Povídky
- Petřík
Týdny plynuly a Marek trpělivě plnil všechny Honzovy požadavky v naději, že se za dobře odvedenou práci přimluví za jeho propuštění u Tomáše a Michala nebo mu přinejmenším alespoň na pár minut odemkne klícku mezi jeho nohama a dovolí mu to, co si on sám dopřává klidně i několikrát denně.
- zmetek
Venku se ozvalo psí štěkání a Václavův rozčílený hlas. Zapomněl jsem na zákaz a vrhnul jsem se k oknu, odhrnul jsem záclonu. Nějací dva chlápci to zrovna brali ze zahrady přes zeď. S foťákama. Ještě se ohlédli a jeden z nich mě musel zahlédnout. Cvak! Skoro jsem ten foťák slyšel. No nazdar. Andělíček strážníček se na mě vybodnul. Vypadá to, že půjdu z průšvihu do průseru. Uskočil jsem od okna.
- zmetek
Sedl si ke mně na postel, natáhl ruku a prohrábl mi vlasy. „Fakt jsi docela hezkej šiml,“ řekl zjevně s narážkou na moje světlé vlasy. „Co se mnou uděláte?“ zeptal jsem se ustrašeně. „Pane. Budeš mne oslovovat pane. Pokaždé, když promluvíš.“ „Co se mnou uděláte, pane?!“ „To záleží na tobě…“
- zmetek
„Hele, do toho nejdu. Říkám… zbytečnej telefonát, zbytečná cesta. Najdi mi něco jinýho.“ „Tak hele, do toho jdeš. Jdeš do toho za prachy. Za dobrý prachy. Jinak se může stát, že ti někdo provede doopravdy hustý sado-maso a nebudeš z toho mít ani dvě mince pro Chárona převozníka!“ No, kurva, tak to jsme se dostali o level vejš. Přestala nám platit dohodnutá pravidla, takže asi jde doopravdy o velkej kšeft… A pro mě to znamená buď zmlácenej, vošukanej a zaplacenej, nebo když do toho nepůjdu, možná vošukanej, umlácenej, mrtvej.
- Petřík
Z poličky sebral takový kovový kroužek s řemínkem a silou ho vrazil Lubošovi do huby. Řemínky mu potom upevnil kolem hlavy. Daná pomůcka teď bránila Lubošovi zavřít pusu a David mu tak do ní mohl pohodlně zasunout svůj ztopořený ocas. „Vy heteráci jste všichni stejní. Po svých holkách chcete, aby vám je kouřili, polykali a dělali další prasárny, které vás napadnou, ale když musíte vy vykouřit péro nějakého kluka, děláte cavyky,“ okomentoval David Lubošovo počínání.
- Petřík
Ani jeden z nich ale netušil, že první pracovní den, ihned po přihlášení se na personálním oddělení hotelu, se budou muset vysvléct úplně do naha v rámci povinné preventivní prohlídky nových pracovníků. „Přece jen u nás budete pracovat celé léto, takže se to bez předepsané kontroly neobejde.“
- AdmiralG
Nero na mě hledí s vytřeštěnýma očima a sípavě dýchá. Ten dlouhý monolog ho určitě stál spoustu sil. I já mám vytřeštěné oči a dýchám rychle. Vzpomínám si, jak mě Pán ošetřoval, když mě Nero zřídil, vzpomínám, jak mi dával piškoty, vzpomínám, jak mi Nero daroval pískací hračku. Jsem pes a otrok, nebo jsem svobodný člověk? Pomalými kroky se k němu přibližuju. Poněkud se mi klepou ruce. Možná mě zachránil před smrtí, ale prosil se ho někdo? Kdyby mě zachránil před zotročením, udělal by přece líp, ne? Jsem rozhodnutý. Nerův dech se zrychluje, ale moje ruce naopak zpevňují. Tady je začátek mojí cesty a já to musím udělat.
- Petřík
Marek přesně věděl, jak na tyto pohyby reagovat a ihned se jím přizpůsobil. Uvědomil si tak, že už mu kouření ptáku docela jde. Přece jen zrovna kouří už čtvrté péro. Tedy, ne že by na to byl zrovna pyšný. Heterosexuální kluci se obvykle chlubí počtem opíchaných kundiček a ne množství vykouřených ocasů.
