dost zaujal: Nudistická ubytovna pro muže za pakatel. Nabízím spolubydlení pro 6 mužů/studentů ve vybaveném 3pokojovém bytě pouze za podíl na službách a energiích. Podmínkou je soustavná nahota a občasný dobrovolný sex s bytným (cca 1x týdně). Nejdřív mě trochu zarazilo, že bytný chce fotku celého těla v plavkách nebo v prádle, ale nemám se za co stydět, a navíc sám poslal svou nahou fotku, tak jsem mu poslal pár fotek se vztyčeným ocasem, jednu, jak stříkám, a jednu v plavkách u moře, kde je jasně vidět, jak mi stojí.

  • Filip Svlečený
Styltvrďárna
Datum publikace13. 11. 2016
Počet zobrazení9845×
Hodnocení4.43
Počet komentářů7

U dveří raději zaklepali. Ozvalo se: „Jo, pojďte.“ Bylo odemčeno a kluci vešli dovnitř. Ale tam to pořád Aleš bušil do nějaké štíhlé prsatice. Aniž by přestal souložit, houknul na ně: „V pohodě, už budu,“ a začal přirážet ještě rychleji. Holka si možná ani nevšimla, že někdo přišel, a extaticky vzdychala. Kluci se po sobě podívali a šli raději do koupelny počkat, až Aleš došuká.

  • Vlčák
Styltvrďárna
Datum publikace22. 2. 2016
Počet zobrazení4697×
Hodnocení4.07
Počet komentářů4

Nevím vůbec, co se děje, šel jsem si jen ulevit!
Kam ten večer celý spěje? Budu muset nastavit?!
Slyším kroky kráčet ke mně, mám snad pusu otevřít?
Chtěj vykouřit jenom jemně, nebo tvrdě zabořit?

  • Kdokoli
Styltvrďárna
Datum publikace17. 2. 2016
Počet zobrazení10566×
Hodnocení3.84
Počet komentářů6

„Tak co Matěji, já věděl že si dneska vrznem. Sice buzny, ale k čemu jinýmu jsou.“ „Pěkný, Dane,“ pochválil ho Matěj. Já jsem nevěřil svým uším. První z nás se vzpamatoval David a skoro vykřikl: „Nechte nás bejt, my už jdem!“ „Omyl, zmrde,“ obořil se na něj Dan, „napřed tě tu čeká menší prácička. Ale neboj se, děláš to rád, buzno.“

  • JiCiMi
Styltvrďárna
Datum publikace22. 1. 2016
Počet zobrazení26845×
Hodnocení4.09
Počet komentářů14

Dojeli jsme do podzemní garáže velkého obchodního centra, kde jsme vystoupili a já jako pejsek následoval své pány. Šli jsme snad pět minut, až jsme vstoupili na místní veřejné záchody. Pavel mi ukázal na jednu kabinku, vstoupil se mnou do ní a já čekal, co se bude dít. „Svlíkni se do naha a dělej!“ poručil Pavel a já dneska už podruhé se začal svlíkat v kabince na WC.

  • Full.of
Styltvrďárna
Datum publikace16. 12. 2015
Počet zobrazení8679×
Hodnocení3.93
Počet komentářů12

Říká se, že když si šukaný kluk ani jednou za mrdání v duchu neřekne, že raději neměl před tímhle týpkem sundávat kalhoty, tak ho mrdá málo nebo špatně. A tenhle mrdal opravdu dobře. Úplně jsem už cítil, jak díra vzdala všechny pokusy a naprosto se mu poddala. Slastně péro obepínala, nabízela blaho a přijímala všechny přírazy, jakkoli prudké a nelítostné.

  • Jiřík
Styltvrďárna
Datum publikace22. 3. 2015
Počet zobrazení6772×
Hodnocení4.41
Počet komentářů2

„Teda Roberte, ty si tu zase užíváš beze mě, ukaž, já ti s tím masem pomůžu," ozval se velmi nadržený hluboký hlas patřící pravděpodobně staršímu muži. Robert se beze slova zvedl a já ucítil cizí jazyk, jak se mi dobývá do dírky, vůbec jsem nevěděl, co je to za člověka, ale s Robertovým čůrákem v puse mi to mohlo být celkem jedno. Robert dál pumpoval svým robertkem v mém krku a funěl u toho jako nasraný býk.

