• black
Stylklasika
Datum publikace11. 11. 2022
Počet zobrazení823×
Hodnocení4.70
Počet komentářů9

Ako sa Peter s Paľom vrátili od Paľových rodičov, kde strávili príjemné, ale aj dojímavé popoludnie, vyzliekli sa do bielych pančušiek a zaliezli pod perinu. Dvakrát sa pomilovali a potom v objatí zaspali. Keď sa zobudil Paľo, cítil prenikavú vôňu zemiakovej placerky. Bozkom zobudil Petra.

“Cíti Pufko to, čo Mufko?” upozornil ho na lahodnú vôňu.

“Pufko cíti, že je pri ňom Mufko a má mrte stuhnutý chvostík. Ak mu Mufko nejako nepomôže, do takého chvostíka pán doktor skalpelom nezareže a chvostík bude stále kriploidný,” sťažoval sa Peter na naliateho kohúta.

“Mufko, dohovorí chvostíku, ale necíti Mufko tú omamnú vôňu?” nasmeroval jeho zmysly správnym smerom.

“Jaj, mama sľúbila, že ju spraví, tak rýchlo dohovor chvostíku,” prosíkal Peter.

Paľo vnoril hlavu pod perinu a zobral do úst nadržaný chvostík. O chvíľu mal v ústach teplú Petrovu tatarku, možno by sa hodila aj k placerke, ale on si ju nechal pre seba.

“A čo Mufkov chvostík?” zaujímal sa Peter, či aj on dostane predjedlo, alebo bude mať až dezert.

“Nechaj ho oddýchnuť, nejako si ho zničil, Pufko.”

Chlapci sa pobozkali, natiahli si kraťasy na biele pančušky a zbehli do kuchyne. Petrova mama akurát vyberala placerku z rúry.

Na stole bola zažltnutá fotografia.

“Tu som našla starej mamy brata Janka s tým Jarkom,” upozornila mama na fotografiu.

Peter ju zobral do rúk. Na nej boli dvaja ledva 20-roční mladíci v matrózových oblekoch s nohavicami po kolená a pod nimi mali svetlé asi biele pančuchy.

“Pekní chalani,” pozeral na nich Peter.

“Škoda, že tak dopadli,” dodal Paľo.

“Čo vravievala starká o tom Jankovi?” vyzvedal Peter a sadal si za stôl.

“Tá vždy len spomínala jedno, aká to bola hanba, keď ich pán kaplán prichytil za márnicou, ako si oblizovali cikáče,” reprodukovala slová starej mamy. “A vravela, že to boli krásni chlapci, obaja ryšaví. Každý mohol mať na jeden prst aj desať dievčat, ale oni sa zahľadeli do seba,” pokračovala mama.

“Ako my dvaja,” usmial sa Peter na Paľa a chytil ho za ruku.

“Pán farár to chcel celé ututlať, ale kaplán to roztruboval, kade chodil,” dodala mama.

“Neoblízali cikáč kaplánovi a bolo zle. Kapláni vedia byť všelijaký,” pozrel na Paľa. Ten sa trochu zahanbil.

“Peťo, čo sú to za výrazy,” napomenula ho mama.

“Však ty si to pred chvíľou povedala. Oblizovali cikáče,” páčil sa Paľovi archaický výraz pre orál.

“Ja som len reprodukovala slová starej mamy,” ospravedlňovala sa mama.

“Ale niečo na tom bude. Lebo keď sa z kaplána stal farár, bola veľká aféra, že zneužíval miništrantov,” skonštatovala. Chlapcom placerka chutila. Zapili ju horúcim čajom. Paľo chytil Petra za stehno, keď na dlani pocítil rebrovanie jeho pančucháčov, pocítil vzrušenie.

“Peťo, nepôjdeme sa prejsť von, lebo ak teraz zalezieme do postele, mám strach, že zaspíme a v noci nebudeme spať,” navrhol Paľo.

“To vôbec nevadí, či?” žmurkol naňho Peter, ktorý stále myslel len na dve veci. Na sex a na milovanie.