- Petřík
Kdyby ho alespoň ti kluci jenom jedenkrát zneužili a potom už nechali navždy být. To by se s tím Marek snad i smířil. Ale myšlenka, že se ho budou ti dva chlapi znovu a znovu dotýkat, byla pro Marka nesnesitelná. Co muže byt pro chlapa horšího než být sexuálním otrokem jiného muže. Dělat kurvičku nějakým dvěma teploušům, existovat pouze pro jejich pobavení a na povel uspokojit jakékoliv jejich zvrhlé choutky.
- Cyril
Ešte som nedostal výprask z minulého týždňa za nedostatočné známky a už tu boli ďalšie. Otec zúril, či má zo mňa vybiť dušu? Kričal na mňa, či sa mi tie výprasky tak páčia, že nosím takéto známky. A ako chcem takto skončiť školu. Ale on nájde spôsob, aby som ju ukončil bez problémov. Pri odchode z domu tresol tak vstupnými dverami, že som si myslel, že vypadli z pántov.
- Cyril
Nielen na tento pondelok, ale aj na celý týždeň asi nikdy nezabudnem. Už na matematike si mňa aj Fera riadne podala matematikárka. Oboch nás naraz vyvolala k tabuli, ktorú nám rozdelila, a každý dostal svoju úlohu. Tak do nás rýpala, že sme nevedeli, čí sme, i napriek tomu, že som si na začiatku myslel, že príklad zvládnem. Obaja sme išli späť do lavice s nedostatočnou. A to sa ledva začal týždeň… to bude zasa za piatok na chalupe.
- Filip Svlečený
„Táto, ty vole, to bylo úžasný!“ Táta mě spokojeně pozoroval a pak se zeptal: „Tys fakt nikdy nikoho nepíchal?“ „Nikdy jsem ti nelhal, tati, byl jsem fakt panic.“ „Tak jsem rád, že jsem byl u toho, když sis poprvé zapíchal, a žes byl navíc fakt dobrej!“ „Díky, tati… A… Myslíš, že bych tě mohl píchat častěji?“ zeptal jsem se s rozpaky u slova „píchat“. „Jasně. Ale jenom za odměnu, chlapče…“
- Cyril
"Tak poďme trénovať a nie rozprávať." Na povel sme sa dali do drepu, ruky sme predpažili a mali sme chytiť do rúk trstenicu a začať chodiť okolo miestnosti ako kačky. Po piatich minútach ma nohy neskutočne boleli, ale to som netušil, že takto budeme chodiť pol hodiny… "No a poďte ku hrazde. Ten, čo sa vytiahne nad hrazdu 10 krát za sebou, má dnes pokoj, kto nie, ten bude trénovať ďalej."
- Cyril
Pri vstupe do triedy neuniklo spolužiakom, že sme si vymenili úlohy a ja nesiem dve tašky. No aby bolo moje poníženie naplnené, kričí na mňa: "A kde mám desiatu?" Z tašky vyberám bagetu a utekám mu ju dať do rúk so slovami: "Dobrú chuť, prajem." Posmešky na moju osobu utíchli, keď vstúpil do triedy holohlavý Fero…
- Cyril
Ešte pred dvomi týždňami som netušil, ako sa mi obráti život o 180 stupňov. To som nečakal ani pri dohodnutí schôdzky s dominantným pánom. Veď ja som chcel len vyskúšať na 2-3 dni, aké to bude, keď musím niekoho poslúchať a podriadiť sa, a dosť. Potom si žiť svoj krásny život, kde mi posluhujú spolužiaci, ktorý sa ma boja, alebo triedna učiteľka, ktorá sa bojí, aby sa neprevalilo, ako sme ju zviedli, a robila všetko preto, aby ostatní učitelia boli k mne i Ferovi zhovievaví a nemali sme problém zmaturovať.
- Peťo
Po milovaní sa s kňazmi som si sľúbil, že už konečne budem žiť vzorový život kresťana. Ako trest za predchádzajúce zlyhania som sa rozhodol úplne vylúčiť zo svojho života masturbáciu. Ubehol týždeň, potom ďalší a začal som sa cítiť osamelo. Potreboval som niekoho, kto by ma bez otázok pretiahol. Keď sa zvečerilo, zobral som auto a v teplý letný večer som sa išiel prevetrať. Blúdil som po Bratislave a rozmýšľal nad svojim životom. V tom som na Krížnej, známej to Bratislavskej ulici videl stáť prostitútky. Zastavil som a zaujímal sa, či nemajú pre mňa solídneho pána na pobavenie. Volali svojmu pasákovi. Po pár minútach k nám zavítal asi 45 ročný cigán štíhlej postavy s brčkavými vlasmi.
