• Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace27. 12. 2021
Počet zobrazení1294×
Hodnocení4.34
Počet komentářů3

U stánku koupil Marek dvě piva. Vyhlídli jsme si směr, kde nebyli lidi, a pomalu se courali trávou. Půlku piva jsme vypili za chůze. Marek mi cestou ještě vysvětloval, jak mám správně cvičit a na co si dávat pozor.

„Nezůstaneme třeba tady?“ navrhnul Marek.

Rozhlídl jsem se, byli jsme od lidí už docela daleko. „Tak jo.“

Sedli jsme si do trávy. Marek si několikrát loknul z kelímku. „Áá… Mám děsnou žízeň.“

Taky jsem se pořádně napil, abych ho dohnal. „To abych šel pomalu pro další, co?“ podíval jsem se na skoro prázdné kelímky.

„Ty vole, asi jo!“ zasmál se Marek.

„Tak já pro ně skočím. Hned jsem zpátky!“ utíkal jsem rozbolavělýma nohama zpátky ke stánku.

Vrátil jsem se. Marek ležel na zádech, ruce měl položené přes břicho. Měl zavřené oči.

„Spíš?“

„Nespim,“ probral se.

„Tady máš pivko,“ položil jsem nový kelímek do trávy a usadil se vedle Marka.

„Dík, “ zvedl se Marek, aby se napil.

Zase si lehl do trávy a ruce si dal pod hlavu. Díval se na mě a usmíval se. Měl unavený pohled, ale v očích mu běhaly jiskřičky.

Zadíval jsem se na jeho podpaží, která mi vystavoval. Chloupky v jeho hnízdečcích byly úplně mokré a kůže se třpytila potem. Cítil jsem v kalhotách, jak se mi zvedá péro.

Sáhl jsem Markovi do chloupků a několikrát je něžně pohladil. Přivoněl jsem si k prstům. Intenzivně a omamně voněly Markem. Přitiskl jsem prsty k nosu a zhluboka z nich Markovu vůni nasál.

„Ty jo,“ vydechl jsem. „Ty dneska tak nádherně voníš.“

Ocas v kalhotách se mi začal vzpínat.

Olízl jsem si prsty. V ústech se mi šířila intenzivní chuť, která mi připadala čím dál tím víc krásnější. Strčil jsem si prsty do úst a Markovu chuť si z nich důkladně jazykem obíral.

„Dráždíš mě!“ řekl jsem napůl laškovně, napůl vyčítavě a olízl si rty.

Marek s úsměvem pomalu odpověděl: „Ne. Ty dráždíš mě.“

Zasmál jsem se. Zapil jsem Markovu krásně pikantní chuť pivem.

Marek mi položil ruku na koleno a hladil mě po noze.

„Jsem vyřízenej,“ povzdechl si s úsměvem.

„Já taky,“ svalil jsem se vedle něj. „Ty takhle cvičíš asi už dlouho, co?“

„Ani ne. Dva nebo tři roky? Tak nějak. Proč?“

„Protože máš krásný svaly. Takový akorát. Ne moc, ale sílu máš. Líbí se mi to.“

Otočil jsem se na bok, podepřel si hlavu a Marka si prohlížel.

„Líbí se mi tvoje svalnatý ruce. Máš na pažích takový jemný světlý chloupky,“ něžně jsem přejel prsty po jeho kůži.

Marek se podíval na svou paži: „A jo.“

Položil si ruku na břicho: „A co ještě?“

„Tvoje široká hruď. Svaly na prsou. Je to děsně sexy.“

„A dál?“

„Dál… Tvůj chlupatý pupík. Ten miluju asi nejvíc. Ukaž mi ho… aspoň kousek,“ zažadonil jsem.

Marek si poodhrnul tričko a ukázal mi svůj poklad. Chloupky na jeho pupíku byly slepené potem, na kůži se leskly krůpěje potu.

„Wow,“ zašeptal jsem. Penis v kalhotách se mi vzpínal.

„Co ještě?“ vyzvídal dál Marek, ale bříško si nechal poodkryté.

„Máš krásně chlupatý nohy, svalnatý,“ pohladil jsem ho po stehně. Bylo z vnitřní strany zpocené.

Marek mě při tom hladil jemně po zádech.

Vrátil jsem se zpátky k němu a opřel se o jeho vyklenutou hruď. Zadíval jsem se mu do očí a šeptem jsem pokračoval:

„Miluju hnízdečka v tvých podpažích. Jak voněj, jak chutnaj, jak je v nich měkko a teplo.“

Markův dech se mírně zrychlil.