“Dobrý nápad, nech vám neostane na žalúdku ťažko,” pozdával sa aj mame Paľov návrh.

Keď prišli chlapci do izby, Peter hodil Paľa na posteľ a doslova naňho skočil a začal ho bozkávať.

Pritom mu rozopínal kraťasy a začal mu cez pančušky masírovať jeho, ako správne predpokladal, naliateho kohútika. Nasýtený bozkami poláskal Paľove bradavky, ktoré boli stále bez chĺpkov. Cítil, ako mu bradavky stvrdli. Boli ako dva kamienky. Zobral do úst Paľovho kohútika a začal mu ho sať. Paľo vzdychal rozkošou.

“Keď si ma pri večeri chytil za koleno, myslel som, že mi explodujú gule,” povedal Peter.

“Poď do mňa, láska,” otočil sa mu Peter chrbtom, zhodil zo seba kraťasy a stiahol si pančušky na zadku. Vystrčil svoju žiadostivú riťku. Paľo mu dierku najprv stimuloval jazykom, potom sa ho zmocnil zozadu a vnikol doňho. Znova nasledoval koncert slasti a vzdychov. Paľo sa urobil skôr a po krátkom predýchaní vzal Petra do úst. O chvíľu dostal zaslúžený dezert.

“Petrus, priznaj sa, ty máš strach, že keď ti ho zajtra bude sestrička dezinfikovať, aby sa ti nepostavil,” prišiel Paľo s teóriou o jeho prehnanej žiadostivosti.

“Zo sestričiek nemám žiadne obavy, ale keď mi ho chytí do rúk ON, tak neviem,” prezradil mu Paľo.

“ON, ako ten druhý, do ktorého si sa zamiloval?” pochopil Paľo a pocítil závan žiarlivosti a obavy, že ON mu Petra, toho krásneho modrookého blonďatého nadržaného chalana, ukradne.

“Áno, on primár urológie, doktor Pavel Zvara,” s úctou vyslovil jeho meno Peter.

“Takže tiež Pavel, a ja som bol prekvapený, ako dobre si si pamätal moje meno. Nikdy si mi nepovedal Pavol,” zamyslel sa Paľo.

“Máš pravdu, ale spomenul som si na jeden moment z tvojho predstavovania,” začal Peter. “Uvedomil som si vtedy, že si celkom pekný chalan, ale povedal som si, že na tebe nevidím jeden náznak, že by sa ti mohli páčiť chalani,” objal si ho a pobozkal.

“Máš pravdu, mne sa nepáčia chalani, mne sa páči iba jeden chalan, ktorý ma chce rozpučiť, aby som zabudol, že chcem ísť s ním von!” pritlačil naňho Paľo.

“Ty si sketa Mufko, ale keď na tom trváš…,” podriadil sa Peter.

***

Peter s Paľom kráčali večerným lesom. Držali sa za ruky.

“Prvý raz som ho videl cez leto, keď sa na moje narodeniny robila na záhrade gril párty,” rozprával Peter.

“Na tvoje narodeniny pozval tvoj otec svojich kolegov?” divil sa Paľo.

“No, ono to bola aj nebola moja oslava. Ja som mal na nej len jedného kamoša – honiča, ale aj ten po chvíli zdrhol. Takáto spoločnosť sa mu nepáčila. Hneď, ako som ho zbadal, teda, keď  prišiel ON, bol som z neho hotový. On je taký typ ako Sean Connery. Keď stojíš na skale a on by ti povedal, aby si skočil, tak by si to urobil.”

“A keby som ti to povedal ja?” zastavil sa Paľo.

“Skočili by sme spolu láska, s tebou pôjdem aj do pekla,” ubezpečil ho Peter a pobozkal ho.

“Prepáč, prerušil som ťa. Pokračuj,” povedal Paľo a vykročil ďalej lesom.

“Stretli sa nám pohľady, potom nasledovali náhodné dotyky, ktoré neboli vôbec náhodnými. Bolo to presne cielené. Ja som bol vo vare. Neviem, či si niečo také zažil?” otočil sa na Paľa.

“Ale zažil,” prisvedčil.

