• Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace6. 6. 2022
Počet zobrazení939×
Hodnocení4.76
Počet komentářů4

„Tak co, půjdem si koupit něco k večeři?“ podíval se na mě Marek, když jsme se vrátili do reality.

„A co budeme vařit?“ zeptal jsem se. „Mám zase něco vymyslet?“

„Hele ty šmoulo, vzhledem k tomu, že jsme včera tak hezky hřešili v taverně – jo a taky jsme dneska vynechali workout, a celej den jsem dřepěl na zadku – tak to bysme dneska měli dát něco zdravýho. Třeba takovej salátek, co řikáš?“ podíval se na mě Marek.

„Salátek?“ podíval jsem se na Marka ne zrovna s nadšením.

„No. Ukážu ti tržnici, kde kupuju vobčas zeleninu, jo? Počkej, kolik je vlastně hodin?“ vytáhl Marek z kapsy mobil. „Jo, dobrý, to stíháme, ve čtvrtek maj do sedmi. Hele,“ strčil mobil do kapsy a podíval se na mě, „udělám ti takovej salát, že se budeš nakonec voblizovat! Jo?“

„No tak jo,“ rozesmál jsem se. Ale Markovi jsem věřil, protože díky jeho kuchařskému umění jsem věděl, že bude mít určitě pravdu.

Jeli jsme pár zastávek tramvají a Marek mi cestou povídal, že umí připravit spoustu všelijakých zeleninových salátů a co všechno se dá zkombinovat a jaké další ingredience lze do salátu kromě samotné zeleniny přidat, až jsem začal mít na nějaký takový salát opravdu chuť.

Vešli jsme do velké haly, kde bylo spousta stánků. Asi polovina už jich byla sice opuštěná, ale pořád tu ještě zbývalo dost prodejců, kteří vystavovali pestrobarevné bedýnky plné všelijaké zeleniny a ovoce. Vonělo to tady hlínou a natí.

Chodili jsme kolem stánků, Marek si pozorně prohlížel zeleninu a vysvětloval mi, proč kterou koupit a kterou naopak ne.

Marek vesele brebentil s prodavači, když něco kupoval, s některými mladšími muži si i tykal, a já jsem potom vždy jen otevřel batůžek, aby do něj Marek pytlíky se zakoupenou zeleninou pečlivě uložil.

„Poslouchej, jíš kozí sýr?“

„Kozí sýr? Nevim, asi jo. Vlastně… asi jsem ho nikdy neměl,“ krčil jsem rameny.

„Ha!“ zvedl Marek prst a zdvihl obočí. „Tak pojď!“ mávnul na mě rukou a zamířili jsme k dalšímu stánku.

Celá návštěva tržnice mě fascinovala. Hlavně Marek, který se tu pohyboval jako ryba ve vodě a naprosto přesně věděl, co chce. Občas se mě dokonce zeptal, jestli se mi nějaká zelenina líbí nebo ne, a podle toho ji buď koupil, a nebo jsme šli o stánek dál.

***

Konečně jsme dorazili celí utrmácení domů. Hned jsme se ale dali do přípravy večeře, protože už jsme měli opravdu hlad. Svlékli jsme se před tím z kraťasů, protože doma chodíme nejraději jen v trenkách a v tričku. Marek jako obvykle pustil v kuchyni pohodovou večerní hudbu a pustili jsme se do práce.

Pomáhal jsem Markovi s přípravou. Vyndaval jsem zeleninu z batůžku a podával mu ji. Marek mi hned udílel pokyny, co je s čím třeba provést. A tak jsem pral ve vodě střapatý salátek i rukolu, čistil kulaťoučké ředkvičky a loupal okurku. Marek vše krájel, házel do mísy, přilil olivový olej, okořenil, přihodil pár lístků bazalky z naší zahrádky a nakonec rozdrobil kozí sýr.

„Dáme si k tomu vínečko?“ mrknul na mě, když promíchával salát.

