• Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace14. 2. 2022
Počet zobrazení928×
Hodnocení4.69
Počet komentářů2

Pondělí nás hned ráno přivítalo pochmurným počasím. Cítili jsme únavu ze včerejší pitky a v tom smyslu se nesl i celý den. Vlekl se unaveným a nesnesitelně pomalým tempem. V práci jsem raději předstíral, že tam nejsem.

Píp píp: „Taky te tak boli hlava? ;)“

Odepsal jsem: „Jj, ale už míň :))“

Píp píp: „Musime na nakup :/ Sry 0:)“

„Jasně, neva. Tak před obchoďákem třeba v 16 hod.?“

Píp píp: „Oukej :***“

***

„Čus,“ usmíval se na mě ještě trochu unavený Marek. „Tak co?“ pohladil mě nenápadně po zadku.

„Už docela dobrý. A ty?“

„Ale jo. Hele, nedáme si nahoře nějakej džus?“ navrhl Marek.

„Můžem,“ pokrčil jsem rameny.

V horním patře jsme si s velkými kelímky čerstvě vymačkaného džusu sedli k prosklené stěně a shora pozorovali postavičky venku na chodníku. Marek mezitím přemýšlel, jestli nám doma nechybí něco, na co nesmíme zapomenout.

Čerstvá ovocná šťáva nás nakonec docela nakopla, takže jsme zvládli vše potřebné rychle nakoupit, vozík se hbitě zaplnil a my se konečně vysvobodili z rachotu pokladen.

„Ty vole,“ chytil se Marek za hlavu, „já jsem věděl, že na něco zapomenu! Počkáš tady, prosim tě? Já jsem hned zpátky.“

„Jo, jasně.“

Marek odeběhl a já zůstal stát s vozíkem v uličce plné prosvětlených výloh. Zaparkoval jsem na stranu a zadíval se do výlohy. Třpytila se různými šperky a všelijakými krásnými hodinkami. Hodinky jsem nikdy nenosil, ale líbily se mi. Jako zázračné stroječky. Pohled mi sjel k fotografii s rozesmátými novomanželi, pod níž se blýskaly více či méně vkusné prstýnky různých jemných tvarů a odstínů zlata i stříbra.

Vzpomněl jsem si na včerejší debatu s Matoušem.

Chtěl bych mít s Markem svatbu? Brr. Oklepal jsem se při pohledu na vymydlené modely v černém saku a bílých dlouhých šatech, kteří na mě zářili svými šťastnými úsměvy. Takovouhle určitě ne. Nechci žádnou svatbu. Akorát jak Matouš říkal, že je to praktický… Ale co to vlastně říkal? Snažil jsem se rozpomenout na výhody registrovaného partnerství. Ale kromě toho, že možná po sobě budeme něco dědit, jsem ze své dnes vypnuté hlavy nevydoloval nic dalšího. 

„Na co koukáš?“ překvapil mě Marek zezadu a položil mi hlavu na rameno, aby se podíval mým směrem.

„Na nic. Jen tak,“ zahnal jsem rychle myšlenky.

„Ty bys tady něco chtěl?“ přejel Marek výlohu očima.

„Ne! Vůbec. Takový blejskavý šmuky, hrozný… Máš to?“ odvrátil jsem se od zářivé výlohy, abych převedl řeč jinam.

„Jo, mám,“ vložil Marek do vozíku láhev olivového oleje. „A… ty bys nechtěl něco nosit?“ pokračoval.

„Nechtěl, vždyť je to hrozný.“

„Nemyslim tohle, třeba něco jinýho. Ty jsi přece nosil takovej náramek, ne? Takovej řemínek na ruce.“

„Jo, ale to je už dávno. Přetrh se mi a od tý doby nic nenosim.“

„Proč?“

„Nevim,“ pokrčil jsem rameny. „Já to měl jen jako vzpomínku, na jeden koncert. To pro mě bylo důležitý. Ne, že je to nějaká cetka. Ale že mi to něco hezkýho připomínalo.“

„Hm, aha. Ale slušel ti.“

„Jo, měl jsem ho rád. – Ty si to pamatuješ, jo?“ došlo mi a podíval jsem se překvapeně na Marka.

