- Vanggerland
Probudil jsem se. Bylo ráno. Cítil jsem mokrého zpoceného Marka na mých zádech. Objímal mě ve spánku. Všude, kde se mě dotýkal, byla vrstva kluzkého potu.
Zavřel jsem ještě oči a nahmatal Markovu ruku na mé hrudi. Jemně a pomalu jsem hladil její chloupky v obou směrech. Opět jsem usnul.
Podruhé mě probudilo Markovo jemné vískání mých vousů. Otevřel jsem oči. Marek ležel na boku přitisknutý k mým zádům, opřený o loket a prohlížel si mě. Usmáli jsme se na sebe.
„Dobré ráno,“ řekl s úsměvem.
„Dobré ráno,“ řekl jsem ještě rozespalým, skřípavým hlasem.
Zavřel jsem oči a zatlačil do Marka, abych se mohl překulit na záda. Marek mi uvolnil místo. Bezvládně jsem ležel a nemohl se pohnout. Zvedl jsem s námahou rukou a nechal ji bezvládně spadnout, abych demonstroval, jak moc jsem unavený.
Marek mě začal hladit po stehnech. Vždy se o kousek blíž posunul k mému rozkroku. Prsty se vždy jen lehce dotknul mých koulí. Můj penis unavený nebyl, pomalu se v pravidelných pulzech zvedal a nabíhal. Když mi penis ztvrdnul a napnul se tak, že zůstal zvednutý do prostoru, Marek uchopil jeho tvrdé tělo špičkami svých prstů a jemně začal jezdit sem a tam. Penis na to reagoval pulzováním. Marek si s penisem takhle chvíli hrál. Po chvíli ho pustil a ukazovákem se dotknul špičky mého žaludu. Pouštěl jsem šťávu. Marek ji začal prstem roztírat po celém mém žaludu. Jezdil prstem po jeho okraji a zase zpátky. Penis mi pulzoval jako splašený. Začal vypouštět víc a víc svojí šťávy. Marek mi vzal žalud do úst a chvíli ho objížděl jazykem. Potom si lehnul vedle mě na bok a ruku mi položil na hruď. Ležel v klidu a stejně jako já zase usnul.
Probudil jsem konečně odpočinutý. Slunce zalévalo pokoj. Podíval jsem na Marka. Drobné chloupky na celém jeho těle se třpytily ve slunečním světle. Opřel jsem se o loket a prohlížel si Markovo třpytící se tělo. Pomalu jsem přejížděl po celém jeho těle, ale dotýkal se ho jenom očima. Marek byl prostě nádherný. Penis jsem měl v pozoru.
Marek najednou otevřel oči. Zjistil, že se na něj dívám, a došlo mu, že si ho celou dobu tiše prohlížím. Usmál se.
Jeho penis stál, jako by chtěl říct, kdo je tady pánem. Marek si ho uchopil do dlaně a pomalu začal masturbovat. Díval se při tom na mě. Neudělal jsem nic, jen se na něj dál díval a pozoroval ho. Marek si dál pomalu honil péro. Řekl:
„Musím se vystříkat. Sorry.“ Jeho tělo se stáhlo v křeči. Marek vypustil semeno na svoje břicho. Ještě několikrát se v křeči jeho trup nadzdvihnul, pokaždé s novým proudem darů z jeho velkých varlat. Marek se s uvolněním rozesmál.
Podíval jsem se na jeho břicho. Bylo pokryté semenem, stříkance dosahovaly až na jeho vzedmutou hruď. Naklonil jsem se nad něj a ústy začal pomalu sbírat nadílku. Střídavě jsem posbírané semeno polykal, nebo nosil do Markových úst. Nelíbal jsem ho, jenom jsem ho krmil. Posbírat všechno trvalo docela dlouho. Dolík jeho pupíku, do spirály zarostlý hustými chloupky, mi dal zabrat nejvíc.
