Romány

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace11. 3. 2019
Počet zobrazení2901×
Hodnocení4.85
Počet komentářů9

Sebastián vybere míč, odpálí ho přes síť. Kluk za sítí po něm sice skáče, až se rozplácne do písku, to už ale míč odskakuje ven z hřiště. Ten bod je dostane do finále. Filip vyskakuje do výšky, rozbíhá se k Sebastiánovi a objímá ho.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace7. 1. 2019
Počet zobrazení2461×
Hodnocení4.86
Počet komentářů8

Mnu jeho ruku. Bavím se tím, jak s ní občas škubne a snaží se mě načapat při nepozornosti. Renata už mírně přiopilá mi vypráví svůj životní plán. Předstírám, že ji zaujatě poslouchám, ale přitom neustále pozoruju Daniela, jak těká očima kolem sebe. Jak je nervózní, co kdyby náhodou někdo z těch přiopilých puberťáků zpozoroval, že se tu jejich bývalý třídní drží za ruku s chlapem.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace25. 11. 2018
Počet zobrazení2412×
Hodnocení4.88
Počet komentářů9

Přijde mi zpráva. Jen se nenápadně podívám. Objeví se fotka. Sakra, schovám mobil zpátky do kapsy. Nechci se teď tady na městským úřadě dívat na fotky nahýho zadku. I když byl pěknej. Vím, že mě Sebastián spamuje dalšíma zprávama, cítím, jak mi mobil neustále vibruje v kapse. Ale už se na něj nepodívám.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace9. 11. 2018
Počet zobrazení2367×
Hodnocení4.93
Počet komentářů6

Lehnu si do postele. Vojtěch skočí za mnou a otravuje. Přitisknu se k němu, hladím rukama jeho hebký kožich. Uklidňuje mě. Už se mi nechce brečet, to ne. Za poslední den jsem stejně vybrečel všechny slzy. Už by ani nebylo co. Jen bych chtěl, abych se zítra probudil a Tom byl můj nejlepší kamarád, zdravý a šťastný kluk.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace26. 10. 2018
Počet zobrazení2262×
Hodnocení4.81
Počet komentářů6

Vezmu jeho hlavu do svých dlani a dívám se do jeho vlhkých zarudlých očí. Na moment je zavře, ale zpod zavřených víček se pomalu vykutálí první slza, další už nejsou tak velké a řinou se ven rychleji. Otevře oči a dívá se na mě takovým pohledem, jako by styděl sám za sebe. Položím si jeho hlavu na rameno a nechám ho se vybrečet. Po chvilce ode mě ustoupí, jako by se nic nedělo, obličej má rudý a uslzený a u nosu se táhne náznak nudle. Prohrabe kapsy, ale nic nenajde.

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace13. 10. 2018
Počet zobrazení2296×
Hodnocení4.88
Počet komentářů10

Bože, čeho jsou ti lidí schopní. „Co to je sakra za magora,“ zakleju nahlas, když to vidím. Tu silnici za městem znám, nepřijde mi na ní nic nepřehlednýho a auto z dálky nevypadá tak špatně, že by jel jako prase. Kamil už je u auta, pokouší se otevřít dveře normálně, ale nejde to. „Sebe, nechoď sem,“ zařve na mě po chvíli. Zrychlím směrem k rozmačkanýmu autu.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace5. 10. 2018
Počet zobrazení2487×
Hodnocení4.75
Počet komentářů13

Hodím Vojtovi míček. Nemám moc rád psy, ale tenhle je jinej. Takovej trochu jako Sebastián. Jaký pán, takový pes… možná. Šli jsme dozadu k rybníkům. Slunce už pomalu zapadalo za vodní hladinu. Všude byly červánky a já se cítil šťastný. Sebastián se smál, Vojta pobíhal kolem a vrtěl ocasem.

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace2. 2. 2018
Počet zobrazení3555×
Hodnocení4.47
Počet komentářů4

Zapadnu do koupelny. Sakra, klidně bych se s ním vyspal, ale ta představa, že to dopadne jako minule. Pustím na sebe chladnou vodu, potřebuju se trochu uklidnit a můžu jen doufat, že Dan mezitím odejde a mé dilema se vyřeší samo. Ještě si trochu vysuším a vlasy a už není nic, čím bych se mohl v koupelně zdržet. S napětím otevřu dveře.

