Romány

  • Isiris
  • Miky
Styltvrďárna
Datum publikace28. 10. 2023
Počet zobrazení1146×
Hodnocení4.76
Počet komentářů9

Ta první noc, kterou strávili ve svém bytě, byla… fenomenální. Nemohli se nabažit toho, že jsou spolu, že se nemusejí před nikým na nic vymlouvat, hlídat se, dávat si pozor, jestli nejsou moc hluční… Sex prokládali obyčejným objímáním, povídáním si a plánováním toho, jak si byt ještě dozařídí… A o půlnoci dostal Ben od Kamila dárek. „Jenom tak! Prostě aby se ti tu hezky bydlelo,“ smál se Kamil, když na něj Ben při přebírání balíčku nechápavě mžoural. Když pak ze sáčku vytáhl ne dvoje, ale hned čtvery kožená pouta, napůl chápavě, napůl nevěřícně protočil oči. Kamil prostě nehodlal nechat ani jednu jedinou noc nevyužitou! A mně to teda samozřejmě ani v nejmenším nevadilo.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace10. 10. 2023
Počet zobrazení1168×
Hodnocení4.72
Počet komentářů14

Atmosféra se změnila jako lusknutím prstu: rozveselené špičkování se ztratilo někde mezi stromy – a mezi očima obou kluků začaly poletovat rozžhavené jiskry. Ben na tu Kamilovu pobídku už nijak slovně nezareagoval. Prostě ji splnil. A dokonce dal úplně automaticky ruce za záda. A Kamil se s ním ještě chvíli propaloval pohledem… a pak mu přikázal: „Zavři oči.“

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace20. 5. 2022
Počet zobrazení2432×
Hodnocení4.71
Počet komentářů18

„Okej, tak chci si tě trochu potrápit, když ti to zní líp,“ řekl Kamil tichým, nebezpečně znějícím hlasem a sklonil se, aby mohl Bena olíznout po lícní kosti. „Chci si tě potrápit a taky tě budu trápit… A ty s tím nemůžeš dělat vůbec, vůbec nic…,“ špital mu do kůže na krku, zatímco ho tam majetnicky olizoval a lehce tu jemnou kůži skousával – a Ben se z toho všeho jenom vzrušeně ošíval.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace9. 6. 2021
Počet zobrazení2764×
Hodnocení4.71
Počet komentářů14

„To si jako stěžuješ?“ přimhouřil na něj Kamil oči. „To bych si nedovolil,“ zlobil Ben. „Mně to tak ale trochu zní… Každopádně, to si vyřídíme zítra! Nebo nejpozdějc ve středu, kdybych to zítra nestihl!“ Nebo si to s tebou vyřídím v rámci toho narozeninovýho překvápka, počkej jenom!

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace31. 3. 2021
Počet zobrazení2529×
Hodnocení4.61
Počet komentářů13

Benovi se vůbec nechtělo zvedat z postele, když slyšel, jak někdo zvoní. Samozřejmě ho napadlo, kdo by to mohl být… Ale to by mi snad nejdřív napsal, že sem jde, ne? Nebo by se zeptal, jestli chci, aby přišel… Třeba je to jenom pošťačka… Jenže jediný pohled do kukátka mu na všechny úvahy odpověděl… a taky mu, proti jeho vůli, maličko zvýšil tep.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace10. 3. 2021
Počet zobrazení2387×
Hodnocení4.71
Počet komentářů8

Ben neměl nejmenší tušení, co se za ním děje. Slyšel akorát, jak si Kamil něco vytahoval z batohu… a nic dalšího. Neměl žádnou šanci zjistit, co Kamil dělá… nebo co se chystá udělat…, a to ho samozřejmě vzrušovalo… Po chvilce soustředěného napínání všech smyslů to Ben vzdal. V tom tichu se ničeho nedopátral, a tak zavřel oči…, nechal svou fantazii, ať se rozběhne…, a soustředil se jenom na to, v jaké situaci se právě nachází…, a na své vlastní představy toho, co by se mohlo dít dál.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace9. 2. 2021
Počet zobrazení2592×
Hodnocení4.54
Počet komentářů18

„Tak vidíš,“ začal ho Kamil po té zčervenalé kůži na zadku hladit. „Na mluvení jsi měl plno času přes den. Teď už je pozdě.“ Ben se akorát nesouhlasně ošil, ale Kamil si z toho nic nedělal. Ostatně, to Benovo neustálé vrtění, které cítil přímo na svých stehnech, se mu moc líbilo… A to se ještě nemá důvod moc vrtět! Za chvilku si zacvičí mnohem intenzivnějc…

