Povídky

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace2. 10. 2018
Počet zobrazení9212×
Hodnocení4.39
Počet komentářů9

Když Ken začal servírovat krabí salát a víno, jeho utrpení se bleskurychle minimálně zdvojnásobilo. Každý z hostů mu totiž, jakmile se k němu těsně přiblížil, bezostyšně zajel rukou mezi nohy a počal mu ohmatávat a mačkat penis. K vlastnímu zděšení a studu Ken brzy pocítil, že se mu pohlavní úd začíná topořit. Hned jak to bylo možné, mladý muž s nemalým ulehčením zmizel zpět do kuchyně. Greg ho za několik málo minut následoval.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace29. 9. 2018
Počet zobrazení3232×
Hodnocení4.74
Počet komentářů13

Lukas vrávoravě vykročil a málem upadl. Opřel ho tedy o sebe a vedl halou ke schodišti. Na schodech se Lukas zapotácel a málem je strhl oba. Elstar ho zachytil a prostě vzal do náruče. Kolem krku se mu ovinuly dvě hřejivé ruce a Lukasova tvář se přitiskla k jeho krku. Šimral ho svým dechem a vlasy se neposlušně toulaly na rameni. Když vyšel po schodišti, zahnul ke dveřím pokoje, loktem otevřel dveře a vstoupil.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace19. 9. 2018
Počet zobrazení3340×
Hodnocení4.68
Počet komentářů16

Obraz mladíka, který sedí v interiéru u stolu, přičemž za ním jsou vidět otevřené dveře do další místnosti. Ruku položenou klidně na stole, dívaje se zádumčivě z obrazu. Takové ty oči, které vás sledují, ať jste kdekoli v místnosti. Světlé vlasy po ramena. Tmavý, začernalý obraz. V rohu obrazu nejasný nečitelný erb a nápis. Adamovi se s obtížemi podařilo přečíst: AETATIS SUE XXI. Takže portrétovanému bylo dvacet jedna let. O rok starší než Adam.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace16. 9. 2018
Počet zobrazení5042×
Hodnocení4.64
Počet komentářů14

Se sestrou jsme vždycky měli zakázáno se k rašeliništi i jen přibližovat, takže nás samozřejmě lákalo. Ta oka vody, ostrovy rašeliníku, sem tam zakrslá břízka. A nejhezčí to bylo, když se nad slatí lehce převalovala mlha. Bylo to jak romantická pohádka. Zastavil jsem se a koukal na slať. Ve sluníčku vypadala klidně a nevinně. Vzal jsem větší kámen a hodil jsem ho na kus, co vypadal jako cestička. Dopadl s mlasknutím a hned se začal potápět. Zavřelo se za ním bahno se zvukem, který zněl jako zoufalý povzdech.

  • devil
Stylklasika
Datum publikace14. 9. 2018
Počet zobrazení3517×
Hodnocení4.19
Počet komentářů4

Lehká, stále ještě letní oddechovka. S Petrem jsme si od začátku vcelku sedli a on, v rámci utužení našeho přátelství, chodil po pokoji jen triku a trenkách. Ale spíš se chtěl jen předvádět. Ještě když se vrátil z koupelny jen v triku a ručníku, chvilku jsme si povídali, sedíce každý na své posteli.

  • Saavik
Stylromantika
Datum publikace10. 9. 2018
Počet zobrazení5172×
Hodnocení4.88
Počet komentářů10

- Co sakra chtěl říct tím "zbaveni svého chtíče"? - zašeptal Oliver. - Přesně to, na co myslíte. Kastraci. - - Nevypadá, že by to neschvaloval. - - Možná to bude tím, že to schvaluje. -

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace5. 9. 2018
Počet zobrazení4650×
Hodnocení4.63
Počet komentářů13

