Povídky

  • honzik92
Styltvrďárna
Datum publikace19. 6. 2020
Počet zobrazení4275×
Hodnocení4.34
Počet komentářů3

Rozhodl jsem se vydat se tam. Hned za dveřmi u skříně ležela pohozená uniforma, na ní kalhoty, na nich košile a na košili bílé boxerky a černé ponožky. Voda z koupelny byla bezpečně slyšet natolik, že jsem si mohl dovolit menší průzkum. Klekl jsem si na zem, přiblížil se k hromadě oblečení a do ruky vzal nejprve bílé boxerky. Byly lehce zavlhlé a v oblasti koulí už celkem vytahané. Cítil jsem z nich nádhernou vůni chlapa a trochu moči. Poté jsem si vzal do ruky ponožky. Ty byly cítit po kožených botách. Čichám k jejich vnitřku se zavřenýma očima a myslím na to, že v nich měl David celý den svoje chodidla. Nutno dodat, že se nepovažuji za žádného fetišistu, ale v tuto chvíli a v kombinaci s „mým“ Davidem v koupelně jsem se dostal do jakési extáze.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace17. 6. 2020
Počet zobrazení1850×
Hodnocení4.80
Počet komentářů8

Rukama šátral kolem sebe, konečně nahmatal kmen stromu. Nebyla to úplně úleva, alespoň trochu přestal tápat. Vůbec to tu nepoznal, nevěděl, kde je ani kam jde. Jen, že musí jít. Znovu se dal do pohybu, ztuhl, neslyšel, vůbec nic neslyšel. Došlápl do listí, věděl to, cítil jeho pohyb pod nohama, žádný zvuk. Zíral do neproniknutelné tmy, obklopen absolutním tichem. Náhle byl něčím sražen, nebo spíš někým. Byl natlačený na strom před sebou. Cítil váhu těla, byl o dost větší než on, objal ho pevně rukou kolem pasu, druhou mu sevřel krk. Ticho zmizelo.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace16. 6. 2020
Počet zobrazení2946×
Hodnocení4.67
Počet komentářů6

Už to nevydržel. Sotva za nimi zapadly dveře, vrhl se na Freda a začal ho prudce líbat. Fred se nebránil, pootevřel rty, aby Tomův jazyk mohl dovnitř, a vjel Tomovi oběma rukama pod košili. Skopli boty, jeden druhému prudce strhávali oblečení, až létalo po místnosti, a nazí oba padli na postel.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace14. 6. 2020
Počet zobrazení2124×
Hodnocení4.83
Počet komentářů11

Zrovna jsem v klidu přemýšlel nad tím, jaké to mám štěstí, když mi zazvonil telefon. „Prosim.“ „Luky, Matěj spadnul z koně, jsme v nemocnici…“ „Jedu tam,“ skočím mu do řeči. Nemá cenu cokoliv vyzvídat, za pět minut tam dojedu a uvidím, mám neskutečný strach. Zamknu obchod, nasednu do auta a co nejrychleji vyrazím k nemocnici.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace13. 6. 2020
Počet zobrazení1274×
Hodnocení4.76
Počet komentářů8

Otočil se ke kruhovým stěnám, pokrytým změtí na první pohled nesourodých znaků. Byly to egyptské hieroglyfy, hebrejská abeceda, možná i klínové písmo, japonské, čínské, písmo všech kultur, národů. Promíchány, bez zjevné logiky. Arcan tu strávil roky života, velkou část dětství, aby pochopil a dokázal ovládnout, co mělo být skryto.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace7. 6. 2020
Počet zobrazení2168×
Hodnocení4.66
Počet komentářů4

Ed byl opravdu dobrý. Z hlazení bradavek přešel na jejich olizování a lehké kousání, až Alan cítil, jak na to jeho rozkrok reaguje. Všiml si toho i Ed, který, a to bylo rychle jasné, byl na tom úplně stejně. Což se dalo snadno vyřešit, jak se Alan po chvíli přesvědčil.

