Povídky

  • GD
Stylromantika
Datum publikace12. 5. 2022
Počet zobrazení1601×
Hodnocení4.50
Počet komentářů2

Velice záhy jsem ztratil přehled, zda o mne pečuje andělský ďábel či ďábelský anděl, rozhodně však to byl na první pohled anděl s ďáblem v těle. Každý člověk potřebuje někoho, kdo se o něj bude starat s láskou, ale taky někoho, komu tuto péči může opětovat. Tak nechť každý má svého anděla.

  • proximacentauri
Stylromantika
Datum publikace10. 5. 2022
Počet zobrazení1271×
Hodnocení4.88
Počet komentářů7

Damien ho chytí za sánku a natočí k sebe. „Neprovokuj ma, ak nechceš mať na zadku odtlačok ruky," povie a vyslúži tým prišpendlenie ku kachličkám. „Ty ma provokuješ nonstop. Mám ti za to tiež dávať nejaké tresty?" „Mmm, znie to rajcovne, ale po prvom dni by ti kvôli všetkým trestom došli nápady." „Došli nápady," zopakuje po ňom zmyselným hlasom, „stále ma podceňuješ. Ja ich mám totižto dosť."

  • proximacentauri
Stylromantika
Datum publikace3. 5. 2022
Počet zobrazení1264×
Hodnocení4.81
Počet komentářů5

Tmavé obočie má stiahnuté sústredením a v mieste, kde klenba čela prechádza na nos, má jemne vyvýšenú kosť. Celej tvári tak dodá akúsi pečať neprístupnej dôležitosti, ktorú nezjemnia ani pootvorené pery s vrchnou, o čosi užšou ako spodnou. Jeden kútik nadvihne smerom hore, keď osoba vo filme čosi urobí. Sexi. Damien nemá ani najmenšie tušenie čo, pretože má práve iné priority. Pohľadom prejde cez ohyb sánky až na krk, tenké tetovanie tiahnúce sa od konca vlasov, vystúpený ohryzok, lem trička…

  • proximacentauri
Stylromantika
Datum publikace26. 4. 2022
Počet zobrazení1418×
Hodnocení4.77
Počet komentářů6

Všetko vidí v spomalenom zábere. Náraz, tekutinu prelievajúcu sa cez pohár a vsakujúcu do Damienovej tmavej mikiny s kaktusom a nápisom: hug me and die. Jeho prekvapený a naštvaný výraz, keď pohárom tresne o stôl a otočí sa na osobu, ktorá za to môže. „No to si robíš srandu…“ Vyzerá to, že sa na mieste roztrhajú ako dva psy, a Bren naozaj netuší, na koho siahnuť v prípade núdze skôr. Druhý zrejme zvládne narobiť viac škody, ale Damien… Pri ňom si človek nikdy nie je istý.

  • GD
Stylromantika
Datum publikace24. 4. 2022
Počet zobrazení2132×
Hodnocení4.33
Počet komentářů4

Tento společný týden strávený na nám milém místě snad přinese tu potřebnou špetku klidu do našeho vztahu. Původně jsme uvažovali o tom báječném resortu snů, taky padl nápad na chatu, ale nakonec jsme se rozhodli zajet tam, kde to všechno začalo. Je to všechno tak dávno, a přitom není. Naše životy to změnilo teda zásadně. Třeba i tak, že jsem si udělal řidičák a řídil jsem naše auto na To místo já.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace22. 4. 2022
Počet zobrazení1965×
Hodnocení4.63
Počet komentářů7

Rozhlédl se po pokoji, byl sám. Pak mu padl zrak na místo tak metr od jeho postele. To, co spatřil, mu skoro zastavilo srdce. Nebyly to stopy, jen zvláštní stíny, ale on věděl, že to znamená jediné. Někdo tam před okamžikem stál. Nechal lampičku svítit, do rána už neusnul.

  • Tomm
Stylromantika
Datum publikace19. 4. 2022
Počet zobrazení1876×
Hodnocení4.54
Počet komentářů7

Vzbudil jsem se dřív a bylo krásné na Sama koukat. Leželi jsme na široké posteli a já pozoroval to tělo nádherného chlapce, co se vylouplo z ošoupaných džínů. Jak byl krásný nahý a bosý, měl v sobě křehkost dítěte i sex-appeal mladíka.