“Kde a s kým?” prekvapene reagoval Peter.

“Predsa s tebou, láska,” pošepol Paľo.

“So mnou?”

“Nepamätáš si? Prvá návšteva u vás. Padnutá lyžička, náš prvý dotyk,” pripomínal mu Paľo udalosť ani nie spred mesiaca.

“Ty si to pamätáš?” prekvapene reagoval Peter.

“Na ten moment nezabudnem nikdy, Petrus,” nežne mu povedal Paľo a nežne ho pobozkal.

“Ani ja,” prisvedčil Peter.

“A od toho momentu to ide s nami voľným pádom,” skonštatoval Paľo. Po chvíli ticha, kedy mlčky kráčali vedľa seba držiac sa za ruky, náhle Peter zastal:

Voľným pádom.
V nekonečnosti priestoru,
v nekonečnosti času,
zažili sme krásu.
Naše ruky sa spojili.
Naše prsty sa dotkli.
A zaznel evolúcie zvon,
ohlásil samote skon.

Dve bytosti z tých miliárd,
ktoré náhodne stretneš na svete
ako včela, keď sedí na kvete,
spravili pohyb nepatrný,
a pritom to bol ten prvý,
prvý krok na Mesiaci.

A po mesiaci stále,
nekonečným voľným pádom.
Si sa stal mojím bratom,
a aj sestrou zároveň.
Stal si sa čímsi viac.
Súrodenca si nevyberieš,
Toho dostaneš.
A teba som dostal ako dar.
Dar, čo má krásny tvar,
a ešte krajšiu tvár.

Sivé oči rozkvitnuté pehami.
Ústa posvätené pravdou lásky.
Krk a celé tvoje telo,
sa mi núkajú ako pristávacia
dráha mojich bozkov,
v každom čase, nečase.

Vibrácie nášho súzvuku,
prenikli mi do sluchu.
A chcú ti stále vravieť,
že tak krásne je s tebou kráčať.
Naše telá neustále máčať.
Našimi krásnymi dotykmi.

Chlapec môj,
ja som z teba stále opitý.“

Paľovi sa počas týchto veršov začali tlačiť slzy do očí. Peter ho objal a pobozkal. Cítil ten nával emócie, ktorý prestupoval z jedného tela do druhého.

***

Paľo sedel na posteli len v bielych pančuškách a bielom tričku s vynímajúcim sa rakom na krku. Peter oblečený tak isto mu podával čaj. Posadil sa k nemu na posteľ. Obaja mali nohy vyložené na posteli s kolenami pred sebou. Nohy mali vyložené na posteli. Chlapci sa dotýkali stehnami.

“Odišiel som do svojej izby. O chvíľu sem prišiel aj ON. Bez slova ma pobozkal, bol to vášnivý bozk. Potom mu jeho ruka vbehla do mojich nohavíc, cez silonky mi stisol môj penis.”

“Ty nosíš silonky?” prekvapene reagoval Paľo.

“Ty nie?” zarazil sa Peter. “No tak ťa ich naučím nosiť.”

Paľo sa natiahol cez Petra a položil čaj na písací stôl.

“Chvíľu mi ho honil, potom mi stiahol nohavice aj silonky, oprel ma o písací stôl a urobil sa. Potom ma spravil ústami. Bolo to silné, priam ezoterické, jeho isté a presné pohyby rúk,” popisoval Peter. Paľo ho chytil za stehno.

“Krajšie ako so mnou, však?” smutne mu pozrel do očí.

“Somárik, to ako to robil ON, bolo krásne, ale s tebou Palino je to o našej vzájomnej láske a nič krajšie nemôže byť,” pobozkal ho Peter. Chytil ho za ruku, ktorú mal Paľo na jeho stehne.

“Teda, ak aj z tvojej strany je to láska, môj milovaný Hláska?” zaveršoval Peter, ale myslel to vážne.

“Petrus, ešte nikoho som nič také necítil, ako k tebe,” pozrel Paľo tak úprimne na Petra, ako vedel.