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace5. 6. 2020
Počet zobrazení1748×
Hodnocení4.24
Počet komentářů5

„Přece je vrátíš do mé otcovské náruče.“ Podívá se na něj jako na idiota. „Samozřejmě je přivítám tak, jak si to zaslouží. Moje drahé dětičky,“ jeho hlas zněžní při myšlence, co s nimi provede. „Dostaneš k tomu vybavení, jaké nikdo nikdy neměl a ani neviděl. Ti nahoře puknou závistí nad mou štědrostí.“ Zarazí se a přemýšlí. Nemá mu dát méně výbavy? Nepřehání to se svou štědrostí?

  • Elizabeth Cheese
Stylklasika
Datum publikace3. 6. 2020
Počet zobrazení3212×
Hodnocení4.86
Počet komentářů9

„Chceš, abychom si adoptovali nějakého malého prcka? Zklamu tě, ale to tady zákony nedovolují,” toto vážne nevydržím a začnem sa smiať, čo nie je veľmi dobrý nápad, keďže mu sedím na vtákovi a celé moje telo sa začne natriasať a nadskakovať. Sám pocítim, ako ma to uspokojuje, no ešte sa musím udržať. Narovnať sa na ňom a s rukami na jeho prsiach zasa zavrtím hlavou.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace2. 6. 2020
Počet zobrazení1382×
Hodnocení4.74
Počet komentářů3

„Jane, otevři, okamžitě otevři!“ Samuel bušil do dveří, rozvzteklený, zpocený v obličeji. Ticho mu bylo odpovědí. „Vyražte to!“ Rozkázal dvěma mužům stojícím mu za zády. Bez otálení provedli rozkaz. Odstrčil je a vběhl dovnitř. Jako rozzuřený pes supěl, rozhraboval knihovnu, povalil stůl. Všechno se za chvíli válelo vprostřed pokoje.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace1. 6. 2020
Počet zobrazení2867×
Hodnocení4.86
Počet komentářů8

Jsou vzpomínky z dětství, který má člověk trvale vrytý, a jsou vzpomínky, který má hluboko zasunutý, schovaný, potlačený a který vyplavou najednou nečekaně a živě. A někdy můžou dost zásadně ovlivnit náš život.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace31. 5. 2020
Počet zobrazení2162×
Hodnocení4.80
Počet komentářů10

Jakmile osaměl, spěchal i on pryč. Zarazil se při pohledu na drobné červené kapky na okraji umyvadla. Nikoho jiného by to nenapadlo, on to už ale jednou zažil. Naklonil se nad koš, spatřil zkrvavený kapesníček a obal od náplasti. Nemusí to nic znamenat, ale vzpomínka na sestru mu nešla z hlavy. Rychle vykoukl na chodbu, podle delších hnědých vlasů hned poznal, o koho jde. Honza? Ten milej kluk?

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace29. 5. 2020
Počet zobrazení3053×
Hodnocení4.81
Počet komentářů14

Potom se stalo něco neuvěřitelného. Ucítil, jak se jeho nahé kůže na předloktí dotkly Eliotovy prsty. Chvíli spočívaly na místě, pak ho začaly lehce hladit. Vyvolalo to v něm příval nepoznaných pocitů. Nejdříve ztuhnul a měl pocit, že se napětím nedokáže ani pohnout. Pak se roztřásl. Cítil, jak z těch jemných dotyků proudí do těla vlny horka.

  • Elizabeth Cheese
Stylklasika
Datum publikace28. 5. 2020
Počet zobrazení2642×
Hodnocení4.74
Počet komentářů7

Vyhodil ma z bytu. Proste ma vyhodil z bytu v tak dobrej časti. Starý dobrý Radek je späť! Domov prídem úplne rozladený. Po studenej sprche (aby som zahnal erekciu – nemienim sa robiť pri myšlienkach, to by bola výhra pre neho) sa hodím do postele a jednoducho zaspím. V piatok si nájdem SMS od mamy, že mám naklusať domov, pretože ma minulý týždeň teta nestihla a chce mi zablahoželať k meninám (na ktoré Radek, len tak mimochodom, zabudol – žeby slovenský kalendár?).