„No,“ naklonil Marek hlavu do strany s kouzelně nevinným úsměvem.

„Jak to?“ uculoval jsem se.

„Prostě tak. Jak máš tady ty chlupy na ruce,“ zvedl mi ruku a uhladil chloupky svou dlaní, „tak to šlo s tím řemínkem hezky dohromady,“ řekl nevinně odzbrojujícím tónem.

„Já zírám teda,“ zakroutil jsem hlavou. „Žes mi tenkrát nic takovýho neřek?“

„Neřek, no. Ale všim jsem si. Víš?“

Užasle jsem na Marka zíral a nechápal.

„Že si to tak pamatuješ…,“ smál jsem se překvapeně. „No tak… snad radši jdem, ne?“ kroutil jsem hlavou.

Marek lišácky zamrkal a roztlačil vozík k východu.

***

Roztřídili jsme rychle nákupy do lednice a do skříněk a skáceli se vedle sebe na postel.

„Aaaa,“ skučel Marek a koukal do stropu. „To byl teda den…“

Marek si zatahal za tričko a přičichl k němu. „Fuj. Smrdim po včerejšku. Půjdu se vosprchovat, jo?“

Sednul si, přetáhnul si tričko přes hlavu a přejel si vlasy rukou.

„Hele?“ otočil se na mě a rukou se hladil za týlem. „Já bych asi potřeboval trochu zkrátit vlasy, vzadu. Myslíš, že bys to zvlád? Mám takovej šikovnej strojek na to…“

„Ty jo, nevim. Možná,“ vyšpulil jsem ret. „Teda můžu to zkusit. Ale nikdy jsem nikoho nestříhal.“

„To jenom tak přejedeš. Dá se na tom nastavit různá dýlka… Co?“ přemlouval mě Marek.

„No tak jo,“ pokrčil jsem rameny.

Marek se otočil, položil se na mě a přitiskl se svým obnaženým, ulepeným tělem.

„A taky bych potřeboval zkrátit roští dole, kdybys chtěl…,“ lišácky se na mě usmál.

„Jo takhle ty?“ objal jsem Marka rukama a začali jsme se mazlit.

„Taky tě můžu zastřihnout, kdybys chtěl,“ navrhnul Marek laškovným tónem a překulil se se mnou v objetí na záda.

„No tak jo,“ ležel jsem teď na Markově hrudi, opíral se o jeho prsa a usmíval se na něj. Díval jsem se mu do očí a péro v mých kalhotách tvrdlo. Boulí v rozkroku jsem našel Markův tvrdý ocas a pomalými pohyby v bocích jsem ho začal masírovat.

„Chceš, abych se dole úplně vyholil?“ zeptal se Marek.

„Ne,“ řekl jsem rozhodně. „Mně se to líbí takhle.“

„A ty jsi byl někdy úplně vyholenej?“ vyzvídal Marek.

„Já? Ne.“

„Fakt ne? A nechceš to zkusit?“

„Nechci. Proč?“

„Jen tak. Je to úplně jinej pocit.“

„Jak, jinej?“

„No prostě… cejtíš najednou svůj vocas jinak. Jako bys… vnímal svým pérem celej svět vokolo. Měl ho tak nějak blíž.“

Rozesmál jsem se: „Co to meleš, Marku?“

„No fakt!“ chechtal se Marek. „To musíš prostě vyzkoušet.“

„Ty jsi prdlej,“ políbil jsem Marka a ten mě k sobě přitiskl, abychom se ještě chvíli pomazlili.

***

Marek rozsvítil v koupelně všechna světla a začal mi popisovat ovládání elektrického zastřihovače.

Svlékl se a nahý se zády ke mně posadil na stoličku. Také jsem se svlékl.

„Jen mi takhle po směru přejeď ty, co mi vodstávaj, jo?“ přejel si rukou po krátkých vlasech na zátylku. „A na krku. Ty vem zase do protisměru, úplně tím nejkratším,“ ukazoval mi rukou, kde a jak mám stříhat.

