Romány

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace24. 3. 2018
Počet zobrazení2465×
Hodnocení4.50
Počet komentářů7

Rozhrnul jí černé vlasy z obličeje a usmál se na ni. Ona se však dál klepala. Obešel ji a zezadu jí shrnul černé vlasy na jednu stranu, aby odkryl její krk. Garry cítil krev už jen, když stál u ní. Ústa přesunul k jejímu krku a obdařil jej letmým polibkem. V tu chvíli ucítil, jak se dívka uvolnila.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace27. 12. 2017
Počet zobrazení2814×
Hodnocení4.67
Počet komentářů9

„Wille?“ ozval se jako první Gavin, který vstal. Krve by se v něm v tu chvíli nikdo nedořezal. Will se posadil a prohlížel si celé to místo. V hrudi cítil, jak mu srdce buší o sto šest. Nechápal, co se stalo a jak to, že se opět nachází na tomhle místě.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace13. 11. 2017
Počet zobrazení3373×
Hodnocení4.79
Počet komentářů8

Všichni se otočili se zděšením. Najednou se vedle Garryho těla objevilo úplně stejné, akorát s hnědými vlasy a celé v černém. Garry najednou otevřel oči a podíval se po ostatních a na tělo ležící vedle něj.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace26. 8. 2017
Počet zobrazení3804×
Hodnocení4.62
Počet komentářů12

„To byl nejšťastnější den v mém životě!“ ozval se Garry stojící vedle Willa. „Sice jsem od rodičů k matuře nic nedostal, ale i přes to jsem si ten den užil. Byl jsem šťastný, že už se nikdy neuvidím s těmi kretény,“ usmál se Garry. Will poznal, že i jemu bylo do breku, ale držel se. Za to Will stále plakal. Ještě v životě a ani po smrti neviděl takhle smutný příběh.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace18. 8. 2017
Počet zobrazení2920×
Hodnocení4.39
Počet komentářů8

Najednou Garry ucítil silný tlak na krku, který se mu zabodl do kůže. Chvíli vnímal chlad a nakonec se dostal do fáze, když už vnímal jen sám sebe a Willa, který teď stál před ním a chytil ho za ruku.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace5. 8. 2017
Počet zobrazení3116×
Hodnocení4.61
Počet komentářů8

„Víte,“ začal Garry a srdce se mu rozbušilo jako splašené. Will to poznal a zničehonic se dotknul Garryho ruky na stole. Garry mu věnoval jeden vděčný pohled a pak se vrátil k těm třem, kteří ho pozorovali se zatajeným dechem. „Já vídám – vídám Wi…,“ chtěl říct Garry, když v tom do jídelny vběhl Joey úplně vyplašený.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace18. 6. 2017
Počet zobrazení3226×
Hodnocení4.35
Počet komentářů9

„Pojďme k tý sázce!“ vypadlo najednou z Garryho, který před sebou uviděl Gavina. Garrymu připadal mnohem sebevědomější, než jak ho znal. Co je sakra zas tohle? pomyslel si Garry. „Dobře, tak zavři oči,“ přikázal Gavin se šibalským úsměvem. Garry váhal, navíc svoje tělo ani neovládal. Zdálo se, že je uvězněn v někom, kdo má o Gavinovi pochybnosti. Oči měl stále otevřené.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace27. 5. 2017
Počet zobrazení4208×
Hodnocení4.67
Počet komentářů6

Takže… Je vůdkyní upírů. Je krásná. Byla na Felixově straně. Je krásná. Ale nakonec, když se objevil Will, se i se svou smečkou stáhla. Je krásná! Bála se totiž, že jí oba dva můžou zabít, a tak je krásná! Objevila se až po smrti Felixe a tím pádem i Willa. Je krásná! Přidala se na jejich stranu. Je krásná! A má mě ráda, protože se mě bojí. Nevadí, je krásná!