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace22. 1. 2021
Počet zobrazení2529×
Hodnocení4.69
Počet komentářů9

Kamil to vnímal podobně. Zatímco z Bena stahoval kalhoty a trenýrky, pohled mu pořád utíkal výš, na Benovy spoutané ruce. Je jenom můj. Bez mýho svolení se odsud nikdy nedostane. Což by mu asi ve skutečnosti vůbec nevadilo, ale pro teď budeme předstírat, že je tu nedobrovolně… Když před ním Ben konečně ležel úplně nahý, Kamil jenom nasucho polkl.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace7. 12. 2020
Počet zobrazení3371×
Hodnocení4.45
Počet komentářů16
Oceněnípovídka roku 2020

Ben Kamilovi oplácel jeho upřený pohled, zatímco v něm vzrušivě doznívala ta jeho poznámka. Líbilo se mu, jak Kamil uměl už tak dráždivou situaci pozvednout o úroveň výš prostě jenom tím, co řekl… a jak se u toho zatvářil… Spoutaný už před Kamilem klečel mockrát, ale tentokrát to bylo jiné, takové… zlověstnější. Jako kdyby do dneška si Kamil s Benem jenom tak zlehka hrál, ale dnes už měl své nevychované a drzé hračky doopravdy plné zuby a stejně tak doopravdy jí to hodlal spočítat…

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace18. 11. 2020
Počet zobrazení3403×
Hodnocení4.56
Počet komentářů26
Oceněnípovídka roku 2020

Kamil se na Bena jenom vědoucně zaculil. Počkal si, až si Ben klekne a dá ruce za záda, šáhl si do batohu pro šátek a pomalu k Benovi došel. Klekl si před něj, zadíval se mu do očí… a Ben ty svoje zavřel. Věděl, co chce Kamil udělat, vycítil, že nemá smysl ho zkoušet ukecávat, ať to nedělá…, a vlastně si i docela dost přál, ať to Kamil udělá. „Hodnej,“ okomentoval to Kamil stroze…, ale i tohle jedno slovíčko stačilo k tomu, aby se Benovým podbřiškem prohnaly další vzrušující vlny.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace5. 11. 2020
Počet zobrazení2996×
Hodnocení4.71
Počet komentářů11
Oceněnípovídka roku 2020

Ben ho poslechl, zvedl ruce a zlehka se jimi opřel o kachličky. Připadal si takhle zády ke Kamilovi, s rozkročenýma nohama a s rukama svázanýma nad hlavou jako nějaký vězeň, kterého dozorce nahnal do sprchy. Akorát že ten MŮJ dozorce je na mě hodnej… a moc hezky se mi věnuje… Kamil totiž obtočil ruce kolem Benova těla a roztíral mu sprcháč po hrudníku… a po břiše… a pak zase po hrudníku, kde zvláštní pozornost věnoval Benovým ztvrdlým bradavkám… Potom mu namydlil krk… a sjel rukama zase k břichu… a k podbřišku…

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace19. 10. 2020
Počet zobrazení3320×
Hodnocení4.66
Počet komentářů12
Oceněnípovídka roku 2020

„Nebudu se dívat na filmy se svou nevychovanou hračkou!“ držel se Kamil dál své role. „Nejdřív lekce správnýho chování, potom teprve může bejt řeč o nějakým filmu…“ Ben se uculil, zatímco tělem se mu už zase šířilo šimravé vzrušení. „No… a co teda potřebuješ k tý lekci?“ „Bene, takhle ta otázka ale vůbec nestojí. Správně to je, co ty potřebuješ k tý lekci, víme?“

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace2. 10. 2020
Počet zobrazení4206×
Hodnocení4.77
Počet komentářů14
Oceněnípovídka roku 2020

„Předpokládám, žes mě poslechl a od pondělka sis to nedělal?“ přeptal se. Odpověď je mi každopádně jasná – vím, že by si nedovolil mě neposlechnout…, a pokud náhodou, tak by se na mě teď díval úplně jinak… „Poslechl,“ odpověděl Ben, spokojený už jenom díky tomu, že může dát Kamilovi kladnou odpověď. Kamil se ušklíbl: „No, nakecat mi můžeš, co chceš, že… Takže se svlíkni, lehni si na postel… tentokrát na záda… a já si to překontroluju.“