Zajel jsem pomalu elektrickým strojkem do jeho vlasů. Druhou rukou jsem kontroloval, zda jsou stejně dlouhé, zda někde nepřečnívají a přitom plynule navazují. Občas jsem ometl Markovi ramena a podíval se na něj do zrcadla. Z odrazu se na mě hezky usmíval a občas na mě vesele mrknul. Jednou rukou se držel pod pytlíkem, jemně si ho mnul a palcem si pomalu hladil vztyčený penis.

„Já myslím, že asi dobrý,“ rozhodil jsem po chvíli snažení rukama a ometl z Markových ramen zbytky vlasů.

Marek se postavil a prohlížel se v zrcadle. Na pomoc si vzal menší zrcátko, kterým kontroloval moji práci. Jeho penis se tyčil nad umyvadlem jako protějšek kovového vodovodního kohoutku.

„No… dobrý. Ty vole, vždyť ty to umíš,“ smál se na mě ze zrcadla.

Díval jsem se na Marka, jak se prohlíží v zrcadle, takže jsem ho měl před sebou dvakrát.

Objal jsem ho kolem pasu a přitulil se k němu. Péro mi začalo tvrdnout a tlačit se do mezery mezi Markovými stehny.

„No počkej, to není všechno,“ rozesmál se Marek a v zrcadle jsem viděl, jak má svůj vztyčený penis přitisknutý na umyvadlo a pomalými pohyby si ho mne v dlani.

„Teď ta zábavnější část, jo?“ mrknul na mě šibalsky Marek ze zrcadla.

Otočil se, posadil na stoličku, roztáhl nohy a doširoka se na mě usmál.

Klekl jsem si na koleno, mezi jeho roztažené nohy.

„Ty jseš tak krásnej, Marku…,“ vydechl jsem obdivně při pohledu na jeho chlupatá stehna.

Byla pokrytá hustými krátkými chloupky. Hladil jsem je a dlaně mi jemně klouzaly po jejich hebkém porostu. Markův penis se vzpínal a jeho jemně ochlupená varlata se pomalu zvedala, až spolu vytvořila pod penisem chlupatý míček naditý dvěma velkými měkkými drahokamy. Obejmul jsem Markův zakulacený pytlík dlaní. Byl krásně hebký na dotek. Na Markově napruženém penisu se rýsovaly žíly. Celý jeho penis pulzoval a žalud se ve stejném rytmu leskle napínal.

Nemohl jsem jinak a uchopil ho do úst.

„Ty vole, nech toho,“ rozesmál se Marek. „Máš mě vostříhat, né mě vystříkat,“ chechtal se.

Políbil jsem špičku lesknoucího se žaludu, na kterém se objevila třpytivá kapka.

„Já vím,“ zasmál jsem se a uchopil penis do dlaně. Ohnul jsem ho jemně dolů a bzučícím strojkem zajel opatrně do porostu nad ním. Pečlivě jsem chloupky zkracoval tak, aby byly stejně dlouhé jako chloupky dole, ale přitom plynule navazovaly na huňatý ostrůvek Markova pupíku. Vše jsem stále počlivě kontroloval dlaní. Péro se mi dole pod stoličkou vzpínalo.

„Takhle nějak?“ ometl jsem rukou zkrácený porost a podíval se nahoru na Marka.

Marek si dlaní několikrát přejel po chloupcích, pak sjel na svůj pytlík a pohladil ho dlaní.

„Dobrý. Krásněs to udělal,“ pochválil mě Marek a široce se usmál. „Dík.“

„Tak teď já tebe, jo?“ oprašoval si chloupky ze stehen.

„Jo,“ zatrnulo mi.

Vystřídal jsem Marka na stoličce. Ometal jsem si ze svého péra Markovy ostříhané chloupky, které mi na něj předtím napadaly.

„Marku, ale já nevim, jestli to chci úplně.“

„Jen na zkoušku. To zas doroste. Hm?“ kývl na mě Marek hlavou.

„No tak jo. Tak jdem na to,“ rozhodl jsem se.

