Romány

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace25. 7. 2015
Počet zobrazení6767×
Hodnocení4.63
Počet komentářů10

Chytl jsem ho za obě ruce a dal mu je nad hlavu. Zarazil se. "Co to dě… … děláš?" začal koktat. "Jen se tomu poddej!" řekl jsem mu a pomalu jsem si klekal na kolena. Když jsem tu jeho chloubu zasunul do své pusy, začal vzdychat a to se mi líbilo. Přitvrďoval jsem a čím rychleji jsem ho dělal, tím hlasitější jeho vzdychy byly.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace18. 7. 2015
Počet zobrazení4436×
Hodnocení4.55
Počet komentářů5

Potom mi došlo, že když opravdu půjdu bydlet se svými přáteli, nebudu takový smutný pořád. Když jsem skončil v práci, zavolal jsem Karolíně, že tu její nabídku přijímám. "No Tome, ale nevím, jestli budeš chtít i po tom, co ti teď řeknu," začala být opravdu vážná, "on s námi v domě bude bydlet i Marek." Myslel jsem si, že si ze mě dělá srandu, ale sranda to rozhodně nebyla, a i když mi moje mysl říkala ne, tak jsem i přesto řekl, že to beru.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace11. 7. 2015
Počet zobrazení4380×
Hodnocení4.38
Počet komentářů5

"Chyběl si mi, byla to ta největší chyba v životě. Miluju tě a nechci tě ztratit." Pustil mě a podíval se na mě, kdežto já jsem se mu do očí nedokázal podívat, a tak jsem se celou dobu díval do země. Opět někdo zazvonil, a tak Markéta, jako můj vrátný, šla otevřít. Mezitím jsem Markovi dělal kávu a Marek se posadil a pořád na mě koukal. Opět přiběhla Markéta a vypadala ještě vyplašenější než před tím.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace4. 7. 2015
Počet zobrazení4548×
Hodnocení4.58
Počet komentářů3

Šel jsem tedy omámený spánkem otevřít a ihned jsem se probudil, jelikož za dveřmi stál Michal. Pozval jsem ho dál a posadil ho do kuchyně. Udělal jsem mu pití a sedl jsem si k němu. "Tak proč si přišel?" zeptal jsem se zvědavě. "Přišel jsem, protože jsem se ti snažil celý měsíc vyhýbat. Ta noc, kterou jsme spolu strávili, mi změnila život. Snažil jsem se s tím bojovat, ale nejde to."

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace27. 6. 2015
Počet zobrazení4396×
Hodnocení4.41
Počet komentářů2

Rychle jsem se rozloučil s rodiči a společně s Karolínou a Markétou jsme jeli na letiště až do Prahy. Snažil jsem se nějak zjistit, v kolik odlétají, jestli už náhodou neodletěli. Volal jsem Katce, která mi nakonec řekla, že odlétají v půl osmé večer. Bylo něco před pátou, když jsme vyrazili, a cesta do Prahy autem trvá přibližně třičtvrtě hodinky. Jeli jsme a já byl nervózní tak, že jsem si okousal nehty. Markéta za volantem jela jako o život.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace20. 6. 2015
Počet zobrazení4490×
Hodnocení4.18
Počet komentářů2

Prošel jsem všechno kromě skákacích můstků, bál jsem se totiž výšek. Najednou jsem si všiml postavy stojící na nejvyšším můstku. Na strach jsem úplně zapomněl a vylezl jsem nahoru. Byl to pro mě adrenalin. Když jsem tam dolezl, našel jsem ho tam. Stál tam úplně na kraji otočený k nebi.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace13. 6. 2015
Počet zobrazení4518×
Hodnocení4.07
Počet komentářů1

Celý večer jsem se Markovi snažil dovolat, ale nezvedal mobil, na zprávy mi neodpovídal. Prostě se zdálo, že je konec, když v tom zazvonil zvonek. Markéta šla otevřít dveře a oběma nám spadla huba. Ve dveřích se objevil Markův otec.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace6. 6. 2015
Počet zobrazení4781×
Hodnocení4.64
Počet komentářů1

Když jsem to dořekl, podíval se na mě a pozvedl obočí. "Ty jsi učitel?" zeptal se trošku s výsměchem. "Ano, učím na obchodní akademii," odpověděl jsem s poloúsměvem. V tom mu spadl na zem balíček se salámy. "Ty učíš na obchodce? A znáš Marka Leuda?" V tom jsem se zasekl já. Podíval jsem se na něj a on na mě. "Odkud ho znáš ty?" zeptal jsem se váhavě. "No, my jsme příbuzní, je to můj bratránek."

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace31. 5. 2015
Počet zobrazení5464×
Hodnocení4.69
Počet komentářů2

Sklonil se k mému uchu a pošeptal do něj: "Dneska si se mnou dělej co chceš, jsem jenom tvůj." Nemusel to říkat dvakrát. Chtěl sice ještě něco říct, ale já jsem mu položil ukazováček na rty a on pochopil, že už nic víc říkat nemusí. Rozvázal jsem mu župan a pomalu jsem ho stahoval dolů, až nakonec spadl na zem.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace23. 5. 2015
Počet zobrazení5539×
Hodnocení4.68
Počet komentářů2

Sundal jsem mu triko a on se na mě šibalsky usmál. Začal jsem ho líbat po celém těle. Žužlal jsem jeho bradavky a zároveň jsem ho hladil v rozkroku, kde už se jeho maličkost nemohla dočkat až spatří světlo mého bytu. Pomalu jsem se s líbáním dostal až k břichu, a tak jsem mu rozepínal pásek. Po rozepnutí jsem mu velmi rychlým hmatem stáhl kalhoty.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace16. 5. 2015
Počet zobrazení4513×
Hodnocení4.58
Počet komentářů0

Chytil jsem ho za ruku a začal jsem mluvit: "Víš, že jsem si s tebou ze začátku nerozuměl, vlastně jsem tě nenáviděl, ale ty jsi to nevzdal. Pomohl jsi mi v těžké chvilce, kdy mi nebylo zrovna nejlépe. Ačkoliv jsem si tě nechtěl připustit, pořád jsi to nevzdával, tak to nesmíš vzdát ani teď. Jsi součástí, bez které už můj život nemá smysl." Stiskl jsem jeho ruku pevně, jak to nejlépe šlo, a dokončil jsem svou řeč: "Miluju tě!"

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace4. 5. 2015
Počet zobrazení6039×
Hodnocení4.59
Počet komentářů2

Šel jsem otevřít a už mě ani nepřekvapovalo, že v nich stál Marek. Zatlačil mě dovnitř a zavřel za sebou dveře. Začal mě líbat od čela až ke krku. Užíval jsem si každý dotek, ale nemohl jsem se zbavit toho pocitu, že i já skončím jako Kačka, a tak jsem ho po pár minutách od sebe odstrčil. "Copak se ti to nelíbí, mám přestat?"

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace21. 4. 2015
Počet zobrazení11760×
Hodnocení4.51
Počet komentářů4

Učitelé na středních školách to nemají vůbec lehké. Musí krotit studenty a zároveň je něco naučit. Přece jenom maturita není nic lehkého.