Romány

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace29. 3. 2021
Počet zobrazení3501×
Hodnocení4.67
Počet komentářů39
Oceněnípovídka roku 2021

Jako vždycky v emočně vypjatých situacích, kdy je to tak trochu trapné a já nevím, co vlastně říct, jsem měl chuť se začít hystericky smát. Protože já to najednou viděl docela jasně, proč byl na mě Damián tak strašně naštvaný. Někdy stačí jen vidět, jak někdo jiný dělá stejnou chybu jako vy sami. A náhle jsem věděl, že promluvit musím a taky, co bych měl říct.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace22. 3. 2021
Počet zobrazení2520×
Hodnocení4.64
Počet komentářů13
Oceněnípovídka roku 2021

Pohyboval jsem v říši vlastní mysli a fantazie, která mi kreslila obrazy všeho, co bych s ním ještě zažít chtěl. Překvapivě to nijak nesouviselo s tím, že jsme nemohli kvůli době sdílet spousty věcí, které obvykle spolu dva lidé dělají. Někam jet, něco vidět. Seznamovat se s novými lidmi jako pár, který k sobě patří. 

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace15. 3. 2021
Počet zobrazení2692×
Hodnocení4.69
Počet komentářů40
Oceněnípovídka roku 2021

Kdysi jsem na lyžích v Alpách z okna hotelu viděl lavinu. V teple a z dálky to byl docela hezký pohled. Jak se jednolitá masa řítí dolů. Teď mi bylo, jako bych nestál v klidném bezpečí, ale na úpatí kopce, a podobná lavina se valila přímo na mě. Mohutná, studená, nevyhnutelná.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace8. 3. 2021
Počet zobrazení2432×
Hodnocení4.79
Počet komentářů21
Oceněnípovídka roku 2021

Na chvilku jsem se zasnil, jak bych trestal zrovna jeho. Samozřejmě něžně a s láskou. Ale to nebyl ten úplně nejlepší nápad. Stokrát jsem si mohl říkat, že ho nemůžu a nesmím mít stále plnou hlavu, ale moje emoční Já se tomu racionálnímu jen vychechtalo a dál si vedlo svou. O těle ani nemluvím.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace1. 3. 2021
Počet zobrazení2623×
Hodnocení4.87
Počet komentářů23
Oceněnípovídka roku 2021

„Co mám dělat?“ zeptal se potichu. „Vůbec nic jiného než jindy,“ posadil jsem se a natáhl k němu ruku. Nechal jsem ho dojít k sobě a potom si ho z té osušky vybalil. Jako předčasný vánoční dárek. Vtiskl jsem mu polibek na břicho a pak i kousek níž, těsně nad kořen penisu a jedním plynulým pohybem si ho stáhnul k sobě.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace22. 2. 2021
Počet zobrazení2634×
Hodnocení4.77
Počet komentářů37
Oceněnípovídka roku 2021

Ve sprše jsem si Damiána k sobě konečně přitiskl a políbil. Neodolal jsem a přejel mu rukou nejen přes hrudník, ale i přes rozkrok. Líbilo se mi, že reaguje okamžitě. Ale on se odtáhl a přes šumění vody mi do ucha zašeptal: „Nejsme tu sami, neprovokuj.“ Tak jsem toho hodně nerad nechal.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace15. 2. 2021
Počet zobrazení2929×
Hodnocení4.66
Počet komentářů94
Oceněnípovídka roku 2021

„Pojď…“ To bylo všechno, co jsem ze sebe dostal, a sledoval, jak se mu ten usměvavý výraz změnil nejdřív na údiv a pak na touhu. Vzal jsem jeho obličej do dlaní a dlouze ho políbil. Za ruku jsem si ho vedl za sebou. Podařilo se mi cestou do ložnice všechny nepříjemné myšlenky a otázky odsunout do úplně nejzazšího koutku mysli. Natáhl jsem se na postel. Damián se nerozhodně zastavil hned u dveří.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace8. 2. 2021
Počet zobrazení2618×
Hodnocení4.60
Počet komentářů35
Oceněnípovídka roku 2021

Po týdnu noc o samotě. Nemohl jsem pořádně usnout. Moje postel se mi zdála přehnaně velká a náruč zoufale prázdná. Vlastně to měly být noci dvě, ale ráno přišel Damián jako obvykle s notebookem a obrovskými kruhy pod očima.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace1. 2. 2021
Počet zobrazení2587×
Hodnocení4.57
Počet komentářů19
Oceněnípovídka roku 2021