“Ja viem, chlapec môj, aj ja k tebe cítim niečo mimoriadne a silné,” znova sa pobozkali, aby potvrdili svoje vyznania. Peter mu dal ruku na jeho stehno v bielych pančucháčoch.

“Potom prišli tri dni, keď ma ON vzal k sebe na chatu. Na tri dni. Všetko sa to dialo so súhlasom a zvolením môjho otca. Vedel, že ON robí s chlapcami a mužmi sado-maso praktiky, a bol presvedčený, že mi sex s mužom dokonale sprotiví, že mi sprotiví vystrkovať zadok a dávať si ich penisy do všetkých otvorov tela.”

“A stal sa opak?” utvrdzuje sa Paľo.

“Presne. Mne sa všetky tie zväzovacie a mučiace praktiky, čo robil ON, páčili, aj keď to často poriadne bolelo,” priznával Peter.

“A to všetko teda vedel tvoj otec?” nechápal Paľo.

“Keby len to. On ma dal primárovi Zvarovi ako výkupné za jeho mlčanie,” smutne povedal Peter.

“Nerozumiem?” nechápal Paľo.

“ON vedel na fotra niečo, čím ho mal v hrsti, neviem, či dopackal nejakého pacienta, alebo vzal úplatok, alebo čo bolo vo veci, a aby si zaistil jeho mlčanie, tak ma mu podhodil ako bábku na hranie,” polohlasom mu oznámil Peter pravú podstatu otcovho súhlasu.

“A vie o tom aj tvoja mama?” pýtal sa Paľo.

“Keby sa to dozvedela, tak ho vyrazí z domu,” precedil pomedzi zuby Peter.

“Ona by ho vyrazila z domu?” nerozumel Paľo.

“Palino, všetko, čo vidíš, čo máme, celý ten majetok, to je výsledok práce mojej mamy,” priznával Peter. “Ona zastupuje niekoľko západných aj amerických farmaceutických firiem, niektoré pre celú východnú Európu, a tam sa točia veľké prachy,” ozrejmoval mu, ako sa veci majú. “Otec sa len tvári, že je za tým on.“

“Poďme na cigaretu,” povedal Paľo. Chlapci si prehodili bundy a vyšli na balkón.

“Ja som sa do Zvaru zamiloval, ale on mi hneď hovoril, že je to jednorázovka, tri dni a koniec, nikdy viac. Upozorňoval ma, nech sa naňho nefixujem, lebo on neopustí manželku a rodinu pre svoje BDSM občasné praktiky, o ktorých jeho manželka vie a toleruje ich,” hovoril o svojej situácii spred pár mesiacov Peter.

“Nepríjemné,” vcítil sa do jeho rozpoloženia Paľo.

Do izby vošiel Petrov otec. Otvoril dvere na balkón.

“Pred zákrokom by si nemal fajčiť,” upozornil syna.

“Dobrý večer!” pozdravil ho Paľo.

“Dobrý, a tak isto by si už nemal mať styk!” upozornil otec.

“Ja viem, je to tak isto neprípustné ako styk so sestričkami v službe!” odbil ho Peter.

“Mohol by si sa krotiť,” upozornil ho otec.

“Recipročne. Paľo tu ostáva do rána, dva týždne sa budeme na seba len pozerať!” rozhodne mu povedal Peter. Primár bez ďalších argumentov privrel balkón, a akonáhle a nezmyselne prišiel, tak aj odišiel.

***

“Prepáč, je to tvoj otec, ale správa sa ako kokot!” pošepol Paľo Petrovi, s ktorým už ležal v posteli prikrytý perinou.

“Vedel som, že na to prídeš aj sám,” pobozkal ho Peter. “O to viac si uvedomujem, akých skvelých rodičov máš ty, a o policajtoch som si dodnes myslel, že sú vymletí,” smutne konštatoval Peter.

“Petrus, moji rodičia budú aj tvojimi, podelím sa s tebou,” prisľúbil mu Paľo.

“A čo ti ponúknem ja, mama je super, ale on…,” smutne konštatoval Peter.