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace17. 12. 2017
Počet zobrazení3368×
Hodnocení4.51
Počet komentářů4

Zadek i palec mě bolely pěkných pár dní, ale nakonec skoro všechna bolest přešla. Jen jsem cítil podivné prázdno. Najednou jako by mě Tereza obtěžovala. Vyhýbal jsem se jí a snažil si sám sobě namluvit, že ve skutečnosti jsou mé výmluvy pravdivé. Jednou jsem se vrátil pozdě ze školního výletu, podruhé se protáhla akce na hřišti. Věděl jsem, že musím jít dál.

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace9. 12. 2017
Počet zobrazení3476×
Hodnocení4.61
Počet komentářů6

Přiblíží se ke mně a najednou mě políbí. V autě nějak nemám kam uhnout. Nechápu, co dělá, zrovna on, který tohle nikdy nechtěl. Začne mi přes kraťasy mačkat ptáka. Starosti o tom, co by jak mělo a nemělo být, se odsouvají do pozadí. Rozepne mi knoflík a dobývá se dovnitř. „Počkej,“ zastavím ho. „Co?“ „Nechceš někde jinde než v autě? Můžeme jet ke mně,“ navrhnu.

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace22. 10. 2017
Počet zobrazení3556×
Hodnocení4.61
Počet komentářů8

Podívám se do police nahoře, první je prázdná, ta druhá je přímo nad Sebastiánem. Ten nevypadá, že by chtěl někam uhnout. Stoupnu si na špičky a natáhnu se přes něj celým svým tělem. Vezmu první papír a prohlídnu si ho. Konečně. Ztratím rovnováhu, chytnu Sebastiána za rameno, abych nespadl. Odskočím od něj. On se natáhne ke mně, aby si vzal ten zpropadený papír. Podám mu ho, naše prsty se dotknou. Chytne mě za konečky prstů, chci se mu vysmeknout, ale on mě nepustí.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace21. 6. 2017
Počet zobrazení3880×
Hodnocení4.55
Počet komentářů9

Ráno vstanu brzy, jsem zvědavý, jestli Daniel dorazí. Vezmu vodítko a vyjdu ven do rozespalého rána. Hodím Vojtovi tenisák, jdu po cestě a rozhlížím se kolem. Je pár minut po šesté. Nepřijde? Vypadá to tak. Mohl jsem spát o půl hodiny déle, ale to už nevrátím.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace3. 5. 2017
Počet zobrazení3935×
Hodnocení4.47
Počet komentářů6

Před restaurací zase chvíli váhám, když vstoupím, už tam může být, pak nebude cesty zpět. Ach, proč to tak hrotím, jdeme jenom pokecat, mám holku, nic se neděje. Naopak, co kdybych si to nějak blbě vykládal a on to tak vůbec nemyslel.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace19. 4. 2017
Počet zobrazení4282×
Hodnocení4.70
Počet komentářů6

No to snad ne, ten chlap pustí moji ruku jako horkej brambor a pořád na mě civí. Radši kývnu na kluky, že můžeme začít, a jdu za nima, abych se taky představil. Pro děti jsme velká atrakce. Sedí na lavičkách a pozorně poslouchají. Já jen občas něco názorně ukazuju.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace11. 4. 2017
Počet zobrazení4190×
Hodnocení4.55
Počet komentářů5

„Já tě chápu, že nechceš teď a tady, ale někdy se přeci můžeme odvázat. Nechceš ke mně večer zajít?“ nakloní se ke mně, nosem se dotýká mé tváře, jako by chtěla, abych ji políbil. „Ne, já jsem šťastný! Chápeš to?“ zakřičel jsem na ni. „Tak promiň,“ uraženě se na mě podívá, vezme si svoje věci a odkráčí na hodinu. Ve dveřích se potká s mým dalším kolegou Karlem.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace9. 3. 2017
Počet zobrazení4521×
Hodnocení4.56
Počet komentářů5

Vysprchuju se, zalezu si do postele a Vojta se schoulí vedle mě a hned usne. Já se převaluju z boku na bok, spal jsem celý den a teď nemůžu zabrat. Navíc pořád musím myslet na toho kluka, kterýho jsem zahlídl včera. Stál mezi lidma s pitím v ruce a zíral směrem ke mně.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace20. 2. 2017
Počet zobrazení5593×
Hodnocení4.58
Počet komentářů5

Protáhnu se davem ke stanu s pitím, objednám si pro sebe pivo a pro Terezku vinný střik. Se dvěma kelímky v ruce se otočím a a vydám se zpět. Davy lidí mezitím zhoustly a já jsem vytlačen až k parketu, někdo do mě strčí, že obsah kelímků málem rozliju. Otočím se, ale už nikoho nevidím. Zato na parketu spatřím boha, vlní se do rytmu s dalším klukem, jako by byli jedno tělo.