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace19. 5. 2017
Počet zobrazení4289×
Hodnocení4.80
Počet komentářů6

„Chybí mi!“ řekl Gavin, když přešli k Willovu náhrobku. V tu chvíli se vedle Garryho objevil Will, který soustředěně koukal na svůj náhrobní kámen. „Taky mi chybíš!“ řekl Will se zármutkem v hlase. Garryho napadlo, že by o tom, že Willa vidí, mohl říct Gavinovi, a mohl tak sloužit jako prostředník mezi nimi. Z toho nápadu ho ale vyvedl vzápětí Will.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace10. 5. 2017
Počet zobrazení4192×
Hodnocení4.66
Počet komentářů6

To nebyl sen? zeptal se sám sebe a začal uvnitř panikařit. Spustil své nohy dolů z postele a málem ho trefila mrtvice. Na černé kožené sedačce u velkých bílých dveří seděl chlapec, jehož tvář už jednou viděl. Byla to tvář toho chlapce z fotografie – Willova tvář.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace7. 5. 2017
Počet zobrazení4181×
Hodnocení4.82
Počet komentářů6

„Jsi podobný jednomu…,“ zarazil se Gavin, který vypadal, jako že se za chvíli rozbrečí. „Našemu bratrovi, který před dvěma měsíci zemřel!“ dokončil za něj Derek velmi zarmouceným hlasem. „To mě mrzí!“ sklopil Garry hlavu. Přišel si teď ještě víc hloupě, když měl Gavina za blázna. „Nejmenoval se Will?“ zeptal se Garry a vysloužil si opět pohledy všech.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace7. 4. 2017
Počet zobrazení4189×
Hodnocení4.46
Počet komentářů21

Najednou se uprostřed kruhu vytvořil velký plamen ve velikosti člověka. Všichni se rozestoupili a připravovali se vůbec na to nejhorší. Mysleli si totiž, že to je Felixova další nastražená past. „Co se to děje?“ začala panikařit Bella. „Já nevím!“ odpověděl Joey a chytl bledou Bellu za ruku. Celá se třásla, ale když se jí Joey dotknul, klepat se přestala. Jediná Selma byla v pořádku a vypadalo to, jako by na něco nebo spíš na někoho netrpělivě čekala. Nikdo nechápal, co se děje, když v tom se z plamenů vynořila tvář. Všem velmi známá tvář. „Wille?“ šeptl užasle Gavin a ústa si zakryl rukou.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace31. 3. 2017
Počet zobrazení4695×
Hodnocení4.66
Počet komentářů14

„Každá matka si zaslouží vědět i tu nejbolestnější zprávu o svém dítěti. Ale neudělám to, protože si to přál!“ odpověděla Selma a myslela na to, co by se stalo, kdyby ji tu paměť nakonec vrátila. Zřejmě by Lucy hodně dlouhou dobu trpěla, ale Will by nebyl zapomenut a mohli by uctít jeho památku i ve světě obyčejných lidí, kde měl Will spoustu přátel.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace30. 3. 2017
Počet zobrazení4327×
Hodnocení4.77
Počet komentářů10

„Hej! Tady jsem!“ překonal svůj strach a zařval na něj. Dav lidí utichl a všichni vykulili oči. Nikdo v sále nedokázal pochopit, jak vládce živlu může být synem někoho tak zlého. Felix v tu chvíli ztuhnul a prohlédnul si mladíka od hlavy až k patě. Přesvědčily ho Willovy oči, které zářily zeleně, stejně jako Felixovi.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace26. 3. 2017
Počet zobrazení4352×
Hodnocení4.83
Počet komentářů8

„Přinášíš mi dobré zprávy?“ zeptal se Felix syčivým hlasem. „Nevím, jestli dobré, pane,“ povstal Gavin a narovnal se. Stál teď jako voják. „Víš, co se stane těm, kteří mi nosí špatné zprávy,“ zamračil se a jeho obličej byl samá vráska. „Už vím, kdo je váš syn!“ vyhrkl Gavin a Will přešel po místnosti přímo před něj. Bylo jasné, že ho nevidí, ale Willovi šlo o to, aby si prohlédnul jeho tvář. Byla tak bledá a krásná a bez menšího náznaku citů.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace21. 3. 2017
Počet zobrazení5735×
Hodnocení4.80
Počet komentářů12