Ještě chvilku. Hlavně nepřestávat. Soustředit se jen na pohyby ve stále stejném tempu. Sledovat jeho rytmicky se vlnící dokonalý zadek a hlavně vydržet. Neodpadnout, protože vrchol je blízko. Zhluboka dýchat, aby srdce nevyskočilo z hrudníku. Svaly nechat pracovat na maximum. Už jenom chviličku. Nevzdat to, abych se před ním neshodil.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace25. 1. 2021
Počet zobrazení2615×
Hodnocení4.72
Počet komentářů16
Oceněnípovídka roku 2021

„Aha, já už si myslel, že bůhvíco…“ „To mi budeš muset vysvětlit, co bůhvíco máš na mysli,“ škádlil jsem ho a on se rozpačitě usmál. Rozhlédl jsem se a opatrně ho pohladil po hřbetu dlaně. Blázínka mého, žárlivého…

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace18. 1. 2021
Počet zobrazení2844×
Hodnocení4.75
Počet komentářů17
Oceněnípovídka roku 2021

Že mě přitahoval fyzicky, o tom snad ani psát nemusím. Stačilo, aby okolo mě prošel, já ucítil jeho vůni a už mi začalo být po celém těle horko a na jednom specifickém místě těsno. Někdy jsem měl pocit, že si ani neuvědomuje, jak některá jeho gesta a výrazy působí eroticky.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace11. 1. 2021
Počet zobrazení2791×
Hodnocení4.77
Počet komentářů6
Oceněnípovídka roku 2021

Vykukující koleno a nahá záda zakončená dvěma rozkošnými důlky. Dál mi výhled naneštěstí halila peřina. To se ovšem dalo velice snadno napravit. Opatrně jsem ji stahoval níž. Trochu se zavrtěl, ale nevzbudil se. Jen ještě víc přitáhl koleno k tělu.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace4. 1. 2021
Počet zobrazení3231×
Hodnocení4.63
Počet komentářů17
Oceněnípovídka roku 2021

Jeho ruce na mých zádech a pode mnou vzpínající se tělo… Chtělo se mi zešílet. Hluboko v podvědomí blikající kontrolka, že přece jen takhle nechci k orgasmu přivést ani jednoho z nás.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace28. 12. 2020
Počet zobrazení3306×
Hodnocení4.59
Počet komentářů31
Oceněnípovídka roku 2021

Ale Damián nevydržel a dveře od ložnice otevřel. Pohledem přejel rozválenou postel, moje včerejší oblečení rozházené po zemi, nedopitou láhev Morgana a dvě sklenky na nočním stolku. Beze slova se otočil. Sakra, sakra a ještě jednou SAKRA!

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace21. 12. 2020
Počet zobrazení3319×
Hodnocení4.71
Počet komentářů17
Oceněnípovídka roku 2021

„Nezlobím,“ vtiskl jsem mu na hřbet té ruky na mém rameni rychlou pusu a byl rád, že neucukl. A že když jsem vstal, nechal se obejmout a políbit na ústa. Oblečenému mu to nejspíš vůbec nevadilo. Naopak se ke mně přitulil a já si tak se zavřenými víčky chvilku vychutnával jeho rty.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace14. 12. 2020
Počet zobrazení3858×
Hodnocení4.67
Počet komentářů21
Oceněnípovídka roku 2021

Ze začátku to pro mě byl ve fabrice trochu kulturní šok, nebudu lhát. Fyzicky jsem sice zvládal, ale ta jednotvárnost a absolutní absence jakékoliv kreativity mě zabíjela. Navíc výroba, ve které pracuje pětaosmdesát procent opačného pohlaví, většinou čtyřicet plus. Pár chlapů, co se provozem občas mihnou, sedí nahoře v teplých kancelářích a zbytek jsou opraváři a údržbáři. Mají práce nad hlavu a radši flirtují s těmi několika mladými kočkami, co tu jsou, než by se vybavovali s brigádníkem. Ale zvykl jsem si já, zvykly si i moje kolegyně, a když jsme se trochu poznali, neměl jsem se mezi nimi vlastně vůbec špatně. Trošku se mnou flirtovaly, trošku si mě začaly hýčkat, a proč bych na to nepřistoupil? To, že se mi líbí víc svalnaté mužské zadky než vyplněné výstřihy, neznamená, že mám k ženám nějaký odpor.