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace22. 5. 2020
Počet zobrazení1951×
Hodnocení4.80
Počet komentářů4

Muž tvrdě spal a mladík se už oblečený, stočený u jeho nohou, díval do klidné tváře. Pohledem se dotýkal víček, úst, odhaleného hrudníku. Potutelně se usmál sám pro sebe, dvěma prsty uchopil lehkou deku a opatrně ji stahoval směrem k sobě. Než se Arcan zavrtěl, byl do pasu odhalený. Caris z něho nespouštěl oči, když se zavrtěl, mladík skoro nadskočil.

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace21. 5. 2020
Počet zobrazení6003×
Hodnocení4.27
Počet komentářů13

Sklonil se nade mnou a řekl bych, že úmyslně mi nabídl pohled na napnuté kalhoty vepředu s velkou boulí prozrazující, že ani pohled na můj penis ho nenechal lhostejným. Zachytil můj pohled, ale ani se nesnažil své vzrušení zamaskovat. Ponořil jednu ruku s teploměrem do vody a druhou nahmátl můj stále ztopořený penis, silně jej stiskl a začal ho prohánět, což bylo díky vonnému oleji rozpuštěnému ve vodě snadné a samozřejmě i příjemné.

  • Elizabeth Cheese
Stylklasika
Datum publikace20. 5. 2020
Počet zobrazení3087×
Hodnocení4.66
Počet komentářů9

V stredu sa mi na moje prekvapenie Radek vo svojom kabinete ospravedlnil. Ako spečatenie nášho vzájomného (neviem, čo odpúšťal on mne) odpustenia, ma prinútil mu ho vyfajčiť. Nesťažujem si (teda aspoň nie teraz, tam som frflal ako stará baba), Radkov penis milujem v akomkoľvek podaní, no je to kúsok nepríjemné.

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace19. 5. 2020
Počet zobrazení3422×
Hodnocení4.29
Počet komentářů4

Ve škole se nemůžu udržet, pořád mi k němu ujíždějí oči. Furt na to musim myslet. Hlava mi pořád jede, nemůžu se těch představ zbavit ani ve škole, natož doma. Honim, v jednom kuse honim. Ale k ničemu jinýmu se nedostanu. Co tim chtěl říct… proč mi to říkal? Asi bych se mu měl vyhýbat a vykašlat se na něj. Ale pořád mám takový nutkání se k němu nějak přiblížit. On je gay. Nebo možná ne, ale má sex s chlapem.

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace18. 5. 2020
Počet zobrazení1574×
Hodnocení4.52
Počet komentářů10

„Kde je Adam?“ vyhrkne Alessio. Všechny ruce ukážou na dveře. Alessio se narovná a odfrkne. „Zbabělec.“ Otočí se a odejde. „Tak na to se nedá nic říct,“ pronese Casimir. „Zajímalo by mě, co se s ním děje. Nechápu to.“ Casimir to tuší, ale říct to nehodlá. Alessio vztekle rázuje na záchody. Má tušení, že by bylo zbytečné jít k Julianovi, že by před ním opět utekl. Opláchne si tvář. Posmutní. Opravdu v něm vidí bratra? Vyspal se s ním jenom kvůli tomu? Co když je oba dva srovnal a on vyšel hůř? Co když Virgiliovi nestačí a je horší? Mohl Adama uspokojit lépe než on?

