Romány

  • black
Stylklasika
Datum publikace14. 10. 2022
Počet zobrazení774×
Hodnocení4.71
Počet komentářů6

“Monika, prišiel som sa ti ospravedlniť,” podával jej kvety. “Aj mňa to mrzí, Palino, prepáč, bola som hysterická, ale dostať menzes v takom okamihu…” “Nevadí, Moni, aj tak ti za všetko ďakujem, ale ja…,” váhal, či jej má povedať, že je gay. “Ty niekoho máš?!” A hystéria tu bola znova. “Áno Monika, mám!” priznal sa Paľo a pozrel jej smutne do očí. “Tak to si teda dobrá sviňa, tlačil si na mňa, aby si ma dostal do postele, pretiahneš ma tak, že dostanem pri tom krámy, a ty máš niekoho iného. Si pekná sviňa!”  ružami mu šľahla po tvári. Tŕň ruže ho poškriabal cez oko.

  • black
Stylklasika
Datum publikace7. 10. 2022
Počet zobrazení944×
Hodnocení4.67
Počet komentářů4

Paľo sa išiel osprchovať. Podarilo sa mu zmyť pachy “starej ženy”, ktorá ho zvierala ústami. Natiahol si na ostro lesklé biele lycrové pančucháče, potom si dal saténovú bielu košeľu. Na pančušky si natiahol tesné čierne nohavice po kolená. Pozrel do zrkadla, vyzeral dobre. Zo sáčku vybral ešte čierny plášť. Prehodil si ho. Bol spokojný, ako vyzerá. Plášť aj košeľu vyzliekol a začal si pripravovať masku. Začal si na tvár natierať svetlú bielu šminku.

  • black
Stylklasika
Datum publikace30. 9. 2022
Počet zobrazení817×
Hodnocení4.68
Počet komentářů5

“A čo keby si na tom večierku bol Marilyn Monroe?” napadlo Paľovi. “Marilyn na teplošskom večierku?” “Jasné, nedal by si si gaťky,” domýšľal Paľo jeho masku. “A každému by som ukazoval svoj bambus?” nepáčilo sa to Petrovi. “Nie, iba mne,” rozhodol Paľo.

  • black
Stylklasika
Datum publikace23. 9. 2022
Počet zobrazení954×
Hodnocení4.70
Počet komentářů4

“Do čoho si kopol?” opýtal sa ho. “Do pňa. Myslel som, že som si polámal prsty,” povedal Paľo. Peter si vyzul konečne topánku. “Do steny u vás v chodbe.” Na Petrovej pančuške bola tiež zaschnutá krv. “Aj ty máš ventilček zlosti, Puf?” opýtal sa Paľo. Pochopil, že v minútach čakania jeden na druhého reagovali navlas rovnako. “Aj ja mám ventilček zlosti, Muf.”

  • black
Stylklasika
Datum publikace16. 9. 2022
Počet zobrazení821×
Hodnocení4.66
Počet komentářů5

“Aké máš ty dievča?!” cez zuby povedal Paľo. “Bacha! Kuchyňa! Nech nespôsobíme ďalšiu smršť,” šeptom ho upozornil Peter. “Smršť bude, keď mama odíde!” precedil Paľo. “Umyme tie riady!” navrhol Peter. “Utieraš!” vrazil mu utierku tak, že mu dal úder na solár. Peter sa od bolesti prehol, skoro mu vyrazil dych.

  • black
Stylklasika
Datum publikace9. 9. 2022
Počet zobrazení871×
Hodnocení4.65
Počet komentářů3

K Paľovi prišiel ďalší muž v čiernom. Ukázal mu, že má z javiska vypadnúť. Paľo sa neochotne obracal, aby mu muž pomohol, nakopol ho do zadku. Paľo pocítil na zadku obrovskú bolesť. Prebudil sa. Bolesť na zadku bola viac ako reálna. V pomliaždenom tkanive prebiehal proces hojenia. Cítil v pohryzenej polovičke pulzujúcu, trhavú bolesť. Otvoril oči. Našťastie to, že odviedli Petra, bol len sen. Zlý sen… alebo predzvesť niečoho, čo sa stane?

  • black
Stylklasika
Datum publikace2. 9. 2022
Počet zobrazení833×
Hodnocení4.61
Počet komentářů4

V tom počul zvonček. Natiahol si na pančucháče krátke texasky a zišiel dole. Stlačil dorozumievanie s bránkou pred domom. “Prosím?” ozval sa Peter. “Robíme odpočet plynu,” ozval sa zachrípnutý mužský hlas. “Poďte ďalej!” V tom si uvedomil, že Paľo mu kládol na srdce, že nemá otvárať dvere, ale už to urobil. Však to bola len hra, alebo…?