  • Jiřík
Styltvrďárna
Datum publikace15. 3. 2015
Počet zobrazení5777×
Hodnocení4.02
Počet komentářů0

„Má to jen jedno pravidlo. Ať už se bude dít cokoli, nesmíš se dotknout svého těla a ani mě, drž hezky ruce podél těla, lež klidně, zavři oči a uvolni se." Tonny poslechl, lehl si instinktivně tak, že v podstatě seděl s roztaženýma nohama na kraji stolu a jen jeho trup byl natažený na stolní desce. „Velmi správě," usmál jsem se na něj, on to přes své zavřené oči neviděl, jen cítil, že se usmívám a usmál se taky.

  • Jiřík
Styltvrďárna
Datum publikace8. 3. 2015
Počet zobrazení8088×
Hodnocení4.11
Počet komentářů0

To dopoledne jsem seděl s kolegy na školení, byla tam celkem sranda, hlavně díky jednomu, jmenoval se Antonín, ale všichni mu říkali Tonny. Byl to přesně jeden z těch kluků, u kterých nevíte, jestli je milujete nebo nesnášíte, dělal si srandu ze všeho a ze všech a nikdy si nebral servítky. Už několikrát po mně veřejně vyjel a jeho nejoblíbenější věta směrem ke mně byla: „Zašukáme, Jiříku?“

  • Snake
Styltvrďárna
Datum publikace11. 1. 2015
Počet zobrazení12687×
Hodnocení4.06
Počet komentářů6

Právě ze sebe splachuji mýdlo, když zaslechnu nějaký hluk z obýváku. Rychle mi dojde, že to je chrastění řetězu. Bleskově se osuším, natáhnu si tepláky a letím k psovi.
Je vyděšený a krčí se v rohu. Oči plné slz, ale strach mu nedovoluje brečet nahlas nebo vydat jiný zvuk. Když přijdu blíž, všimnu si, jak se celý klepe. Ještě víc se natlačí do rohu, jak se k němu přiblížím, a kdyby mohl, splyne se zdí jako chameleon.

  • Leckdo
  • TomDog
Styltvrďárna
Datum publikace29. 11. 2014
Počet zobrazení16596×
Hodnocení4.42
Počet komentářů17

„Co tu děláš?“ ozvalo se zezadu.
„Co by tady dělal? Očumuje,“ odpověděl mu druhý hlas.
Stáli tam ti dva, co měli být přece úplně jinde. Stáli tam, oba úplně nazí a po jejich těle ještě stékala voda.

  • Denis98
Styltvrďárna
Datum publikace4. 8. 2013
Počet zobrazení10979×
Hodnocení4.49
Počet komentářů4

"Ty hnusoba! Pozri sa, ako si mi zašpinil izbu, to si umyješ jazykom a potom dostaneš ďalší trest!" vykríkol na mňa pri pohľade na ostriekanú plachtu na posteli. Vylízal som všetko do poslednej kvapky. Následne mi dal okolo krku obojok, pripojil vodítko a rozkázal mi po štvornožky ísť, kam ma zavedie.

  • Leckdo
  • roupes
Styltvrďárna
Datum publikace28. 4. 2013
Počet zobrazení17320×
Hodnocení4.45
Počet komentářů1
Oceněnípovídka roku 2013

Borci na videu si to už stříkaj do huby a já už jsem těsně před slastným vyvrcholením, když najednou uslyším, jak se rozrazí dveře a někdo si to míří přímo k mému místu. Doprdele, potichu zakleju a rychle se snažím nacpat čůráka zpátky do kalhot a zastavit to podělané porno. Akorát jednou rukou dopnu zip a druhou vypnu prohlížeč a už nade mnou stojí chlap z ochranky. No, chlap, nemůže být o moc starší než já, ale je celkem pěkně nabouchanej. Sakra, postavený péro mě v uplých džínách pořádně tlačí