“Podelíme sa aj oňho, keď budeme naňho dvaja, skôr a lepšie ho spacifikujeme,” povedal Paľo a vášnivo sa naňho prevalil, chytil ho za kohútika a začal ho bozkávať.

“Ako ti to urobím Petrus?” dal mu možnosť výberu.

“Najprv vyhoniť, potom vyfajčiť, potom do riťky, toto trikrát za sebou a potom ti poviem, ako to budem chcieť ďalej,” túžobne mu povedal Peter.

“Láska, raz a ideme spať, zajtra ťa čaká ťažký deň,” povedal Paľo. A bolo, ako povedal, najprv si rukami hladkali kohútikov, potom ho vzal Paľo do úst, aby si vychutnal ešte raz skrátenú uzdičku a na záver vnikol do Petra, naplnil ho svojou láskou. Petrove naturálie lásky si dal pred spánkom ako ustricu. Naša zamilovaná dvojica v tuhom objatí zaspala ešte pred polnocou. Mali za sebou krásny deň vzájomnej tolerancie, nehy, vyznaní, objatí a splynutí. Tužili, aby to bolo stále takto.

Zobudili sa pred budíkom a ešte raz sa v posteli pomilovali. Potom si dali spoločnú sprchu, navzájom zopakovali rituál obliekania pančušiek. Naraňajkovali sa a nasadli s mamou do auta. Paľa vysadila pred jeho domom, kde si išiel po tašku, a s Petrom odišli do nemocnice.

***

“Tak ukáž toho krásavca, ktorého máme vyparádiť,” povedal ON a zobral Petrov penis do ruky. Peter mal na sebe len polodlhú košeľu s gombíkami na chrbte. Stiahol mu predkožku a pozrel na uzdičku. Bol to preňho jasný rutinný prípad. Neudialo sa to, čoho sa Peter obával. Nepostavil sa mu, keď sa ho dotýkal. Nepociťoval už ani to elektrizovanie, ako keď sa mu ho kedykoľvek dotkol v minulosti.

“To nič nebude, Peterko, mám pre teba návrh,” pozrel mu do tváre ON.

“Aký?” trochu opatrne sa spýtal Peter.

“Najradšej by som ti to urobil bez lokálky,” prezradil ON.

“Bude to veľmi bolieť? A prečo?” vyzvedal Peter.

“No, istú bolesť pocítiš pri šití,” povedal.

“Ale ak ti to urobím v lokálke, najhorší je presun domov. Keď ho budeš mať znecitliveného, mohol by si si nič necítiac poškodiť niektorý steh. Ak by som si ťa tu nechal, musíš tu ostať do zajtra rána, také máme teraz smernice. Mám plné oddelenie, bol by si na izbe, kde sú štyria.”

“A koľko stehov mi urobíš?” pýtal sa Peter.

“Asi desať, uvidím, keď to rozrežem a potom zašijem. Dva tri stehy hore dole,” povedal on. Desať stehov, to by sa dalo prežiť, povedal si Peter. Spomenul si na Paľove zicherky v stehnách a na prsiach. On pre ich lásku desaťkrát podstúpil bolesť, ktorej sa desil. Bol by baba, ak by si to dal robiť v lokálnej anestézii. Za trochu bolesti mu to stoji.

“Dobre, bez lokálky,” povedal rozhodne Peter.

“Si chlapák, Peterko. Ak by to bolelo veľmi, viem ti lokálku kedykoľvek pichnúť. Aspoň pocítiš to, čo cítili mayskí králi. Kukulkánovi, okrídlenému hadovi, obetovávali krv z vlastných genitálií, ktoré si zraňovali obsidianovými nástrojmi,” vysvetľoval mu postupy samoobety indiánskych panovníkov.

“Dobre, ale mne to nebudeš robiť tým kameňom – sopečným sklom, ale skalpelom,” uisťoval sa Peter.

“Bohužiaľ skalpelom, obsidián je niekoľko násobne ostrejší ako chirurgická oceľ,” ozrejmil mu. “Máš teraz niekoho?” opýtal sa ho ON zvedavo.