Můj penis byl tvrdý a lepkavý. Potřeboval se také uvolnit. Klekl jsem si nad Marka a přiložil svůj penis k jeho rtům, které se ještě leskly od předchozích darů. Marek otevřel ústa. Uchopil jsem svůj penis a nasměroval žalud do Markových otevřených úst. Stačilo mi ani ne pět pomalých pohybů rukou a všechno začalo s úlevou proudit ven. Nejdřív se spustil nepřerušovaný proud čirého nektaru a teprve potom začal penis pulzovat a vystřikovat semeno do Markových úst.
Když pulzování ustalo, Marek pečlivě olíznul můj žalud svými rty. Chytil mě jemně zezadu za hlavu a přitáhl ke svým ústům. Začali jsme si pečlivě vychutnávat jejich bohatý obsah. Marek si po chvíli nasbíral všechno k sobě, převrátil mě na záda, otevřel ústa a nechal pomalu vytékat jejich obsah. Otevřel jsem sice ústa, ale ne dostatečně rychle a velké množství skončilo na mých vousech. Semeno pomalu zatékalo do vousů. Marek mi bral vousy do svých rtů a všechno z nich pomalu pečlivě vysával. Dělal to dlouho. Zavřel jsem oči a měl pocit absolutní rozkoše.
***
Osprchoval jsem se a vrátil se do pokoje. Marek koukal do mobilu.
„Co budeme dělat dneska?“ zeptal se.
„Nevím. Můžeme jít zase někam do města.“
„Kámoši píšou, jestli nejdeme večer na pivo.“
Podíval jsem se do svého mobilu. Bylo v něm asi dvacet různých nepřečtených zpráv. Mobil jsem zase vypnul.
Sedl jsem vedle Marka na gauč a podíval se na něj:
„To je ale až večer.“
Marek se plácnul do stehen: „To je fakt. V tom případě – jdeme na snídani!“
Energicky vyskočil, pustil nahlas hudbu ze svého mobilu a začal tancovat do rytmu funky po pokoji. Musel jsem smát. Blázen… Pomalu jsem hledal ve skříni čisté oblečení. Marek přestal tancovat a opřel se rukama o futra.
„Neměl bys taky něco pro mě? Přeci jenom…,“ zatahal se za tričko, čuchnul k němu a demonstrativně se zašklebil.
„Se ví.“
Koukal jsem do skříně a přemýšlel jsem, co by Markovi slušelo nejvíc.
„To máš jedno, něco mi pujč.“
„No to není jedno…,“ řekl jsem přemýšlivě a pak jsem vylovil černé tričko bez rukávů s velkými výstřihy pro ruce po stranách.
„Ouu…,“ sešpulil Marek rty.
Vzal si ode mě tričko. Svoje tričko přetáhnul přes hlavu a obnažil svou broznovou pokožku.
„Počkej chvilku,“ řekl jsem a začal ho hladit po těle. Zkontroloval jsem křivky jeho vypracované hrudi, jeho chlupatý pupík. Stál a bez hnutí se nechal hladit.
„Už můžeš,“ řekl jsem. Marek si natáhl čisté tílko. Výstřihy obnažovaly bronzovou kůži pod jeho pažemi, dolů až téměř k pasu. Podíval se na sebe do zrcadla, prohlídl se z každé strany.
„Hm,“ odsouhlasil můj návrh.
Hodil jsem Markovo staré tričko na gauč: „Pak to vyperu.“
Vypadli jsme rychle z bytu ven. Marek vyběhl z domu první a automaticky zamířil ke vedlejší kavárně. Ukázal oběma rukama do jejich dveří a tázavě naklonil hlavu do strany. Přikývl jsem. Maruk zaplul ladným energickým krokem dovnitř.
Když jsem vešel do kavárny, byl to zase ten ukecaný Marek. Byl ve svém živlu, švitořil s prodavačkou a objednával všechno možné.
„Všechno je zařízený,“ zazpíval, když jsem přišel k pultu, „můžeš se posadit,“ a tanečním krokem proplul k „našemu“ prosluněnému stolku s výhledem.