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace14. 9. 2020
Počet zobrazení4284×
Hodnocení4.81
Počet komentářů10
Oceněnípovídka roku 2020

U dveří se na chviličku zarazil a vzrušeně se na Bena, který klečel uprostřed pokoje zády k němu, zahleděl. S těma rukama za zády, sklopenou hlavou a pruhem látky přes oči vypadá jako nějakej můj zajatec. Jako malí jsme si na to s klukama hráli… a už tenkrát jsem si užíval, když jsem nebyl ten zajatej, ale naopak ten, kdo to měl celý na povel. Se vsadím, že Ben to měl přesně naopak. Škoda, že jsme se neznali už tenkrát, haha… No, ale na tohle stálo za to si ty roky počkat! Hlavně mu teď můžu přikazovat úúúplně jiný věci, než jaký mě napadaly tenkrát, že…

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace30. 8. 2020
Počet zobrazení2955×
Hodnocení4.85
Počet komentářů9
Oceněnípovídka roku 2020

Kamil přešel za Benova záda a dovedně mu spoutal zápěstí k sobě. Tělem mu sice pomaloučku a pozvolna, přesto ale celkem intenzivně projížděly vlny vzrušení. I když to dělám už po tolikátý, stejně se toho nedokážu nabažit! „Škoda, že nemůžeš vidět, jak to vypadá úžasně sexy,“ pronesl polohlasně, když byl hotový, a o krůček od Bena poodstoupil, aby si ho mohl pořádně prohlédnout. Ben zkusil rukama pohnout… čistě jen proto, aby zjistil, že s nimi pohnout nemůže. „Ehm… já to nepotřebuju vidět…,“ řekl potichu. Kamil se usmál: „Já vím… A spokojenej?“ „Vždyť víš, že jo…,“ hlesl Ben.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace14. 8. 2020
Počet zobrazení4327×
Hodnocení4.85
Počet komentářů13
Oceněnípovídka roku 2020

„No, a takhle je to úplně nejlepší,“ ohodnotil si Kamil svou práci sám pro sebe. Dokonalá výslechová pozice. Jediný, co teď může dělat a co bych mu fakt radil, aby dělal, je odpovídat mi na otázky. Na všechny. No, trošku problém je, že jemu se to bude líbit, i když mi odpovídat nebude. Ale já už přijdu na to, jak si ho rozmluvit! Ben na to nic neřekl. Ostatně ani nemusel. Mý péro to říká za mě. Že se mi líbí bejt přivázanej k tvrdý, dřevěný židli, která mi nedovolí se pohnout ani o kousíček.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace31. 7. 2020
Počet zobrazení3358×
Hodnocení4.73
Počet komentářů14
Oceněnípovídka roku 2020

„Ruce za záda… a zavři oči,“ nařídil Kamil. Ben opět okamžitě poslechl… a vzrušeně polkl, protože už jenom poslouchat ty Kamilovy strohé příkazy mu znělo jako rajská hudba. Tak možná nejseš taková příšera. Jsem se možná unáhlil. Každopádně jedna nula pro tebe. Protože teď už udělám fakt COKOLIV, abys mě začal zase hladit… kdekoliv… všude… a abys hlavně už nepřestal…

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace24. 7. 2020
Počet zobrazení3520×
Hodnocení4.76
Počet komentářů21
Oceněnípovídka roku 2020

Ben si uvědomoval, že pro tuhle chvíli není ničím víc než jenom pouhou hračkou sloužící ke Kamilovu uspokojení – a neskutečně ho to vzrušovalo. A stejně tak ho vzrušovalo, jak ho Kamil dokonale ovládal. Bylo totiž plně na Kamilovi, kdy se Ben může nadechnout zhluboka a kdy může dýchat jenom tak plytce. Bylo jenom na Kamilovi, v jakém tempu a jak hluboko bude Ben sát Kamilův penis. A je jenom na Kamilovi, jestli se ještě vůbec někdy narovnám v zádech, že… nebo jestli mě dnes nechá se vystříkat… Všecko to má pod kontrolou on. MĚ má pod kontrolou on. A je v tom neskutečně dobrej!