“Mám a volá sa tak isto ako ty – Pavel. Sme spolu mesiac, je to môj nový spolužiak. Dokonalý chalan a len toto nám bráni, aby…”

“Tak sa ideš obetovať pre lásku,” usmial sa ON.

“Ak je aspoň z polovice tak pekný a sexy ako si ty…,” nedokončil, lebo mu Peter skočil do reči.

“To žiaľ nie, to ja som ledva polovica z neho. Je úžasný,” prezradil mu, akého ma super milenca a veľkú lásku.

“Som rád, Peterko, že si si našiel seberovného. Tak uvidíme sa na operačke,” povedal ON. Pobozkal ho na čelo a odišiel.

Ošetrovateľ pomohol vystúpiť Petrovi na vrchol pyramídy v Chichen Itza – na operačný stôl. Pred Petra dali plentu, aby nevidel, ako mu zrania penis a potom mu z neho bude Kukulkán oblizovať krv. Prišiel ON s operačným tímom. 

“Lokálku?” opýtal sa anesteziológ.

“Po dohode s pacientom ideme bez.”

Sestrička mu prehodila cez penis operačnú sterilnú plachtu s kruhovým otvorom. Sekundárny lekár dezinfikoval operačné pole. Peter sa otočil a všetko videl v odraze okna, ktoré oddeľovalo operačku od prípravnej miestnosti. Pocítil dotyk kovového nástroja. Narezal mu uzdičku, naozaj to nebolelo. Upravil to ešte nožničkami a pristúpilo sa k šitiu. Pocítil pichnutie, potom nasledovalo nepríjemné pálivé ťahanie nite cez vpich a ďalší vpich. Sledoval isté pohyby chirurgových rúk. Radšej zavrel oči a preniesol sa na pyramídu a všetko, čo nasledovalo, bolo dielo Kukulkána. Zašitie zranenej predkožky bolo bolestivé, ale oproti šitiu žaluďa to bola len mierna bolesť. Keď pocítil prvý vpich na žaludi, vyskočili mu kropaje potu na čelo. V duchu prosil: “Palino, chyť ma za ruku, to bolí!” Pri ťahaní nite to bola žeravá pálivá bolesť. Kukulkán mu zatínal do žaluďa svoje ostré zuby a cez rany preťahoval svoj tenký rozoklaný hadí jazyk. Zaplavovala ho intenzívna bolesť, ktorá sa začala vpichom, a potom žeravé pálenie preťahovanej nite – hadieho jazyka. Bolesť ho dostávala do ďalšej dimenzie, do istého tranzu. Ani nevnímal, keď ON povedal:

“Hotovo, držal si sa statočne, Peterko.” Odviedli ho z operačky. Ako v tranze sa obliekol, dal si len voľné boxerky, na ktoré si natiahol nohavice. Každý, aj ten najmenši pohyb, kedy sa zranený penis dotkol látky boxeriek, mu spôsoboval bolesť. Natiahol si tričko a pulóver. Ani nevie, koľko trvalo, kým sa dostal do auta. Doma sa vyzliekol. Mama mu dala nočnú košeľu, ľahol si do postele a zaspal.

Znova priletel k nemu Kukulkán. Pristál mu medzi nohami a cítil, ako mu oblizuje zranený penis. Hadie božstvo sa dožadovalo ďalšej krvi. Mayskí kňazi v čelenkách z pestrých vtáčích pier doviedli ďalšiu obeť. Obeť mala na tvári masku a na nohách bledohnedé pančucháče. Kňazi ho položili na kamenný obetný oltár. Stiahli mu vpredu pančucháče. Najprv mu jeden kňaz začal rukou masírovať obetný orgán. Penis sa postavil. Potom sa druhý kňaz zohol a zobral stoporený penis do úst. Po chvíli bol penis tvrdý. V rukách kňaza sa v zapadajúcom slnku zatrblietala čepeľ obsidiánové noža. Obeti sa skĺzla z tváre maska. Kto predpokladal, že na obetnom oltári ležal Paľo, tak sa nemýlil. Peter pri pohľade na druhú obeť, ktorú si všimol aj Kukulkán, vzdychol prestrašene.

“Palino!” po tvári ho jemne hladkala ruka.

