Romány

  • black
Stylklasika
Datum publikace21. 4. 2023
Počet zobrazení761×
Hodnocení4.75
Počet komentářů8

“Edo, poď dnu, moji rodičia sa chcú s tebou rozprávať,” povedal Ondrej. “Počkať, Ondro, predsa ty si bol… už nie Erik…,” nerozumel tomu Paľo. “Erik chce každého,” trpko sa pousmial Edo. “Ale okrem seba nemiluje nikoho,” skonštatoval Ondrej. “Tvoj foter je s tým ok?” ostal prekvapený Peter.

  • black
Stylklasika
Datum publikace7. 4. 2023
Počet zobrazení673×
Hodnocení4.70
Počet komentářů10

“Prepáč, Petrus…,” znova sa spustil z Paľových očí prúd sĺz. “Kurva, Pali, už nebuč!” Natiahli si na pančucháče tepláky, vzali si aj bundy a išli na balkón. Paľovi z rukáva bundy vypadli nunčaky. Podal ich Petrovi. “Rozbi mi hlavu, ak to neurobíš ty, spravím to ja!” povedal v afekte Paľo. Peter mu ich prudko vytrhol a vyhodil z balkóna. “Paľo, do riti, prestaň sa správať ako kokot!” povedal mu rozhodne. Podal mu cigaretu a objal si ho. “Však aj som kokot!” precedil Paľo pomedzi zuby. “Teraz budem hovoriť ja. Asi chceš vedieť, ako sa teraz cítim,” Paľo prikývol.

  • black
Stylklasika
Datum publikace31. 3. 2023
Počet zobrazení641×
Hodnocení4.43
Počet komentářů6

“Pavelko, tuším, že dnes ťa mám radšej ako včera,” vyznal mu svoj pocit. Keď sa Marcel vrátil, vybral nôž. Dal ho Petrovi do ruky a povedal mu, nech stlačí nôž v dlani, aby sa ostrie dotýkalo prstov. Potom to dal spraviť Paľovi. “Tento nôž je ako vyhrotená situácia medzi vami. Pokiaľ ho len držíte, nič sa nestane, museli by ste na ostrie veľmi pritlačiť, ale keď nastane skrat a vy nožom potiahnete, tak…” “Sa porežeme!” povedal Peter. “Alebo si odrežeme prsty,” dodal peháč.

  • black
Stylklasika
Datum publikace24. 3. 2023
Počet zobrazení588×
Hodnocení4.36
Počet komentářů6

Oproti nim išla Alica s veľkým zväzkom balónov. Paľo aj Peter jej dali ružu zo strelnice. Ona im dala balóny. Paľovi čierny a Petrovi biely. Chalani prišli ku kráľovstvu krivých zrkadiel. Paľo si čierny balón strčil pod nočnú košeľu, Peter pod tričko. Robili pupkáčov alebo tehotných. Smiali sa na sebe, ako ich krivé zrkadlá deformovali. Chalani boli na retiazkovom kolotoči. Rukami sa snažili chytiť. Pustili balóny a tie stúpali k slnku. Chalanom sa podarilo chytiť sa za ruky. Pritiahli sa k sebe. Balóny zmizli na oblohe ako malé bodky. Po chvíli vystupovali zo sedačiek retiazkového kolotoča, keď sa prestali točiť okolo vlastnej osi, lebo boli navzájom zatočení. Paľovi sa zakrútila hlava. Peter ho pohotovo chytil, aby nespadol.

  • black
Stylklasika
Datum publikace17. 3. 2023
Počet zobrazení973×
Hodnocení4.19
Počet komentářů18

“Petrus, ako dlho si mi už nepovedal túto vetu. Viem, dnes cítiš ľútosť z toho, čo sa mi stalo. Ja som šťastný, že si pri mne, ale čo ak ťa o dva týždne zmlátim tak, ako zmlátili mňa. Čo ak ťa zo žiarlivosti zabijem.” “Ale Pali, nepreháňaj.” “Petrus, nepreháňam, je to tak a ty to vieš, a ak to neurobím ja, urobíš to ty,” povedal Paľo rozhodne. “Takže ty hovoríš koniec?” zamrazilo Petra. “Petrus, neviem, fakt neviem, ale mám strach.” Do izby vstúpil ošetrovateľ s invalidným vozíkom. “Pán Hláska, idete na CT-čko.”

