Romány

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace22. 2. 2023
Počet zobrazení3476×
Hodnocení4.29
Počet komentářů7

„Můj drahý Šimone, ještě než přistoupíš k nezvratné akci, projeď si diář. Myslel jsem, že s tím výletem dnes počítáš, když už jsme ho třikrát, kvůli tvému sexuálnímu apetitu, odložili. Počtvrté bude po mém! Nevytáhl jsem paty z Karlovic už měsíc, pořád pracuju, tak mi nekaz radost a nechej mě pro jednou relaxovat jen tak v přírodě… Potřebuju si dobít baterky. A večer, jak budeme příjemně unavení procházkou, tak…,“ pokrčil rameny, sladce se pousmál a pohladil jej po tváři.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace13. 2. 2022
Počet zobrazení2716×
Hodnocení4.76
Počet komentářů3

„Asi máš pravdu, něco na mě vleze.“ Zachytil nechápavé oči své matky. „Tedy leze jsem chtěl říct, ale neboj, nic mi není, jen mě teď bolí noha, trochu mi v ní trne.“ „Vidíš to, to máš z toho, že na ní věčně sedíš, pak v ní máš mravence.“ „Jasně, mami, to bude tím,“ vydechl a snažil se nenápadně rozdýchat bublavé dráždění žaludu stále chyceného Šimonovými ústy, který i s jeho špičkou mezi rty nemohl udržet smích, čímž mu celý penis vibroval a dráždil ho tak, až měl dojem, že jestli toho ten zpropadený ďábel nenechá, brzy se na něj vystříká. Netušil, jak by orgasmickou křeč a slastný výraz ve tváři vysvětloval matce.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace23. 11. 2021
Počet zobrazení2080×
Hodnocení4.77
Počet komentářů10

V tu chvíli ho obklopila hrdost. Uvědomil si totiž, že ty jiskry a ohně, které se v nich skrývaly, dokázal vyvolat jen on. Na nikoho jiného se ty oči nedívaly s takovou vášní a životem. V tu chvíli se mu vybavily vzpomínky na setkání ten večer v dešti, už tenkrát je tam viděl, ale přisuzoval jim jiný význam. Šimon byl divoký a nespoutaný, stejně jako příroda kolem. Ale z těch studánek, přestože působily čertovsky, vyzařoval zvláštní klid a jistota, kterou Olivier potřeboval vidět. Zadíval se znovu vzhůru k nebi a hned zpět na jeho tvář. Ovládly ho emoce…

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace16. 11. 2021
Počet zobrazení1873×
Hodnocení4.73
Počet komentářů2

Brunet se usmál ještě víc a pevněji si na sebe natiskl tělíčko před sebou. Olivierovi by to neřekl, tušil, že by nebyl nadšený, ale miloval, jak byl v určitých chvílích drobný a křehoučký, přestože měl tělo pevné a svalnaté. Miloval smět ho takhle objímat a pomyslně chránit před vším možným, miloval, jak se k němu mohl sklánět při polibcích a líbat ho do vlasů. Tohle všechno se mu šíleně líbilo. Věděl, že co se síly týkalo, byl Olivier před ním, byl obecně dominantnější, a to mu brunet ani brát nechtěl, ale přesto by se těchhle momentů nikdy nedokázal vzdát. Rád se nechával nosit a milovat, ale byl taky rád, že se černovlásek nezlobil, když jej občas tiskl a opečovával, když se o něj taky chtěl postarat. Miloval to.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace9. 11. 2021
Počet zobrazení2131×
Hodnocení4.73
Počet komentářů7

Ještě jednou se zadíval na úžasný Šimonův sen, jejž svěřil papíru a který se tenkrát nesetkal s pochopením. Pousmál se, když se zadíval na velkého usmívajícího se slona s dlouhým chobotem. „Kam ho dáme? Takový velký chlév já nemám. Myslíš, že by se snesl s koňmi?" zakoulel očima a zatvářil se starostlivě. V tu chvíli měl dojem, že ho Šimon praští, a tak se se smíchem schoulil do klubíčka.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace2. 11. 2021
Počet zobrazení1569×
Hodnocení4.67
Počet komentářů7