“Pokoj, Petrus, som pri tebe,” upokojoval ho Paľo. Peter otvoril oči, naozaj sa nad ním skláňal Paľo. Cítil hojivú a upokojujúcu silu jeho podmanivých očí a usmievajúcich sa pieh na nose.

“Veľmi to bolelo, Peterko?” oslovil ho tak, ako ho oslovoval len ON.

“Nie, nič hrozné, dalo sa vydržať,” snažil sa klamať Peter.

“Neklam mi, láska, určite bolelo. Prečo si nechcel anestéziu?” vyčítal mu Paľo.

“Aby som si dokázal viac užiť tvoju lásku, Hláska, čo ma po čele láska,” usmial sa cez bolesť Peter.

Paľo sa k nemu nahol a pobozkal ho. Peter vytiahol ruky spod periny a objal ho.

“Palino, som tak šťastný, že ťa mám,” pošepkal mu.

“Peterko, som tak šťastný, že ma máš, a hlavne, že ja mám teba,” odpovedal mu Paľo.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (21 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (21 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (30 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0

Život bez pančucháčov, je život s holými nohami.

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #9 Odp.: Otoč sa k slnku – 18. Krv pre Kukulkánablack 2023-03-09 19:51
Cituji mishoples:
Tak som si znovu prečítal tento diel, lebo je jeden z najdojímavejších.To ako sa staral o maroda Peťka Palino mi niečo z mladosti pripomenulo.Potreboval som dostať slzičky na líca a to sa mi aj stalo.Tak dojemný je tento diel a ich skutočná láska Svikruhu aj Hláska.Wau..vyšiel mi aj rým.Tak troška nostalgie neuškodí.

Neboj sa, ďalšie dojemné diely sú na ceste. 8)
Citovat
+1 #8 Otočky-Kukulkánmišo64 2023-03-09 01:03
Tak som si znovu prečítal tento diel, lebo je jeden z najdojímavejších.To ako sa staral o maroda Peťka Palino mi niečo z mladosti pripomenulo.Potreboval som dostať slzičky na líca a to sa mi aj stalo.Tak dojemný je tento diel a ich skutočná láska Svikruhu aj Hláska.Wau..vyšiel mi aj rým.Tak troška nostalgie neuškodí.
Citovat
+4 #7 Odp.: Otoč sa k slnku – 18. Krv pre Kukulkánablack 2022-11-13 19:57
Cituji GD:
[quote name="black"]
Tak ti nevím jeslti se mám radovat nebo plakat. Udělal jsi mi radost s náznakem, že budeme si číst i po Novém roce, ale bojím se, bojím, že to nebude úplně příjemné čtení, jenom.

GD ja už mám napísaný diel 38 a sme na konci februára 2001.
Ešte pár dielov a budem na konci I.série Otočiek. A možno budeme sledovať Paľa s Petrom až do súčasnosti. Uvidím, ako sa s nimi "dohodnem", či ma náhodou " nenahnevajú". 8)
Citovat
+3 #6 Odp.: Otoč sa k slnku – 18. Krv pre KukulkánaGD 2022-11-13 19:51
Cituji black:
že v správnom príbehu by mala byť svadba, narodenie aj smrť.
Bez toho aby mi pripomenul túto mudrosť, alebo pravidlo, tak v Otočkách bude všetko. Nechajte sa prekvapiť kedy a aj koho sa to najviac dotkne a ako to chalanov a ich vzťah ovplyvní. A jedno z toho sa udeje ešte v dieloch ktoré si prečítate do konca tohto roku.

Tak ti nevím jeslti se mám radovat nebo plakat. Udělal jsi mi radost s náznakem, že budeme si číst i po Novém roce, ale bojím se, bojím, že to nebude úplně příjemné čtení, jenom.
Citovat
+4 #5 HonzaR minule povedal,black 2022-11-13 19:06
že v správnom príbehu by mala byť svadba, narodenie aj smrť.
Bez toho aby mi pripomenul túto mudrosť, alebo pravidlo, tak v Otočkách bude všetko. Nechajte sa prekvapiť kedy a aj koho sa to najviac dotkne a ako to chalanov a ich vzťah ovplyvní. A jedno z toho sa udeje ešte v dieloch ktoré si prečítate do konca tohto roku.
Citovat
+3 #4 Odp.: Otoč sa k slnku – 18. Krv pre KukulkánaGD 2022-11-13 18:53
Cituji black:
A kto nevyskúšal, ako vedia zahriať obyčajné silónky, vrele doporučujem.