  • black
Stylklasika
Datum publikace10. 3. 2023
Počet zobrazení639×
Hodnocení4.22
Počet komentářů10

“Palino, ja by som to prvý raz chcela zažiť s tebou,” pošepla mu. Paľo sklopil oči. “Alis nie, to ja nedám,” priznal. “Stalo sa niečo?” “Myslel som si, že je to za mnou, že to zvládnem,” hovoril pomaly. “Stále ho miluješ?” položila mu otázku. Paľo prikývol a začali mu padať z očí slzy. “Chceš byť sám?” dotkla sa rukou jeho tváre. Paľo sa postavil a začal sa obliekať.

  • black
Stylklasika
Datum publikace3. 3. 2023
Počet zobrazení741×
Hodnocení4.02
Počet komentářů12

Paľo išiel za Alicou. “Pali, ak chceš, môžeme sa stretnúť aj po lyžiarskom.” “Alis, nie som proti, ale chcem ťa upozorniť, že my dvaja môžeme byť len kamoši,” povedal jej Paľo úprimne. “Veď si vravel, že nemáš dievča,” reagovala prekvapene. “To aj platí, ty si si nič nevšimla?” “A čo?” “Ja som vo vzťahu. Som gay, Alis,” pritisol ju k sebe. “S Petrom, však,” mala slzy na krajíčku, lebo k Paľovi cítila nesmiernu náklonnosť.

  • black
Stylklasika
Datum publikace17. 2. 2023
Počet zobrazení711×
Hodnocení4.12
Počet komentářů10

“Už som si myslel, že neprídeš,” trochu sa pousmial Peter. Bol šťastný, že peháč prišiel. Paľo sa k nemu nahol a jemne ho pobozkal. “Ty si pil Pali?” prekvapene sa ho opýtal, lebo v jeho dychu cítil alkohol. “Chcel si ísť niekam autom?” Peter pokrútil hlavou. Vytiahol fľašu vodky. Zasunul ju nazad do bundy. “Čo sa to zas s nami deje, Palino?”

  • black
Stylklasika
Datum publikace10. 2. 2023
Počet zobrazení718×
Hodnocení4.48
Počet komentářů8

Rytmus sa začal zrýchľovať. Tichým ranným lesom sa niesli ich zvieracie zvuky. Asi 20 metrov od nich vyšli dva mladé 4 ročné jelene desatoráky. Zastali a pozerali na milujúcu sa dvojicu, ktorá sa dostala k vrcholu. Paľo v zášklboch plnil Petrovo vnútro teplým semenom. Striekať začal aj Peter. Jelene zastali, stále na nich hľadeli. Peter otvoril oči, drgol do Paľa. Oči chlapcov sa stretli s očami krásnych budúcich kráľov lesa. Chvíľu na seba pozerali. “No čo, kamoši, chcete sa pridať?” oslovil ich Peter. Až na Petrov hlas sa jelene prebrali z údivu a z toho, čo videli. Rozbehli sa po zasneženej pláni.

  • black
Stylklasika
Datum publikace3. 2. 2023
Počet zobrazení813×
Hodnocení4.42
Počet komentářů6

“Tvoj foter nosí pančucháče?” prekvapene pozrel na Petra. “Vidím ich na ňom prvý raz,” bol prekvapený aj Peter. “Asi by sme ho mali vyhoniť, nech mu to nesekne na mozog,” polohlasom zavtipkoval Peter. “Áno, áno…,” šepkal Stenly. Chalani prekvapene na seba pozreli.

  • black
Stylklasika
Datum publikace27. 1. 2023
Počet zobrazení672×
Hodnocení4.60
Počet komentářů3

“Ale, ale, kolega Bystrický, nezdalo sa mi, že ste taký zarytý homofób.” “Aký som ti ja kolega, okamžite ma pusti!” ručal od bolesti Juraj. Paľo si ho otočil a pozeral mu do očí. “Pustím, neboj sa, ale najprv mi povedz, čo máš proti buzerantom? Ublížili ti?” nevydržal prenikavý pohľad Paľových očí a klopil zrak. “To nie, ale…,” strácal pevnú pôdu pod nohami. “Tak sa Lukimu ospravedlň, lebo to z teba vytrieskam, potom budeš môcť hovoriť, ako ti buzerant ublížil!”

  • black
Stylklasika
Datum publikace20. 1. 2023
Počet zobrazení660×
Hodnocení4.44
Počet komentářů9

“Ty kokso! Si si neumyl ruky! Ja skapem,” jačal Paľo. “Čo mám robiť?” bol zdesený Peter, že zas svojmu miláčikovi spôsobil nechtiac bolesť. “Máte ľad? Ale nechyť ho do rúk!” Peter vybral z mrazničky ľad a zobral ho rukavicami na horúce veci. “Ako ti pomôžem, Palino?” chcel byť nápomocný Peter. “Dones lubrikant a frcgumu, ak máš, a aj chirurgické rukavice,” dával ďalšie inštrukcie. Medzi tým vyklepol ľad. Jednu kocku si priložil na žaluď, druhou krúžil okolo konečníka.

