Romány

  • mišo64
Stylromantika
Datum publikace12. 11. 2023
Počet zobrazení1416×
Hodnocení4.43
Počet komentářů7

Prečo? pýtam sa v duchu. Prečo som sa o túto vec nezaujímal ja! Ani vo sme mi nenapadlo, že sa toto môže stať. S plačom odchádzam z úradu a ešte dlho sa vo vnútri na seba hnevám aj zožieram. Stalo sa a už sa neodstane. A dávam si sľub, že to musím nejako napraviť. Ak nie inak, tak aspoň niekde vykričať o ňom svetu, že žil, že tu bol.

  • mišo64
Stylromantika
Datum publikace5. 11. 2023
Počet zobrazení1275×
Hodnocení4.28
Počet komentářů4

No než to dopoviem, už je vedľa mňa v mojej posteli. Neviem, či alkohol v jeho hlave takto zaúčinkoval. V prvom momente som šťastný, no aj nesvoj, nechcem zneužiť situáciu a ublížiť mu. Aké zbytočné sú však moje úvahy pochopím razom, keď sa nalepí na moje ústa, vtáka ako kameň mi strčí medzi stehná a moje prsty nasmeruje do svojej oblej riťky, že ani nemám čas a ani nechcem odmietať. Nie je už cesty späť, a tak po dlhom čase znovu prežívam krásne milovanie s mužom, ktorý mi dáva pocítiť, čo je vášeň a chtíč, ako kedysi môj Anjel. Premilujeme celú noc. Ráno nevyspatí, ale šťastní odchádzame domov a prespíme celú cestu vo vlaku.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace30. 4. 2023
Počet zobrazení1212×
Hodnocení4.42
Počet komentářů23

Čítam tie zápisy, sú strohé, krátke. Často o žalúdočných problémoch. Kde tu sa objaví aj spomienka na incident, kde sa snažil ochrániť 13-ročného chlapca pred Stanom Hojstričom a nakoniec ho obvinili, že to on bol útočník. Ani jedna jediná zmienka o mne. Až mi to začínalo byť ľúto. Neskutočne ľúto. Na násilníkov si spomenie a na mňa nie. Ja, ktorý ho stále milujem. Milujem ho doslova a do písmena až po hrob. O mne ani jedna zmienka, ani jedno písmenko, ani čiarka. Plačem.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace23. 4. 2023
Počet zobrazení820×
Hodnocení4.73
Počet komentářů16

“Mirko myslí, že či sme si tam my dvaja…,” vysvetľuje mu Andrej. “Neboj sa, nevrzli sme si tam, ja som na baby, ale Andrej je skvelý chalan, aj keď je gay,“ uisťuje ma Sveťo. Zazvoní mu mobil a povie, kde je. Už som pokojnejší. Sveťo vyzvedá od Andreja, čo robí. Môj chlap sa prizná, že pomocného robotníka na stavbe. Sveťa zaujíma, koľko zarobí, a keď mu Andrej povie sumu, sa len zasmeje. “Vyser sa na takú robotu, u mňa dostaneš okamžite päťkrát viac, a keď sa osvedčíš, môže to byť aj desaťnásobok,” ponúka mu prácu Sveťo. Andrejovi zažiaria oči.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace16. 4. 2023
Počet zobrazení832×
Hodnocení4.69
Počet komentářů16

“Raz sme sa sprchovali a v base je hierarchia. Každý má svoje miesto. Na vrchole je kápo a ten má zástupcu a potom rôznych poskokov. Z druhého klanu mali niečo proti nášmu kápovi. Jeden chlap naňho zaútočil žiletkou a ja neviem, ako som sa medzi nimi ocitol. Švih a žiletka zasiahla moje stehno. Nebol to útok na mňa, ale ja som si to zlízol. Vďaka tej jazve som sa stal kápovým chránencom a…,” náhle sa Andrej zasekne. “Čo Andrejko? Pokračuj,” som zvedavý, čo sa stalo.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace9. 4. 2023
Počet zobrazení767×
Hodnocení4.37
Počet komentářů6

Krásny je deň, keď Tvoja tvár sa smeje,
už nie si sám, nech Ťa to pri srdci hreje,
veď život samotný je túžba nesplnených prianí,
lež ten, čo Ťa miluje, Tvoju dušu chráni
a s Tebou splnia sa mu všetky krásne priania,
keď láska kvitne v nás, od večera do svitania.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace2. 4. 2023
Počet zobrazení688×
Hodnocení4.56
Počet komentářů13

Andrej ma chytí za ruky a vážne mi pozrie do tváre. “Vieš, Mirko, teraz ti to už môžem povedať.” “Čo Andík?” ostávam prekvapený. “Mal som veľké obavy, obrovské obavy, aké to bude. Teda ani neviem, či to chceš vlastne počuť,” pýta sa neisto. “Andrej, chcem vedieť všetko, čo sa ťa týka, nech je to čokoľvek,” uisťujem ho.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace26. 3. 2023
Počet zobrazení880×
Hodnocení4.41
Počet komentářů22

“Mirko, teraz ťa musím pripraviť, ak ti bude čokoľvek nepríjemné alebo ťa to bude bolieť, okamžite povedz.” Ja len súhlasne zahmkám. “Rozumel si? Nechcem ti nejako ublížiť. Prvý raz to dosť bolí.” “Navadí,” chcem byť odvážny, ale popravde, moja tréma a obavy stále rastú. Andrej otvára zásuvku na nočnom stolíku. Vyberá indulonu. Natiera mi ružicu okolo konečníka. “Najprv ťa trochu vyprstím,” oznámi mi. “Čo ma?”