  • black
Stylklasika
Datum publikace26. 8. 2022
Počet zobrazení947×
Hodnocení4.60
Počet komentářů5

“Aby som nepokazil Tvoju ani moju hru, tak tipujem Black & Rainbow.” Petrovi sa znova roztriasli ruky – Čierna a dúha! Bože, ja som chcel odpoveď na niečo iné, nie toto! Uvedomil si, že to, čo sa deje medzi nimi dvoma, tak to nie je asi vôbec náhoda. Je to niečo viac a je pri nich okrem ich lásky aj niečo ešte silnejšie. Vyššia sila alebo moc, ktorá si s nimi zahráva. To ona ich dala dohromady? Praje im, alebo naopak, má pre nich okrem týchto prekvapení niečo, čo nebude až tak príjemné? Nevedel, čo si má o tom myslieť.

  • black
Stylklasika
Datum publikace19. 8. 2022
Počet zobrazení1198×
Hodnocení4.69
Počet komentářů4

“Dobre, vstanem, ale mohli by ste láskavo…,” rukami naznačoval, aby opustili jeho priestor. “Ty máš pred nami tajomstvá?” prekvapene sa opýtala mama. “Mami, žiadne, ale pochop, adolescent mal mládeži neprístupné sny, tak sa mu búria hormóny a cítil by sa trápne pred rodičmi so stoporeným pohlavným údom,” priamo povedal rodičom, prečo by chcel byť teraz sám. “Chápaví rodičia adolescenta vždy dôsledne rešpektujú jeho nárok na súkromie,” s úsmevom vyvádzala mama z Paľovej izby aj otca.

  • black
Stylklasika
Datum publikace12. 8. 2022
Počet zobrazení933×
Hodnocení4.65
Počet komentářů2

“Mali by sme sa pozrieť na matematiku, alebo…,” čakal Petrovu odpoveď. “Radšej ešte jedno alebo a potom matika,” navrhol Peter. Paľo sa k nemu pritisol a dlaňou ho chytil za zadok, ktorý obopínal elastický úplet hladkých červených pančucháčov, pod nimi cítil jeho krásny pevný zadok. “Teraz by si to mohol skúsiť urobiť ty mne,” navrhol mu Paľo, rád by zistil, aký je to pocit, keď mu do tela vnikne pevný Petrov penis.

  • black
Stylklasika
Datum publikace5. 8. 2022
Počet zobrazení1215×
Hodnocení4.69
Počet komentářů5

“My sme predsa len teploškovia?” cítil Paľo, ako alkohol v ňom účinkuje. “A v tom je aký rozdiel?” “Buzerant je taký, ktorý svoju orientáciu vystavuje na obdiv každému a vyfajčil by aj kvetináč, keby mal vtáka,” vysvetľoval svoju teóriu Paľo. “No a teploškovia?” “Tak tí sú celkom iní. Teploškovia nosia vždy v piatok červené ponožky alebo podkolienky.” “Ale my máme pančušky,” argumentoval Peter.

  • black
Stylklasika
Datum publikace29. 7. 2022
Počet zobrazení1193×
Hodnocení4.74
Počet komentářů3

“Ach, teda kamarátove, ty huncút jeden, som zvedavý, aké šibalstvá a beťárstva vy spolu vystrájate,” trochu Paľovi pohrozil prstom a veľavýznamne sa pousmial, urobil k nemu krok. “Ostaň, kde si!” zastavil ho Paľo a cítil, ako mu do tváre vstupovala červeň. “Predo mnou sa naozaj nemusíš červenať,” ubezpečoval ho Šani. “Otoč sa ešte, prosím,” dožadoval sa Šaňo odmeny za svoju zľavu. “Ale nepohni sa ani o milimeter,” dával si podmienku Paľo. “Som prikovaný ako Prométheus ku skale,” roztiahol svoje ruky Šaňo. Paľo sa otočil o 360 stupňov.

  • black
Stylklasika
Datum publikace22. 7. 2022
Počet zobrazení1413×
Hodnocení4.69
Počet komentářů4

“Ty dnes nejako ináč voniaš,” zaregistroval jeho výrazný parfum. “Dúfam, že si nebol pred tým, ako si sem prišiel, na nejakom rande,” pokračoval kráčajúc po schodoch pred Paľom. “Však to je pánsky parfum,” vysvetľoval mu trochu naivne Paľo. “A muži na rande nechodia?” usmial sa Peter.

  • black
Stylklasika
Datum publikace15. 7. 2022
Počet zobrazení4619×
Hodnocení4.62
Počet komentářů10

V triede sa Paľo predstavil a profesorka ho oslovila, či nechce niečo o sebe povedať. Paľo sa zamyslel a napadlo ho, ako by asi zareagovali, keby povedal: “Som takmer normálny chalan, akurát nosím rád pančucháče a milujem, ak sa môžem pozerať na chlapca, ktorý ich má oblečené tiež.” V duchu sa pousmial, lebo takéto niečo by asi všetkým vyrazilo dych. Povedal, odkiaľ prišiel a že verí, že sa skoro spoznajú a aj skamarátia, a že má rád divadlo. Posadil sa sám do prázdnej lavice, lebo on bol v triede tridsiaty tretí.