Marek uchopil můj penis, ze kterého už trochu vytékala mazlavá šťáva. Vzal si žalud do úst, nasál můj nektar a pečlivě ho očistil rty a jazykem. Pak si strojek nastavil na nejkratší střih a pomalu osvobozoval můj penis od veškerého porostu v mém podbřišku. Nechával za strojkem jen velice kraťounké chloupky a můj penis odhaloval víc a víc do světa.

„Tak,“ oprášil Marek rukou ostříhané chloupky. „A zbytek ve sprše, hm?“ juknul na mě.

***

Vlezli jsme tedy do sprchy, Marek pustil jemný proud vody a klekl si přede mě. Uchopil mi penis do ruky a vzal ruční holicí strojek.

„Bojíš se?“ podíval se s úsměvem na mě.

„Ne,“ smál jsem se. „Proč?“

„Že tě třeba říznu?“

„Nebojim.“

„To je dobře,“ usmál se a dal se do práce. Sáhl pro lahvičku, stříkl si mýdlo do dlaně a jemnými pohyby vytvořil pěnu na mém pytlíku. Zrychlil se mi dech.

Pečlivě mi objížděl varlata břity, občas strojek namočil ve vodě a pohladil mi oholenou pokožku bříšky prstů, aby zkontroloval, že žádný chloupek nevynechal. Pak opatrně dokončil oholení i na těle penisu, který se mi celou dobu vzpínal vzrušením. Už jen proto, jak ho Marek pro kontrolu neustále jemně hladil.

„Já myslím, že hotovo,“ prohlásil Marek a rukou mi pomalu jezdil po hladkém, obnaženém péru.

„Nech už toho,“ smál jsem se.

„Ty nechceš vystříkat?“

„Ne. Až v posteli.“

Marek se postavil a políbil mě.

„Chceš i v podpaží?“ naklonil laškovně hlavu, lišácky se usmíval a zamával při tom holicím strojkem.

Nemohl jsem jeho krásnému úsměvu odolat.

„Tak jo,“ rozesmál jsem se. „Když už, tak ať to mám komplet.“

Zvedl jsem ruce nad hlavu. Marek mi dolíčky pečlivě zbavoval chloupků a pro kontrolu je prsty jemně hladil.

Sáhl potom pro mýdlo, ruce mi položil na hruď a začal mě pomalu a jemně omývat, včetně podpaží i rukou. Jeho dlaně mě něžně hladily a zkoumaly nejen nově odhalená místa, ale i další zákoutí na mém těle.

Uchopil jsem svůj penis do jedné dlaně a Markův do druhé a pěnou stékající po mém trupu jemně mnul těla našich napružených penisů. Můj penis byl až překvapivě hladký a nádherně mi klouzal v dlani.

„Riskuješ,“ zašeptal Marek a mrknul na mě.

Zasmál jsem se a natáhl se raději pro lahvičku. Také jsem si stříknul mýdlo do dlaní a začal zkoumat Markovo tělo.

Podrobně jsme se prohlíželi, jezdili rukama po naší napěněné pokožce a občas se zadívali navzájem do očí.

Dlaně mi klouzaly po Markově vyklenutém hrudníku, po jeho svalech na prsou se vztyčenými bradavkami, přes které stékala voda odnášející pěnu. Marek občas svaly napnul, takže jsem mohl napěněnou dlaní vychutnávat jejich oblé a pevné tvary a pomalu je omývat.

„To je hezký,“ řekl potichu Marek.

Něžně jsem ho políbil.

Voda pomalu spláchla pěnu z Markova těla.

Marek zvedl předloktí nahoru a zatnul svaly, aby mi předvedl své mokré bicepsy. Přejel jsem je dlaněmi. Byly nádherně kulaté a pevné jako kámen.

„Wow,“ vydechl jsem uznale a dlaněmi kopíroval napnuté kopečky jeho svalů. „To je tak krásný,“ obdivoval jsem Markovu sílu.

„Dík,“ usmíval se potěšeně Marek, zatímco můj nahatý penis se zmítal vzrušením.