„Miluju tvoje velký koule. Mají nádhernej tvar, dobře se držej v ruce. Jsou takový hebký na dotek.“

„Ty vole, nech toho,“ odstrčil mě se smíchem Marek, posadil se a napil se piva. „Mlč už.“

Pohladil jsem ho po zádech: „Miluju tě, Marku. Ale celýho. Jakej jseš i uvnitř. Je mi s tebou hrozně dobře. Jseš tak krásnej. Celej jseš moc krásnej.“

Marek se na mě podíval. Naklonil se, chytil mě za bradu a měkounce a dlouze mě políbil: „Děkuju. Já bych ti to takhle neuměl říct. Ale cejtim to samý. Strašně moc tě miluju.“ Přes moje rty položil prst na znamení, abych už nic neříkal.

Marek si lehl na záda, ale nespustili jsme ze sebe oči. Vyměňovali jsme si dlouho pohledy a bylo nám krásně.

Odpočívali jsme, upíjeli pivo a užívali si letního odpoledne.

***

Naše pivní kelímky se pomalu vyprázdnily.

„Dáme ještě?“ zeptal jsem se.

Marek zavrtěl hlavou. „Potřebuju se spíš vychcat.“

„Hm.“ Taky už jsem neměl na další pivo chuť.

„Jsou tu někde záchody, nevíš?“ zeptal jsem se.

„Jo, támhle na konci,“ ukázal Marek rukou.

S námahou jsme se zvedli, vzali svoje věci a pomalým krokem vyrazili na kraj parku k záchodkům.

„Z technických důvodů mimo provoz,“ přečetl jsem ceduli na dveřích.

„Ty vole. Tak do roští, no,“ rozhodnul Marek.

Schovali jsme se do křoví, které bylo dál od cesty.

Marek vytáhnul ze svých kraťasů svůj velký penis. Při tom pohledu se mi postavilo péro. Vytáhl jsem ho také z kalhot.

Marek vypustil slabý proud. Moje péro se vztyčilo ještě víc. Díval jsem se na jeho krásný, stříkající penis.

Přitočil jsem se blíž k Markovi a svůj žalud jsem zanořil do jeho teplého proudu.

Marek se díval dolů na naše penisy. Jeho penis se také vzepjal. Marek mírným pohybem přejel svým proudem po těle mého penisu až k mé ruce. Ucítil jsem kapky na svých prstech. Marek se vrátil proudem na můj žalud. Chvíli ho omýval svým horkým proudem a pak k našim lesknoucím se pérům přiložil ruku. Stisknul oba naše žaludy jemně do dlaně, svůj proud trochu zesílil a nechal jej stříkat mezi prsty. Nateklé žaludy při tom jemně mnul svou rukou, ve které se nám po penisech rozlévalo Markovo teplo. Péro se mi vzpínalo a cítil jsem, jak z něj vzrušením začíná pomalu prýštit moje šťáva. Markova dlaň začala po žaludech klouzat.

Marek ruku sundal a mokrými prsty mi zajel do vousů. Chvíli se mými mokrými vousy probíral. Chytil jsem jeho prst, který zrovna byl u mých rtů, do zubů a krátce ho jemně stiskl. Marek mi zajel prsty do úst.

Cítil jsem, jak Marek pořád stříká, namočil jsem do jeho proudu svou ruku a pak s ní zajel do Markova zpoceného podpaží.

Marek mi vytáhl prsty z úst, sáhl dolů a objel dlaní naše mokré žaludy. Ještě naposledy vytryskl, nabral z našich penisů všechny jejich štávy a svoje prsty vrátil do mých mokrých vousů a pak do mých úst. Pečlivě jsem je olizoval a nemohl se nabažit všech chutí.

Také jsem nahmatal naše žaludy, posbíral z nich zbytky tekutin a mokrou rukou zajel do chloupků Markova podpaží. Když jsem ruku stáhl zase dolů k našim penisům, Marek mi vytáhl z úst svoje mokré prsty, a krátce si rukou zajel do svého podpaží. Zhluboka si ke své ruce přivoněl:

„Ty vole…“

Marek dal ruku před můj obličej. Chytil jsem prsty do úst a objevoval na nich dráždivou směs všech těch chutí. Díval jsem se při tom Markovi do očí, abych mu pohledem řekl, jak moc mi chutná. Marek zhluboka dýchal. Vytáhl mi prsty a zanořil je do svých úst, aby je celé svými rty olízl.