Marek mi nabídnul židli a obtančil stůl. Židli naproti nejdříve roztočil na jedné noze a pak se teprve usadil. Komediant… pomyslel jsem si.
Marek si přehodil nohu přes koleno. Opřel se, prohnul svůj trup ke mně, zvedl obě paže a dlouze se protáhnul. Vystavil svoje chlupaté podpaží, dlouze zívnul a nechal ruce za hlavou, abych se mohl vynadívat na jeho vystavené chlouby. S úsměvem jsem si je prohlížel. Markovy ruce spadly dolů a složil si je na prsa. Podíval jsem se do svého klína. Penis mi v kalhotách trčel celou svou délkou přímo nahoru a byl zřetelně vidět jeho tvar. Zvedl jsem obočí a podíval se zpátky na Marka. Ten se široce usmál a lišácky na mě zamrkal.
Dojedli jsme, Marek už jen pečlivě vyškraboval malou lžičkou poslední zbytky panna cotty z misky. Pozoroval jsem ho. Tvářil se při tom soustředěně jako archeolog. Rozesmálo mě to. Podíval se na mě a s nadsázkou řekl:
„Ty se mi směješ, jó?“ podíval se zpátky do misky a pokračoval dál ve snaze najít ještě něco.
„Jak to pečlivě vyškrabáváš,“ vysvětlil jsem.
„Ty vole! To je hrozně dobrý,“ olízl lžičku a odložil misku.
„Tak můžeme?“ zvedl na mě svoje obočí.
„Jo.“
„Ty kráávo, to je vedro!“ vyhrknul Marek, když jsme vyšli z klimatizované kavárny ven na ulici.
„Jo a kam vlastně pujdem?“ obrátil se na mě a vzápětí navrhnul:
„Ty vole, co kdybysme šli na koupák? Co? Vykoupáme se, zaplaveme si… Co? Co?“ snažil se mě nadchnout pro jeho nápad a mával rukama, jako že plave.
„S tímhle…,“ ukázal jsem si do rozkroku. „Ani náhodou. Nemůžu jít s tebou na koupák, chápeš?“
„No to asi né, no…,“ rezignovaně svěsil ruce a smutně pokýval hlavou. „Škoda. Bodlo by…“
Dostal jsem nápad: „Ale víš co? Můžeme jít podél řeky, směrem z města. Jsou tam různý zátoky… Třeba tam najdeme nějaký místečko.“
„Jo takhlé… Dobře ty. No tak jo! Jdeme!“
Poskočil do vzduchu, jako by se nemohl dočkat. Vyrazili jsme k řece. Marek měl ukecanou náladu a cestou mi vyprávěl historky, jak byl několikrát s kamarádama na vodě.
***
Pomalu jsme šli podél vody. Chytil jsem Marka za ruku. Marek mi jemným stiskem potvrdil, že se mu to líbí. Přestal ve vyprávění historek a změnil tón:
„Ty vole, víš, že jsem tady nikdy nebyl?“
Pokrčil jsem rameny: „Když bydlíš na druhý straně města…“
Občas jsme míjeli běžce, cyklisty a pejskaře. Ale jak jsme se vzdalovali od města, postupně jich ubývalo. Za chvíli jsme byli sami, kolem nás svěží zelená tráva a stromy, ve kterých zpívali ptáci.
„Hele. Co támhle?“ ukázal Marek k řece, prosvítající skrz keře na břehu.
„Hm,“ pokrčil jsem rameny a uhnuli jsme od cesty místo prozkoumat. Marek mi pustil ruku a prolezli jsme mezi keři. Měl čuch. Před námi se otevřel mírně skloněný, zatravněný břeh, zastíněný velkou vrbou. Hladina řeky nám házela zrcátka do očí a slunce problikávalo skrz vrbové větve, které nehnutě visely v bezvětří horkého vzduchu.
