Povídky
- FentyXX
"Pojď, pohraj si se mnou!" řekl a rychle ze sebe strhl triko. Chytl mě za ruku a já jako zhypnotizovaný šel s ním. Povalil mě na postel a lehl si na mě. Začal mě líbat. Dostával jsem francouzák za francouzákem. Líbal mě na krku, rukama vjel pod triko, které na mě dlouho nezůstalo. Ztrhal ho ze mě jak dravé zvíře. Líbal mě po celém těle. Už byl u kalhot. Pásek z něj neskutečně rychle vyndal a kalhoty letěly někam k oknu.
- Paul
- tom90
Ten týpek na mě dost vostře vyjel a olizoval ze mě, co na mě před chvílí nacákal – a kupodivu to nebyla mrdka. Ne že by mě to nebralo – péro se mi pěkně zvedalo – ale stejně jsem se nemohl dočkat, co má Luigi za lubem. Paul mezi tím sjížděl níž a níž, až jeho hlava zase úplně zmizela pod stolem, přičemž jsem ale jeho jazyk stále ještě cítil na svém těle, tentokrát přes látku svých trenek.
- FentyXX
Zavěsil a byl tak vzrušený, že si ho začal honit. To vzrušilo i mě. Můj pták rychle ztvrdl, ale nemohl jsem dělat nic. Přidával na tempu, jeho ruka kmitala nahoru a dolů a on zakláněl hlavu. Funěl a vypadalo to, že mu vzduch neproudí dostatečně rychle do hlavy, protože začal rudnout. Honil tak rychle, že jsem nestíhal sledovat všechny ty pohyby.
- FentyXX
Držel jsem se za okraje postele a jeho jazyk jezdil po mých břišácích. Jazykem sjížděl níž a níž, až dojel k mým boxerkám. Tolik vzrušení a adrenalinu jsem necítil ani s holkou. Pomalu mi stahoval boxerky dolů. Stáhl je ke kolenům a před ním stála moje chlouba. Nejdříve si ji jen prohlížel a posahal. Pak stáhl kůžičku dolů a žalud mi pomazal voňavým olejíčkem. Rozmazával ho po něm pečlivě a nakonec ho i obkroužil jazykem.
- FentyXX
Od rodičů jsem dostal svolení, a tak jsem zdrhal balit. Byla to jen jedna noc, ale radši jsem si vzal dvoje oblečení. Schválně jsem si nevzal pyžamo. Běžel jsem do koupelny se převléknout. Vzal jsem si to samé oblečení, co jsem měl na radnici, na té svatbě. Čili bílé tričko, červené šortky a bílé boty. Vlasy jsem si udělal tak, jak jsem nejlépe uměl.
- Filip Svlečený
Brzy přišli naši čtyři němečtí přátelé. Karsten kroutil hlavou nad přítomností těch kluků, svlíknul plavky a vypravil se k nim. Postavil se k nim tak, aby se mu ocas bimbal přímo před očima, a zdálo se mi, že u toho schválně podupuje nohou, aby se mu ten ocas co nejvíc kýval. Chvíli se o něčem dohadovali, Karsten pak pokrčil rameny a vrátil se ke své krasavici.
- FentyXX
"Tak co, ty kurvo, líbí se ti to?" Jen přikývl a já už cítil, že ta obrovská slast za okamžik vyvrcholí. Vyndal jsem mu ho z análu a začal honit. Jeho jsem za rameno donutil, aby si klekl přímo pod můj úd.
- Filip Svlečený
Všichni ochotně začali svlíkat ten zbytek, co měli na sobě, a podávali mi svoje šortky. „Díky za sedm nových šortek, snad mi některý budou. Ale vy teď nemáte nic. No, nedá se nic dělat. Jedem!“ Hodil jsem všechny ty šortky do svého batůžku v autě a všichni jsme, teď už úplně nazí, nastoupili do auta a vyrazili jsme.
