Povídky

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace1. 2. 2020
Počet zobrazení2836×
Hodnocení4.69
Počet komentářů5

Mladík se k němu přitiskl, objal ho kolem pasu, ale ruka se hned vydala přes břicho na hruď. Cestou už pod tričkem hladil Martin horkou kůži. Pod prsty zaznamenával spoustu zranění, některá se zdála hrozivá. Vyskočil a prudce látku vyhrnul. Třeštil oči na tu spoušť: „Dane?“

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace27. 1. 2020
Počet zobrazení2853×
Hodnocení4.65
Počet komentářů10

Bloumal jsem nákupním centrem, prošmejdil jsem oblíbenou prodejnu knih a podvědomě jsem zamířil do malé prodejny specializované na čokoládu. Koupím vždycky aspoň tabulku… Teda dost často ne jednu… Vlezl jsem dovnitř a rozhlíd se, jestli uvidím nějaké své čokoládové oblíbence. Trochu to tu předělali, takže budu chvíli hledat… „Můžu nějak pomoct?“ Oči mi vyjely po hnědé zástěře, uvázané přes černou košili s krátkým ohrnutým rukávem a zastavily se na obličeji. Hezkej kudrnatej kluk, úsměv s krásnejma bílejma zubama… Ale ty oči. Velký, hnědý…

  • Hexo
Stylromantika
Datum publikace26. 1. 2020
Počet zobrazení3410×
Hodnocení4.76
Počet komentářů13

Ani nevím, jak jsme se dostali do jeho malého bytečku. Netuším, jak jsme se polonazí ocitli na jeho posteli. Vnímal jsem jen jeho polibky a horký jazyk ve své puse. Oplácel jsem mu stejnou měrou a hladil jsem ho po úzkých ramenou a zádech. On se přesunul na můj krk a z něj na tvrdou bradavku. Tohle mi nikdy manželka nedělala, ale bylo to tak vzrušivě neznámé a já žadonil o přídavek.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace24. 1. 2020
Počet zobrazení3557×
Hodnocení4.79
Počet komentářů11

Martin se ráno probudil v posteli sám. Hlavu položenou na polštáři, vdechoval vůni, kterou byl prosycený. Nezdálo se mu to, ta noc byla skutečná, Dan byl skutečný. Usmál se, protáhl se v leže na zádech, otevřel oči a díval se do hlavně zbraně. Ztuhl, strach ho ochromil. Před očima hlaveň, vůbec neviděl postavu za ní.

  • Alianor
Stylklasika
Datum publikace22. 1. 2020
Počet zobrazení5146×
Hodnocení4.71
Počet komentářů8

„V tom případě vás poprosím – odložte si!“ nečekal jsem na další pobídnutí a svlékal své svršky, jak nejrychleji jsem dokázal. Hnala mě touha a chtíč. Neskutečný syrový chtíč po mužském těle, které mi bylo roky odříkáno. Gynekolog seděl a pomáhal mi očima. Při vysvlékaní boxerek, jsem zabloudil ke jmenovce na plášti. Vždycky jsem rád sténal jména svých milenců, dokud jsem se jich nevzdal neuváženou svatbou.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace19. 1. 2020
Počet zobrazení3044×
Hodnocení4.83
Počet komentářů8

Najednou přestal. Nohy omotané kolem jeho pasu povolily sevření. Svlečený do pasu, z rozepnutých kalhot mu trčel důkaz jeho vzrušení, se svezl ze stolu. Pozvedl hlavu, podíval se Zakovi do očí. Rukama se zaklesl za opasek jeho kalhot, začal klesat na kolena. Než se Zak rozhodl, zda ho zastavit nebo ne, byly kalhoty na zemi a to včetně jeho boxerek.

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace18. 1. 2020
Počet zobrazení3999×
Hodnocení4.77
Počet komentářů8

Aniž by odsunul ruku, otočil si mě tak, že jsem byl zády k ostatním cestujícím, a ti tak nemohli vidět, jak dál zajímavě kontrola probíhala. Několikrát mi přejel prsty přes ztopořený penis, zajel i mezi nohy a já i přes tenkou látku kalhot cítil, jak se jeho prsty chvějí vzrušením. „Pane, myslím, že budu muset provést důkladnou osobní prohlídku,“ řekl mi anglicky přiškrceným hlasem.