„Jo!“ vytáhl jsem honem z ledničky bílé sladké víno a nalil do skleniček.

„Marku, ten salát teda vypadá fakt krásně,“ pochválil jsem při pohledu na svěže pestrobarevné misky plné salátu Markovo umění a pohladil ho po zadku.

„Viď? Tak pojď,“ vzal misky salátu, já skleničky vína a usedli jsme ke stolu.

Marek vypnul hudbu, jak bylo zvykem, a já natáhnul pod stolem svoje nohy, abych jima mohl obejmout Markova chlupaťoučká lýtka.

Marek měl pravdu, salát mi tak chutnal, až jsem se skutečně olizoval. Chválil jsem ho a Marek se spokojeně uculoval. Chroupali jsme jako dva králíci a k tomu popíjeli sladké vychlazené víno.

***

„Hele, ty šmoulo, víš, cos mi slíbil?“ zeptal se mě Marek po večeři, když už jsme jen tak seděli nad prázdnými miskami a pomalu dopíjeli.

„Ne. Co?“

„No že spolu zkusíme nějaký domácí cvičeníčko,“ podíval se na mě šibalským pohledem.

„Jo tohle,“ vzpomněl jsem si, jak mě Marek v pondělí přemlouval, abychom cvičili doma.

„No. Pójď,“ přemlouval mě. „Jen tak na chvilku. Zkusíme to. Co?“ hladil mě pod stolem po lýtkách, kterýma jsem stále objímal jeho nohy.

„Ach jo. No tak jo,“ povzdechl jsem si naoko, ale nechal se přesvědčit, protože jsem byl na domácí cvičení trochu zvědavý.

„Supr! Tak pojď, půjdem do ložnice, jo?“ zvedl se Marek natěšeně.

***

„Tak hele, sedni si naproti mně takhle na zem, jo?“ posadil se Marek na kobereček.

Poslechl jsem Marka a řídil se jeho instrukcemi.

„Natáhni si nohy… tak, a takhle je roztáhni…,“ Marek sedící naproti mně roztáhnul natažené nohy, takže jsem mu viděl pod nohavičku trenýrek. Marek si toho všimnul a usmál se na mě svýma krásně rozzářenýma očima.

„Tak, zapři se vo mě chodidlama… tak. A chyť se mě teď za ruce.“

Bylo mi jasné, že do mých trenýrek je také určitě vidět, i to, že mi začíná trochu stát péro.

„Ááá…“ Nemohl jsem uvěřit, jak může být těžké se natáhnout, abychom se mohli dotknout rukama. A Marek, který byl zcela jistě ohebnější než já, mi to neusnadňoval. Konečně! Dotkli jsme se dlaněmi.

„A teď si lehni na záda.“

S úlevou jsem se položil na zem.

„A ještě jednou,“ řekl Marek.

Zvedl jsem se s trochou námahy zpátky do sedu a natáhl se opět k Markovi. Takhle jsme opakovali několik cviků a já začínal pomalu cítit svoje tělo, jak je ztuhlé a není zvyklé se takhle protahovat.

„Tak. Teď si sedni blíž a dáme nohy trochu přes sebe…,“ dal Marek svoje chlupaté nohy přes moje, takže si mi péro v trenkách zvedlo zase o něco víc. „A teď se předkloň a dej mi pusu,“ řekl roztomilým hlasem Marek.

Natahoval jsem se, abych dosáhl až k Markovi a mohl ho políbit. Povedlo se!

Zase jsme si lehli na záda a opět se posadili, abychom si dali další pusu. To jsme několikrát opakovali a mně cvičení proložené polibky a Markovými doteky začínalo bavit.

„Teď se k sobě votočíme zádama a vopřeme se vo sebe, jo?“

Opřel jsem o Markova záda. Marek se natáhnul pro láhev s minerálkou na stolku. Natočil se v pase a ze strany mi ji podal: „Na…“

Také jsem se otočil v pase a vzal si od Marka láhev.