„Ideální,“ konstatoval jsem.
Marek si sundal rychle boty, stáhnul si tričko a v kraťasech vběhnul do vody. Vodu měl pod kolena, nabral ji do dlaní a chrstnul si ji na hruď:
„Wow! Paráda!“
Vrátil se ke mně a lehl si do trávy. Stáhl si kraťasy a opřel se o lokty. Pomalu jsem se taky zouval a sundával si tričko. Pozoroval mě a usmíval se. Lehl jsem si na bok vedle něj a opřel se o loket. Marek se podíval před sebe na řeku, přimhouřil oči oslněné třpytící se hladinou a pomalu si pochvaloval:
„To je paráda…“
Zadíval jsem se do jeho podpaží, které bylo blízko mého obličeje. Jak byl opřený o lokty, vyčnívaly na mě schované chloupky. Marek vnímal periferně můj pohled. Položil se a složil ruce pod hlavu. Jeho potem vlhká hnízdečka chloupků se přede mnou otevřela. Marek se na mě díval a čekal. Naklonil jsem se a zabořil do chlupaté jamky nos. Zhluboka jsem nabral jeho vůni. Rozdráždila mě a srdce se mi rychle rozbušilo. Vložil jsem do mokré jamky svoje ústa a jazykem nabíral její chuť. Marek se ještě trochu natáhl, aby se jeho podpaží vyklenulo. Vylizoval jsem z něj všechnny chutě a nemohl se jich nabažit. Marek začal slastně vzdychat. Chvílemi tiše zamručel, abych věděl, jak moc se mu to líbí.
Vysbíral jsem všechnu chuť z Markova podpaží a přesunul se k jeho pootevřeným rtům. Začali jsme se intenzivně líbat. Marek hledal svým jazykem všechny chutě v mých ústech a zhluboka funěl nosem. Nabažili jsme se. Marek otevřel oči. Posadil se:
„Ty vole… Úplně se mi zamotala hlava.“
Postavil se, rychle si stáhl spodní prádlo, jeho penis se napruženě vyhoupl do prostoru. Marek vběhl do vody a plácnul sebou o hladinu na znak. Voda se rozstříkla na všechny strany. Marek začal plácat do vody rukama a křičet:
„Juchů!“
Konečně se zchladil, válel se klidně ve vodě, koukala mu jenom hlava:
„Pojď se taky vykoupat.“
„Až za chvíli,“ řekl jsem a svalil se na záda.
Pozoroval jsem větve vrby sklánějící se nade mnou, jak mezi nimi prosvítá sytě modrá obloha. Cákání vody utichalo. Zvedl jsem hlavu. Marek pomalu plaval na druhý břeh. Přeplaval řeku, vylezl na břeh a zamával na mě.
„Juchů!“ zakřičel z dálky plný euforie.
Pomalu jsem vstal a sundal si boxerky, skrz které prosakovala lesklá louže. Mokrý tvrdý žalud jsem si otřel dlaní a olízl sladkou chuť. Vydal jsem se také do vody. Příjemně mě zchladila, trvdé péro pociťovalo v proudu vody úlevu.
Marek na druhém břehu vlezl zase do vody a plaval zpátky. Vyšel jsem na břeh, lehl si a pozoroval ho. Zakřičel a jeho hlava zmizela pod hladinou. Blbne, pomyslel jsem si. Hlava se vynořila a Marek se smál.
Doplaval ke břehu. Vylezl z vody a oklepal se jako pes. Kapky vody cákaly okolo něj a třpytily se ve slunci. Šťastně se usmíval.
„Nedělej tyhle blbosti, jo?“ řekl jsem.
„Jaký?“ vyklepával si vodu z ucha.
„Jako že se topíš.“
„Sorry,“ zvedl omluvně obočí.
