Povídky

  • Isiris
  • Miky
Styltvrďárna
Datum publikace5. 8. 2021
Počet zobrazení5860×
Hodnocení4.25
Počet komentářů8

Cítím na sobě jeho zvědavej pohled. „Znám spoustu doučovacích metod, abys věděl,“ pronáším dostatečně nahlas, zatímco se v tý skříni chvíli přehrabuju. „Některá na tebe zabere určitě. Teď ji jenom musíme najít…“

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace26. 7. 2021
Počet zobrazení2785×
Hodnocení3.87
Počet komentářů4

Nevyznal jsem se v sobě. Něco se vynořilo z hlubin mého já a naprosto mne ovládlo. Bylo to tak příjemné a krásné, že to nechtělo uvolnit ani na chvíli místo pro mé druhé já, to lidské.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace9. 7. 2021
Počet zobrazení4157×
Hodnocení4.56
Počet komentářů11

„Bože, tak už to vybal!“ zakoulí na mě očima. „Divný je akorát to, jak kolem toho brousíš!“ Chvilku se mu dívám do očí, přemýšlím, jakým stylem to podat. Tohle téma mezi náma ještě nikdy na přetřes nepřišlo, pokud nepočítám pár občasnejch narážek, který měly vyznít spíš vtipně, takže vůbec netuším, jak to Dam celý vezme… Nakonec si povzdychnu a rozhodnu se skočit do toho rovnýma nohama.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace4. 7. 2021
Počet zobrazení3516×
Hodnocení4.38
Počet komentářů4

Následující dny se pro mne staly peklem. V životě jsem nebyl nikdy tak nadržený. Dokonce ani tak rychle po takovém výkonu jsem se nikdy nedostal do stavu absolutní potřeby si ulevit. Navíc nemožnost tak učinit všechny mé potřeby silně posilovala. Díky přídavku mezi mými nohami to rozhodně nešlo, navíc to bylo tak udělané, že to nešlo sundat a ptáka mi držel pěkně zataženého, ať se snažil, jak chtěl, to změnit. Co se mnou Pán za ty dva večery udělal, bylo nepochopitelné. Čím více se blížil den setkání, tím více jsem to chtěl sundat a udělat si dobře.

  • Pissálek
Styltvrďárna
Datum publikace2. 6. 2021
Počet zobrazení4455×
Hodnocení4.09
Počet komentářů2

Když měl dost, otočil se, přikázal mi, abych otevřel pusu a plivl mi do ní. Pak mi do ní bez váhání nacpal svou obří kládu. Trvalo mi pár minut, než jsem na techniku kouření přišel. Bylo to pro mě úplně poprvé. Do té doby jsem sex znal jen z porna. Když jsem se konečně dokázal trochu uvolnit, pán to poznal a začal mi přirážet až do krku. Občas jsem zakašlal, sliny mi tekly po bradě, ale jemu to bylo jedno. Držel mě pevně za vlasy a mrdal mě surově jako zvíře.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace10. 5. 2021
Počet zobrazení7158×
Hodnocení4.34
Počet komentářů12

Richard a Ivoš opět hezky pospolu. Pche, ti snad jeden bez druhýho nezvládnou ani dýchat! Celý ty čtyři roky na gymplu strávili spolu. Společně ze své zadní lavice provokovali učitele, společně po chodbách šikanovali spolužáky, společně po víkendech vymetali všelijaký kluby a různé pochybné akce a zanechávali za sebou spoušť, co jsem tak slyšel… A teď tu znovu stojí společně, oba na sobě mají totožnou uniformu pro ostrahu a podle toho, jak se šklebí, je mi jasný, že mají zase chuť provokovat, šikanovat a zanechávat za sebou spoušť. Jenom by mě z toho mohli vynechat.