Probudily to hlasy. Skupinka chlapců se dostala do podzemí. Přelezli mříž u vchodu a vydali se pátrat do hloubi. Nadšené hlásky, světelné kužele baterek, které objížděly zdi. Nic z nich necítilo. A přece – jeden, jeden by mohl být vhodný! Otestovat. Rozlétlo se to proti němu. „Fuj, strašně mě tu zamrazilo!“ vykřikl chlapec a chytil se za hrudník. Už vědělo – miluje svou matku, která jeho a otce opustila. A vědělo už, jak matka vypadá. Teď útok… Nikdo z chlapců si nevšiml v postranní chodbě malého víru prachu, který začal rotovat a zvedat se jako vzdušný čertík.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace1. 9. 2018
Počet zobrazení7834×
Hodnocení4.78
Počet komentářů19
Oceněnípovídka roku 2018

Prohlížel jsem si ho. Ten širokej hrudník, ze kterýho stékaly černý chlupy na břicho. Hodně mě to rajcovalo. Usmíval se, vypadal strašně pobaveně. Co ho mohlo pobavit? Kam kouká? Jo, na mý plavky, na kterejch je sakra znát, že jsem vzrušenej. Do háje, když si teď stoupnu bokem, bude to vidět ještě víc, zády se přece neotočím. Smiloval se a zvedl oči k těm mým: „Jdeš do vody?“

  • JN
Styltvrďárna
Datum publikace30. 8. 2018
Počet zobrazení7328×
Hodnocení3.59
Počet komentářů5

Přikročil ke mně blíž a zase si hrál s mými bradavkami. Jako by je zkoumal. Hnětl je, mačkal je, tahal za ně. Pak sjel svou rukou níž a začal prozkoumávat můj rozkrok. Nejprve si vzal do parády moje koule. Vzal je do ruky a hnětl je. Jako kdyby zkoumal jedno varle po druhém. Pak zapojil i druhou ruku, kterou si koule pod mým pérem "zaškrtil". A druhou rukou je začal lehce mačkat, hníst a tahat. Zaklonil jsem hlavu a lehce sténal. "Děkuji, pane. Děkuji, pane."

  • Tom16
Stylromantika
Datum publikace29. 8. 2018
Počet zobrazení2042×
Hodnocení4.50
Počet komentářů5

Peter vstal skoro ráno, pretože sa mu aj tak už nedalo a prehadzovať sa na posteli ho už nebavilo. Aj tak sa necítil moc vyspatý, skôr akoby ho prešiel parný valec. Tak sa postavil z postele, ponaťahoval sa a pár sekúnd pozeral na jasné slnečné ráno. Lenže do hlavy sa mu vkradol pomaly ten problém, ktorý pravdepodobne bol za dverami spálne. Mozog sa mu pomaly rozbiehal. Čo ak sa mu včerajší večer len prisnil, možno si udrel hlavu a potom sa po byte rozprával sám so sebou, možno to bola všetko len halucinácia a on sa potreboval len vyspať.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace27. 8. 2018
Počet zobrazení4561×
Hodnocení4.84
Počet komentářů19

U přechodu jsem zastavil, auto, které přijíždělo, zabrzdilo. Pokývl jsem hlavou, jako že děkuju, a rozběhl se po přechodu. „Petře, stůj!“ zaslechl jsem výkřik, někdo mě chytil za rameno a strhl zpátky. První auto mě pustilo, druhé, které ho předjíždělo, by mě smetlo, kdyby mě někdo nestrhnul zpátky. Rozklepala se mi kolena, musel jsem se opřít o sloup. Kdo mě vlastně stáhnul zpátky?

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace23. 8. 2018
Počet zobrazení3458×
Hodnocení4.48
Počet komentářů16

Podíval jsem se poočku na něj. Byl opřený o zábradlí a díval se upřeně na mě. Ty krásné velké hnědé oči. Když postřehl, že se na něj dívám, tak oči přimhouřil, vyplázl jazyk a velmi pomalým pohybem začal olizovat svou zmrzlinu. Sledoval jsem fascinovaně jeho jazyk, jak si hraje se zmrzlinou, mizí zase v ústech a zase se objevuje. Pomalu mi docházelo, že to je vlastně erotická provokace. Přimhouřil jsem taky oči a napodobil jeho hru se zmrzlinou. Zasmál se a pokračoval. Měl jsem pocit, že mi to musí roztrhnout kalhoty.