  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace13. 1. 2020
Počet zobrazení2242×
Hodnocení4.82
Počet komentářů9

Cítil jsem z jeho horkého nitra, že prsty jsou slabá útěcha a on touží po něčem větším – po mně. Rychle jsem stáhl kalhoty a touha ho uspokojit i můj chtíč přicházely v obrovských vlnách. Nelenil jsem a vsunul své mužství do jeho třesoucí se dírky. Objala mě horká úzká jeskyňka, která mě svými stahy popoháněla přirážet dál a níž, až jsem narazil na prostatu a z jeho úst jsem konečně uslyšel, kterak mě zastřeným hlasem oslovil jménem.

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace11. 1. 2020
Počet zobrazení5134×
Hodnocení4.73
Počet komentářů3

Roman mi již hlavu nedržel, tak jsem si je mohl konečně pořádně prohlédnout. Romana jsem měl již možnost částečně poznat, ale doktor byl úplně z jiného těsta. Byl mohutné postavy, obtloustlý a evidentně nervózní. Pod vlivem injekce mi připadal jako velký orangutan se vztyčeným rudým penisem, zakončeným úzkým a špičatým žaludem, který vypadal jako válečnické kopí. Výrazně se lišil od Romanova penisu, který byl silný a na rozdíl od štíhlého žaludu doktorova penisu byl jeho zakončen mohutnou bambulí.

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace5. 1. 2020
Počet zobrazení3517×
Hodnocení4.67
Počet komentářů11

Když už byl ve mně zaražený tak hluboko, že se chlupy okolo našich penisů promísily v jednom hustém chomáči, začal jsem si třít zpočátku mírně povadlý penis. To dočasné povadnutí bylo ale u mě normální. Vždycky první proniknutí penisu do mě způsobuje malou, ale snesitelnou a vzrušující bolest. Jakmile však po chvíli pominula, začal jsem plně vychutnávat pohyb partnerova penisu v mých hlubinách a můj penis se pod tím dojmem opět plně vzpružil.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace3. 1. 2020
Počet zobrazení1816×
Hodnocení4.83
Počet komentářů0

Jinak ale většinu času leželi v kožešinách. Mluvili o sobě, o všem, co je napadlo. Nejdřív vzpomínali na různé zážitky, pak dětství. Čím víc se poznávali, tím blíž si byli. Moe se vlastně styděl, když se přiznával ke všem svým dobrodružstvím. Najednou mu bylo hloupě a trochu se bál, že Nisl ho bude soudit. Ten se k němu ale přivinul, hladil ho ve vlasech.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace29. 12. 2019
Počet zobrazení3080×
Hodnocení4.85
Počet komentářů11

Hádali se kvůli maličkostem, už ani sám neví, co to bylo za pitomost, kvůli které se naposled chytli. Zato moc dobře věděl, co na něho křičel, byl naštvanej, už když přišel z práce, a na Filipovi si vybil svou zlost. A pak ho vyhodil z bytu.

  • Petřík
Styltvrďárna
Datum publikace28. 12. 2019
Počet zobrazení12393×
Hodnocení4.83
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2019

Vystříkaným Ivošem to samozřejmě neskončilo. Zpocený a blahem hekající Míša byl na něm stále přilepený a bez přestání píchal jeho prdel. Nikdy před tím nebyl Ondra tolik v něčí moci a necítil se tak podřízeně jako teď. Oba chlapci teď byli fyzicky propojení a Ondra cítil, jak hluboko v něm kmitá ztopořené péro nějakého cizího týpka. Ondrova přeměna v holku už byla téměř u konce.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace27. 12. 2019
Počet zobrazení3208×
Hodnocení4.88
Počet komentářů4

Libor na Radima hleděl, byl jím stejně zaskočen jako muž jím. Při své výšce 167 centimetrů, Liborovi každý připadal vysoký. Radim seděl na židli a bylo jasné, že je to vysoký chlap. A hlavně teda opravdu chlap. Lehce opálená kůže, pod kterou se napínaly svaly, mohutná šíje, nasucho polkl. Očima klouzal po těle sedícího hosta. Hodně vysokej, blesklo mu hlavou. Nedokázal odolat a přes pevné břicho, vyrýsované pod látkou trika, se mu podíval do rozkroku. Rychle zvedl pohled a setkal se s modrýma očima a lehce pozvednutým obočím. Paráda, všimnul si toho. Kruci.

