Povídky

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace16. 8. 2020
Počet zobrazení3019×
Hodnocení4.74
Počet komentářů19

Voda kocoura nelákala. Prolezl křovím a vydal se po stráni vedle skály zvolna do výše lesa. Šelma prolézající džunglí… Uslyšel hlasy a prasknutí větvičky pod něčí botou. Zpozorněl. „Kočka! Škodná!“ vykřikl mladý hlas. Vyplašený kocour se otočil, proletěl křovím a uháněl dolů ze stráně. Domů! Co nejrychleji domů! Vyděsil ho hluk výstřelu a zvuk broků, které proletěly křovím, rvaly listí a lámaly drobné větvičky.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace12. 8. 2020
Počet zobrazení1747×
Hodnocení4.65
Počet komentářů5

Dotýkal se rozpálené kůže, jazykem slízával kapičky potu. Martin se svíjel nedočkavostí, chvěl se po celém těle. Políbil ho, vnímal vzdechy, kterými naplňoval jeho ústa. To byl ten okamžik, kdy… „Dane, Dane!“ Mohutná Markova ruka s ním třásla. Vztekle zabručel. Nádherný sen, proč ho budí. Uvědomoval si své vzrušení, touhu, neochotně otevřel oči. První, koho spatřil, byl Martin, na dosah od něho. Stáhl si mladíka k sobě do náruče, políbil. Rád by teď dokončil, co započalo v jeho snění.

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace10. 8. 2020
Počet zobrazení1188×
Hodnocení4.53
Počet komentářů10

Pootevře ústa. Líbám, ale je to jiné než obyčejně. Rozpaluje ho to, uvědomuje si, co to s ním dělá. Zaslechne svůj sten. Do mozku mu pomalu dochází událostí celého dne. Wapashi! Odtrhne se od něj. Dívá se do černých očí vysokého muže. Je zmatený. Jeho první polibek od muže. Neví ani co říct. Stáhne pokrývku, posadí se.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace3. 8. 2020
Počet zobrazení3033×
Hodnocení4.81
Počet komentářů17

Mladíkův obraz mu zůstal v hlavě, jako by si ten moment vypálil do mozku. Ruce pod hlavou, krátce střižené vlhké vlasy. Do zlatova opálená pokožka, z níž slunce kradlo kapičky vody a to včetně těch, co se třpytily na světlých chloupcích na hrudi a níž. Mokré plavky, přilepené k tělu prozrazovaly, že Vojtu příroda opravdu obdařila. Pak zvedl víčka, klidný pohled světle modrých očí, doprovázený milým úsměvem.

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace2. 8. 2020
Počet zobrazení1237×
Hodnocení4.57
Počet komentářů3

„Jsi to ty? Chyběl jsi mi,“ bleptá s úsilím. Neví, kdo to je. Zda halucinace, člověk nebo jeho vrah. „Ty mně taky.“ „Bude dobře, že? Už se nemusím bát.“ „Ne, nemusíš.“ Ruka ho pohladí, potom někdo zvedne jeho tělo. „Wapashi, pomůžeš mi?“ šeptá Gordon. Je šťastný, i když ví, že zemře. Možná právě proto ho vidí. „Když si to budeš moc přát.“ Postava se laskavě usměje, ale oči žhnou nesmiřitelnou krutostí.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace27. 7. 2020
Počet zobrazení2569×
Hodnocení4.64
Počet komentářů7

Pak se k němu to nahé štíhlé tělo přitisklo a Tim věděl, že je ztracený. Možná, že po tom podvědomě toužil od okamžiku, kdy Damiena poprvé uviděl. Jeho štíhlá postava, kaštanové vlasy a velké modré oči. Byl krásný, to si Tim jasně uvědomoval. Chtěl ho nenávidět, kvůli firmě, kvůli otci, ale nedokázal to. Damien ho očaroval.