***

Opláchli jsme se a se vzájemnou pomocí se pečlivě osušili. Soustředil jsem se ale jen na Marka a pozoroval, jak měkká osuška odhaluje jemné svaly, které se při jeho pohybech všelijak napínaly.

Osušeni jsme nazí nedočkavě zapluli do ložnice, kde jsme hned hupsli do postele. Marek se natáhl po lampě a místnost zalilo teplé, příjemné pološero.

Marek ležel na zádech s vytrčeným pérem do stropu a dal si ruce pod hlavu.

„To bylo hezký, v tý sprše,“ liboval si koupel.

Ležel jsem na boku a jezdil po Markově matné pokožce prstem.

„Ty jsi Marku tak krásnej,“ říkal jsem potichu a zkoumal detaily jeho kůže, kde je hladká, kde je naopak drsná a kde je ozdobená jemnými chloupky, které po koupeli stály v pozoru jako na přehlídce. Přejel jsem na jeho paže.

„Hrozně se mi líběj tvoje svaly. Víš, když je máš napnutý…“

„Já vim,“ zasmál se Marek, zvedl hlavu a dal mi pusu.

Vytáhl si ruku zpod hlavy a zatnul biceps.

„Wow,“ rozzářily se mi oči při pohledu na jeho vypnutý sval. Políbil jsem ho a vzrušeně si ho prohlížel. Líbil se mi tak moc, že jsem ho pomalu olízl. Začal jsem ho zkoumat svými rty a jazykem jemně olizoval napnutou kůži na pevném svalu.

„Ty jo…,“ vyhrknul jsem zrychleným dechem a s rozbušeným srdcem. Pomalu jsem se jazykem dostal k Markovu podpaží. Přejel jsem hladkou kůži a jazykem začal uhlazovat chloupky.

„Fuf!“ vydechl prudce Marek.

Podíval jsem se na něj. Marek zhluboka dýchal, měl svraštěné obočí a díval se úporně na moji práci. Vrátil jsem se rychle do podpaží a vlhké chloupky jsem dál pečlivě česal jazykem.

Objal jsem pak dlaní Markův biceps. Marek ho opět zatnul a na jeho paži se vytvořila pevná boule. Zkusil jsem ji stisknout. Nepovolila. Zkusil jsem ještě jednou, silněji. Ani teď, spíš naopak. Pomalu jsem přes ni zase přejel svým jazykem. Marek zrychleně dýchal, objal mě zezadu za hlavu, aby si mě k sobě přitáhl, a začal se se mnou intenzivně líbat.

„Uff…,“ vydechl Marek a svalil se na záda. Ruce si hodil za hlavu. Prohlížel jsem si jeho rozevřené paže. Marek se na mě šťastně usmíval. Dívali jsme se jeden druhému do očí a plni vzrušení si vyměňovali vzkazy. Odpočívali jsme.

***

„Ty jo, musím zkontrolovat tvuj vocas, jestli jsem ho dobře voholil,“ vyhrkl Marek, vyhoupl se a strčil do mě, aby mě převalil na záda. Klekl si k mému penisu. Opřel jsem se o lokty a díval se na Marka.

Marek uchopil můj penis, který se zdál nahý snad ještě víc než my a v přítmí ložnice svítil, jako by se úplně nový vystavoval celému světu.

„Wow,“ obdivně pronesl Marek. „Ten je krásnej,“ prohlížel si Marek můj vztyčený penis ze všech stran.

„No ale ty vole!“ vykřikl nahlas.

Rozesmál jsem se.

„No fakt že jo!“ otočil se na mě Marek, ale hned se zase vrátil k mému péru, které držel v ruce.

„Ty vole, ten je tak nádhernej,“ potichu pro sebe obdivoval dál můj penis.

Musel jsem se potichu smát.

„No čum, je mnohem větší než předtím!“ držel můj penis vytrčený nahoru jako maják.

„A jo,“ souhlasil jsem.

„Hele Marku, natáhni se, ať tě můžu taky zkontrolovat,“ stiskl jsem Markovi chlupaté stehno. Marek rychle natáhl nohy a jeho penis se ke mně vyhoupl.