  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace26. 12. 2019
Počet zobrazení4380×
Hodnocení4.81
Počet komentářů13

Třásl jsem se jak ratlík a on si myslel, že snad zimou, ale chlad mě netrápil. Byl jsem vytřepaný z jeho blízkosti, z jeho pevného těla, které neustále přede mnou schovává. Seděl jsem ve vaně a stále jsem se nechtěl ještě smířit s pocity a myšlenkami, které jeho přítomnost ve mně vyvolává. Stále jsem v mysli cítil jeho pevné tělo, které mě objímalo a utěšovalo, ten pohled šedých očí – celým tělem mi začalo probíhat mravenčení, které se usadilo v podbřišku, a veškerá krev, která snad měla zásobovat mozek, se tlačila dolů k mému klacku, který už čněl jako ukazatel pod vodní hladinou. Vyděšeně jsem sledoval mou reakci těla a vyděšeně bilancoval situaci, ve které se nacházím. Vážně mě teď vzrušila myšlenka na kněze? KNĚZE??!

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace25. 12. 2019
Počet zobrazení3992×
Hodnocení4.80
Počet komentářů5

Uchopil mé nohy pod koleny, zvedl si je na ramena, a kleče přede mnou zvedl a odklonil můj teď již jen ležící penis zakrývající vstup do mého análu tak, aby měl k němu volný přístup. Začal mi svůj štíhlý penis pomalu, ale vytrvale zasunovat do análu, dokud ho tam neměl celý a nedorazil až na prostatu. Intenzivně jsem vnímal jeho pronikání, jak se střevy posunuje stále dál a hloub, až jsem měl pocit, že mě úplně vyplňuje a nikdy neskončí.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace23. 12. 2019
Počet zobrazení1847×
Hodnocení4.78
Počet komentářů4

Muž se neozval, a tak se na něho otočil. Hnědé oči ho zkoumaly, byl v nich dráždivý nádech. Otupělost byla okamžitě pryč, mladík vnímal oheň, šířící se mu tělem. Byl lapen. Nepohnul se, kořist omámená lovcem, čekal. Issa se pomalu zvedl, klidným krokem k němu došel. Pohledy byli stále spojeni. „Tadeáši? Měli bychom odpočívat,“ přitom mu ale hladil krk, palcem přejížděl po lícní kosti. Najednou si klekl, objal hocha kolem pasu a položil si hlavu na jeho klín. Mladík nebyl mocen slova, něžně muže pohladil po vlasech. Ten zvedl hlavu a opět se jejich oči setkaly.

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace21. 12. 2019
Počet zobrazení1805×
Hodnocení4.84
Počet komentářů1

Potom se mazlil s celým mým tělem, masíroval mi záda, sál bradavky, chodidly mi svíral a třel ptáka, pak se věnoval nejen mému, ale i svému nástroji, kdy na nich přehrnoval předkožky, třel o sebe odhalené žaludy, a když mi ho ještě chvíli ovlažoval v ústech a jazykem dráždil na uzdičce, asi poznal, že hrozí mé brzké vyvrcholení, rychle si opět lehl na záda, pokrčil nohy, nadzvedl zadek a sám se zavedl penis do análu, kam díky navlhčení jeho slinami po mém zaražení bez problému vklouzl. Není asi nutné opakovat, že opět sevření jeho análu nemělo chyby. Bylo tak těsné, že každé zaražení a vytažení strkalo a posunovalo jeho tělo po dekou přikryté podlaze.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace20. 12. 2019
Počet zobrazení3039×
Hodnocení4.84
Počet komentářů5

„Ahoj Jirko.“ Hlas poznal okamžitě a milé mu to nebylo. „Co chceš?“ „Ale no tak, sejít se, trochu si užít. Pamatuju, jaký jsi dokázal být divoch.“ „Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš. Tos neslyšel? Nehodlám opakovat největší chybu svého života.“ „Jak si přeješ,“ studený hlas. Pachuť po rozhovoru zůstala, ale víc na to nemyslel. To byla chyba. Rychle zapomněl, jaký je David sebestředný, mstivý hajzl.