Musel sklonit hlavu, protože nemohl vydržet pohled do těch smutných smaragdových studánek. Nejraději by zase utekl, ale věděl, že nemůže. Šimon měl právo mu říct všechno, co ho tížilo, měl právo být soudce, žalobce i kat, a Olivier byl nucen rozsudek vyslechnout až do konce. A byl povinen jej přijmout bez výhrad. Sklonil tedy hlavu ještě víc, zavřel oči a poslouchal.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace26. 10. 2021
Počet zobrazení1381×
Hodnocení4.51
Počet komentářů7

Olivier se zadíval na růži ve své dlani. Vzápětí však svůj zrak upřel na Šimona. Neusmál se, nemohl a ani nechtěl. Stále nechápal, o co se snažil. Řekl mu přece jasně, že nedokáže jeho povahu pochopit, že s ním žít nemůže. Je jiný. Oba hráli na své housle, jenže každý úplně jinou píseň, a proto to zkrátka nemohlo ladit. Možná Šimon neměl hudební sluch a nevadilo by mu to, ale Olivier tuhle povahovou disharmonii nemohl snést. A hnědovlasý mladík to nejspíš ještě nepochopil.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace19. 10. 2021
Počet zobrazení1572×
Hodnocení4.37
Počet komentářů11

Byl jen náhrada? Pobavení, které si nemohl ve velkém městě se svým postavením dovolit? Olivier nevěděl, a už nad tím ani dál nechtěl přemýšlet, protože tušil, že na odpověď nikdy nepřijde. Na co však přijít chtěl, byly ty odmítnuté smlouvy. Šimon vyměnil peníze za lásku, a pokud by mu toto Olivier odpustil… Ne, to by mu odpustit nedokázal…

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace12. 10. 2021
Počet zobrazení1484×
Hodnocení4.71
Počet komentářů12

Do bídného Olivierova rozpoložení zazvonil telefon. Trhl sebou, ačkoliv jeho vyzvánění to nebylo. Šimonův telefon ležel hned vedle notebooku, a proto nemohl přehlédnout jméno, které velkým písmem svítilo z displeje. Koťátko. Bodl ho osten žárlivosti, zamračil se na něj a pohlédl směrem ke dveřím, kde už viděl přibíhajícího hnědovláska.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace5. 10. 2021
Počet zobrazení1514×
Hodnocení4.73
Počet komentářů13

Ne, všechno to byla hloupost, jen si něco stále potřeboval namlouvat, Šimon se po jeho telefonu ani nepídil. Proč by? Kdyby ho opravdu chtěl, vyprosil by si ho, jak odjížděl. Neudělal to. A kdyby se černovlásek nevrátil tenkrát do chalupy, tak by se ani nerozloučil. Olivier mu jeho odjezd pokazil, a když nad tím dnes, ale i minulé dny přemýšlel, brunet byl velmi nervózní a opravdu to vypadalo, jako by utíkal. Oblečení nacpané narychlo do tašek, on bledý a roztěkaný. Možná by bylo lepší, kdyby jej nenachytal. Nemusel by se teď trápit nejistotou, bylo by to jasné už od první chvíle.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace28. 9. 2021
Počet zobrazení1784×
Hodnocení4.73
Počet komentářů11

„Miluju tě…," zašeptal a zavřel oči, aby si ještě víc mohl vychutnat tu krásnou, jedinečnou chvíli. Než se budou muset vrátit do reality, než jim začne být zima a než bude třeba začít zase fungovat. Než ten moment skončí. „Stůl vydržel…," pousmál se Olivier a mírně zčervenal. „Připadám si hloupě… Nedokážu se s tebou ovládat."

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace21. 9. 2021
Počet zobrazení1432×
Hodnocení4.79
Počet komentářů2

„Olivier byl vždycky zvědavý, přirozeně nedůvěřivý. Když něčemu nerozuměl nebo se mu něco nezdálo, snažil se zjistit pravdu za každou cenu. Často se mne na něco zeptal, já mu odpověděl, po pravdě, a týden nato jsem zjistil, že tu samou otázku pak položil všem mým známým, protože mi zkrátka nevěřil. Nebylo to příjemné… Ale to je jedno, už jsou to všechno jen vzpomínky, nic aktuálního," nadhodil zamyšleně a usmál se, jako by skutečně o nic nešlo. A vzhledem k výrazu, který se v Šimonově tváři objevil, a zoufalému pohledu, který hodil po černovláskovi, leč ten si ho nevšiml, usoudil, že se hra rozvinula daleko lépe, než předpokládal.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace14. 9. 2021
Počet zobrazení1462×
Hodnocení4.71
Počet komentářů8

„Nemohu ti však slíbit, že ti neuteču," pousmál se na něj, „je to takový můj koníček, zdá se. Nemůžu za to. Když cítím problémy, se kterými se nedokážu vypořádat, prostě uteču. Jsem zbabělec, já vím. Promiň mi to, já už jiný nebudu a nejspíš bude jen na tobě vždycky mě chytit a donutit se postavit k problémům čelem."