Hladil jsem dlaní nově zkrácené chloupky na Markově podbřišku i jeho huňatý pupík: „Dobrý to máš. Hezký…“

Marek jednu nohu pokrčil, takže se přede mnou široce rozevřel celý jeho rozkrok, vyzdobený jemnými krátkými chloupky. Byl jsem z toho pohledu u vytržení. „Ty jo, ty jsi krásnej…“

Zajel jsem dlaní na varlata. Zjistil jsem, že když chvíli jejich chloupky jemně hladím, tak se stejně jako předtím stáhnou a vytvoří pod penisem opět ten krásný chlupatý míček, který byl na dotek nádherně hebký a kulatý.

„No ale ty vole,“ šeptal si zatím Marek na druhé straně pro sebe, jako by nemohl uvěřit, a zkoumal dál můj penis. Držel ho u kořene vytrčený do stropu a prohlížel si jeho žalud. Občas ho svým širokým jazykem olízl a dál ho zkoumal ze všech stran. Potichu jsem se zasmál Markovu obdivování mého péra, ale smích mě brzy přešel.

Marek si totiž pomalu zanořil můj penis do úst. Ucítil jsem krásné měkké teplo.

Snažil se ho zasunout co nejvíc, takže se rozkašlal. „Ty vole!“ s výdechem prudce vyhrknul a okamžitě ho zase vrátil do hlubiny svých úst. Pečlivě ho zasunoval, jak nejvíc to šlo, a mručel při tom. Cítil jsem, jak můj žalud proniká až k Markovu hrdlu.

Mazlil jsem se přitom s Markovým chlupatým míčkem, s jeho pérem, hladil napnutý žalud po svých tvářích a vousy jemně dráždil jeho lesklý povrch. Stále jsem ale pozoroval Marka, co dělá.

„Uf!“ prudce uvolnil Marek můj penis ze zajetí svých úst. „Nedělej. Nebo vystříknu,“ řekl zadýchaně a zase si vrátil můj penis hluboko do úst, aby s mručením pokračoval.

Taky jsem si chtěl ještě užívat mazlení, tak jsem radši Markův penis jenom jemně mnul v dlani, hladil jeho hebce chlupaté ozdoby a prohlížel si tu krásně chlupaťoučkou skrýš plnou nádherných pokladů.

Marek po chvíli propustil můj penis z úst, ze kterých zároveň vytekly husté sliny. Vypustil na můj penis ještě další a dlaní je mazlavě roztíral. Trochu jsem roztáhl nohy. Marek horkými dlaněmi zajel na hladké tvary mých varlat a důkladně zkoumal všechny nově vysvobozené křivky. Jeho ruce mě nádherně hřály.

„Marku, to je tak příjemný,“ vydechl jsem.

Marek se na mě krátce podíval, široce se usmál a vrátil se k mému rozkroku. Začal zkoumat jazykem a rty moje kluzká varlata. Střídavě je nasával do úst, občas je v ústech pevně sevřel, aby je hned propustil a dál je mazlil dlaněmi.

„Marku,“ zašeptal jsem. „Já už chci…“

Marek si místo odpovědi vzal můj žalud do úst a několika pomalými, soustředěnými pohyby ho rozdráždil k intenzivnímu výstřiku. Můj pulzující penis si nechal celou dobu v teple svých měkkých úst…

Cítil jsem nádhernou rozkoš. Začal jsem honit Markovo péro, které trčelo vedle mě. Marek ale vyskočil, rychle si klekl nad můj rozkrok a začal si nad ním svůj penis rychle honit.

Jeho svaly na celém těle se napínaly, Marek měl zatnutou paži a svalnatou rukou s naběhlými žílami rychle honil svůj ocas, zatímco při tom hlubokým hlasem vrčel. Opřel jsem se o lokty a hltal očima Markovy přehlídku svalů, jak hrají na celém jeho těle.