  • haluskz
Stylklasika
Datum publikace17. 12. 2019
Počet zobrazení1623×
Hodnocení4.38
Počet komentářů1

Vlhkými bozkami si ma dokonale uvoľní a pripraví. Zakloním sa a nechám ho pomaličky vnikať hlbšie a hlbšie. Slastne sa pomrvím, až vkĺzne dnu celý. Obom nám prejde telom elektrizujúci pocit a takmer súčasne nahlas zavzdycháme. Naše túžobné pohľady sa stretnú a doplnia nádherný pocit splynutia. Zvoĺna sa dvíham, aby mohol opakovane vnikať do mňa. Zavše iba trochu, inokedy na doraz. Vychutnávame si spolu každé vsunutie a vášnivo sa pri tom bozkávame.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace16. 12. 2019
Počet zobrazení3352×
Hodnocení4.89
Počet komentářů9

Šel rychle, neměl tuhle sterilně bílou, světly ozářenou chodbu rád. Navíc mu Vašek psal, že si dají spolu kafe. Chtěl tam být co nejdřív, měl pauzu na oběd jen 45 minut. Překvapil ho prudký pohyb, rychlé otevření dveří, ruka, která ho chytla a vtáhla dovnitř. Byl jak slepý. Světla na chodbě ho oslňovala a tady byla absolutní tma. Někdo ho přirazil břichem na zeď, tlačil se na něho, takže cítil, že mu jde jen o jedno a je připravený k akci. „Sundej si ty zatracený kalhoty,“ ozvalo se mu u ucha.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace15. 12. 2019
Počet zobrazení2801×
Hodnocení4.62
Počet komentářů5

Najednou se ozval sametovej, krásnej mužskej hlas, kterej začal odpočítávat: „Když u naší dědiny hlásný troubil hodiny: jedna, dvě, tři… dvanáct.“ Vstal jsem, jestli uvidím, kdo to zpívá, ale nebylo ho vidět. Nebyl to školenej hlas, to vlastně nikdo z nich, ale strašně příjemnej. Všichni si to hodně užívali, ani Anička se nasnažila být dramatická a stáhla se a zkáznila hlas…

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace14. 12. 2019
Počet zobrazení1973×
Hodnocení4.85
Počet komentářů4

Byl to pro mě nezapomenutelně krásný zážitek. Jestli i pro Zbyška, to si nejsem úplně jistý. Snažil jsem se do něj zasunout svůj tvrdý nástroj pomalu a opatrně, protože jsem cítil, že je strachem dost stažený, ale jakmile jsem poznal, že se trochu uvolnil, už jsem to nevydržel a zarazil jsem ho tak prudce, že jsem ucítil, jak se mi koule zmáčkly mezi jeho zadkem a mými stehny. Zbyšek jen vyhekl, chvíli se nehýbal, ale potom začal sám zadkem tak aktivně přirážet, že jsem měl obavy, aby mi nerozmačkal má varlata. Netrvalo to ale dlouho a naplnil jsem ho z nich proudem horkého semene.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace13. 12. 2019
Počet zobrazení2096×
Hodnocení4.87
Počet komentářů3

Moe ho našel v místnosti, kde se milovali. Viděl ho pootevřenými dveřmi. Chlapec rovnal kožešiny, pak jednu uchopil a přivoněl k ní. Moemu se sevřelo srdce. Tak moc chtěl zůstat, vstoupil a zabouchl za sebou. Nils se prudce otočil. Pohledem se vpíjeli jeden do druhého. Jako hypnotizovaný k muži hoch došel. Okamžitě byl sevřen silnýma rukama, drcen v těsném objetí. Moe ho dravě políbil, natiskl na zeď.

  • Ron
Stylklasika
Datum publikace9. 12. 2019
Počet zobrazení4274×
Hodnocení4.83
Počet komentářů16

Hlasitě jsem vzdychal a přirážel mnohem dřív, než mě vzal celýho do pusy a jeho nasliněný prsty zamířily mezi moje půlky. Ucejtil jsem prst na díře a prohnul se, abych mu vyšel vstříc. Byl jsem jak v jiný dimenzi. Celej svět se smrsknul mezi mý nohy, odkud mi proudily do těla dávky neskutečný slasti.