Cituji mishoples:
tPočkám si kam sa nám vytratila prelietavá Monika a či náhodou u nej ,,nerozkvitá púčik života"...

Nuž, uvidíme ako to matka príroda zariadi, či naozaj Monika tesne pred menzes nemala náhodou ešte plodné dni. Paliho mama by sa vnúčaťu určite potešila. Ako by reagovali chalani to je už iná vec. Viem, ale nepoviem.

Pravdu díš Blacku, silonky jsou bomba., pánské už není to prvé ořechové, ale pro někoho to může být společenské/psychologické východisko.
Když si vzpomenu na jistý sen ;-) ve snovém období P+P tak bych se nedivil kdyby Móňa měla bříško.
Citovat
+2 #3 Moji verní komentatoriblack 2022-11-13 18:20
Ďakujem Vám za Vaše komentáre. Nech sa páči pár odpovedí.
Cituji GD:
za pootevření 13. komnaty Petruse. :lol: 🌟 Je mi to tak blízké jak už je to snad zde známo.💓
Tenhle příběh fakt umí stále překvapit a potěšit. Za silonky, nejlepší jsou teda dámské, 🌟
Přečteme si ještě dalšího po těhcot zmíněných linkách? :lol:
Samozrejme, GD budú aj silónky, naši dvaja pančuškári si ich užijú cez leto. A budú to samozrejme dámske silônky. Pánske silônky považujem za podvod storočia podobne ako kupónovú privatizáciu. Ad jedna je to to isté čo dámske, len sú 10x drahšie, z neznyselnými komplikovanými švami na našich krásavcov a kvalita býva často mizerná. Solidny výrobcovia na pančucháčoch už uvádzajú unisex, alebo len tights /pančucháče/ bez označenia či sú dámske, alebo pánske. A kto nevyskúšal, ako vedia zahriať obyčajné silónky, vrele doporučujem.

[quote name="mishoples"]tPočkám si kam sa nám vytratila prelietavá Monika a či náhodou u nej ,,nerozkvitá púčik života"...

Nuž, uvidíme ako to matka príroda zariadi, či naozaj Monika tesne pred menzes nemala náhodou ešte plodné dni. Paliho mama by sa vnúčaťu určite potešila. Ako by reagovali chalani to je už iná vec. Viem, ale nepoviem.
Citovat
+3 #2 Odp.: Otoč sa k slnku – 18. Krv pre KukulkánaGD 2022-11-13 10:20
za pootevření 13. komnaty Petruse. :lol: 🌟 Je mi to tak blízké jak už je to snad zde známo.💓
Tenhle příběh fakt umí stále překvapit a potěšit. Za silonky, nejlepší jsou teda dámské, 🌟
Přečteme si ještě dalšího po těhcot zmíněných linkách? :lol:

“Mufko, dohovorí chvostíku, ale necíti Mufko tú omamnú vôňu?” , že by sebeukájení Mufka? :D
Citovat
+5 #1 O.sa k Slnku 18.Kukulkán.mišo64 2022-11-13 01:52
tak opäť prvý ja. Teším sa, že chalani prežívajú tzv.medové dni bez najmenšieho obláčika. Neviem, odkiaľ naberá Pufko toľko energie aj keď chápem,že ak niečo už ,,chutí" predstava 2.-týždňového celibátu v ich veku je desivá...no mamina mu isto dáva kadejaké skvelé vitamíny : :-) .Mufko je mu nablízku, keď ho potrebuje najviac=láska ako hrom.Počkám si kam sa nám vytratila prelietavá Monika a či náhodou u nej ,,nerozkvitá púčik života"...
Citovat