  • Pissálek
Styltvrďárna
Datum publikace5. 5. 2021
Počet zobrazení4750×
Hodnocení4.23
Počet komentářů4

Po chvilce ticha se všech sedm začalo jakoby nic sprchovat. Nějakou dobu jsem pozoroval, jak se myjí, jak jim voda stéká po jemné kůži, pod níž se rýsují pevné svaly, jak se jim zachytává v jemných chloupcích a třpytí se jako malé perličky a jak jim kape z visících penisů. Nakonec jsem dokázal odtrhnout zrak od jejich těl a konečně promluvil: „Kdo jste? Co po mně chcete?“

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace11. 4. 2021
Počet zobrazení5442×
Hodnocení4.63
Počet komentářů20

VAROVÁNÍ:

  • určeno pouze pro dospělé
  • autor neručí za následky ať fyzické nebo psychické, které může přečtení tohoto příběhu způsobit
  • není určeno jako návod, aktéři jsou profesionálové a doma to v žádném případě nezkoušejte
  • autor důrazně doporučuje čtení tohoto příběhu nejméně tři hodiny před spaním
  • Kreetcher
Styltvrďárna
Datum publikace3. 4. 2021
Počet zobrazení2819×
Hodnocení3.83
Počet komentářů2

„Podívej, tady, jak ti ústí močová trubice, můžu zajet napravo i nalevo, asi tak půl centimetru od špičky žaludu, není to nijak moc citlivé místo,“ řekl a zároveň mi to místo jemně masíroval prstem. „Pokud bys chtěl trochu intenzivnější požitek, můžu zajet z boku žaludu, jak je tady po stranách krásně zaoblený,“ a prstem mi přejel boky žaludu kolem jeho špičky.

  • houseboy
Styltvrďárna
Datum publikace1. 4. 2021
Počet zobrazení3150×
Hodnocení3.90
Počet komentářů4

Dovolte, abych se představil. Jmenuji se Hugo, je mi 28 let a krom spousty jiných zálib se též rád dívám na filmy. Baví mě detektivky, sci-fi a fantasy, ale i různé dokumenty týkající se cizích jazyků, metod učení, ale třeba i společenských nebo duchovních témat. Sleduji filmy občas i v angličtině s titulkama a shodou náhod znám i dva frajery, co nějaké ty titulky už za svůj mladý život vytvořili. Líbí se mi. Nejen edukativním a poutavým obsahem svých videí, ale samozřejmě i tím, že jsou to oba po čertech pěkní kluci.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace25. 3. 2021
Počet zobrazení4699×
Hodnocení3.78
Počet komentářů5

Už v okamžiku dopadu na zem věděl, že si bude muset najít svého Pána, lepší by ovšem bylo, kdyby jich bylo víc, aby sloužil každý den i noc jako děvka po zbytek života.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace26. 2. 2021
Počet zobrazení3382×
Hodnocení3.21
Počet komentářů5
Soutěžsoutěž 2020

Dneska Páníček od rána nebyl doma a před chvílí mi přišla SMS, že je na cestě domů a mám na něj čekat připravený. Dobře, už se nemůžu dočkat. Mám pro něj překvapení a teď je ta správná chvíle ho použít. Vytáhnu ze své tajné skrýše, no tajné, spíše soukromé, kam Páníček nikdy nechodí, několik propriet a jdu se rychle připravit. Chtěl bych se pro svoji Lásku dnes pěkně vyzdobit.

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace21. 2. 2021
Počet zobrazení4734×
Hodnocení4.59
Počet komentářů12
Soutěžsoutěž 2020

Tohle je kniha knih, nesmím prozradit, kdo mi ji dal, ale funguje. Stačí vložit něco z majetku vašeho objektu, nebo třeba vlas, a on přijde a splní každou vaši tělesnou touhu. Ale pamatujte: jen třikrát a dost! Pak musíte knihu položit tak, aby ji někdo našel. Nesmíte ji půjčit, nesmíte ji darovat, nesmíte ji položit tak, aby ji našel někdo určitý, jinak zničíte její kouzlo…

  • Kreetcher
Styltvrďárna
Datum publikace19. 2. 2021
Počet zobrazení3491×
Hodnocení3.96
Počet komentářů3

„Určitě se chci dívat, dost mě to zajímá z té vizuální stránky,“ odvětil jsem. Vzal mi kůžičku nad varlaty, celkem hodně ji napnul k sobě a v místě, kde se kůže napojovala na tělo mého penisu, se vytvořil pomyslný trojúhelník. Přiložil hrot jehly a pomalu začal vyvíjet tlak. Ucítil jsem nepatrné píchnutí, pak přišel moment, kdy mi projela jehla skrze kůžičku, já zatnul snad všechny svaly a zhluboka jsem vydechnul.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace27. 1. 2021
Počet zobrazení4464×
Hodnocení3.78
Počet komentářů10
Soutěžsoutěž 2020