  • black
Stylklasika
Datum publikace13. 1. 2023
Počet zobrazení775×
Hodnocení4.46
Počet komentářů12

Jazykom mu ešte poláskal vädnúci penis a presunul sa k Petrovi. “Ty moje zvieratko,” povedal mu nežne. “Ty môj divoký kanec, s tebou je každý okamih krásny,” chlapci po náročnom víkende zaspali v posteli, hoci nebolo ešte ani 9 hodín. Cez noc sa ešte dvakrát zobudili a dvakrát sa pomilovali.

  • black
Stylklasika
Datum publikace6. 1. 2023
Počet zobrazení660×
Hodnocení4.56
Počet komentářů3

“Ja ťa nenávidím, ty si surovec!” jačal Peter, keď ho Paľo nahého vtiahol do pol lýtok do potoka. Ľadová voda v nízkotatranskom potoku bola po rannom milovaní skutočne šok. Konečne ich penisy boli v inej ako v stoporenej polohe. Paľo začal na Petra špliechať vodu, ktorá mala len pár stupňov. Peter začal robiť to isté. Boli ako dva sokoly, dva orly, ktoré si vo vode čistia svoje zaprášené perie. Okolo nich boli obrovské lopúchy. Chalani kričali od bolesti, ktorú im spôsobovali tisíce ihličiek, ktorými ich bodala ľadová voda. Boli krásni. Boli roztúžení, boli súčasťou divej nespútanej prírody.

  • black
Stylklasika
Datum publikace30. 12. 2022
Počet zobrazení803×
Hodnocení4.73
Počet komentářů17

“Vážení smútoční hostia, chcem sa vám poďakovať, že ste prijali pozvanie k tomuto stolu. Pred pár chvíľami sme na poslednú cestu vyprevadili moju milovanú starú mamu. Bola to úžasná žena. Jej odchodom mám pocit, že sa definitívne zavrela brána za mojim detstvom. Stará mama, to boli pre mňa krásne chvíle prázdnin a Vianoc. Keď prišla ona, bol to pre mňa vždy sviatok. Vtedy som ako dieťa vždy pociťoval pokoj a lásku. Ešte pred svojim odchodom na večnosť do náruče Boha som jej stihol predstaviť môjho priateľa. Ona ho prijala a určite by bola šťastná, keby ste ho prijali aj vy.”

  • black
Stylklasika
Datum publikace23. 12. 2022
Počet zobrazení822×
Hodnocení4.63
Počet komentářů7

“Dušan povie krémeš len tomu, koho má rád, mne tak za celú éru povedal 3×.” “Je to aj tvoja zásluha, Luky,” letmo ho pobozkal Paľo a to isté urobil Peter. “Tak môžeš bežať, krémeš, ideme sa osprchovať.” “Chalani, mohol by som sa na vás pozerať? Prosím,” bol to taký presvedčivý pohľad, že súhlasili. “Ale len pozerať!” dal si podmienku Peter.

  • black
Stylklasika
Datum publikace16. 12. 2022
Počet zobrazení676×
Hodnocení4.63
Počet komentářů9

Na pumpe si nemohli dopriať bozky, ale kým von fajčili a popíjali kapučíno, celý čas sa držali za ruky. Aj tento malý kontakt pohoršil jedného šoféra a okomentoval to. “Buzeranti zasratí, choďte sa obchytkávať inam.” Paľo ho prebodol pohľadom, Peter sa mu už chystal niečo štipľavé povedať. “Tí dvaja sú moji synovia, tak sa kroťte vo výrazoch a môže vám byť štyri, či sa držia za ruky, bozkávajú alebo oblievajú kávou,” mala pohľad odhodlanej levice. Muž si len niečo zahundral a nasadol do terénneho mercedesu.

  • black
Stylklasika
Datum publikace9. 12. 2022
Počet zobrazení641×
Hodnocení4.61
Počet komentářů4

Petrus, Petrus, prečo si len Petrus? Zapri otca a vzdaj sa mena. A ak nechceš, lásku prisahaj mi a ja nebudem viac Hláska. Budem len a len tvoja láska,“ upravil si Shakespearove verše, ktoré mu nežne šepkal. Po dokonale pobláznených bradavkách sa prebozkával až k Paľovmu kohútovi, ktorý žiadostivo čakal. “Poď do mňa láska,” žiadal ho rozpálený Peter. “Júlia, luna ešte neposvätila tú noc, kedy mi daruje na ovládnutie teba moc. Ale na ten okamih sa teším veľmi, moc. Budeš všetkých svätých prosiť o pomoc!” Vytvoril si Peter svojho Williama.