- AdmiralG
Mám v očích slzy. Ne kvůli těm pár šlehnutím, to nebylo nic fyzicky bolestivého. To představa, že budu zase vydán na milost, nebo spíš nemilost Nerovi mě panicky děsí. A zrovna v tuhle chvíli se tu ten psí netvor objevuje. Přibíhá k Pánově noze, radostně vrtí ocasem a po mně už zase vrhá ty pohrdlivé pohledy.
- Cyril
Celý týždeň som rozmýšľal nad stretnutím s priateľom mojej matky. Ona už v sobotu ráno utekala ku kaderníčke a potom chystala slávnostný obed. Zvoní zvonec. "Choď rýchlo otvoriť, to bude on," kričí na mňa mama. S prísnym výrazom v tvári otváram dvere. Skoro som odpadol od prekvapenia. "Pane," začínam koktať a tichým hlasom pokračujem, aby matka nepočula, "ako ste ma našli? Ale my sme sa dohodli na zajtra, ja mám dnes rodinnú oslavu." No on sa len nahlas zasmial a vstupuje dnu.
- Cyril
"Poď za mnou." Vrátili sme sa do miestnosti, ktorú som už dobre poznal zo strihania. "Urob poriadok!!!" Pozametal som vlasy a dal do vreca. Odviedol ma do vedľajšej miestnosti. Bola to kúpeľňa so záchodom. "Rozkroč nohy a polož ruky na zem." Zadok bol riadne vystrčený. Do zadku mi vrazil kovový predmet v tvare lievika a začal napúšťať chladnú vodu.
- Cyril
"Pane, prosím vás, môžete mi oslobodiť bradavky, veľmi ma už bolia." No ako by ma nepočul, nič nevravel. "Písal si mi, že tvoje vlasy máš moc rád a sú absolútne nedotknuteľné!" "Áno, pane," odpovedám. "No ja byť na tvojom mieste, hovorím v minulom čase! Ale podľa môjho vkusu sú absolútne nemožné." Vtom sa pán postavil za mňa a v ruke mu vidím strihací strojček. "Ty debil, opováž sa dotknúť mojich vlasom," vykríknem v panike a až teraz si uvedomujem, že som bez akejkoľvek šance odporu. "Ty zmrd, uvedomuješ si, že dostávaš ďalší trest?" Neviem, či viac zúrim alebo sa trasiem od strachu.
- Peťo
Takýto výcvik musí byť považovaný iba za hru a realizovaný na dobrovoľnej báze. Výcvik musí byť možné kedykoľvek ukončiť a môže v ňom byť iba toľko násilia, aby to nezanechalo trvalé následky.
- AdmiralG
Dává mi piškot a já ho s děkovným a současně slastným výrazem beru do tlamy a začínám kousat. Strká mi do díry ocásek, a aniž by cokoliv říkal, tak já hned, jak tam zajede, zavrtím, aby viděl, že drží. Poplácává mě po zádech a já se najednou cítím velmi šťastně. Přichází z druhé strany, roztahuje mi nohy a nasazuje cbčko. Nijak neprotestuji, od začátku mi bylo jasné, že ta volnost pro mého ptáka je jenom na velmi omezenou dobu, ale i za tu krátkou chvíli jsem mu velmi vděčný, protože jsem dostal příležitost zažít slastný pocit orgasmu. Ano, je to hodný Pán. Můj Pán.
- AdmiralG
Co bych ti tak ještě pověděl, podívej, bolí mě oči, já si je na chvilku zavřu. Ono už stejně není co vyprávět. Co bylo, to už se nezmění, a co bude, to už je jasné. Takže asi tak. To je krásný pocit. Našel jsem cestu z pekla…
- AdmiralG
„Tohle na mě neplatí! Makej, nebo to bude ještě horší!“ Zvedám se ze země a kolotoč se znovu rozjíždí. Těžce dýchám, rychlost povelů se zvyšuje. Než stihnu splnit jeden, už přiletí druhý. Najednou se rozhostí ticho. Popadám dech a koukám na Nera tázavým pohledem.
- AdmiralG
Přicházíme ke vchodovým dveřím a následně vcházíme do domu. Je to předsíň. Je zalitá teplem a světlem, až si musím zakrýt oči, jak strašně mě najednou bolí. Pán si odkládá lehkou bundu a pak mi odepíná vodítko. „Sedni!“ Hned poslechnu a sedám se nejlíp, jak umím, aby byl spokojený. Následuje lehké pohlazení po hlavě, ale hned je zase narovnaný a kráčí k polootevřeným dveřím do další místnosti a zakřičí: „Nero, k noze!“