„A teď mi ji podej z druhý strany,“ dával pokyny Marek.

Přetočil jsem se v pase na druhou stranu a podal láhev Markovi. Ten se opět přetočil, aby mi láhev podával zase z druhé strany: „Tady!“

„A jo!“ rozesmál jsem se, když jsem jednoduchý, ale účinný cvik pochopil.

Marek vymýšlel další podobné cviky, při kterých jsme protahovali naše ztuhlá těla. Některé jsem zvládal lépe, za což mě Marek vždy pochválil, a jiné cviky, které Marek vymyslel, nám naopak vůbec nešly, ale o to víc jsme se při nich nasmáli naší vlastní nemotornosti. Cvičili jsme takhle snad půl hodiny…

***

„Tak co dál?“ oddychoval jsem po dalším cviku a byl už plný elánu a dobré nálady.

„Tak počkej, co bysme…,“ zamyslel se Marek. „Už vim!“

Marek si rychle lehl na zemi záda.

„Klekni si nade mnou, jakože obkročmo,“ ukázal Marek na svoje boky.

„Takhle?“ snažil jsem se plnit Markovy pokyny a začal jsem se trochu smát, protože mi tenhle cvik začínal trochu připomínat naše hrátky v posteli.

„Jo,“ zasmál se Marek. „A vopři se vo ruce. Jako pejsek.“

Rozesmál jsem se a opřel se nad Markem o ruce:

„Ňaf?“

„No ale ještě se posuň kolenama trošku dozadu. Tak… A teď mi dej pusu,“ zašvitořil roztomile Marek.

Musel jsem pokrčit ruce, abych k Markovi dosáhl a mohl ho políbit.

„A teď ruce zase narovnej.“

Zvednul jsem se zpátky.

„A ještě jednu…,“ špitnul Marek.

„Ještě…,“ usmíval se.

Došlo mi, že dělám tolik ve škole nenáviděné kliky… Jenže teď jsem měl pod sebou Marka, který se na mě krásně usmíval a vesele na mě blýskal očima. Musel jsem se začít tomu všemu smát, ale ve cvičení jsem pokračoval.

Nevím, kolik kliků jsem udělal, ale chtěl jsem vydržet co nejdéle. Určitě pár desítek a paže už mě začínaly značně bolet…

„Uff!“ svalil jsem se na Markovo tělo. „Já už nemůžu, Marku…,“ oddychoval jsem.

„Tak se vystřídáme, jo?“ dal mi Marek pusu.

„No tak jo!“ ožil jsem, protože si konečně budu moct v leže odpočinout.

Marek se se mnou překulil. Nadzvedl se nade mnou, aby pro změnu cvičil kliky zase on.

„Budeš mi počítat?“ blýsknul na mě Marek očima, když mi dal první pusu.

„Tak jo. Jedna.“

„Dvě…“

„Tři…“

„Čtyři…“

„Pět…“

„Devadesát osm…“

„Devadesát devět…“

„Sto.“

„Fuuu!“ svalil se na mě vyčerpaně Marek.

Zhluboka oddychoval.

„Teda Marku, ty jsi dobrej. To bych nedal,“ obejmul jsem Markovo zpocené tělo.

„Ale dal,“ zvedl se Marek na lokty a zadíval se mi zblízka do očí. Zhluboka dýchal a začal se pomalinku vlnit tělem. Můj penis se pod ním opět rychle stavěl do pozoru.

„Tak co? Líbilo se ti to? Nebo nechceš takhle cvičit?“ usmíval se Marek s očima plnýma jiskřiček.

„Chci. Líbilo se mi to,“ šeptal jsem a cítil, jak z Markova těla sálá teplo.

„Mně taky. Jsem se docela zapotil…,“ říkal šibalsky Marek.

Nadzvedl jsem hlavu, abych si k Markovi ve zpoceném tričku přivoněl zblízka.