  • Tomáš98
Stylromantika
Datum publikace21. 8. 2018
Počet zobrazení3280×
Hodnocení4.32
Počet komentářů10

Pak chvilku mlčel a díval se do země. Podíval jsem se na něj. Nevím proč, ale v tu chvíli jsem měl strašnou chuť ho obejmout. Zdálky byl hezký, ale zblízka snad ještě krásnější. Musel jsem se usmát, on si toho hned všiml.

  • Kev1000
Stylromantika
Datum publikace18. 8. 2018
Počet zobrazení3207×
Hodnocení4.57
Počet komentářů19

Normálně bych jí možná žral. Kdybych neměl plnou hlavu jinýho ksichtu. Trochu fousatýho. Klučičího.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace16. 8. 2018
Počet zobrazení3101×
Hodnocení4.74
Počet komentářů15

Vzbudil jsem se s přeleželou rukou, zasunutou pod Kevinovou hlavou. Kev ještě spal. Díval jsem se na něj a pokoušel se opatrně ruku vytáhnout. Pomaloučku, nenápadně. Najednou jsem si všiml, jak se mu koutky maličko zvedají ke smíchu. „Ty nespíš!“ „Ne, jen se bavím tvým snažením,“ otevřel oči a dostal jsem pusu.

  • Tom16
Stylromantika
Datum publikace13. 8. 2018
Počet zobrazení2288×
Hodnocení4.54
Počet komentářů11

Od ľaku sa pošmykol, ale celou silou sa chytil kľučky, div ju nevytrhol z dverí. Po prvotnom šoku ostal stáť vo dverách kúpeľne a díval sa na postavu, ktorá stála v chodbe a osvetľovalo ju svetlo z kúpeľne.

  • Petřík
Styltvrďárna
Datum publikace12. 8. 2018
Počet zobrazení14666×
Hodnocení4.25
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2018

Týdny plynuly a Marek trpělivě plnil všechny Honzovy požadavky v naději, že se za dobře odvedenou práci přimluví za jeho propuštění u Tomáše a Michala nebo mu přinejmenším alespoň na pár minut odemkne klícku mezi jeho nohama a dovolí mu to, co si on sám dopřává klidně i několikrát denně.

  • Robin
Stylromantika
Datum publikace10. 8. 2018
Počet zobrazení2863×
Hodnocení4.59
Počet komentářů6

A potom to přišlo, políbil mě. Byl to hluboký francouzský polibek, který jsem se mu snažil oplácet. Cítil jsem jeho ruce, jak mě pevně drží. Hladil jsem jeho prsní svaly a cítil jsem jeho ruku, jak mi sjíždí po zádech. V jednu chvíli jsme ale oba dva zapomněli, že jsme vlastně v bazénu.

  • Juriii
Stylklasika
Datum publikace7. 8. 2018
Počet zobrazení3723×
Hodnocení4.37
Počet komentářů6

"Jasné, môžem si nerušene vyhoniť," reagoval pohotovo a s úsmevom. "Ty si ho snáď nehoníš doma pri porne?" opätoval. "Ale honím, len toho súkromia je menej," odvetil som. S úplným kľudom v hlase sa ma spýtal, či už som si niekedy s nejakým chalanom honil pri sledovaní porna. V tom momente mi hlavou začali prúdiť hromady myšlienok a predstáv. Vedel som, kam smeruje, a tušil som, že to dnes neskončí ako bežný filmový večer.