Tak nejdříve zavést tu velkou, chlupatou krásu do mého zadku. Proniká řádně hluboko a navíc má přesně ten tvar i velikost, že bez cizí pomoci se ze mne v žádném případě nedostane. K ocasu je potřeba připevnit moje koule, aby se mi vše zatáhlo pořádně dozadu. Ještě nasadit masku – a před Pánem sedí nadržená fena vlčáka vrtící ocasem, který jí dosahuje skoro až k hlavě.

  • KinkyGay
Styltvrďárna
Datum publikace17. 1. 2021
Počet zobrazení6247×
Hodnocení4.43
Počet komentářů6
Oceněnípovídka roku 2021

„Tak tobě to nestačilo?“ pověděl s úsměvem po chvíli, aniž vzhlédl. „Baví tě mě takhle pomalu dráždit?“ otočil se na mě a dal mi pusu. S šibalským úsměvem jsem pokýval hlavou. Dal mi pusu a zatlačil mi na ramena. Klekl jsem si, vzal jeho péro do pusy a začal ho kouřit. Bylo už pěkně naběhlé a po chvíli byl blízko výstřiku. Zrychleně dýchal a rukama mi přirážel hlavu. Se zasténáním se mi udělal do pusy, až jsem ji měl plnou jeho semene.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace6. 1. 2021
Počet zobrazení2933×
Hodnocení3.61
Počet komentářů4
Soutěžsoutěž 2020

Dnes je od rána Páníček divný, potutelně se usmívá a já nevím, co od něj čekat. Pokud vím, nic není v plánu a plním své běžné domácí povinnosti. Večer dostávám rozkaz všeho nechat, jít do herny, nasadit si škrabošku a připoutat se na kříž. Provádím ihned, co jest po mně požadováno, a Albert se zase zmenšil. Nic nevidím, ale vnímám ho v místnosti, jak něco dělá. Tehdy kdy mne sundává z kříže, jsem už celý natěšený. Musím dát ruce k tělu a někam mne vede. Když mne zastaví, začne mne čímsi omotávat a to docela pevně. Když dojde se svou činností k mému pasu, musím si kamsi lehnout. To už vím, že mne omotává látkou, zřejmě bavlněnou.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace23. 12. 2020
Počet zobrazení3039×
Hodnocení4.15
Počet komentářů4

Blíží se Štědrý den a já běhám po nákupech, po dlouhé době jsem venku. Mám za úkol připravit štědrovečerní večeří i vyzdobit byt jako každý rok, proto to nakupování. Využívám situace a kupuji i dárek pro Páníčka. Mám šílený nápad, který by se mu mohl líbit anebo ho rozčílit. Jak ho znám, tak v první chvíli se zlobit bude, ale nakonec bude potěšen. Vše, co jsem chtěl a potřebuji, mám, tak už může přijít ten den.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace17. 12. 2020
Počet zobrazení4286×
Hodnocení4.03
Počet komentářů6

„Tak co chlapče? Byl jsi hodný a nezlobil?" zeptal se Mikuláš. „Ano, byl jsem hodný, pane," odpověděl jsem konsternovaně. „Tak nějak ti nevěřím. Máme totiž jiné informace." S těmi slovy mne zatlačil zpět do bytu a za ním vstoupili i ostatní. Jak se vzápětí ukázalo, anděl nebyl jeden, ale hned rovnou tři. Ten poslední zavřel dveře a už jsem byl svlékán a manipulován do hloubi obydlí.

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace3. 12. 2020
Počet zobrazení10738×
Hodnocení4.60
Počet komentářů9
Soutěžsoutěž 2020

"Lež!" zaznělo přísně. A tak ležel. Ani ho nenapadlo neposlechnout. A muž si to okamžitě uvědomil. Tu povolnost, tu poslušnost. Muž zatlačil tentokrát už hezky tvrdě a nahmátl prostatu. Zatlačil proti ní nahoru a bez ohledu na mladíkovo sténání po ní několikrát přejel bříšky prstů. Uvědomil si, že mladík je víc než jen poddajný. Je to sub se vším všudy. On potřebuje Pána. Potřebuje někoho, kdo bude hrát dominantní roli, aby on mohl hrát roli otroka. Ale, že je tak sevřený? Že by…?