„No jo. Krásně voníš.“

„Ty taky hezky voníš,“ šeptal Marek už plný vzrušení a začal mě něžně líbat.

Zajel jsem rukama pod Markovo tričko a ucítil sálající teplo a jeho zpocenou kůži. Začal jsem hladit Markův trup.

Marek se na mě posadil a stáhl si rychle tričko. Nadzvedl jsem se, abych si svoje tričko také sundal. Marek mi ho pomohl přetáhnout přes hlavu a jak jsem měl ruce nahoře, chytil mě za ně, položil mě na záda, ruce mi natáhl za hlavu a přitiskl mi je k zemi.

Zhluboka si přivoněl do mého podpaží.

„Wow…,“ zašeptal a podpaží mi olízl. „Ty jo…,“ šeptal a vzrušeně oddychoval. Pokračoval v lízání mého podpaží. Cítil jsem Markův vlhký jazyk, jak mě krásně hladí, a jeho vousy, jak jemně škrábou.

Marek se zvedl a intenzivně mě políbil. Ucítil jsem ve svých ústech slanou a voňavou chuť, která mě ještě více vzrušila.

Začal jsem mít ulepený vlhký pocit ve svých trenýrkách.

Marek si sedl a zadíval se na moje trenýrky:

„Ty jo, víš že ti trenky strašně moc slušej?“

„Děkuju. Marku, já jsem si na ně hrozně zvyk.“

Marek se na mě usmíval a dlaní mi mnul penis schovaný pod látkou.

„To je dobře…, fakt ti moc slušej…,“ říkal potichu Marek a hladil můj penis vzpínající se v trenkách.

Pomalu je začal odhrnovat. Lesklý, ulepený žalud se vynořil ze skrýše.

„Wow… Ty krásně tečeš…,“ zašeptal vzrušeně Marek.

Břicho se mi při těch slovech stáhlo vzrušením, penis se vzepjal, aby jako důkaz vypustil další dávku mazlavého sladkého nektaru.

„Tyjo…,“ zašeptal Marek při pohledu na můj žalud vypouštějící nektar. Vzal si ho do úst, aby nasál všechny moje šťávy. Vrátil se ke mně nahoru, chytil mi ruku a natáhnul mi ji zase za hlavu. Nasáté šťávy mi potom plivnul do podpaží… Srdce se mi vzrušením rozbušilo. Marek mi zajel do podpaží jazykem a hladce rozetřel směs mých štáv a jeho slin do mých zpocených chloupků. Cítil jsem jeho vousy, jak mě krásně škrábou a Marek mi jimi hladí moje chloupky nasycené novými chutěmi a vůněmi.

Marek se vrhnul k mým ústům a začal mě líbat. Svými voňavými vousy se mi přitom třel o mé vousy. To mě hrozně moc vzrušovalo a můj penis sevřený mezi našimi těly se divoce vzpínal.

Marek se nadzvedl, opřel se jen o jednu ruku a druhou rukou si nemotorně začal sundávat svoje trenky, aniž by mě během toho přestal líbat. Konečně se vysvobodil a sedl si zpátky obkročmo na mě. Dál jsme se vzrušeně líbali a Marek si jednou rukou nasměroval svůj penis ke svým zpoceným hýždím.

Můj mazlavý žalud začal pomalu pronikat do Markovy jamky. Zpočátku jen kousek. Marek se opět naklonil k mému podpaží, aby z něj nosem nabíral všechny vůně. Zhluboka z něj nasával a přitom se snažil zanořit můj penis hlouběji do sebe.

Konečně jsem ucítil, jak se jeho cestička uvolnila. Hladce, ale jen pomalounku, jsem vklouzával do horké Markovy jamky. Penis se mi stále víc nořil do Markovy teplé chodbičky. Marek se svými vousy stále mazlil s chloupky v mém podpaží a vzrušeně při tom funěl.

„Aaah…,“ vzdychnul Marek do mého podpaží, když se celé tělo mého penisu zanořilo do Markova tepla. „Ty vole, to je krásný…,“ šeptal a hluboce oddychoval horkým dechem do mého vlhkého podpaží.

