Povídky

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace2. 7. 2018
Počet zobrazení2747×
Hodnocení4.42
Počet komentářů8

Poprvé ho spatřil, když odcházel se svým otcem z chrámu. Štíhlý mladík s lehce olivovým nádechem pleti, černé kudrnaté vlasy, oči jako dvě půlnoční hvězdy. Všiml si, že se na něj Ahasver užasle dívá. Zářivě bílé zuby se zableskly v úsměvu. Ahasver zůstal stát na místě a sledoval, dokud mladík se svým otcem nezmizel za rohem. Teprve poté se mu vrátil cit do nohou, rozběhl se za nimi, ale už je nenašel. Ztratili se mu ve změti uliček.

  • Peťo
Stylromantika
Datum publikace27. 6. 2018
Počet zobrazení2164×
Hodnocení4.39
Počet komentářů4

V roku 2018 budem oslavovať už 93. narodeniny. Preklínam však každý jeden deň, ktorý na tejto zemi nadsluhujem, pretože trpím veľkými výčitkami. Prežil som život, ktorý by nebol ničím zvláštny, keby som si so sebou neniesol jedno veľké tajomstvo. Kým zomriem, musím uľaviť svojej ubolenej duši, už len z úcty k môjmu dávnemu priateľovi Franzovi.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace24. 6. 2018
Počet zobrazení4774×
Hodnocení4.53
Počet komentářů10

Hnědé oči se vpíjejí do těch černých, když chlapec v bílé košili vstává a obchází stůl, aby se mohl přivítat. Matyáš si připadá v tuhle chvíli jako ve zpomaleném záběru. Sleduje každý Jardův pohyb. To, jak z něj nespouští oči ani to, jak nabral na svalové hmotě. Je sakra tak perfektní.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace22. 6. 2018
Počet zobrazení4460×
Hodnocení4.59
Počet komentářů7

„Pojď!“ Chytil mě za ruku a táhl mezi tanečníky a rozjel se dost dobře. Písnička dohrála a následoval ucouraný ploužák. Přimáčkl se na mě a omotal okolo mě ruce. Má pěkně hbitej jazyk. Nejprve mi olízl krk a pak mi při té puse skoro došel dech. Ruka mi sjela po jeho zádech na zadek a za kraťasy. Byl naostro. Krásnej pevnej malej zadek, ách… Vydrželi jsme tam asi do jedné.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace18. 6. 2018
Počet zobrazení2897×
Hodnocení4.33
Počet komentářů3

Přivírám oči, protože přesně tohle míval ve zvyku Alar. Zezadu rukama dorážel na moje mužnosti a pokaždé to skončilo vášnivěji, než jsme na začátku plánovali. Zapínám automatiku a nechávám se unášet jen do víru erotických vzpomínek a hlavně představ, jak je všechny proměním v realitu s tímhle kocourkem. Ten už mi jazykem brouzdá po krku a já slyším jeho zesílené dýchání.

  • B.J. Bass
Stylromantika
Datum publikace11. 6. 2018
Počet zobrazení7231×
Hodnocení4.80
Počet komentářů12

- Máš už nejakého nápadníka? - ozve sa ako prvý. - Načo by mi bol? - nedá mi, aby som neodpovedal otázkou. - Na pravidelný sex. - - Mám zdravé ruky. - - To ti nemôže stačiť. Mne by to určite nestačilo. -

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace10. 6. 2018
Počet zobrazení2652×
Hodnocení4.41
Počet komentářů5

Obláček, který chvíli zakrýval slunce, odplul. To zazářilo v plné síle a zahřálo ho v zádech. Magická síla slunce vrhla jeho stín ostře před něj. Byl nyní se svým stínem stejně vysoký. Zastavil a prohlédl si svou siluetu. Štíhlý, s dlouhýma nohama, širokými rameny… měl ze sebe pocit spokojenosti, vypadá dobře, fakt.

  • Tomáš98
Stylromantika
Datum publikace7. 6. 2018
Počet zobrazení3353×
Hodnocení4.74
Počet komentářů7

Chtěl jsem se jít osprchovat první, abych si rychle sbalil a pomohl pak dole uklidit. Samozřejmě Tom chtěl jít taky první, a tak začala menší bitva o místo v koupelně. Ani jeden z nás jsme nepočítali, že tahle bitva skončí tak brzo. A to tím nejkrásnějším způsobem. Smiřováním. V našem případě to bylo líbání.