  • Kev1000
Stylromantika
Datum publikace6. 8. 2018
Počet zobrazení2893×
Hodnocení4.68
Počet komentářů11

Jedním dlouhým skokem jsem se vrhnul směrem k němu a napřáhl meč, zrovna když železná palice v rukou podsaditého válečníka se svistem rozčísla vzduch, aby rozdrtila na kusy Svenovu hlavu. Těžká palice pod mojí ránou padla do rozryté země i s odťatou rukou, která ji třímala, jen na prst daleko od Svenových skrání. Vzápětí můj meč s mlaskavým zvukem prošel hrdlem dalšího bojovníka. Napřáhl jsem ke Svenovi ruku a pomohl mu vstát. Z rozšklebené rány na lýtku mu do sandálů crčela krev. Kolem se rozhostilo přízračné, nepochopitelné ticho. Až v tu chvíli jsem si uvědomil, že jsem právě spotřeboval poslední zbytky energie. Opřeli jsme se o sebe a vyměnili přátelské mrknutí. Pak mi Sven vlepil pusu. Pichlavou a špinavou.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace5. 8. 2018
Počet zobrazení3380×
Hodnocení4.68
Počet komentářů7

Musím si to přiznat – jsem zamilovanej. Kevin je vlastně docela obyčejnej kluk, světlý, lehce narezlý vlasy…, ale dokáže se tak rozzářit, jak jsem to u nikoho neviděl. Kevin Krtek. Vlastně se k němu hodí i to příjmení, protože když se do něčeho zavrtá, tak ho od toho jen tak někdo nedostane, je umíněně vytrvalej.

  • Tom16
Stylromantika
Datum publikace4. 8. 2018
Počet zobrazení3029×
Hodnocení4.77
Počet komentářů4

Pozeral do stropu, teda aspoň si myslel, že hladí na strop, keďže v izbe bola tma a mesiac nesvietil. Peter, preber sa, však tu nik nie je, vravel si v duchu, no aj tak nemohol zaspať, pretože cítil, že v izbe nie je sám. Dotkol sa lampy vedľa postele a rozsvietil. Nič, izbu zaplavilo svetlo, ale okrem neho tam nik nebol. „Sakra, nebuď paranoidný,“ vravel nahlas, pošúchal si oči a pretočil sa na bok. Jemne zelené svetlo hodín mu ukazovalo 3:20. Super, už moc toho nenaspí.

  • Paul
Stylklasika
Datum publikace3. 8. 2018
Počet zobrazení5698×
Hodnocení4.58
Počet komentářů5

Za sklem spojovacího okna vidím jejich hladové pohledy, které ho svlékají, i vzdouvající se rozkroky živené představami o vášnivém a živočišném sexu s tímhle nádherným dobrodruhem, který si podmaní i obrovské zvíře pomocí provizorní ohlávky.

  • IngloriousBastard
Stylklasika
Datum publikace16. 7. 2018
Počet zobrazení9835×
Hodnocení4.29
Počet komentářů8

“Ty si tak nadržaný, že by ti bolo jedno, aj keby som ti ho teraz vyhonil ja.” “Nefandi si,” povedal Tomáš, ale sám počul, ako žalostne nepresvedčivo to znelo. V penise mu zas cuklo, pretože otec ho stále držal za gule. V tom zovretie zosilnelo a Tomáš zo seba vydal nečakaný vzdych. “Chceš mi povedať ešte nejakú pičovinu, alebo môžeme ísť na to? Len tebe chcem dobre, garantujem ti, že dva týždne nevydržíš.” “No tak teda dobre, ale rýchlo.” “No, počkaj, počkaj… a čo za to?”

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace10. 7. 2018
Počet zobrazení4287×
Hodnocení4.70
Počet komentářů11

Spustil jsem: „Promiň, měl bych tu mít k vyzvednutí balíček přes Uloženku.“ A protože jsem ukecanej, tak jsem hned zahajoval další konverzaci: „To je trochu překvapivý místo na vyzvednutí balíčku, většinou bych to čekal někde jinde…“ „Proč? Tady je to ideální místo, tady nebývá nikdy nával,“ usmál se na mě. „Řekneš mi jméno a heslo?“ a šel ke skříňce, kterou otevřel. Na poličce tam bylo pár balíčků. „Ondřej Vávra a počkej,“ vylovil jsem mobil, otevřel zprávu a řekl heslo. „Fajn, Ondřeji, souhlasí.“ A zase se usmál. Když se usmíval, tak to byl docela hezkej kluk. Teda docela – docela dost.