- Saavik
Do vesnice se vřítili Turci. Přišel čas "devširme", neboli daně z krve. Jednou za čas odváděli z příhraničních oblastí mladé chlapce. Přinutili je přijmout jejich náboženství a doplnili jimi řady svých vojáků. Ryn rázem pochopil… Teta ho chce nastrčit místo svého vlastního syna.
- FentyXX
Mačkal mi hrudník, a i přesto, že to šíleně bolelo, jsem se mu smál. Napřáhl pěst a myslel, že ten úsměv zmizí, ale naopak. Smál jsem se ještě víc. "No tak… Udělej to!" pobízel jsem ho. Dostal jsem nehoráznou ránu přímo úsměvu. Rozsekl mi nejspíš ret, jelikož mi začala téct krev. Naštěstí zuby zůstaly nedotčené.
- FentyXX
Uměl líbat vážně nádherně, až se mi z toho motala hlava. Najednou jednu ruku nechal ne mé tváři a druhou začal klesat pomalu dolů, přejel přes prsní svaly k břišákům. Zastavil se a přestal mě líbat. "Ty posiluješ?" zeptal se udiveně. "Trošku, no," odvětil jsem mu s úsměvem. Na nic dalšího se neptal a pokračoval ve vášnivých polibcích.
- Filip Svlečený
Chlapec na ně zíral v těch teplákách a Jarda ho okomentoval: „No, je vidět, že ti zase stojí. Jestli ti stojí z nás, tak to by sis rozuměl tady s Oliverem. On ti ho rád vykouří. Jinak já jsem Jarda,“ vstal, podal klukovi ruku, a ještě než se otočil, poznamenal: „Jsem ten, co ho tu má nejdelšího,“ a provokativně s ním mávnul tak, aby mu brnknul o ten stan v teplákách.
- Filip Svlečený
„No tak David, ten už se oblečenej na pokoji skoro nepohybuje. Myslim, že schválně hned po škole zamíří do sprchy, i když třeba byl chvíli před tím ve sprše v tělocvičně, aby byl jako důvod se svlíct, a pak už nemá důvod se oblíct, protože nahej i spí, takže co by si špinil oblečení, že jo. Jarda se sice svlíká jenom do boxerek, ale do sprchy už jde nahej a pak už se taky nevoblíká, protože začal spát taky nahej. Nějak se mu to zalíbilo.“
- Filip Svlečený
„Ty vole, sorry,“ zamumlal trochu přiopile. „Si tu honíš péro, nebo co? Musím se vychcat…“ – „Už jdu, klidně se jdi vychcat,“ odpověděl jsem mu a šel jsem na pokoj. Schválně jsem poslouchal za dveřma, co bude dál. Jarda se vychcal, umyl, vrátil se na pokoj a ani za sebou pořádně nezavřel dveře. „Ty vole, ten Oliver, von si tam honil čuráka!“ řekl ostatním.
- adam
Najednou koukám a krev mi tuhne v žilách. Rozepíná si řemen a vytahuje ho z poutek. No to si snad dělá… „Stáhni kalhoty!“ zavelí bez stopy pochybnosti. „Ježiš, tati…,“ nevycházím z šoku, on mě nikdy nebil a bez kalhot mě viděl naposledy na základce při očkování u doktora. „Nedovolávej se Ježíše, ten ti teď nepomůže. Na hrubý pytel, hrubá záplata. Dělej, kalhoty dolů.“ Neochotně si rozepínám knoflíky. To přece nemyslí vážně!
- Paul
„Ahoj marode! Jak je?“ huláká na mě už ode dveří soused Dan. Má klíče od mého bytu, a to od doby, kdy mi sem nastěhoval kondiční stroj, a povolení k volnému vstupu, které jsem mu udělili já sám. K tomu ho opravňuje jeho velký ohon a neukojitelná touha po sexu se mnou. Od chvíle, co mi slízal mou čerstvou sladkou mrdku z břicha, nemluví skoro o ničem jiném.
- Vlčák
Nevím vůbec, co se děje, šel jsem si jen ulevit!
Kam ten večer celý spěje? Budu muset nastavit?!
Slyším kroky kráčet ke mně, mám snad pusu otevřít?