Zase se vrátil ke mně, abychom pokračovali v líbání. Můj penis pomalu klouzal v Markově horké skrýši a Marek mě jemně škrábal svými voňavými vousy. Moje péro uvnitř Marka se vzpínalo a začínaly mě vzrušením brnět nohy.

Marek se najednou zvedl, mračil se a zhluboka dýchal.

„Ty vole…, ty vole…, já už to…,“ podíval se na svůj penis.

Chytil jsem Marka za boky a nadzvedl svůj zadek, abych zarazil svůj penis co nejhlouběji dovnitř.

„Ty vole!“ vykřiknul Marek a z jeho lesknoucího žaludu vytekl nepřetržitý proud spermatu na můj pupík.

„Wow…,“ vzdychal mračící se Marek s pohledem upřeným na svoje péro vypouštějící proud semene. Jeho penis se najednou prudce vyhoupl nahoru a vystříkl další dávku semene přes celou moji hruď, od pupíku až na prsa. „Ah!“ vykřikl zase Marek. „No ty vole…,“ vzdychal a z jeho vzpínajícího se penisu tryskaly rychle za sebou další dávky nového semene, které skrápěly moji hruď.

Podíval jsem se na své tělo, které bylo všude pokryté Markovým dárkem. Semeno mi začínalo stékat po bocích.

„Marku, ty jsi hustej. Jak jsi vytek.“

Marek se na mě díval vykulenýma očima a zprudka oddechoval:

„Ty vole, takový mrdky, co? Ty mi dáváš…“

Marek zajel do loužiček semene na mém trupu oběma dlaněmi. Jeho ruka vyhrnula semeno tetelící se v jamce mého pupíku a odhalila skutečné množství spermatu, kterým mě Marek obdařil. Marek pomalu hrnul prsty semeno po mém trupu, cestou sbíral další a pomalu a pečlivě mi ho roztíral po celém mém zpoceném těle, od pupíku až na prsa.

Dal jsem ruce nad hlavu. Marek okamžitě pochopil a kluzkými dlaněmi zajel do mého podpaží. „Jo…,“ šeptal a soustředěně mi vtíral svoje sperma do mých mokrých chloupků. Podíval se mi do očí a lepkavými dlaněmi mě pohladil přes vousy. Markovy ruce nádherně voněly.

Olízl jsem rychle jeho dlaň. Marek mi ji přiložil na ústa a nechal mě, abych mu ji olizoval. Cítil jsem pod jazykem jeho mazlavou a přitom krásně drsnou dlaň, obalenou našimi voňavými dárky. Dívali jsme se při tom do očí. Marek se mračil a pomalu šeptal:

„Wow…“

Marek si dal ruku k obličeji, přivoněl si k ní a několikrát si potom důkladně otřel mokrou dlaň do svých vousů.

Sklonil se ke mně, aby si nabral do vousů ještě sperma z mého těla. Pak zajel vousy do mého podpaží, aby si nabral i další vůně, vášnivě se potom ke mně vrhnul a začal mě znovu líbat.

Markovy vousy byly plné vzrušujících vůní, takže moje napnuté péro uvnitř vypouštělo další nektar a já klouzal v Markově skulině čím dál víc hladčeji. Bylo slyšet slabé mlaskání. Pokrčil jsem nohy, abych zůstal svým penisem uvnitř Marka a nevyklouzl ven.

„Ah… ah…,“ vzdychal jsem vzrušeně přímo do Markova horkého dechu. Celé nohy i žalud uvnitř mě brněly tím vzrušením až k nevydržení.