Přišel ke mně a lehl si na záda. Zhluboka oddychoval. Leželi jsme ve stínu vrby jen hlavami, na naše těla pražilo slunce. Chvíli jsme se potichu opalovali. Co kdyby se fakt začal topit? Napadlo mě. Uměl bych ho vůbec zachránit? Rychle jsem nepříjemnou myšlenku zahnal a snažil se myslet na něco příjemnějšího. Nahmatal jsem Markovu ruku vedle sebe a jemně se jí dotknul.
Začalo mi být nesnesitelně vedro. Cítil jsem, jak se mi rozpálilo tělo a všude na něm vyrašil pot. Otočil jsem se na bok a opřel se o loket. Marek měl zavřené oči. Slyšel mě. Oči trochu otevřel a podíval se na mě. Dívali jsme se beze slova vzájemně do očí. Penis se mi začal stavět do pozoru… Marek zvedl hlavu a podíval se na svoje péro, které trčelo šikmo nahoru a nalitým žaludem mířilo k nám.
Marek se opřel o oba lokty a na svoje trčící péro se upřeně zadíval. Chvíli na něj soustředěně upínal svůj zrak. Pak z jeho lesknoucího žaludu začal vyvěrat slabý světlounký proud moči, přímo do hustého hnízdečka chloupků v pupíku. Proud ustal a Marek se podíval na mě. Nahnul jsem se k jeho pupíku. Krátce, ale důkladně jsem olízl jeho vlhký lesklý žalud a pak nasál rty tekutinu, která vytvořila v pupíku malou studánku. Markovo i moje tělo bylo tak rozpálené sluncem, že obsah Markovy studánky překvapivě příjemně chladil. Vrátil jsem se a předal obsah svých úst do Markových. Vychutnávali jsme si spolu osvěžující hořkoslanou chuť.
„Chci ještě napít,“ podíval jsem Markovi do očí.
Usmál se a zadíval se opět na svůj penis. Pohlédl jsem stejným směrem. Markův penis se vzpínal v krátkých intervalech. Marek nepravidelně dýchal a jeho břišní svaly se stahovaly v rytmu vzpínajícího se penisu. Z lesknoucího se žaludu začal opět vyvěrat světlý proud, který víc a víc zesiloval. Oblouk se stále prodlužoval od pupíku směrem k hrudi. Za chvíli už Marek stříkal plnou silou na svou širokou hruď. Cítil jsem na obličeji drobounké kapky.
Ponořil jsem do konce proudu svoje otevřená ústa a nasál do nich. Polkl jsem a s mírně otevřenými rty jsem nechal tekutinu proudit do svých vousů. Natáčel jsem pomalu hlavu všemi směry, aby mi Markova chladivá tekutina omývala obličej. Podíval jsem se mokrým obličejem na Marka. Marek přerušil proud. Usmál se a oči se mu doširoka otevřely. Olízl si krátce rty a pak se podíval zpátky na svoje péro. Opět se rozproudil. Markovy břišní svaly se napnuly, proud zmohutněl a dosáhl až k Markově bradě. Marek předklonil hlavu a nasál z něho. Proud pomalu ustal.
Marek polknul, podíval se na mě a s otevřenými rty slastně vydechl. Podíval jsem na jeho hruď. Byla celá mokrá, kapky stékaly pomalu po jeho bocích. Všechny chloupky na jeho břiše se třpytily drobounkými kapičkami ve slunci.
Marek mě chytil jednou rukou za bradu a mokré vousy mi chvíli pomalu olizoval. Pak mě intenzivně políbil. Svalil se na záda, podíval se skrz větve vrby na oblohu a šeptem vydechl:
„Wow.“
Zavřel oči. Pohladil jsem ho něžně po vlasech a lehounce políbil na čelo. Položil jsem hlavu a prohlížel si Markův profil. Oči se mi zavřely, ani nevím jak.
