Romány

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace13. 10. 2024
Počet zobrazení2072×
Hodnocení4.89
Počet komentářů10

Marťas mi taky kladl na srdce, že se nemám bát zavolat jeho rodičům, že mi pomůžou. A jestli jim neřeknu, tak mi do smrti smrťoucí bude dávat pohlavky. Dobrý vědět. Nevím, jestli to využiju, jeho rodiče znám, to jo. Peníze ale od nikoho nechci, vydělám si. A na přespání v Praze mám teď novýho dědu. A ten je fajn. Možná spíš, jestli se vyznaj v takovejch těch papírováních. No uvidíme. Tralala, tralala, tralala. Poskakoval jsem si zas po chodníku cestou do práce, a vtom telefon.

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace6. 10. 2024
Počet zobrazení2647×
Hodnocení4.84
Počet komentářů14

Taky je dost otevřenej, jednou na firemním večírku se přiopil a nechal se slyšet, že mu to přetejká z koulí a že je stále ve věku, kdy je mu jedno, do jaký díry ty vidle zapíchne. Otvory naštěstí nevyjmenovával. Všichni si asi mysleli svý. Bude to nějakej obecní pomrdávač. Postavu teda má jak plemennej bejk. Takovej tmavej typ, černej jako nějakej Arab nebo Maďar, ale je to myslím Slovák jak poleno. Taky to nemá zadarmo, dost na sobě maká, sportuje, ale něco tam vázne. Šel jsem na záchod kolem šaten a viděl jsem v zrcadle výjev. Až mi to přišpendlilo nohy. 

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace29. 9. 2024
Počet zobrazení2643×
Hodnocení4.87
Počet komentářů7

Ach jo, takovej vyplašenej roztomilej pidižvík. Kouká, jak kdyby mu ulítly včely. Není to takovej sebevědomej boreček. Ježíš, ve mně se to mele, to mě ale pěkně sere. Protože nejraději bych ho asi… pohladil? Na druhou stranu bych ho raději neměl na očích. Ufff. Já to věděl, že sem nepatří. Ne kvůli němu, ale kvůli mně. Třeba vůbec není na kluky. Třeba má někde nějakou lásku a je s ní šťastnej. Prý „dobře, pane Ondro”… No tak ty jo, to nebylo jasný, že si máme tykat? Dobře, já mu teda tykat budu! Jsem šéf, a ještě starší, jestli to nepochopil, jeho problém. Sklouznu po něm pohledem a kývnu na jeho nohy.

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace22. 9. 2024
Počet zobrazení2796×
Hodnocení4.85
Počet komentářů11

Nespustil jsem z něj oči. On se postavil, slez dolů a začal se předvádět. Vlnil se, pohupoval bokama a koukal na mě. Ukazováčkem jsem zatočil ve vzduchu a on pochopil a otočil se. Výstavní zadek, vlnit se nepřestal a já koukal na ty půlky, jak se vrtí a pohupujou. Už jsem byl taky tvrdej. Vstal jsem, postavil jsem se za něj a dlaní jsem ho chytil za bříško a připlácl k sobě. Ve svých slabinách jsem cítil jeho vlnící se půlky. To vlnění se přeneslo i na mě. Otevřely se dveře, barman šel polejt kamínka vodou asi s nějakým eukalyptem. Chvíli na nás koukal a my se vlnili, jak kdybychom mu hráli nějakou lajfšou v bordelu. Myslím, že v sauně asi už nikdo jinej nebyl. Byl jsem přiopilej a nadrženej. Hladil jsem to zpocený tělo.

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace15. 9. 2024
Počet zobrazení2801×
Hodnocení4.52
Počet komentářů11

Někde pod náma bouchnou dveře. Čapne mě za bundu a vtáhne dovnitř. Připlácne mě na zavřený dveře. A v následujících minutách pochopím, proč jsme se nikdy s příbuznejma moc nesbližovali. „Tak hele, tvoje máma tu není. Už tady nebydlíš! Jasný?” „Jak nebydlíš? Ty tady nebydlíš! Ty magore! Vždyť tu mám pokoj a věci. A naši taky. Trošku blbý fóry!” Vůbec mi nedocházelo, co se tady stalo. Hlavně, kde je sakra máma? „Kde je máma?! Pusť mě, ty hovado!”