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace17. 5. 2020
Počet zobrazení2857×
Hodnocení4.47
Počet komentářů9

Vypadalo to jako náhodný dotek, ale v Alanovi to vyvolalo takový nával horka, až cítil, jak se mu krev žene do tváří. Rychle se otočil a sedl si za stůl. Snažil se něco psát na počítači, ale přistihl se, že celou dobu poslouchá, jak v koupelně šumí proud vody ze sprchy. Představa pramínků stékajících po nahé kůži mu zrychlila dech.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace16. 5. 2020
Počet zobrazení2286×
Hodnocení4.70
Počet komentářů8

V pátek ve čtyři odpoledne jsem tedy dorazil do svého bytu, který už byl okupován Tadeášem. Samozřejmě, jiného domácího mazlíčka jsem neměl. Ten kluk byl z mého příjezdu natolik nadšený, až mi div neskočil kolem krku, jakmile mě spatřil mezi futry. Kdybych mu do zadku vrazil dildo s oháňkou, jistě by s ním i samým štěstím vrtěl. Divil jsem se jeho radosti přesně minutu, než ze sebe vysypal, co si na mě vymyslel.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace15. 5. 2020
Počet zobrazení2299×
Hodnocení4.83
Počet komentářů6

Ve středu dopoledne mi volá David, chce, abych se někdy zastavil za Matějem, nechápu. Nechtěl to takhle on? A já za ním mám běhat? Tohle všechno už mě ubíjí, odpoledne se za ním vydám, chci to už konečně nějak vyřešit. V hale nikdo není, tak jdu do stáje, tam taky nejdřív nikoho nevidím, ale potom se objeví Davidův přítel.

  • Kev1000
Stylromantika
Datum publikace14. 5. 2020
Počet zobrazení2615×
Hodnocení4.81
Počet komentářů26

„Lásko?“ vytrhává mě ze vzpomínek známej hlas. Naléhavej. Zezadu. Přišel z vopačný strany, než jsem ho čekal.

  • Elizabeth Cheese
Stylklasika
Datum publikace13. 5. 2020
Počet zobrazení2712×
Hodnocení4.47
Počet komentářů12

Dokonce si i pamatuji, jak mi ten tichý hlásek říkal, že ho sprostě šuká, zdálo se mi o tom, neustále jsem kvůli tomu na něj křičel, nutil ho mi říkat všechno, co dělá. Nikdy mi nic nepřišlo jako důkaz věrnosti, ale všechny blbiny jsem viděl jako jasný doklad nevěry. I sebemenší prkotinu, stačilo, aby si do práce vzal novou kravatu, a už jsem ho viděl na stole pod jeho šéfem, dokonce jsem si to tehdy došel zkontrolovat, měl ji uvolněnou, to pro mě bylo znamení, abych mu vyčetl každou prkotinu a zhádal se s ním před všemi jeho kolegy. A přesto se mnou stále byl, stále mi odpouštěl, když jsem po svém záchvatu dospěl k prozření a omlouval se.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace12. 5. 2020
Počet zobrazení2336×
Hodnocení4.78
Počet komentářů7

Šramot uvnitř místnosti ho děsil i lákal, bál se, že ztratí odvahu. Prudce otevřel a vrazil dovnitř. Baterku namířil do prostoru, zaznamenal pohyb, snažil se tím směrem zacílit kužel světla, srdce mu bušilo, pot se perlil na čele. Měl nepříjemný pocit, rychle se otočil, chtěl vyběhnout ven, ale nemohl. Spatřil siluetu postavy, která právě zavírala dveře.

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace11. 5. 2020
Počet zobrazení1473×
Hodnocení4.64
Počet komentářů4

„Nic. Jsem v pohodě,“ povídá omámeně a přikročí k masce. Prohlíží si jednotlivé tahy fénixe. Černou, červenou a zlatou, jak se proplétají v milostném rytmu. Fénix křičí slasti, jako křičel on při vyvrcholení. Zmocní se ho horečka a chuť podlehnout opět polibkům, dotekům muže, který si s ním zahrával. Vůbec si nevšimne, že se udělá místo a do místnosti vejde hrabě.