Markovo tělo sebou trhlo. Probudil jsem se z dřímoty. Marek zívnul: „Ty vole, my jsme usnuli“, zasmál se. Posadil se a podíval se na mě. Pomalu vstal a šel k řece. Vkročil do vody, nabral si dlaněmi, opláchl si nejdříve obličej, potom se narovnal a dlaněmi chrstnul vodu na svou hruď. Přejížděl si rukama po těle. Ještě se párkrát ošplouchnul a vrátil se ke mně. Stál nade mnou a rukou si shora chytil svůj odpočívající ocas. Jemně si ho mnul v dlani.
„Nepůjdeme?“ zeptal se a pokrčil rameny. „Začínám mít hlad.“
„Asi jo,“ zívnul jsem, „já taky…,“ a abych se probudil, skočil jsem krátce do vody.
Navlíkli jsme na svá mokrá těla oblečení. Tenisky jsme si vzali do ruky, prolezli mezi keři zpátky k hlavní cestě a nohy si cestou sušili v trávě.
„Super místo, co? Kam se hrabe koupák. Musím si to tady pamatovat,“ pochvaloval si Marek.
„Půjdeme ke hřišti,“ ukázal jsem rukou směr. „Býval tam takový domek s občerstvením.“
Další ze série
- Marek a já – 52. kapitola: Mezi námi
- Marek a já – 51. kapitola: Dárky
- Marek a já – 50. kapitola: Nečekaná návštěva
- Marek a já – 49. kapitola: Domov
- Marek a já – 48. kapitola: Poseidon zasahuje
- Marek a já – 47. kapitola: Achilles a Patroklos
- Marek a já – 46. kapitola: Ve znamení her
- Marek a já – 45. kapitola: Naše malá Odyssea – pokračování
- Marek a já – 44. kapitola: Naše malá Odyssea
- Marek a já – 43. kapitola: V zakletí Pasithey
- Marek a já – 42. kapitola: Mezi Skyllou a Charybdou
- Marek a já – 41. kapitola: Pod křídly Herma
- Marek a já – 40. kapitola: Vylétnutí
- Marek a já – 39. kapitola: Nervák
- Marek a já – 38. kapitola: Fitko
- Marek a já – 37. kapitola: Lev
- Marek a já – 36. kapitola: Muž za pultem
- Marek a já – 35. kapitola: Choutky
- Marek a já – 34. kapitola: Změny
- Marek a já – 33. kapitola: Domácnost
- Marek a já – 32. kapitola: Pacient
- Marek a já – 31. kapitola: Návraty
- Marek a já – 30. kapitola: Kytice
- Marek a já – 29. kapitola: Skála
- Marek a já – 28. kapitola: Výlet
- Marek a já – 27. kapitola: Potřeby
- Marek a já – 26. kapitola: Síla
- Marek a já – 25. kapitola: Sdílení
- Marek a já – 24. kapitola: Kreslení
- Marek a já – 23. kapitola: Klenoty
- Marek a já – 22. kapitola: Zahrádka
- Marek a já – 21. kapitola: Začátek
- Marek a já – 20. kapitola: Doma
- Marek a já – 19. kapitola: Ztráty a nálezy
- Marek a já – 18. kapitola: Letní
- Marek a já – 17. kapitola: Prolínání
- Marek a já – 16. kapitola: Samec
- Marek a já – 15. kapitola: Rozcvička
- Marek a já – 14. kapitola: Déšť
- Marek a já – 13. kapitola: Nabídka
- Marek a já – 12. kapitola: Dárek
- Marek a já – 11. kapitola: Úterý
- Marek a já – 10. kapitola: Pondělí
- Marek a já – 9. kapitola: Za dveřmi
- Marek a já – 8. kapitola: Hřiště
- Marek a já – 6. kapitola: Řeka
- Marek a já – 5. kapitola: Akvárium
- Marek a já – 4. kapitola: Muzeum
- Marek a já – 3. kapitola: Ráno
- Marek a já – 2. kapitola: Noc
- Marek a já – 1. kapitola: Večer
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
A primerane chlpatých chlapov tiež môžem
Je ještě hezké jak jsou bezprostřední a sexu chtivý. Takže zaplné