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace19. 3. 2023
Počet zobrazení671×
Hodnocení4.13
Počet komentářů10

Ešte jedna pusa a vychádzame z kríkov. Oproti nám sa rútia dvaja policajti. “Chlapci, nevideli ste tu nejakých trtkošov?” pýta sa jeden. “Prosím?” pýtam sa zarazene. Cítim, ako sa červenám. V duchu mu odpovedám “My nie sme trtkoši, my sme fajčoši.” “Súložiacu dvojicu, pohlavný styk, ak viete, čo to je! Dostali sme hlásenie,” dodáva druhý, ktorý nás považuje za nepoškvrnené vtáčatká, ale my sme už riadni vtáci.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace12. 3. 2023
Počet zobrazení600×
Hodnocení4.46
Počet komentářů14

“Elektrizuješ!” tvrdí, že na vine som ja. Znova sa pokúsime o dotyk. Puk, ďalší úder. “Je to suchý vzduch.” Ide do kúpeľne, pustí si na ruky vodu, vlhkými rukami si prejde po nohaviciach. “K tomu krepsilonky, sme ako malé elektrárne,” pobozká ma. Idem si aj ja zvlhčiť ruky. “Tak vieš, prečo má Pinokio nervy, keď ide okolo zápalkárne?” figliarsky sa usmieva.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace5. 3. 2023
Počet zobrazení648×
Hodnocení4.60
Počet komentářů6

“Andrej, ty si už niekedy robil to…,” neviem, ako presne nazvať maznanie sa s našimi vtákmi s ústami. “Myslíš fajku alebo učene orál?” pomôže mi Andrej. “Áno, to,” pritakávam. “Bohužiaľ robil. Mirko, ale skutočne krásne a ozajstné to bolo až s tebou,” ovinie mi ruku okolo krku a začne ma bozkávať.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace26. 2. 2023
Počet zobrazení721×
Hodnocení4.26
Počet komentářů11

“Nekňourej, brouku, mne to už chytlo. Koukni jako šilhám rukama,” začne Andrej parodovať Fredyho v češtine. “Šilhá se očima vole, né?” zakosím aj ja do češtiny. “Možno máš pravdu, to je asi žmurkať,” uvedomuje si Andrej chybu. “Myslím, že žmurkať je mrkat, ale šilhat, to je…,” neviem si teraz ja spomenúť na správny slovenský výraz, ale priblížim obe zrenice k nosu a názorne mu to ukazujem. “Ahá, máš pravdu, to je škúliť,” napadne Andrejovi ten správny preklad.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace19. 2. 2023
Počet zobrazení802×
Hodnocení4.79
Počet komentářů9

“Ukáž vtáka,“ prikazuje Stano. “Obyčajný normál, na teba sa nechytá,” konštatuje Čierny Peter. “Háčik, si na rade!” Andrej vytiahne svojho krásavca. Všetkým je na prvý pohľad jasné, že ide o pekný kúsok. Andrej oblúkom začne šťať, je asi pol metra od poslednej značky, ale jeho prúd silnie a preští najvzdialenejšiu značku minimálne o 20 cm. Chalani jasajú. “Andrej! Háčik je víťaz!” oslavujú ho, ako keby vyhral maratónsky beh. Viacerí tvrdia, že ho má aj najdlhšieho. Stano si sťahuje tepláky, porovnávajú si ich navzájom.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace12. 2. 2023
Počet zobrazení787×
Hodnocení4.79
Počet komentářů6

Cítim, ako sa jeho bradavky menia na kamienky. Neuveriteľné, aké sú obe naše telá na seba vnímavé. Ďalšie miesto, kde pociťujem elektrizovanie, je môj pupok. Andrej mi ho láska jazykom. Naše vianočné stromčeky už túžobne stoja a chceli by vypustiť svoj salónkový fondán vášne. My v objavovaní jeden druhého pokračujeme. Andrej si na mňa líha celým telom. Mám strach, že sa napichne na môj stožiar. Cítime, ako nás naše stromčeky otláčajú. Andrej mi vsunie svoj stromček medzi stehná a robí prírazy. Ja ho hladkám a hryziem do ucha tak, ako mi to robí aj on.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace5. 2. 2023
Počet zobrazení835×
Hodnocení4.81
Počet komentářů8

“Pozri, týchto nám bol čert rohatý dlžný,” pošepnem mu. “Nemaj nervy!” upokojuje ma. “No čo borčekovia, čo ste robili v tých kríkoch?” provokatívne sa pýta Stano. “Čo asi? Bozkávali sa a vyhonili si,” povie s takou samozrejmosťou Andrej, až mi to vyrazí dych. Mám dojem, že sa asi zbláznil. Cítim, že sa červenám.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace29. 1. 2023
Počet zobrazení994×
Hodnocení4.84
Počet komentářů12

Budím sa na to, ako Andrej protestuje. “Nie, nie, nechaj ma prosím! Nie, nerob to!” chvíľami prosí, chvíľami nadáva. “Andrej, Andrejko, čo je? Čo ti robím?” som preľaknutý, že som mu ublížil. Andrej pokračuje v prosbách, jeho hlas je zúfalý. Zúfalstvo chytá aj mňa. Zažínam svetlo. Andrejovi stekajú po lícach slzy. Stále opakuje.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace22. 1. 2023
Počet zobrazení2049×
Hodnocení4.75
Počet komentářů14

Teším sa. Príjemný pocit sa mi rozlieva po celom tele. Budem mať svojho ochrancu. Svojho anjela strážneho. Vtedy ešte netuším, že za tým neskutočne milým chalanským úsmevom sa skrýva aj čert pokušiteľ. Cítim, že môj malý v teplákoch chce byť znova veľký. Vidím, ako Andrejov pohľad skĺzne tým smerom. Prosím, Andrej, prosím, nerob to, lebo zas budem mať v teplákoch raketu Sojuz pripravenú na štart.