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace26. 7. 2020
Počet zobrazení1259×
Hodnocení4.50
Počet komentářů5

Kap. Kap. Kap. Otřese se. Rozhlédne se kolem sebe. Zavře oči, aby ten dojem přehlušil. Za chvilku se vytratí. Postava, která se opět objeví, se ho dotkne, zašeptá: „Jsem tu s tebou, ničeho se neboj.“ Gordon nic neslyší, i když na chvilku má pocit, že tu není sám, že je s ním jeho neviditelný přítel, s kterým si hrával, když byl malý. „Budu vždy s tebou,“ zašeptá muž.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace22. 7. 2020
Počet zobrazení1483×
Hodnocení4.79
Počet komentářů7

Muž si pohrával se dvěma kusy dřeva, které se s trochou fantazie mohly podobat mečům. Poklekl vedle mladíka, zajel mu rukou do vlasů, nedokázal odolat, políbil něžně lákavá ústa. Meč i cvičná dřeva padly na zem, Kirem se dobýval pod volnou tuniku. Nire mu oplácel stejně. Přitáhl chlapce k sobě, sevřel pevné, štíhlé tělo, vstal. Došel k posteli, položil chlapce, odpoutal se od jeho rtů. Pomalu líbal krk a hrudník, prohlížel si každou jizvu. Znal je všechny, stále mu pohled na pozůstatky mučení působil fyzickou bolest.

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace19. 7. 2020
Počet zobrazení1503×
Hodnocení4.33
Počet komentářů6

„Pane, cíl cesty,“ ozve se příjemný mužský hlas, který si nechal implantovat místo původního ženského. Gordon se posadí rovně a nové poloze se přizpůsobí i sedadlo. Za chvilku auto zastaví a on vyjde ven. Nadechne se čistého nočního vzduchu. Jsou na okraji jedné z posledních rezervací na Zemi. „Pane?“ „Je to stejné, až na to, že jsem si myslel, že je to větší.“ Dvířka se zavřou. Auto pohasne a on klopýtavě jde ke dveřím domu, z kterého byl před deseti lety odveden.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace18. 7. 2020
Počet zobrazení3137×
Hodnocení4.84
Počet komentářů15

„Pane, pane, počkejte.“ Otočil se za hlasem. „Pane, prosím, vezmi mne s sebou. Budu plnit všechny tvé rozkazy, přísahám.“ Mladíček, sotva dvacetiletý, tělo pevné, samý sval a šlacha. Vzpomenul si, kovářův syn. Jak se k němu otec chová, věděli v ležení všichni. Oči chlapci hořely očekáváním. „Jedu daleko, sám nevím, co mne čeká…“ „Pane, prosím, udělám cokoliv.“

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace15. 7. 2020
Počet zobrazení3083×
Hodnocení4.38
Počet komentářů5

Vejdu do domu. Rád bych řek, že mě tři patra schodů nějak uklidnily, ale asi ne. Najednou tam stojim. Tak jo. Natáhnu ruku, zmáčknu zvonek. Slyšim, jak zvoní. Zůstanu stát, už nemůžu zpátky. Stojim, čekám jako trouba. Nemám přece jen utéct? Půl minuta, minuta. Přijde mi to jako věčnost. Poslední šance se otočit. Ne? Notak co? Dveře se otevřou. Stojí tam On.

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace13. 7. 2020
Počet zobrazení1699×
Hodnocení4.71
Počet komentářů9

Potichu jde do kuchyně, kde by si něco dobrého zobl na ten další level. Má pocit, že tam zahlédl brambůrky, které jsou tam od jeho předešlé návštěvy, ale čert to vem. Vytáhne je. Sáček roztrhne, když ho něco pevného obejme a tlačí doprostřed místnosti. „Nech toho, Idire,“ namítne slabě, přestože celé tělo se mu chvěje touhou. „Co to děláš?“ „Polibek.“

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace12. 7. 2020
Počet zobrazení1581×
Hodnocení4.71
Počet komentářů3

„Dan ho miluje, oba dva jsou mí jediní přátelé, chci záruky, Jacku, že se tomu klukovi nic nestane. Umím se mstít. Celá ta vaše akce vyletí do vzduchu, nedělám si srandu.“ Jeho tvář byla najednou tvrdá, temná. „Chceš záruku na něco, co nikdo nevyzkoušel.“ „Pak to ani náhodou nebudete dávat Martinovi!“ „O tom ty…“ „Nediskutuju, já ti to oznamuju. Martina vynech!“

  • dracek
Stylklasika
Datum publikace11. 7. 2020
Počet zobrazení1346×
Hodnocení4.17
Počet komentářů1

Keď šli popri nich, zrazu Lukáš do Tomáša vrazil tak, že ten sa cez zvodidlo takmer prekotil. Než stihol zareagovať, Lukáš ho na zvodidle privalil, začal Tomáša hrýzť do krku, pod ktorým ho jednou rukou držal. Druhou sa mu začal hrať s jeho polkami, pekne obtiahnutými v tesných nohaviciach. Tomášovi to bolo príjemné, mal rád dominantných chalanov a niečo takéto rozhodne nečakal, takže prekvapenie tiež zohralo svoju rolu. Zrazu sa však Lukáš odtiahol, povedal len: "Prepáč," a išiel ďalej. Tomáš to nechápal, prečo ho prepána Lukáš takto naťahuje?