Začali jsme se intenzivně líbat. Marek funěl nosem. Najednou přestal.

„Ty vole, tohle už dál nevydržim. Pojď! Jdem!“ rychle si přetáhl přes vztyčený mokrý penis kraťasy.

„Řek bych, že se vrátit už nemůžem,“ podíval jsem se na svoje pocákané nohavice. Marek se rozchechtal.

„To né, no. Tak jdem domu. Stejně jsem děsně utahanej,“ rozhodl Marek a dal mi teplou mokrou pusu.

Pomalu jsme se vydali se svými vztyčenými penisy v kalhotách k domovu, abychom pokud možno cestou nikoho nepotkali…

***

Marek mě pustil do bytu jako prvního. Zavřel dveře, a než jsem se stačil zout, už mi sundával tričko. Nechal jsem ho, asi chce dát věci do pračky, napadlo mě. Marek mě ale najednou silně obejmul a nadzvedl mě ze země.

„Co blbneš?“ rozesmál jsem se.

„Ty víš, co. Slíbil jsem ti, že tě znásilnim. A to je to, co s tebou teď provedu,“ odnesl mě během slov do ložnice a hodil na postel.

„Ty vole, neblbni. Já se bojim,“ smál jsem se a přetočil se na záda.

„Boj.“

Marek si nade mě obkročmo kleknul a posadil se mi celou svou vahou na boky. Chytil mě silně za zápěstí a ruce mi silou vytáhnul za hlavu.

„Ty jo, nech toho,“ zakroutil jsem se a poznal, že to nemá absolutně žádný význam.

„Bojíš se?“

„Jo!“ smál jsem se.

Marek mi začal lízat moje otevřené zpocené podpaží. Jeho dech se prudce zrychlil. Okamžitě mi ztvrdlo péro a tlačilo zespodu do Marka. Marek začal pohybovat zadkem a masíroval mi tak penis. Vzpínal se mi tím ještě víc.

Marek divoce nabíral jazykem chutě z mého podpaží. Pak mě začal líbat na rty. Ucítil jsem v ústech všechny možné i nemožné chutě. Marek se vrátil do mého podpaží a pečlivě z něj jazykem vybíral další. To samé pak opakoval v podpaží mé druhé ruky. Znovu jsme se divoce líbali.

Marek mi stále držel ruce za mou hlavou za zápěstí. Roztáhl mi silou paže do stran a naklonil se nade mě tak, že jsem měl jeho podpaží přímo před svým obličejem. Viděl jsem jeho zpocené chloupky, podpaží se lesklo potem. Rozpumpovalo mě to a zvedl jsem k němu hlavu. Vůně byl tak omamná, až se mi zatočila hlava. Začal jsem jazykem pečlivě lízat z Markova podpaží všechen pot. A nejen pot, vzpomněl jsem si na křoví v parku. Ucítil jsem intenzivní směs nádherně pikantních chutí.

Marek jen nahlas vzdychal. Pak mě začal intenzivně líbat.

Zvedl se a vydechnul: „Ty vole. Jo!“ a ještě s větší intenzitou se vrátil k líbání. Začínaly mě už trochu bolet rty.

Marek se zvedl a nastavil mi druhé podpaží. Bylo zpocené ještě víc než to první. Z celého Marka nade mnou byla cítit jeho silná vůně, která mě vzrušovala k zbláznění. Markovy zpocené chloupky jsem začal dráždit svými vousy.

„Marku!“ vydechnul jsem. „Ty tak nádherně voníš!“ Byl jsem jak smyslů zbavený.

Když Marek usoudil, že už jsem z jeho podpaží nabral dost, začal mě opět líbat. Svým jazykem se přesunul na moje vousy. Lízal mi je a kousal mě do brady. Marek se zabořil nosem do mých vousů a zhluboka se nadechl:

„Ty vole,“ vzdychnul a ještě jednou zhluboka nasál vůně z mých mokrých vousů.

Myslel jsem, že snad padnu do mdlob, jak se mi zatočila hlava.

„Marku,“ vydechl jsem, „mně je blbě.“

Marek přestal a podíval se na mě. Pak sklonil hlavu dolů. Cítil přes kalhoty, že mi péro vyčerpáním povolilo a pomalu ochabuje.

Marek mi povolil ruce. Položil se vedle mě na bok, opřel se o loket a začal mi něžně hladit zpocené tělo.

Zhluboka jsem oddechoval a odevzdaně se na něj díval.