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace7. 9. 2021
Počet zobrazení1385×
Hodnocení4.75
Počet komentářů7

To bylo vše, co mu na to černovlásek mohl říct? Sakra, on mu odevzdal své tělo, a to jediné, co mu po tom řekne, je, že se má chystat a že mu vyčistil boty?! Do očí se mu začaly tlačit slzy. Štvalo ho to, protože nechtěl brečet jako mimino kvůli něčemu, co měl očekávat. Proč by to pro Oliviera mělo znamenat něco víc? Proč by o tom měl chtít mluvit? Takhle to mělo vypadat u přátel s výhodami, tohle bylo přesně ono, jenže tohle Šimon nechtěl…

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace31. 8. 2021
Počet zobrazení1684×
Hodnocení4.87
Počet komentářů13

Olivier si užíval blízkosti jeho těla s pocitem, že se už nemusí ničeho bát. Všechny obavy se ztratily po přiznání, které sice nevyšlo z Šimonových úst, ale jeho tělo a činy dokazovaly, že obavy a nejistoty, které si celou dobu nalhával, byly zbytečné. Proto se plně oddal polibku i laskání a svět kolem něj ztratil svou šedou barvu. Byl najednou krásný, barevný, protože v něm byli jen oni dva.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace24. 8. 2021
Počet zobrazení1488×
Hodnocení4.72
Počet komentářů12

Olivier, stejně jako v jeho myšlenkách Šimon, vklouzl rukou do svých kalhot a promnul si chloubu, protože měl dojem, že jestli si na ni nesáhne, asi mu vybuchne. Penis mu tepal a potřeboval prostor, ale černovlásek věděl, že si teď nemůže poskytnout potřebné uvolnění. Nebyl na to čas, protože tekoucí voda se zastavila. Seděl tedy dál s nohama přitisknutýma u sebe a jen se modlil, aby na něj Šimon nezavolal, že potřebuje asistenci z koupelny.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace17. 8. 2021
Počet zobrazení1475×
Hodnocení4.77
Počet komentářů12

„Já jen pevně doufám, že tu nohu budeš zítra cítit, když ses tak upsal tomu jít na svatbu. Nepočítej s tím, že tě před lidmi budu nosit jako princeznu," hučel Olivier, když se krokem ploužili po pastvinách. Kdyby neměl tolik práce, asi by si tu pomalou projížďku i užil, stejně jako Šimon, který vypadal zase jako dítě. Spokojeně seděl na Lady a usmíval se jako sluníčko.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace10. 8. 2021
Počet zobrazení1417×
Hodnocení4.78
Počet komentářů9

Kolik dní jim ještě zbývalo? Olivier nikdy nikomu nepřál nic zlého, ale nyní doufal, že brunetova noha zůstane jako pytel ještě alespoň několik dní. Nechtěl jej pustit, přál si, aby tady s ním zůstal napořád, ačkoliv věděl, že to není možné. Jeho společník nebyl dělník ve fabrice ani nedoplňoval regály v supermarketu, neměl práci, kterou mohl jen tak opustit… Měl zodpovědnost za spoustu lidí i finance a velkou firmu. To nešlo jen tak smést ze stolu a opustit. Určitě ne kvůli jednomu klukovi z konce světa.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace3. 8. 2021
Počet zobrazení1645×
Hodnocení4.67
Počet komentářů9

Oba mladíci leželi na louce nad chaloupkou a okouzleně hleděli na nebe plné hvězd. Ani Oliviera to nikdy nepřestalo fascinovat a vždycky na to nebeské divadlo hleděl s až posvátnou úctou. Nekonečný vesmír, a oni viděli jen zrníčko, jen malinkatý kousek, a přesto hvězd zářilo nepočítaně. Mléčná dráha měla opravdu své příhodné jméno, vypadala, jako by impresionistický malíř tahem štětce kus oblohy zabílil.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace27. 7. 2021
Počet zobrazení1576×
Hodnocení4.67
Počet komentářů13