  • KinkyGay
Styltvrďárna
Datum publikace26. 11. 2020
Počet zobrazení5864×
Hodnocení4.81
Počet komentářů3

Znovu zavázal uzel, který jsem tak pracně rozvázal a položil mě na postel. Vzal další provaz a svázal mi nohy u kotníků. Nakonec mi je zase přitáhl k rukám a svázal mě tak do kozelce. Tentokrát je přitáhl dost blízko, takže jsem neměl moc prostoru na manipulaci s rukama. „Tak se snaž!“ řekl vyzývavě, když skončil. Tentokrát to bylo fakt prohrané. Chvíli jsem zkoušel nahmatat nějaké uzly nebo konce provazů, ale nic jsem nenašel, tak jsem po chvíli už jen tak ležel.

  • KinkyGay
Styltvrďárna
Datum publikace20. 11. 2020
Počet zobrazení5580×
Hodnocení4.69
Počet komentářů3

Z přemýšlení mě vytrhly až zvuky dalšího provazu. Dal mi kotníky k sobě a začal je spoutávat. Napřed několikrát obtočil provaz okolo, pak ho zase protáhl mezi nimi a na závěr udělal uzel. Pak jsem cítil, jak zabořil obličej do mých nohou. Chvíli čichal jejich vůni, následně vzal konec provazu od nohou, přitáhl mi je k rukám, dost utáhl, ještě několikrát obtočil a udělal závěrečný uzel poblíž nártu. Byl jsem teď v poměrně těsném kozelci a s roubíkem v puse.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace15. 11. 2020
Počet zobrazení6302×
Hodnocení3.48
Počet komentářů15

Stačilo ovšem svléknout bundu, tričko, kalhoty a bylo všem vše jasné. „Hele, tohle vypadá na úchyla, co si hraje na kurvičku!“ Myslel jsem, že se hanbou propadnou, i když mne tahle situace i rajcovala. S pohledem na nástěnné hodiny jsem ze sebe dostala: „Prosím, pusťte mne, ať stihnu letadlo. Vše se přeci vyjasnilo a nejsem tedy žádný terorista.“ „Jistě terorista nejsi, ale děvka ano. Nevíme, zda kurvičky jako ty smí odletět!“ „Prosím, pusťte mne. Co po mne chcete?“ To už je oba měli venku. „Co myslíš, že bychom asi chtěli?“ To už jsem klečela u jednoho z nich a věnovala se jeho chloubě. Zatím ten druhý mi stáhnul kalhotky pod zadek s evidentním úmyslem.

  • KinkyGay
Styltvrďárna
Datum publikace9. 11. 2020
Počet zobrazení6460×
Hodnocení4.67
Počet komentářů5

Přetočil mě na bok, přimáčkl se k mým zádům a objal mě. Chvíli si rukou hrál s mým zamčeným pérem a pak toho nechal, slyšel jsem akorát pravidelné oddychování. Nemohl jsem usnout a hlavou se mi honily různé myšlenky. Byl jsem hrozně vzrušený: byl jsem v moci sexy kluka, o jakém jsem snil, ležel s ním spoutaný a oslepený v posteli a on měl klíč k mému obojku a pásu cudnosti.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace6. 11. 2020
Počet zobrazení8098×
Hodnocení3.41
Počet komentářů2

„Tak tobě nestačilo jebat celý víkend, kurvo, a ještě bys chtěla? Hele, já vím, že jsem tu byl na záskok, ale čubka to chce furt, a to se mi líbí. Myslíš, že bych tu mohl zůstat a mrdali ji společně každý den?“ „Jsi můj kamarád, a když chceš, tak se s tebou o ni podělím.“ To už byl nahý a oba se na mne vrhli si užívat. Od toho dne jsem sloužil dvěma stále nadrženým, hodně obdarovaným mladým černochům.