  • Saavik
Stylromantika
Datum publikace18. 4. 2022
Počet zobrazení2157×
Hodnocení4.77
Počet komentářů5

Vzal ho za ruku a zvedl mu ji. Jenda se malinko vzepřel. Ale jen malinko. Nechal Ctibora, aby si jeho ochablými prsty jezdil po penisu a přes varlata. „Ode dneška už si palec cucat nebudu…,“ pomyslel si.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace18. 4. 2022
Počet zobrazení2819×
Hodnocení4.73
Počet komentářů25

Rytíř vysoké postavy, v plné zbroji, svíral pevně uzdu v levé ruce, v pravé pak jedenapůlruční meč. I na dálku bylo poznat, že se jedná o velmi zdařilou práci mistra cechu zbrojířského.

  • GD
Stylromantika
Datum publikace16. 4. 2022
Počet zobrazení1280×
Hodnocení4.17
Počet komentářů3

V životě se dějí podivné věci za zvláštních situací na nečekaných místech a láska je z nich to nejzázračnější i nejmocnější, co může člověka potkat.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace15. 4. 2022
Počet zobrazení6999×
Hodnocení4.79
Počet komentářů9

Koukal jsem po skupince návštěvníků – starší manželé, rodinka s dětma, který se trochu nuděj (a někdy asi víc než trochu)… A mladej kluk s delšíma vlnitejma hnědýma vlasama, drobnějším jemným obličejem… sám. A vypadal dost zaujatě. Prohlížel si fresky, jako by něco hledal.

  • Kev1000
Stylromantika
Datum publikace14. 4. 2022
Počet zobrazení2595×
Hodnocení4.81
Počet komentářů14

„Ty vole, je mi furt kosa,“ přerušim to za chvilku a přiznám se. Vezme mi do mozolnatejch dlaní moje prsty, zledovatělý z mačkání spouště. „Padej do postele. Udělám nám horký jabko,“ rozehřejvá mě jeho pobavenej, rozhodnej baryton.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace12. 4. 2022
Počet zobrazení1372×
Hodnocení4.62
Počet komentářů8

Chvilku do sebe zůstaneme zaklesnutí pohledem, a teprve když se takhle bezhlesně utvrdíme v tom, že víme, co se v následujících chvílích bude dít, a že jsme s tím v pohodě, přeruší Leo náš oční kontakt a začne putovat zrakem po mým těle. Po mým úplně nahým těle.

  • Ian
Stylromantika
Datum publikace8. 4. 2022
Počet zobrazení2045×
Hodnocení4.86
Počet komentářů3
Oceněnípovídka roku 2022

Po konci pracovní doby zdvořile odmítl pozvání na panáka, dal si doma sprchu a s kytarou, pár lahvemi piva a zpěvníkem vyrazil na svoje oblíbené místo do přístavu. Miloval ten slaný mořský vzduch, křik racků a pohled na lodě, připlouvající ze širého moře. Musí jich být aspoň tisíc! To by byla krása, vybrat si tu správnou, nasednout na ni a vyplout do světa…

  • Vikys
Stylromantika
Datum publikace7. 4. 2022
Počet zobrazení1824×
Hodnocení4.74
Počet komentářů8

Erny ležel nahý na zádech na posteli a vydýchával ten parádní sex, který právě skončil. Toby je úžasný, znělo mu v hlavě. Milý a krásný kluk s neskutečným hlasem a vnímavým tělem, kterému se navíc líbí moje hudba. Jsem rád, že za mnou přišel. Moc rád.

  • Saavik
Stylromantika
Datum publikace6. 4. 2022
Počet zobrazení2349×
Hodnocení4.77
Počet komentářů8

Bylo mu jasné, že Jenda pochopil, že spí s Václavem v jednom lůžku. Ale mladík se na nic neptal a on sám o tom pochopitelně nemluvil.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace5. 4. 2022
Počet zobrazení1207×
Hodnocení4.69
Počet komentářů15

Dívám se mu skrz neprůstřelný hledí do očí, srdce v hrudníku mi buší jako splašený, po zádech mi tečou čůrky potu… a cítím se… děsně rozpolceně. Tahle situace je jednoduše bizarní. Znám ji, zažil jsem ji už mockrát! Ale pokaždý z druhý strany. Vždycky jsem byl ten, kdo na území Aliance mířil zbraní na nepřátelskýho agenta. To za prvý. A za druhý – vždycky jsem někde hluboko uvnitř věděl, že je to celý jenom jako. Že je to hra. Kdežto teď? Kdyby se mnou ti vojáci ztratili trpělivost a z těch svých zbraní vystřelili, neobjeví se přede mnou nápis Mission Failed, nesundám si helmu a neodhodím ji vztekle na postel. Ne. Kdyby se mnou ti vojáci ztratili trpělivost, s největší pravděpodobností přímo teď a tady umřu.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace30. 3. 2022
Počet zobrazení1922×
Hodnocení4.53
Počet komentářů6