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace4. 9. 2024
Počet zobrazení2805×
Hodnocení4.84
Počet komentářů8

Přidřepl ke mně, pohladil mě po vlasech: „To bude dobrý, buzno. Pojď ke mně, pocem, maleeeej…” Konejšil mě a hladil. Přivinul si mě k sobě a zašeptal mi do ucha: „Pojď na pokoj, nastydneš.” Byl jsem jak hadrová panenka, vyčerpanej. Sejmulo mě to. Vzal mě za ruku, vytáhl a odvedl k sobě do pokoje. Bylo tam prázdno, takže jeho spolubydla asi odjel na víkend. Posadil mě na postel a já jen koukal tupě před sebe a tiše beze studu pouštěl slzy ven.

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace28. 8. 2024
Počet zobrazení2792×
Hodnocení4.83
Počet komentářů7

Pokoje byly po dvou, pod okny dva stoly, po každý straně jedna postel, dvě skříně a umyvadlo se zrcadlem. Sprchy a vécko na chodbě. Trochu se ozvalo moje uťáplý já a obával jsem se, kdo se mnou bude bydlet. Aby to nebyl nějakej namachrovanej bourák. Nebo aby to nebyl fakt frajer, aby nebyl Žán hned splašenej, když tam budem tak nějak spolu… Převlíkání, svlíkání… Jasný, ne?

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace21. 8. 2024
Počet zobrazení2954×
Hodnocení4.84
Počet komentářů9

Ve škole jedu, jak se říká, na autopilota. Je to teď prostě blbý období, je toho moc. Blíží se maturity a ostatní to strašně řeší, jak to zvládnou, co přihlášky na vejšky nebo práce. Marťas s Terkou se snaží to se mnou taky probírat, aby mě trochu udrželi při normálním fungování. Aspoň ale nade mnou nekroutí očima, když něco zapomenu, nemám, neznám, nebo mě to prostě netankuje. Ale nepolevujou, dokonce jsme si řekli, že nějaký otázky probereme společně. Takže je pátek a sedíme u Marťase v pokojíčku, láhev tramínu a jedeme otázky. Večer už toho máme dost.

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace14. 8. 2024
Počet zobrazení2987×
Hodnocení4.78
Počet komentářů8

Nadrbanej jsem se brouzdal po nějakých seznamkách a podobných pikantnostech. Prostě jsem odkrvením mozku zblbnul. Nějakej týpek tam psal, že vychová a zaučí zlobivýho kluka. No a mně nastalo povstání v trenkách, jak kdyby vyjel ze Šervúdu Robin Hood s lejdy Marianem. Odepsal jsem a hned jsem si říkal: ‚Sakra, sakra, sakra, ty seš fakt debil.‘ Zlobivej jsem od přírody, sice docela uťáplej, ale občas držkatej a provokuju. A blbě čumím, kam nemám, že jo. Hmmm tyjo, ale co když to bude nějakej pošahanej magor, co mě sváže a zmlátí? Kašlu na to, vycouvám. Vždyť je to jen net. Žádná identifikace, klídek pohoda… Jenže pak přišla odpověď a mně zas naběhla žíla… Žán nade mnou dost úspěšně přebíral kontrolu.

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace7. 8. 2024
Počet zobrazení3275×
Hodnocení4.71
Počet komentářů15

Super, to mi ještě chybělo. Nestíhám, a ještě mi ujede bus. Do pr… Mamka mi totiž vocapla, že se mnou chtěj v šest mluvit. Celej den přemejšlim, co na mě naši vytasí. Takže nechci přijít pozdě, jak nějakej lúzr. Je mi přece osumnáct, teda za chvíli o rok víc, že jo. Jsem prostě dospělej chlap. Hahaha. Že by chtěli řešit dovolenou? Jeeeee, moříčko miluju, města miluju, hory ne moc vysoký miluju. U móře jsme byli asi dvakrát, co si pamatuju. Hele ale i dovča u nás je celkem v pohodě. Moji rodičové dělaj, co můžou, nejsme žádní Rotšíldi. Jsem s nima v pohodě. Sice jsem jedináček, což jim nemůžu odpustit, ale jsou super.