Marek se mi zadíval do očí. Zvedl omluvně obočí: „Co? Už dobrý?“

„Dobrý. Promiň…“

„Ne, ty promiň. Asi jsem to přehnal. Sorry, omlouvám se.“

„Buď zticha,“ zašeptal jsem. Bylo mi líto, že jsem to déle nevydržel.

„Lehni si,“ řekl jsem mu tiše.

Marek si položil hlavu na ruku a dívali jsme se jeden druhému do očí. Odpočívali jsme. Chtělo se mi strašně moc spát. Zavřel jsem oči.

***

Probral jsem se. Marek ležel vedle mě svlečený a měl zavřené oči. Podíval jsem se dolů. Nateklý penis ležel na jeho chlupatém stehně. Velká varlata se mu vypínala mezi stehny.

Vzrušil mě ten pohled. Penis mi začal pomalu zase nabíhat.

Zafoukal jsem opatrně na Markův obličej. Otevřel oči. Usmál jsem se na něj. Marek mi úsměv opětoval. Jemně jsem do něj strčil, abych ho převalil na záda. Marek se ale vzepřel a ani se nepohnul. Zatlačil jsem do něj víc. Marek se ani nehnul, jen se na mě mlčky usmíval. Došlo mi, že je pořád alfa samec.

Sáhl jsem dolů a pohladil prsty jeho hebká vypnutá varlata. Žalud jsem mu uchopil mezi prsty, krátce stisknul a povolil. Penis se vzepjal. Tohle na Marka zaručeně fungovalo. Ještě jednou.

Marek potichu řekl: „Tak tobě to nestačilo?“

„Ne,“ provokoval jsem.

„Jen počkej. Zajíci,“ Marek se pomalu začal zvedat. Netušil jsem, co chce provádět. Marek vycenil zuby a začal vrčet.

„Nech toho,“ začal jsem se smát a odstrkovat se pryč od něj.

Marek se ale stále pomalu přibližoval.

„Ne! Jdi pryč!“ smál jsem se a bál se, co mi provede. Ale byl jsem zároveň zvědavý…

Marek mě pomalu zatlačoval do kouta.

„Ne!“ Vyklouzl jsem a a snažil se utéct z postele. Marek mě však pohotově chytil za nohu, takže jsem se svalil na břicho. Skočil rychle za mnou, klekl si nade mě a sevřel mě mezi svými koleny. Stáhnul mi kalhoty, chytil mi ruce za zápěstí a přitiskl mi je na postel.

„Už ne. Prosím,“ smál jsem se dušeně do prostěradla.

Marek za mnou potichu vrčel.

„Pusť mě, prosím,“ smál jsem se.

Ucítil jsem Markův penis, jak mi začíná projíždět mezi hýžděmi. Marek hledal žaludem skulinu dovnitř. Byli jsme zpocení a jeho žalud mezi hýžděmi hladce klouzal.

Odevzdaně jsem se uvolnil. Marek povolil ve stisku a jemně do mě zasunul svůj žalud. Vyšpulil jsem mírně zadek. Marek trochu víc zatlačil.

„Pomalu,“ zašeptal jsem.

Marek poslechl a povolil. Vysunul ze mě svůj žalud. Skrčil jsem nohy pod sebe a vystrčil zadek. Marek mi sáhl pod břicho a chytil mě za penis. Prýštila mi z něj mazlavá tekutina. Marek si nabral do ruky. Za sebou jsem zaslechl krátké slabé mlaskání. Pak jsem ucítil mezi hýžděmi jeho krásně kluzký žalud, jak se pomalinku hladce zasouvá dovnitř. Soustředil jsem se a snažil se co nejvíc uvolnit. Za chvíli jsem ucítil, jak se tlusté tělo Markova penisu víc a víc zanořuje a cesta se mu uvolňuje.

Pocítil jsem slastný pocit a jen zašeptal: „Wow…“

Marek mě chytil za boky a přidával na síle. Za chvíli už do mě přirážel plnou silou a hlasitě u toho mručel hlubokým hlasem. Jeho penis ve mně hladce klouzal. Vždy, když dorazil, ucítil jsem uvnitř dosud nepoznané, nádherné pocity, plné slastného intenzivního vzrušení.

Markův dech se najednou zastavil a Marek si mě k sobě vší silou přitisknul. Cítil jsem, jak do mě pumpuje své teplé sperma. Jeho tvrdý penis ve mně intenzivně pulzoval. Marek konečně začal prudce dýchat. Lehl si na mě celou svou vahou, svůj penis ale nechal zasunutý ve mně. Začal mě citlivě kousat zezadu do krku a potichu u toho vrčel. Také jsem začal vrnět.