  • honzik92
Styltvrďárna
Datum publikace8. 7. 2020
Počet zobrazení6104×
Hodnocení4.37
Počet komentářů9

Jako by mi monstrum četlo myšlenky, když mě chytlo kolem pasu, položilo na zem, sehnulo se k mému tělu a svými obřími prsty mi sundalo zbytek oblečení. Ležel jsem nahý v lese, pár set metrů za domem a koukal ze země na svého hrdinu. Jako by mi chtěl jeho pohled něco říct. Rozkročil jsem nohy, koleny co nejvíc od sebe. Můj hrdina (říkejme mu už takto) si klekl ke mně, přiblížil obličej k mé nadržené prdeli a začal mi lačně vylízávat díru. Jeho jazyk měl takovou sílu, že se dokázal velmi snadno dostat přímo do mých útrob. Po chvilce mi jazykem jezdil přímo přes prostatu.

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace6. 7. 2020
Počet zobrazení1730×
Hodnocení4.52
Počet komentářů4

„Ahoj,“ hlesne. Nezměnil se. Je stále tak… mocný. „Kdo je to Michal?“ Libor se bez uvažování rozmáchne a jednu mu ubalí. „Už nikdy jeho jméno nevyslovuj!“ otočí se a rázuje k babiččinu domu. Trhnutí ho zastaví. Idir ho schová do svého objetí. Oba dva dešťové kapky ignorují. „Kdo to je?“ „Přítel. Našel jsem si přítele,“ řekne. V puse má sucho. „Proč? Nestačím ti?“ „Nic ti vysvětlovat nemusím,“ odsekne a vykroutí se z jeho náruče.

  • Mykes
Stylromantika
Datum publikace5. 7. 2020
Počet zobrazení1634×
Hodnocení4.70
Počet komentářů4

Otevřu oči. Nade mnou je obloha. Posadím se, přede mnou se rozprostírá otevřený oceán. Co se to děje? Postavím se a porozhlédnu. Jsem na pustém ostrově. Malé místo v oceánu, bez flory a fauny. Jak jsem se sem dostal? promítne mi hlavou. Prohlídnu si tělo. Nikde žádné známky po poutech ani odřeniny. Nepřekvapuje mě, že jsem nahatý. Šel jsem spát na Adama. Na chalupě a usnul jsem vedle…

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace4. 7. 2020
Počet zobrazení1815×
Hodnocení4.68
Počet komentářů3

„Jen zkouší spojení,“ ujistil ho Dan. Vzal první židli, zapřel ji napříč přede dveřmi a na ní vybalancoval skleničku. Pokud bude kdokoliv zkoušet neslyšně vejít, tohle mu v tom zabrání. Zkontroloval zbraně, uložil je k jejich lůžku. Vysoká matrace, polštáře a velká peřina, vše v příjemných, krémových barvách. Podlaha se sestávala ze souvislé vrstvy čehosi, co nejvíc připomínalo linoleum, ale nebylo. Zbývající nábytek byla skříň, ve které nalezl oblečení v různých velikostech a osušky. Dvě vytáhl. „Omrkneme koupelnu?“

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace1. 7. 2020
Počet zobrazení3326×
Hodnocení4.86
Počet komentářů10

Podivné zavrzání vzbudilo jeho pozornost. Znal zvuky domu dokonale, tenhle byl nezvyklý. Vstal a tiše prošel pokoji ke schodišti v hale. V hale stál hubený kluk v teplákovce a mobilem si místnost fotil. Uvědomil si, že nezamkl hlavní dveře. Dělávala to vždy matka, když už byla nemocná, tak mu to alespoň každý večer připomínala, aby nezapomněl zamknout. Po její smrti na to zapomínal, nebo to byl možná i trochu poslední vzdor – nebudu dělat to, co jsi chtěla… „Přejete si něco?“