Byla to záhada a on ji chtěl rozluštit. Náhodou se dnes probudil a v okně spatřil siluetu. Díval se na Daniela. Odhadoval, že mu je tak třicet, třicet pět. Býčí šíje, široká ramena, rozložitý, zarostlý hrudník. Lačně sjel pohledem přes houštinu chlupů k okraji trenek, což byl Danielův jediný oděv. I na svalnatých nohou byl hustý porost. Kdyby ho potkal v dávných časech, byl by určitě válečník, námořník, možná i pirát. Vzbuzoval by respekt a hrůzu. V dnešních časech respekt asi ano, ale jinak byl hlavně zatraceně sexy.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace29. 3. 2022
Počet zobrazení1809×
Hodnocení4.54
Počet komentářů12

P.A.F. Neboli Pafka. Fenomén dnešní doby. Kdo tím nežije, nebo kdo tím aspoň načas nežil, tak jako kdyby nežil vůbec. Já tím žiju už třetí rok – a ještě mě to nepřestalo bavit. Naopak mám dojem, že tomu propadám čím dál víc.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace26. 3. 2022
Počet zobrazení6829×
Hodnocení4.64
Počet komentářů19

Otočil jsem se k lednici, že si vezmu mléko do kafe, a zaregistroval jsem siluetu za oknem. V kuchyni nemám záclony, večer a při prudkém slunci stačí žaluzie, které jsem měl teď vytažené. Přes okno na mě koukal mužský v triku bez rukávů, zpod přilby se mu draly blonďaté kudrnaté vlasy. Přeměřil si mě očima a usmál se.

  • Miky
Stylromantika
Datum publikace25. 3. 2022
Počet zobrazení1712×
Hodnocení4.28
Počet komentářů8

Podali jsme si ruku a první slovo, který mi kdy skutečně řekl, bylo jeho jméno: „Adam.“ Čtyři písmena, a přece mnou dokázaly pořádně zatřást, a já je za to nenáviděl.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace24. 3. 2022
Počet zobrazení2534×
Hodnocení4.37
Počet komentářů29

„Tome, musím ti něco říct,“ řekl mu tedy pod vlivem tohoto poznání – možná za to mohlo malinko i to víno – a přitáhl si ho k sobě.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace22. 3. 2022
Počet zobrazení1931×
Hodnocení4.71
Počet komentářů9

A to jeho hlasitý vzdychání… ty jeho náruživý polibky… jeho zamženej, přitom ale obdivnej pohled… a ten nekonečně dlouhej smích… To všechno mi dává vědět, že v tom kouzlení nejsem tak úplně marnej!

  • Ian
Stylromantika
Datum publikace16. 3. 2022
Počet zobrazení1852×
Hodnocení4.87
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2022

Šlapal urputně do pedálů, nechal si Dana opřeného o svoje tělo a měl co dělat, aby nezvonil jako blázen a na celé kolo nekřičel: „Hej, čumte! Vezu si kavku, vezu si hejla – JÁÁÁÁÁ jsem si ho ulovil, tak mi uhněte z cesty!“ Hormony s ním mávaly na všechny strany, a kdyby nebylo kolem tolik lidí, zcela beze studu by zastavil a dal průchod svým představám.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace15. 3. 2022
Počet zobrazení2181×
Hodnocení4.81
Počet komentářů15

Cítím, jak se mnou šijou všichni čerti, protože na tohle nejsem zvyklej. Nevím, co mám v takovýhle situaci dělat. Takhle blízko jsem zatím vždycky ležel jenom vedle jednoho jedinýho polonahýho kluka – a sice vedle Zbyňka, a nutno dodat, že u toho ležení to nikdy dlouho nezůstalo. Vždycky jsme se nakonec začali jeden druhýho dotýkat. A já teď cítím, jak přesně po tomhle mý tělo prahne… a je celý zmatený, protože mu zároveň vysílám signály, že nesmí.