Romány

  • Alianor
Styltvrďárna
Datum publikace6. 10. 2020
Počet zobrazení3157×
Hodnocení4.53
Počet komentářů9

„Richarde, ty čubko! Co má, kurva, tohle všechno znamenat?!!“ jeho hlas mi zastavil srdce, ruku na mém klacku i dech. Co měl ovšem v přímém přenosu a opravdu skvěle načasované, to byl můj výstřik, který cákal po jeho stole, noťasu i židli. Krve by se ve mně nedořezal!

  • Alianor
Styltvrďárna
Datum publikace6. 6. 2020
Počet zobrazení3039×
Hodnocení4.66
Počet komentářů8

„Podmaním si tvé tělo i duši tak, že nebudeš vědět, jestli umíráš bolestí nebo touhou. Svážu tě tak, že nepohneš ani prsty u nohou. Ty znáš ten černý lněný provaz, viděl jsi jej už dnes… Věz, že tohle bude tvůj nejlepší kamarád. Jím ti znehybním končetiny, budu ho obmotávat okolo tvého těla, tak že jej na sobě budeš cítit ještě druhý den. Bezmocný a mně vydaný na milost tak moc, že se touhou po tom, abych tě ojel, nebudeš moci ani nadechnout,“ můj šeptavý hlas přímo u jeho ucha mu způsoboval husí kůži.

  • Alianor
Styltvrďárna
Datum publikace9. 5. 2020
Počet zobrazení2862×
Hodnocení4.62
Počet komentářů10

Provaz stále zkoumal má zákoutí a druhou rukou vzal do rukou mé koule a jemně si s nimi pohrával, mačkal a natahoval, občas sjel k mé stále roztažené díře a krouživými pohyby ukazováku masíroval rozetu a palcem přejížděl po citlivé hrázi. I když můj ocas úplně ignoroval, všechny tyhle dotyky byly tak vzrušující, že se mi po chvíli klacek až bolestně bořil do měkké matrace.

  • Alianor
Styltvrďárna
Datum publikace2. 4. 2020
Počet zobrazení3518×
Hodnocení4.70
Počet komentářů5

„Lehni si a zvedni nohy, zlato!“ poručil jsem mu. Bez řečí tak učinil. Nalubrikoval jsem kolík i své prsty a chvíli jej jen pomalu roztahoval. Pořád mě udivovalo, jak moc úzký byl. On se po chvíli úplně uvolnil a užíval si mou péči, aniž věděl, jakou prima podlost mám v plánu. Když jsem viděl, že se mu jeho klacek pomalu probouzí, vyndal jsem z něj své prsty a nasadil mu erekční kroužek, do druhého jsem protáhnul jeho hebké nevycákané koule a hned poté, nikterak opatrně, jsem do něj narval kolík až na doraz a zapnul vibrace.

  • Alianor
Styltvrďárna
Datum publikace2. 3. 2020
Počet zobrazení3700×
Hodnocení4.72
Počet komentářů6

„Polkni to, ty zmrde!“ procedil mezi zuby a zle se na mě podíval. Měl jsem strach, že mě udusí, a tak jsem začal poslušně polykat. Šlo to ztěžka, ohryzek mi neochotně proklouzával mezi uzlem kravaty nahoru a dolů. On ještě nelenil a všechny cákance, které mi vytekly z úst, mi prstem stáhl zpět a donutil mě onen prst očistit. „Máš tady lubrikant?“ zeptal se mě zhrublým hlasem a odvázal mi uzel kravaty z krku. Konečně jsem se mohl pořádně nadechnout. Ruce mi však nechal ještě pevně svázané za zády.

  • Alianor
Styltvrďárna
Datum publikace11. 12. 2019
Počet zobrazení4248×
Hodnocení4.92
Počet komentářů7

On tenhle pohled vycítil, upřel své šedé oči do podlahy a vypadal, jako by se zhroutil do sebe. Ještě chvíli jsem ho pozoroval, fascinován jeho stydlivostí, tedy v té chvíli jsem si myslel, že je to stud a obava z dalších věcí, když v tu chvíli jsem uviděl jeho zvětšující se bouli v kalhotách a následné nenápadné přesunutí rukou, aby svou erekci překryl před mým, řekněme dost lačným pohledem. V té chvíli mi mozek přepnul a už jsem neviděl svého studenta, ale dokonalého subíka, který mi snese modré z nebe.