Chtěj vykouřit jenom jemně, nebo tvrdě zabořit?
- FentyXX
Polkl jsem a se strachem v hlase jsem odepřel svou ruku od jeho dlaní se slovy: "Budu to respektovat, ale nečekej ode mě, že mezi námi někdy k něčemu dojde." Potom jsem se otočil a odešel jsem domů. Lehl jsem si na postel a pořád si přehrával tu jedinou scénu.
- Michal
Jeho obličej se kroutí v křečovitých bolestech, které mu způsobuje tlak mého kolena. On je ale tak vzteklý a naštvaný, že stále nechce svou porážku přijmout: „Jen si užij buzno! Já jsem tě viděl, jak si ho osahával v tom skladišti, taky proto jsem doufal, že mi pomůžeš zdrhnout.“ A to zase rozpumpovává mě. Pouštím jeho krk a rozepínám mu poklopec, ukazovákem a prostředníkem pravé ruky mu zajíždím pod koule a pokračuji dál a tvrdě a nasucho mu je zarážím do análu: „Jak chceš! … Když užít, tak užít!“ Místností prolétává jeho výkřik a po tvářích se mu kutálejí slzy.
- Kdokoli
„Tak co Matěji, já věděl že si dneska vrznem. Sice buzny, ale k čemu jinýmu jsou.“ „Pěkný, Dane,“ pochválil ho Matěj. Já jsem nevěřil svým uším. První z nás se vzpamatoval David a skoro vykřikl: „Nechte nás bejt, my už jdem!“ „Omyl, zmrde,“ obořil se na něj Dan, „napřed tě tu čeká menší prácička. Ale neboj se, děláš to rád, buzno.“
- Filip Svlečený
Jaryn: Co bych dělal touhle dobou. Onanuju...
Matt: fakt jo honis si pero?
Jaryn: Teď už ne, přemejšlim, kdo jsi.
Matt: když já nevim chtěl bych se s tebou sejít ale bojim se prozradit aby se všechno nepoto
- Paul
Už jsem si přivyknul na jeho tloušťku, délku, dominanci i silné rytmické pulzování. A teď už mé smysly neotupuje bolest, ale nepopsatelná rozkoš a slast vycházející z Markusova mrdajícího ohonu, který do mě pouští masivní dávky předmrdky. Cítím to a maximálně mě to vzrušuje, proto i můj žalud, masírující se o Markusovo břicho, pouští dávky vlhké touhy.
- Michal
Jack je jako pírko, tak si ho odnáším pověšeného kolem krku a lehce nasedajícího na můj ztopořený ohon až k posteli, kde ho v nepřerušeném objetí pokládám na matraci. Přiklekám k němu a jeho vyšpulený anál, natlačený na mé zocelené nářadí a částečně promazaný mými výtoky, se nebrání tomu, abych do něho zajel až po koule. Jack se prohýbá a chvíli vstřebává bolest, která projela jeho mladým tělem. Kňučí jako štěně, které rádo trpí pod dominancí alfasamce, a ani se neodvažuje protestovat.
- Filip Svlečený
Byl jednou jeden otec a ten měl dva syny, dvojčata. Chlapci se jmenovali Jan a Marian. Už jako malí byli oba tak roztomilí, že jim nikdo neřekl jinak než Jéňa a Mařena. Matka s nimi již nežila. Bydlela v domově pro choromyslné, kam se dostala poté, co nachytala svého muže v lese, když mu dřevorubec ze sousedství dělal to, co on jí v ložnici dělal tak málokdy. Mysl nebohé ženy to nedokázala unést a nadosmrti ochořela.
- JiCiMi
Dojeli jsme do podzemní garáže velkého obchodního centra, kde jsme vystoupili a já jako pejsek následoval své pány. Šli jsme snad pět minut, až jsme vstoupili na místní veřejné záchody. Pavel mi ukázal na jednu kabinku, vstoupil se mnou do ní a já čekal, co se bude dít. „Svlíkni se do naha a dělej!“ poručil Pavel a já dneska už podruhé se začal svlíkat v kabince na WC.