Najednou ho začal pálit přívěsek na hrudi a on ho hned vytáhl a podíval se na zprávu od Gavina. Velkými písmeny a s třemi vykřičníky se přes celý čtverec vyjímala tři písmenka – teď. Will neváhal, zavřel oči a cítil, jak mu zmizela tvrdá půda pod nohama a hned se tam zase objevila.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace18. 3. 2017
Počet zobrazení4652×
Hodnocení4.66
Počet komentářů15

Will se na Gavina upřeně díval. Ten stále mlčel a byl zaražený. Will na něm viděl, že ho přání zaskočilo, a tak už se chtěl přenést jinam, když v tom ho nakonec chytil bledý chlapec za ruku a on otevřel oči.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace28. 2. 2017
Počet zobrazení4399×
Hodnocení4.60
Počet komentářů7

„Zabiju ho!“ vyšlo z Willa a rázem všichni utichli. Uviděli na Willovi, že se v něm vaří zlost a zášť. Dokonce i Bella, když zaslechla jeho hlas, upustila talíře, které chtěla nechat zmizet. „Koho?“ zeptal se Derek se zatajeným dechem a bedlivě si prohlížel Willa, jehož obličej házel barvami. „Zejtra příjde Gavin Hook o život!“ zahřměl Will, jehož hlas byl stejný, jako když zařval v boji proti přívržencům Felixe.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace19. 2. 2017
Počet zobrazení4742×
Hodnocení4.43
Počet komentářů11

„Ty nebudeš zas tak chytrej, jak jsem si myslela,“ pronesla, když uviděla Willa, jak stojí nechápavě u oranžové kuchyňské linky. „Každej má ve svém pokoji jednu stěnu, která je prázdná! Ta slouží jako zprávomat. Stačí, když ohněm napíšeš do vzduchu, aby přišli, a jim se to na zdi objeví!“

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace15. 2. 2017
Počet zobrazení4426×
Hodnocení4.62
Počet komentářů10

„Tak už jste tady!“ vyletěla z kuchyně tmavá blondýnka a srazila na zem Dereka. Blondýnka na něj spadla a najednou se zdálo, jako by oba ztuhli. Will si vzpomněl na svoje první setkání s Gavinem, při kterém oba ztuhli úplně přesně jako tito dva.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace5. 2. 2017
Počet zobrazení4491×
Hodnocení4.10
Počet komentářů6

„Felixe viděli po bále v kraji ohně – vrátil se. Rada nám dala dva týdny na tvůj trénink, jinak tě osobně předhodí Felixovi jako oběť,“ vzlykla Selma. Aiden stál jako opařený vodou, jelikož o tom, že by rada měla předhodit Willa Felixovi nic nevěděl.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace2. 2. 2017
Počet zobrazení4411×
Hodnocení4.03
Počet komentářů6

„Ale ty nebudeš hrozba, jelikož tvoje plápolání nestojí za nic, a než se to stačíš naučit, všichni budete mrtví,“ dodal Gavin a ve Willovi se zničehonic objevil vztek. Cítil, jak mu v rukách začíná sílit teplo, načež Gavin okamžitě uskočil a pustil Willovu ruku.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace27. 1. 2017
Počet zobrazení4619×
Hodnocení3.64
Počet komentářů5

Na židli, na které byl vyobrazen strom, jeho plody a půda, ze které strom vyrůstá, usedl Aiden. Židle se zlomeným stromem avšak náznakem větru patřila Derekovi, který na ni hned usedl. Třetí židle byla vyzdobena kapkou vody, která přivádí na svět úplně nový strom, a na ni usedl Noah. Další židle, v čele stolu, neměla žádný znak a na ni usedla Selma. Poslední židle, vedle Noaha, byla vyzdobena stromem v plamenech. Will věděl, že ta židle patří právě jemu. Dotkl se jí, aby ji odstrčil, když v tom se celá pevnost začala otřásat v základech. Stařena se opět na Willa usmála.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace24. 1. 2017
Počet zobrazení5641×
Hodnocení3.93
Počet komentářů8

A sakra, všiml si mě! zpanikařil Will, když zahlédl černé oči toho obra. Will se strachem podal ruku, jelikož chtěl vyjádřit upřímnou soustrast také. Chlápek mu ruku podal a poděkoval mu, ale výraz jeho tváře ani trochu neudával náznak vděku.