  • Alianor
Styltvrďárna
Datum publikace2. 12. 2019
Počet zobrazení3763×
Hodnocení4.90
Počet komentářů5

„Myslím, že si ten trest opravdu zasloužíš!“ pokračoval jsem a pomalu se k němu blížil s přimhouřenýma očima, krokem predátora. Jeho oči soustředěně pozorovaly pásek v mých rukou a viděl jsem v nich strach i očekávání. V nestřežené chvíli jsem chytil jeho ruce, oním opaskem mu je spoutal, jedním pohybem mu stáhl skinny džíny a přehnul si ho přes kolena. Ovšem to, co schovával ve svých černých džínách, mi doslova vyrazilo dech. Nejenže má fantastický zadek, který jsem ještě neměl možnost si detailně prohlédnout, ani když byl oblečený, ale hlavně jeho spodní prádlo mě donutilo zalapat po dechu.

  • Alianor
Styltvrďárna
Datum publikace25. 11. 2019
Počet zobrazení3253×
Hodnocení4.93
Počet komentářů1

Otočil jsem se a stále nahý se stojícím ptákem jsem zašel zpět ke komodě. Připadal jsem si jak děcko v hračkářství. Přejel jsem prsty po jedné z úzkých rákosek a usoudil, že tahle bude fajn. On si to myslel nejspíš taky, i když nesouhlasně vrtěl hlavou tak, že jsem měl pocit, že si ji za chvilku ukroutí. „Škoda, rád bych je vyzkoušel všechny,“ mumlal jsem si pro sebe.

  • Alianor
Styltvrďárna
Datum publikace18. 11. 2019
Počet zobrazení4033×
Hodnocení4.89
Počet komentářů5

Ta vůně parfému – znám ji! V té chvíli mi to docvaklo. „Tak co, štětko? Už jsi vzhůru?“ I kdybych nebyl, kopanec do ledvin by mě zaručeně probudil. „Zmrde!“ zasyčel jsem. „Važ slova, ty německá kurvo, mě budeš oslovovat pane Smith jako všichni ostatní!“ procedil mezi zuby. „Vyliž si, parchante!“ další kopanec do ledvin mě uzemnil. Asi bych si neměl vyskakovat a spíš se soustředit na to, jak se dostat z jeho spárů. „Lízat budeš ty, ale moje péro a díru,“ řekl pobaveně, „chtěl jsem to s tebou zkusit po dobrém a tys to musel tak zabít! Tobě nikdo neřekl, že cokoliv si umanu, to dostanu? Neřekl, že? Tak teď to víš! A pamatuj si to dobře!“

  • Alianor
Styltvrďárna
Datum publikace11. 11. 2019
Počet zobrazení4466×
Hodnocení4.92
Počet komentářů6

První rána přistála na mou zadnici a já ani nestihl vydechnout a zakousl jsem se do peřiny, na které jsem ležel, abych nevykřikl bolestí. Ta rána byla příšerná. Měl jsem pocit, že můj zadek se rozpadl na 9 kousků, tak jak dopadly tlusté kožené provazy na mou pokožku. Jak jsem pochopil z drobných kapek vody, které na mě jednou za čas dopadly, je měl ještě před chvílí namočeny ve vodě. Pálení po chvíli ustalo, ale já věděl, že jednou ranou Erwin neskončí a tak, se zatajeným dechem, očima pevně zavřenýma jsem drtil dřevo, které drželo postel pohromadě.

  • Alianor
Styltvrďárna
Datum publikace5. 11. 2019
Počet zobrazení8176×
Hodnocení4.77
Počet komentářů9

„Tákže – Julien souhlasí a jeden z vás se může těšit na kvalitní kuřbu! Vím, že jste všichni zasraní heteráci, a proto nevíte, jaká je slast nechat si kouřit od kluka. Chápejte, on to má mezi nohama taky, on přesně ví, co je pro čuráka nejlepší, to ženská nikdy nemůže chápat, to je vědecky dokázáno! Takže se nemusíte stydět, protože spousta heteráků si nechává kouřit od kluků, přestože jinak by se jich nedotkla ani dvoumetrovou tyčí.“ Většina kluků byli nadržení jen z přílišného alkoholu a z proslovu Erwina, a tak když závod odstartoval, po chvíli nebyla v bytě ani noha.