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace17. 7. 2020
Počet zobrazení4170×
Hodnocení4.82
Počet komentářů12
Oceněnípovídka roku 2020

Ben si na ten nový, zvláštní pocit pomalu, ale jistě zvykal. To je… hmmm… zajímavý… čímsi nepříjemný… tak zvláštně to tlačí… ale čímsi je to naopak šíleně příjemný… Když po chvilce ucítil, jak mu Kamil začal znovu zlehka masírovat jeho dokonale ztopořený, tím podvázáním ještě citlivější penis, škubl sebou a hlasitě zavzdychal do roubíku. Kamil se Bena dotýkal spíš zlehka, víc pozornosti věnoval nově objevenému místečku, do kterého znovu a znovu nořil svůj ukazováček, Ben sebou ale stejně házel stále víc.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace10. 7. 2020
Počet zobrazení3895×
Hodnocení4.78
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2020

„No taaak, víš, že se mi líbí, když seš poslušnej, že jo? Tak otevři pusu.“ Ben si utrápeně povzdychl, ale dobře věděl, že teď už s Kamilem nepohne, a tak pusu způsobně otevřel a nechal Kamila, aby mu do ní nacpal jeho vlastní slipy. Kamil mu pak roubík ještě přelepil páskou, a zatímco se kousek poodsunul, aby mohl prsty promnout Benovy bradavky, jen tak mimochodem nahlas uvažoval: „Co kdybysme si to vyměnili a nejdřív se udělám já, co ty na to? Ty mezitím krapítek vychladneš a já si tě pak zase pořádně rozpálím… A když budeš hodnej, nechám tě se taky vystříkat, hm?“

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace3. 7. 2020
Počet zobrazení4073×
Hodnocení4.81
Počet komentářů11
Oceněnípovídka roku 2020

„Klekni si. A sundej si znovu to triko, tentokrát už bez tý wrestlingový předehry, jasný?“ vrátil se Kamil do role; jeho hlas zněl najednou tvrdě a nesmlouvavě. „A ruce dej za záda. Nebo… levá ruka bude stačit.“ Ben všechny Kamilovy příkazy poslechl rychle – a rád. Na kolenou se před ním cítil tak nějak líp, poté co Kamilovi navrhl to, co mu navrhl. A když mě navíc zase sváže, bude to ještě lepší.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace26. 6. 2020
Počet zobrazení3989×
Hodnocení4.66
Počet komentářů8
Oceněnípovídka roku 2020

Ben se zkusil z Kamilova sevření vykroutit, ale Kamil ho držel jako ve svěráku a Benově snaze přihlížel s pobaveným úsměvem. To Bena vyprovokovalo, aby po Kamilovi šlehnul aspoň rádoby varovnou poznámkou: „Do příště bys měl změnit taktiku. Potřetí už se ti to nepovede.“ Kamil se uchechtl: „Kámo, povede se mi to potřetí úplně stejně jako popadesátý, smiř se s tím.“ Pak se předklonil, nahnul se těsně k Benovu uchu a potichu, ale zřetelně pronesl: „A jestli se mi to náhodou nepovede, tak jenom proto, že si vyberu jinej, pro tebe mnohem míň příjemnej způsob, jak tě znehybnit.“

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace20. 6. 2020
Počet zobrazení4402×
Hodnocení4.65
Počet komentářů8
Oceněnípovídka roku 2020

Benovi to nedalo a zkusmo, zlehka pohnul rukama, aby zjistil, jak moc pevně ho Kamil svázal… a jestli ten provaz, nebo co to je, aspoň trochu pruží. Rychle zjistil, že se vlastně o moc víc než takhle zlehka hýbat nemůže; to napnuté lanko prostě jeho ruce moc daleko od těla nepustilo, stejně jako mu nedovolilo nějak výrazně povolit ramena nebo třeba ulevit zádům. Jakkoliv nepříjemné se tohle zjištění mohlo zdát, Benovi místo toho projela tělem další vlna vzrušení, silnější, než byly ty předtím.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace12. 6. 2020
Počet zobrazení5800×
Hodnocení4.56
Počet komentářů6
Oceněnípovídka roku 2020

„Buď zticha!“ zopakoval Kamil. „A místo toho mě poslouchej. Já se teď na pár vteřin zvednu. Pro něco si zajdu. A ty se zatím ani nehneš. Ani se nehneš, jasný? Už jsme se přesvědčili, že tě přeperu kdykoliv, natož když máš svázaný ruce. Takže mě nechtěj nasrat tím, že budeš něco zkoušet. Zůstaneš tu pěkně potichu ležet, dokud se sem nevrátím, jasný?“