„Ty vole,“ vydechl Marek. Vysunul se ze mě. Rychle jsem se obrátil na záda, abych v sobě Markovu bohatou nadílku uchoval.

Péro se mi vyhouplo nahoru. Marek ho chytil a stiskl. Ze žaludu mi vyteklo velké množství čiré šťávy.

„Wow…,“ zašeptal jsem.

Marek mi kluzký žalud promnul rukou a sklonil se k němu.

Pozorně jsem Marka sledoval. Byl jsem zvědav, jak to dělá, že mě vždycky tolik rozdráždí. Učil jsem se.

Marek mi jezdil jazykem kolem žaludu, zasouval si ho pod tvář a velmi rychle mě víc a víc vzrušoval. Brnění nohou se brzy dostavilo. Nechal jsem Marka pokračovat a nebránil jsem se.

Celé nohy i penis mi nesnesitelně brněly. „Ty vole, to nevydržim!“ vykřikl jsem.

Můj penis vydrážděný na maximum začal divoce pulzovat a prudce vstřikovat semeno do Markových úst. Marek si nechal moje semeno proudit do úst a díval se mi při tom do očí. Byl jsem vzrušený o to víc.

Propustil opatrně můj penis a naklonil se nade mně. Otevřel ústa a moje sperma mi vypustil do vousů. Nechal jsem ústa zavřená. Chtěl jsem, aby se mazlil s mými vousy. Miloval jsem to a Marek to moc dobře věděl.

Chytil mě jemně pod krkem a mazlil se spermatem v mých vousech, hladil mě střídavě svým strništěm, svým jazykem, občas mě políbil na ústa.

Marek se pomalu zklidňoval. Vyčerpali jsme se. Marek se nade mnou posadil na paty a těžce oddychoval. Otřel si rukou mokrou tvář.

Díval jsem se na něj a také zhluboka dýchal. „Ty jsi ale fakt samec,“ řekl jsem uznale.

Marek mlčel.

„Dík,“ řekl po chvíli.

Viděl jsem na něm, že je vyčerpaný.

„Běž se osprchovat,“ řekl jsem potichu a pohladil Marka po zpocené hrudi.

S námahou se zvedl a pomalu odešel do koupelny.

Odlepil jsem svá zpocená záda od prostěradla a taky se pomalu zvedl. Podíval jsem se kolem sebe. Postel byla úplně propocená.

Našel jsem ve skříni čisté prostěradlo a vyměnil jej.

Otevřely se dveře koupelny, vypotácel se Marek a s naprostým vysílením se svalil na záda na čistou postel. Byl mokrý.

Políbil jsem ho, Marek se pousmál a zavřel oči.

Odešel jsem také do sprchy.

Když jsem se z koupelny vrátil do zšeřelé ložnice, Marek spal. Bylo devět.

Sáhl jsem pod Marka. Bylo pod ním vlhko.

„Překul se,“ řekl jsem potichu. Marek se bezvládně převalil na břicho. Přikryl jsem jeho mokrá záda dekou.

Postel byla naštěstí dost široká, vlezl jsem si do mezery mezi Marka a dřevěné obložení na stěně a vsoukal se k němu pod deku. Marek se ani nepohnul.

„Dobrou noc,“ zašeptal jsem. Marek jen neslyšně zahýbal rty.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (14 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (13 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (13 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (12 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (19 hlasů)

Další ze série

Autoři povídky

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #3 Odp.: Marek a já – 16. kapitola: SamecDominik78 2021-12-31 20:05
👍👍👍
Citovat
+2 #2 NikdyGD 2021-12-30 11:15
jsem nechápal trendy se holit a to všude možně. K pořádnému samci přeci ochlupení patří a tahle série se mi proto líbí také kvůli tomu, že autor na tuto otázku má stejný pohled jako já. Děkuji za tyto texty.
Neříkám, že jsem se nikdy nevyholil, ale pro mne to byl spíše projev mé submise než čehokoliv jiného. :D

Chlupy nechť rostou na chlapovi více a ještě více. :D
Citovat
+4 #1 Odp.: Marek a já – 16. kapitola: Samecrealutopik 2021-12-27 19:06
Zamilovanost a okouzlení vyhledává čuňárny v nejlepším smyslu toho slova.
Citovat