  • B.J. Bass
Stylromantika
Datum publikace4. 6. 2018
Počet zobrazení2739×
Hodnocení4.45
Počet komentářů5

"… štetka sa už preberá," počujem hlasy, keď sa zobúdzam. To ma niekto sleduje počas spánku? Hlas oznamujúceho je príliš blízko, a čo je na tom najhoršie, dotyčný skoro kričí. Vystrčím prostredník a otočím sa ku stene, aby tom, kto ma sleduje, došlo, že ešte chcem spať, alebo aspoň chvíľku byť sám, kým sa preberiem.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace3. 6. 2018
Počet zobrazení3823×
Hodnocení4.52
Počet komentářů13

Tak a prohlídku máme u konce. Polovině z nich stejně v hlavách uvízne jen to, že se tu zjevuje nějaký duch. Rozloučit se, poděkovat za návštěvu, usmát se na ty, kteří poděkují za výklad, a zaskočit ke kase, jak to vypadá s další skupinou. Tam už si skupinku přebírá Petr, další průvodce. Ten je z rodiny Vlčků, takže je tu vlastně téměř doma. Zámek patří jeho strýci. Petr je kámoš ještě z gymplu, to on mi tuhle prázdninovou brigádu dohodil.

  • Jaachim H. T.
Stylromantika
Datum publikace1. 6. 2018
Počet zobrazení2579×
Hodnocení4.58
Počet komentářů9

A on tam stál a koukal se na něj. Vlastně se na něj nemohl vynadívat nikdy, už od začátku, od prvního dne, kdy se znovu potkali. Znali se už dřív, ale okolnosti je rozdělily. Během té doby se z něj stal klenot… a ten klenot měl teď zase odejít. Kéž bych tak měl nějakou šanci, pomyslel si.

  • B.J. Bass
Stylromantika
Datum publikace31. 5. 2018
Počet zobrazení3106×
Hodnocení4.49
Počet komentářů5

“Máš nejaký program na večer?” “Pizza, víno, pukance a kniha od Santina.” “Zabudni. Ideme do mesta!” “NOPE!” Zavreté dvere a ďalší nudný piatkový večer. Ak sa čítanie knihy v izbe za zatvorenými dvere dá nazvať nudným. Pre mňa je to oddych.

  • Robin
Stylromantika
Datum publikace29. 5. 2018
Počet zobrazení3168×
Hodnocení4.39
Počet komentářů11

Bylo už pomalu k večeru. Měl jsem celkem blbou náladu a hlavně jsem byl na sebe nasraný, že jsem takový srab, protože jsem mu nic nenapsal. Všiml jsem si, že se na mne Patrik tak nějak tajemně usmívá. Bože, co má zas za lubem? říkal jsem si. Když vtom přišel poslíček se zbožím, ale nic neměl s sebou.

  • Jaachim H. T.
Stylromantika
Datum publikace27. 5. 2018
Počet zobrazení2409×
Hodnocení4.41
Počet komentářů11

To je náhoda, co? Už to bude nějaký ten pátek, co jsme se neviděli. Ani bych nedokázal spočítat, jak dlouho vlastně bylo. Ale stalo se hodně věcí, že? Je to až neskutečné, jak čas mění všechno. Jo, vím, že vypadám úplně jinak, než jsem vypadal předtím… před třemi roky? Fakt? To je mazec. A co teprve hlava, ta taky prošla změnami. Ani nebudeš věřit, ty jo. Ale všechny vzpomínky tam zůstaly, na to vem jed.

  • Robin
Stylromantika
Datum publikace23. 5. 2018
Počet zobrazení2728×
Hodnocení4.36
Počet komentářů4

„To bylo na střední. Tehdy jsem se zamiloval do svého učitele na chemii. Ironií bylo, že bydlel ve stejném paneláku jako já. Jen o dvě patra výš. Všiml jsem si, že tam za ním často chodí spíše muži než ženy. Pak jsem ho jednou uviděl v gay klubu. Byl jsem trochu na mol, takže jsem nepřemýšlel nad tím, co dělám. Přisedl jsem si k němu a v podstatě se mu vyznal, jak jsem do něj zamilovaný. Řekl, že si to už dlouho myslel, ale nebyl si jistý.“

  • Andy
Stylklasika
Datum publikace22. 5. 2018
Počet zobrazení4478×
Hodnocení3.81
Počet komentářů4

Po proniknutí branky svěrače se ve mně rozehrála neuvěřitelná a krásná slast. Cítil jsem, jak mě voda plní a tryská ze mě zase ven. Prostata se mi rozechvěla teplem a penis mi ztvrdnul na kámen. Tep se mi zrychlil na maximum a já věděl, že nekončím…

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace21. 5. 2018
Počet zobrazení5643×
Hodnocení4.63
Počet komentářů11

Les se rozestoupil a přede mnou se objevil palouk a na jeho konci skoro kulaté jezírko. Na druhém břehu křoví, přístup do něj jen od palouku. Tráva není dlouhá, zřejmě ji pravidelně spásá vysoká (jo, bude to tak, na kraji lesa jsem uviděl srnčí bobky). A prasata sem nechodí, není to vůbec rozryté. Sluníčko svítí na okraj jezírka a na palouk, vypadá to úžasně idylicky.