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace29. 6. 2020
Počet zobrazení1846×
Hodnocení4.83
Počet komentářů4

Libor vytáhne olej a klidně se jím začne patlat. Letos se ještě vůbec nestihl opálit. Ovšem teď má čtrnáct dní volno. Bude u vody den co den. Idir ho s rozšířenýma očima pozoruje. To už není normální, to už je nebezpečné. Cítí, že v něm roste vzrušení. Ještě dobře, že má tuniku, jinak by se ztrapnil. „Namažeš mi záda? Nechci se spálit.“ „Aha.“ Tak konečně ví, co to dělá. „Vy se sluníte? Proč?“ „Proč? Netuším, asi že je to módní, zdravé, ale hlavně to vypadá moc dobře. Sexy.“ „Zřejmě tady celý život podřizujete jenom sexu.“

  • Mykes
Stylromantika
Datum publikace28. 6. 2020
Počet zobrazení1737×
Hodnocení4.62
Počet komentářů7

„Nech mě být,“ zařve. „Co se děje?“ nechápu. „To se za mě stydíš? Heteráci se drží pořád za ruce a nikomu to nevadí.“ „Zlato, šlo o děti a navíc slušně požádal. Tak to prosím neřeš,“ snažím se ho uklidnit. Chytne mě za ruku a pokračujeme dál. V hlavě se mi rozsvítí červené světlo, které ignoruji.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace27. 6. 2020
Počet zobrazení2949×
Hodnocení4.87
Počet komentářů14

Jindra vyběhl schody. U oběda se Kryštof zmínil, ve kterém patře bydlí. Překvapil ho svým pozváním a on to rozhodně nepromarní. Ani náhodou. Kryštof se mu líbil na první pohled. Černé, neposedné vlasy a modré oči. Žádný namakaný svalovec, ale krásně pevné, pružné tělo. Dnes taky zjistil, jakej je to milej kluk. Zastavil se u dveří, chvilku se zklidňoval. Nezadýchal se při běhu do schodů, ale musel trochu vychladnout. Pozval ho na večeři, tak to nesmí pokazit a spěchat. Jenže když zaklepal, otevřel mu Kryštof oblečený jen do volných domácích kalhot.

  • Mykes
Stylromantika
Datum publikace24. 6. 2020
Počet zobrazení2313×
Hodnocení4.31
Počet komentářů6

Tušil jsem, že ho přitahuji. Často se naše pohledy setkaly. Jen jsem nechápal, proč po mně kouká, když má doma manželku a děti. Je to hezký chlap. Svalnatá postava a na hrudi má vytetovaného orla, který se snáší na kořist. Vím to, protože se vídáme ve sprše po směně. Závidím jeho ženě, že si s jeho krásným údem může hrát. Často na něj doma myslím. Na to jak se myje, pomalu umývá své tělo a zvlášť svůj ocas. Chci, aby věděl, že se dívám. Sprchuji se vedle něj a kochám se.

  • Amater
Stylromantika
Datum publikace22. 6. 2020
Počet zobrazení2360×
Hodnocení4.47
Počet komentářů2

„Ty vole, co vyvádíš? Nejhezčí holka a ty ji vodkopneš!“ „Nesnáším ji,“ zamumlá a pak raději by si zatancoval s Tomášem nebo Jirkou než s Evou. Když ještě žil s mamkou tady u babičky, tak hodně dlouho nevěděl, že je na kluky, ale jak se přistěhoval do města, něco se změnilo. Možná i proto se tu už necítí tak dobře. Přece jen anonymita města je něco jiného. Tam se nemusí tolik hlídat. Bojí se přiznat, že se mu líbí kluci, už jen proto, že má strach, že se od něj odtáhnou jak od prašivého psa.

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace21. 6. 2020
Počet zobrazení2948×
Hodnocení4.32
Počet komentářů5

V pondělí je to ve škole strašný. Moje jediný štěstí, že jsem si ho celou neděli honil, a tak se můžu aspoň trochu soustředit. Wik se tváří jakoby nic. Pořád mi k němu ujížděj oči. Při velký přestávce už to nevydržim. Dojdu k němu a sednu si na lavici.