„Marku…, Marku…,“ vzdychal jsem do Markových úst, která mě nepřestávala divoce líbat, a Markův horký dech mi mezi polibky do úst šeptal: „Jo… jo…“

Moje vzrušení dosáhlo vrcholu, takže se mi až rozklepaly nohy. Penis uvnitř se ještě víc vzepjal a rozžhavený žalud začal pumpovat do Marka sperma. Křečovitě jsem objal Markův trup a přitiskl ho silou k sobě. Penis uvnitř Marka dál divoce pulzoval a plnil Marka mým dárkem…

Vzduch byl nasycený směsicí vůní Markova spermatu, našeho potu, Markových slin a mého nektaru. Nasával jsem z Marka všechny vůně nosem a svůj stále ztopořený penis ještě nechal jemně klouzat v jeho horké skrýši, zatímco Markův penis se vzrušeně tetelil v teplém mokru mezi našimi pupíky.

***

Leželi jsme už jen tak na koberci, ve voňavě lepkavém spojení a odpočívali. Marek mi zanořil prsty do vlasů a začal mě něžně vískat. Hladil jsem Markův zpocený trup, který mě krásně tížil a ze kterého sálala mužná síla a samčí těžká vůně.

„Kousíčku? To byl dneska tak dlouhej den,“ šeptal Marek.

„Jak to?“

„Já nevim. Mám pocit, že jsem dneska zažil tolik věcí.“

Hladil jsem Marka a začal jsem si v hlavě přemítat, jak jsem dnes navštívil Marka v prodejně, jak jsme spolu byli ráno v pekárně, odpoledne v cestovní kanceláři, v tržnici, jak jsme společně připravovali salát a potom cvičili…

„Já taky, Marku. To je tak hezký, s tebou.“

„To je díky tobě, víš?“ říkal potichu Marek a vískal mě ve vlasech.

„Jak to? Kvůli mně?“

„No protože jsem s tebou šťastnej. A když jsem šťastnej, tak mi všecko jde.“

Markova slova mě dojala.

„Marku…, já jsem s tebou taky šťastnej. Miluju tě. Hrozně moc.“

„Já tebe taky. Víš, co jsem zjistil? Že když jsem s tebou, tak jsem lepší člověk.“

Sevřelo se mi hrdlo a zvlhly mi oči dojetím. Cítil jsem úplně to samé. Mlčel jsem, měl jsem v krku knedlík a do očí se mi draly slzy. Sevřel jsem Markův trup a přitiskl ho silou k sobě.

„Marku…,“ zakňučel jsem potichu plný dojetí do jeho ramene.

Marek zvedl hlavu a podíval se na mě. Nádherně se na mě usmál. Tak krásně, že vykouzlil úsměv i na mých rtech a oba jsme se návalem štěstí rozesmáli. Začali jsme se něžně a citlivě líbat a vyznávat si na podlaze naši lásku dál už jen beze slov.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (14 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (14 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (14 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (14 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (19 hlasů)

Další ze série

Autoři povídky

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+3 #4 Odp.: Marek a já – 38. kapitola: FitkoVanggerland 2022-06-09 21:49
Děkuji za komentáře. Moc mě to těší, že vás příběhy kluků baví.
Citovat
+3 #3 Odp.: Marek a já – 38. kapitola: FitkoGD 2022-06-09 17:05
Martin2 to já se nejen při tom baví, ale i něco jiného.😉
Citovat
+3 #2 Odp.: Marek a já – 38. kapitola: FitkoMartin2 2022-06-09 16:20
Díky za další super díl. Jako vždy se skvěle čte. Těším se na pokračování, protože se při čtení skvěle bavím :-)
Citovat
+4 #1 Odp.: Marek a já – 38. kapitola: FitkoGD 2022-06-07 17:18
Tak a další krásný díl kuchařky, teda v první části. Není on Marek Řek, že je tak zatížený na Řecko?
V té druhé, zase návod na společné cvičení, velice zajímavé. Teda já osobně bych více odolával Markovu tlaku a když už bych nakonec svolil, tak jedině s podmínkou oúplné nahoty.
Třetí už byla v této sérii klasická - krásně fetištická.
Děkuji mooc..
Citovat