  • Saavik
Stylromantika
Datum publikace20. 5. 2018
Počet zobrazení3121×
Hodnocení4.70
Počet komentářů6

Myslím, že u odběrů jsme museli vypadat jako spolek ztracených duší. Nevykládal jsem nikomu, co a jak, a oni se neptali. Tomáš byl pozitivní.

  • Paul
Stylklasika
Datum publikace19. 5. 2018
Počet zobrazení5902×
Hodnocení4.60
Počet komentářů7

„To ne, chlapečku! Ty mi teď předvedeš něco, co ti zajistí, že to nebude tak bolet, až si na tebe udělám chvilku já!“ rozbíjí mi mojí rádoby bezpečnou polohu chraplák z amplionu. No co? Stejně jsem z těch dvou vyrajcovaný a odpor by se mi určitě nevyplatil. Spouštím proto nohy zpátky na podlahu, mírně od sebe, a odhaluji tak nadrbané péro a varlata přitažená k tělu, připravená dávkovat. „Hezký! Mohl bys opravdu bejt sedmička. Pokračuj!“

  • Peťo
Stylklasika
Datum publikace17. 5. 2018
Počet zobrazení3186×
Hodnocení4.30
Počet komentářů3

Oblial ma pot. Objavil som denník svojho starého otca, ktorý ukryl v nočnom stolíku. Pár minút som sa spamätával a musel som vypiť zopár pohárikov. Posadil som sa do kresla a trasúcimi rukami som otvoril písanku. Stránky boli zažltnuté, drobili sa a smrdeli stuchlinou. Písmo bolo kostrbaté, neupravené a ťažko čitateľné. Niektoré z fragmentov som sa rozhodol zverejniť.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace16. 5. 2018
Počet zobrazení4828×
Hodnocení4.26
Počet komentářů16

Moje velká příležitost přišla, když přišel s novou látkou. Nebylo to tak hrozný, ale já se začal tvářit, že to nechápu. Po hodině jsem za ním vyrazil: „Pane profesore? Omlouvám se, ale já to nějak nemůžu pochopit, vysvětlil byste mi to znova?“ Snažil se mě odbýt, odkázat na někoho jiného, ale já začal dělat psí oči a nešťastné výrazy, až podlehl: „Tak po vyučování zůstaňte ve třídě, zkusím vám to znovu vysvětlit.“

  • Robin
Stylromantika
Datum publikace15. 5. 2018
Počet zobrazení2781×
Hodnocení4.49
Počet komentářů5

„To je pěkný,“ ozvalo se za mnou. Strašně jsem se lekl, až jsem málem upustil tužku. Za mnou stál poslíček, který dovážel zboží. Opět celý v černém. Jediné co měl krásně bílé, byl jeho úsměv. „Omlouvám se, nechtěl jsem vás polekat.“

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace14. 5. 2018
Počet zobrazení3788×
Hodnocení4.56
Počet komentářů10

„Sprchy jsou tady…“ Sakra. Na to jsem málem zapomněl. A to sebou mám osušku i sprcháč, protože mi bylo jasné, že se nechci vracet domů jako zpocený smraďoch, jen mi nějak nedošlo, že se budem sprchovat spolu. No nic, svlékl jsem se, omotal okolo pasu osušku, pod ní stáhl slipy, chytil sprcháč a statečně kráčel do sprch. Will šel hned za mnou.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace13. 5. 2018
Počet zobrazení2505×
Hodnocení4.35
Počet komentářů2

„Na co tam čekáš?!“ křičí na mě kluk a jen, co jsem se pohledem vrátil na něj, mění trajektorii běhu, točí jí doleva a míří rovnou k obzoru. Jeho vypracovaná prdelka tak mizí z mého dosahu, středem modré dráhy. Zapomínám na okolí a v hledáčku mám jenom jeho. Vyskakuji do písku a rovnou se rozebíhám za hezounkem. V hlavě mám pouze předchozí vidinu sexu s ním a doufám, že mě táhne někam do úkrytu, kde budeme v bezpečí před vším, co se tady hýbe, a budeme tam mít klid a prostor na jiné pohyby.

  • Pavel Pták
Stylklasika
Datum publikace10. 5. 2018
Počet zobrazení2791×
Hodnocení3.53
Počet komentářů5

Pátrající prsty prohmatají povadlá péra. Prsty postupně porozepínají poklopce, povolí pásky. Pohladí ptáky, pomůžou pohonit penisy. Paže přejedou po partnerových půlkách. Postupně poodhalí pozadí přítele.