Nesnášel vlasy za ušima, ale kdyby tohle hnědovlásek dělal každý den, úplně klidně by chodil po dědině jako debil. Ten pohyb byl tak překvapivý, že stihl jen pootevřít pusu a udiveně zamrkat. Věděl, že si z něj Šimon tropí žerty, přesto tohle gesto bylo tak něžné, že se mu po těle rozprostřel krásný pocit. Stále cítil na spánku jeho prsty, které se ho dotkly jen letmo, ale přesto to místo hřálo, a Olivier si přál, aby to udělal znovu.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace20. 7. 2021
Počet zobrazení1830×
Hodnocení4.68
Počet komentářů22

Olivier… byl zvláštní. Byl to nesnesitelný idiot, který zavinil Šimonovu situaci, idiot, který den ze dne měnil názory. Ostatně, podobně jako Šimon nálady. Štvalo ho to, chtěl vědět, na čem je, a právě to mu černovlásek rozhodně znemožňoval. A proč po tom tak moc toužil? To byla ta druhá věc, která ho trápila. Co bylo na Olivierovi tak sakra zvláštního? Proč Šimona najednou bolelo, když se k němu choval špatně? Byl to idiot. Naprostej idiot se sexy tělem, rty k zulíbání, nádhernýma očima, anděl…

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace13. 7. 2021
Počet zobrazení1344×
Hodnocení4.70
Počet komentářů8

Měl by se s tím konečně smířit, měl by si uvědomit fakt, že to, že měl v posteli dokonalého muže, do něhož se nejspíš zamiloval, byla jen zvláštní náhoda. Nebyl to osud ani nad ním nestál anděl, který mu do náručí pohodil kluka, jenž je pro něj jako stvořený a který by mu pomohl vymýtit jeho samotu. Tohle nebyla pohádka a on už byl velký, dospělý, a proto by se rychle měl smířit s koncem, který mu přinese jen trápení. Jeho nejlepší přítelkyni samotu si tu bude dál hýčkat, protože ta od něj neodejde.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace6. 7. 2021
Počet zobrazení1459×
Hodnocení4.72
Počet komentářů8

„Počkej tu chvíli, mám matnou představu, kde ji najít…," vstal a položil mu bezděčně ruku na rameno. Hned ji však stáhl, protože mu tělem proběhla vlna horka, která se přesouvala na nepatřičné místo. Můj Bože, co se mňú ten ogar dělá…, pomyslel si, zatímco rychle utíkal do chaloupky, aby se z letmého doteku vzpamatoval.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace29. 6. 2021
Počet zobrazení1646×
Hodnocení4.69
Počet komentářů16

Vtom mu brousek sjel z ostří, to se otočilo a jen tak tak že se nezařízlo do Olivierova zápěstí. Myšlenky na krásné tělo okamžitě zmizely a on leknutím upustil brusný kámen. Adrenalin mu v tu chvíli vystoupal tak, až se mu zatmělo před očima. Toto se mu ještě nikdy nestalo, nikdy! Dobře věděl, jak moc umí být kosa nebezpečná, a on místo toho, aby dával pozor, čumí na kluka. Jednou ho ten Pražák přivede do hrobu, doslova. Ačkoliv v této chvíli si za své selhání mohl jenom on sám. A dobře to věděl.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace22. 6. 2021
Počet zobrazení1796×
Hodnocení4.76
Počet komentářů25

Jenže Šimon nemohl tušit, jaké následky to může mít pro majitele onoho lože. Tomu nyní opět začala tělem proudit horká krev jen při pomyšlení, co s ním udělá krásné snědé tělo přitisknuté těsně na tom jeho. Nedělal si iluze, že by to šlo vyřešit jinak na jeho malé posteli, a ani si nechtěl nalhávat, že by mu to vadilo. Jen měl obavy, co se stane, jestli ho tělo zradí a jeho spolunocležník na to přijde. Dobře si pamatoval na narážky, kterých se mu dostávalo, když jeho vlastní kamarádi zjistili, že preferuje muže. Tohle tajemství ale naštěstí zůstalo v Paříži.