  • black
Stylklasika
Datum publikace2. 12. 2022
Počet zobrazení657×
Hodnocení4.58
Počet komentářů5

“Palino, môžem ti urobiť dobre?” zašepkal. “Petrus, vážne mi chceš urobiť dobre?” opýtal sa Paľo. “Že váhaš!” usmial sa Peter. “Nechaj ma teraz samého, dobre?” povedal Paľo potichu, ale dôrazne. Petrovi prebehol po chrbte mráz. Tak zmierenie a odpustenie to ešte zďaleka nie je. Ale nechcel ísť s Paľom do konfrontácie či konfliktu. Lásku si nemohol vynútiť, to vedel. So slzami na krajíčku opustil Paľovu izbu.

  • black
Stylklasika
Datum publikace25. 11. 2022
Počet zobrazení704×
Hodnocení4.69
Počet komentářů19

“Zavři oči, brouku, a…,” začal Paľo na Petra mluvit. Peter oči zavrel, myslel, že Paľa ovládol. Na to pocítil, ako dostal dlaňou po hlave. “Nech mého ohaře, kurvo!” Peter prekvapene pozrel na Paľa, nerozumel, prečo zrazu začal hovoriť po česky. Čo sa stalo? Naozaj mu preplo? “Doprovoďte mě na zámek, tam na mě čeká hrabě,” prikázal Paľo a zosunul sa na lavičku. Zavreli sa mu oči a zaspal.

  • black
Stylklasika
Datum publikace18. 11. 2022
Počet zobrazení715×
Hodnocení4.68
Počet komentářů12

“Petrus, ty budeš mať oproti mne veľkú výhodu, že máš prešívaného vtáka,” zatváril sa tajomne Paľo. “Prečo myslíš?” nevedel Peter, na čo sivooký peháč naráža. “Keď bude zima, teda myslím poriadna zima, a mne bude môj kokôtik mrznúť, tvojmu bude teplo, lebo je prešívaný,” usmial sa Paľo na svojom vtipe.

  • black
Stylklasika
Datum publikace11. 11. 2022
Počet zobrazení823×
Hodnocení4.70
Počet komentářů9

“Vibrácie nášho súzvuku,
prenikli mi do sluchu.
A chcú ti stále vravieť,
že tak krásne je s tebou kráčať.
Naše telá neustále máčať.
Našimi krásnymi dotykmi.
Chlapec môj,
ja som z teba stále opitý.“

  • black
Stylklasika
Datum publikace4. 11. 2022
Počet zobrazení691×
Hodnocení4.72
Počet komentářů6

Snívali sa im krásne sny, popisovať ich by bolo ako nosenie dreva do lesa. Snívalo sa im o tom, čo práve robili. Ich sny boli o sexe. O krásnom, nežnom aj vášnivom sexe v ružových pančucháčoch. O sexe dvoch spriaznených duší, ktoré tak isto ako ich mladé krásne telá vytvárali dokonalý pár.

  • black
Stylklasika
Datum publikace28. 10. 2022
Počet zobrazení782×
Hodnocení4.66
Počet komentářů3

“To prečo, Pali?” tlačili sa Petrovi slzy do očí, keď si predstavil, ako jeho chlapec musel trpieť, keď si ôsmimi zicherkami prepichával kožu. “Petrus, táto bolesť bola nič oproti tomu, čo som prežíval na duši.” “Palino môj…,” pritisol si ho Peter k telu. Cítil, ako sa vyslobodený Paľov kohútik dvíha. V objatí a bozkoch sa dovyzliekali.

  • black
Stylklasika
Datum publikace21. 10. 2022
Počet zobrazení860×
Hodnocení4.70
Počet komentářů12

Márne Paľo hľadel do Petrových modrých dúhoviek, nevidel v nich ani náznak odpustenia. Videl v nich niečo hrozné. Niečo, čoho sa bál najviac. Nevidel v nich nič. Pre tie krásne modré dúhovky bol on, Paľo, vákuum, vzduchoprázdno, medzihviezdny mrazivý a smrteľný priestor, v ktorom je všetko živé odsúdené na zánik. Totálne nič a hrozivé ticho, z ktorého človek už po 15 minútach šalie.