• Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace13. 9. 2021
Počet zobrazení3932×
Hodnocení3.88
Počet komentářů2

Byl teplý letní večer, blížila se půlnoc. Všichni už byli trochu opilí. Zábava na zahrádce letní restaurace se ubírala příjemně veselou náladou.

Seděli jsme u stolu na lavici vedle sebe. Občas jsem se Marka nenápadně dotknul svou nohou jeho kolene… On ale neucuknul a dělal jakoby nic, dál vyprávěl ostatním veselé historky, kterým jsme se všichni společně smáli.

Najednou přerušil řeč, dopil zbytek piva a prohlásil:

„Ty vole, jdu chcát.“ A otočil se na mě: „Nejdeš taky?“

„Ale jo…,“ odvětil jsem.

„Skočíte někdo pro další pivko?“ hodil Marek do placu. Někdo souhlasil. Zvedli jsme se s Markem od stolu a vyrazili sami dva do tmy parku.

Cestou ke stromům pokračoval ve své veselé náladě:

„Ty jo. Super večer dneska, co?“

„Jo,“ odpověděl jsem a opatrně se dotknul jeho hřbetu ruky. Dělal, že nic.

Došli jsme do temného koutu ke křoví. Doléhalo sem ale slabé světlo vzdálené lampy, takže bylo vidět, jak si rozepnul poklopec a hrdě vytáhnul svou chloubu, která se zaleskla ve slabém světle.

Taky jsem vytáhnul svoje nádobíčko. Byl jsem tak vzrušený, že jen stěží. On zatím spustil do trávy před sebe opatrně a pomalu svůj proud.

Že mi trčí klacek, jsem neskrýval a schválně se natočil trochu k němu, aby měl moji situaci na očích. Držel jsem svůj trčící penis a čekal, jestli nějak zareaguje.

„Ty vole, nějak ti to nejde,“ zasmál se. Potichu jsem odpověděl:

„Zato ty krásně stříkáš.“

„Dík…,“ udržoval konverzaci už tišším hlasem.

Díval jsem se na jeho stříkající penis a začal jsem si pomalinku jezdit rukou po svém pėru. Díval se jakoby pokradmu na to. Jeho penis také začal pomalu růst dopředu, zároveň ale svůj proud zesílil.

Osmělil jsem se a řekl:

„Máš pěknej dickhead…“

„Děkuju,“ řekl potichu a začal si, stejně jako já, po svém stále stříkajícím penisu velmi pomalu jezdit rukou.

Potichu, ale vesele řekl:

„To jsem nevěděl, že se ti tohle bude líbit.“ Odpověděl jsem:

„Líbí se mi tvůj žalud. Krásně stříká…“ Přistoupil jsem ze strany ještě blíž k němu a svůj vytrčený penis strčil svým žaludem přímo do jeho proudu. Zase jsem ho vytáhl a svůj mokrý žalud jsem začal mnout svou dlaní.

Podíval se mi do očí a usmál se. Po chvíli, když jeho proud ještě víc zesílil, namířil jej téměř kolmo nahoru. Stříkal před sebe do výšky své hrudi…

Stačilo mi jen trochu se předklonit a do jeho fontány jsem trochu namočil svoje vousy. Podíval jsem na něj, z vousů mi kapalo a on se pořád víc usmíval.

Sklonil jsem hlavu a z jeho proudu si trochu usrknul. Pak jsem se opět zblízka zadíval do jeho očí a zašeptal:

„Miluju tě…“ Jeho úsměv pomalu zvážněl, zastavil svůj proud a rychle, ale intenzivně mě políbil. Trochu se zase odtáhl, abychom si viděli do očí, a polohlasem řekl:

„Já tebe taky…“ A jako by potřeboval uvolnil svoji zadržovanou touhu, začali jsme se intenzivně líbat.

Přitočili jsme se ještě víc k sobě a začali se pomalu dotýkat svými penisy a vzájemně si je lehce hladit rukama.

Po chvíli líbání se opatrně zeptal:

„Možná… budu ještě chcát… Chceš?“

„Hm. Chci,“ přítakal jsem. Odstoupil jsem trochu na stranu a zadívali jsme oba dva dolů na jeho penis. Trčel dopředu. Bylo mi jasné, že v tomhle stavu nebude snadné začít zase proudit. Nechtěl jsem, aby nastalo trapné ticho, tak jsem polohlasem řekl: „Krásně se mu leskne žalud. Máš nádhernýho čuráka…“

Podíval se na mě a opět se na mě začal usmívat. Pak znovu vypustil svůj proud. Zpočátku, sice jen na chvilku, trochu s námahou, ale po vteřině se intenzivně a hrdě rozproudil daleko před sebe.

Smočil jsem krátce do jeho proudu svoje prsty, strčil je do pusy a olízl si je. Podíval jsem se na něj. Rychle mě políbil, jako by chtěl, abychom si to vychutnali společně.

Pak mírně odstoupil a namířil slábnoucí proud ze svého trčícího penisu co nejvýš nahoru. Napil jsem se z něho. Zvedl jsem hlavu a po krátkém zaváhání jsem obsah svých úst spojil s jeho rty. Líbali jsme a teplou tekutinu si střídavě svými jazyky předávali.

Proud moči pomalu ustal, odklonil se ode mne, s úsměvem se mi zadíval do očí a řekl:

„Budeme muset jít. Čekají tam na nás.“ Zasunul si svůj penis do kalhot a zapnul si zip.

Ještě než jsem stačil svůj naprosto ztvrdlý penis schovat já, sklonil se k němu, celý si ho vsunul pomalu do úst, pak ho zase vytáhl zpátky a svými rty a jazykem se chvíli zastavil na žaludu.

Zvedl se co nejblíž ke mně, podíval se mi do očí a potichu řekl:

„Taky máš krásný pėro… Chutná mi… tvoje šťáva… Tak pojď, jdem!“ dodal už nahlas, já rychle natlačil svoje pėro do kalhot a vyrazili jsme zpátky za halasící společností…

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (39 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (37 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (37 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (37 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (44 hlasů)

Další ze série

Autoři povídky

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+1 #2 Odp.: Marek a já – 1. kapitola: Večerzmetek 2021-09-14 21:59
Ale jo, první, co jsem napsal, bylo taky krátký. Jen si nejsem jist, co patří do klasiky a co do tvrďárny. Ale jsem romantik, tak piss do mého portfolia moc ne... Ale uvidíme, jek to půjde dál, že. :-)
Citovat
+7 #1 Odp.: Marek a já – 1. kapitola: VečerRaďas 2021-09-14 13:54
Tak možná na to šli trochu hopem, možná to tak jenom vypadalo kvůli tý krátký kapitole, ale, jo, sem zvědavý, co stihnou v tý příští. A klidně ji snesu i kapánek delší. :roll:
Citovat