„Aah…,“ vykřikl hlubokým hlasem a vystříkl sperma do mého rozkroku. Opřel se nade mnou o jednu ruku, krátce mě políbil, ale hned se podíval zase zpátky pod sebe, jak vypouští svoje sperma na můj penis a varlata, a dál přitom potichu vrčel.

„Fuf!“ s úlevou vydechnul, posadil se na moje stehna a zhluboka dýchal. Rukama objal moje varlata i penis a svoji mazlavou teplou nadílku pomalu roztíral po oblých měkkých tvarech.

„Ty vole…,“ oddechoval Marek a otřel si mokré ruce do svého chlupatého pupíku.

Svalil se pak s úlevou na mou hruď a přitom zajel svým pérem do mého mokrého rozkroku. Přitiskl jsem nohy rychle k sobě. „To bylo teda hustý…,“ oddychoval Marek. Svíral jsem jeho penis svými stehny a cítil jeho pevný tvar.

„Ty jsi někdy tak drsnej, Marku,“ řekl jsem obdivně a hladil ho po pažích. „Hrozně se mi to líbí.“

„Fakt? Dík,“ řekl potěšeně Marek. Opřel se o moji hruď bradou a díval se na mě. „A… chtěl bys… abych byl drsnej i na tebe? Jako při sexu, myslím,“ zeptal se.

„To asi ne,“ zamračil jsem se.

„Já nebudu. Neboj,“ řekl Marek hezkým hlasem a dal mi měkkou pusu.

Kouzelně se na mě usmál a tichým hlasem začal švitořit:

„Mně se zase líbí, jak ty jsi takovej… jemnej. Jemňoučkej… A něžnej…“

Usmíval se a v jeho očích při tom štěbetání běhaly jiskřičky. Byl jsem jak u vytržení z toho, jak umí být Marek zároveň roztomilý.

„Je to supr, fakt!“ rozesmál se.

„To jsem rád. Děkuju,“ políbil jsem Marka a přehraboval jsem se v jeho kštici prsty. Prohlížel jsem si jeho veselé oči a usměvavou tvář, za kterou se stále ještě trochu skrýval samec.

„To abysme se vrátili do sprchy, co?“ zeptal jsem se laškovně.

„No, to asi jo,“ odpověděl Marek.

Zhluboka se ale nadechl a opřel se nade mnou o lokty.

„Ale až za chvilku, jo?“ rychle řekl hlubokým hlasem a začal klouzat svým penisem v mokré skulině mého sevřeného rozkroku a tiše u toho mručet. Díval se upřeně na mě a já cítil na svých varlatech, jak o ně Markův penis hladce klouže, zatímco se moje péro tetelí v jeho chlupatém, měkkém ostrůvku.

Marek vrněl stále hlasitěji.

„Ty vole…,“ zašeptal naléhavě a zamračil se na mě.

„Co je?“ rozesmál jsem se.

„Brní mě žalud. Ale jak… No ty vole…,“ vrčel zamračený Marek, zaťal zuby, ale nepřestával v pohybech a upíral na mě svůj soustředěný pohled. „Ahrr…,“ vrčel potichu, jak se snažil ten zřejmě už nesnesitelný pocit překonat. Najednou zadržel dech, zakabonil se a jeho tělo se několikrát prudce zaškubalo v křeči. Marek při tom vždy hlasitě vydechl. Ucítil jsem příjemné teplo Markovy další nadílky ve svém rozkroku.

„Ty jsi samec…,“ hladil jsem Marka ve vlasech. „Hrozně se mi líbí, když na mě stříkáš,“ zašeptal jsem.

„Mně taky,“ usmál se Marek a s úlevou se na mě svalil. Těžce oddychoval a protože svým pupíkem cítil, že můj penis už také odpočívá, jen jsme tak dál v tichosti leželi, něžně se líbali a hladili se. A nechali v sobě doznívat všechny ty nové okamžiky.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (11 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (12 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (10 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (11 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (16 hlasů)

Další ze série

Autoři povídky

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+1 #2 Odp.: Marek a já – 23. kapitola: KlenotyGD 2022-02-16 15:12
Pěkně napsané, ale jsem trošinku na rozpacích. Rozhodilo mne kapánek to holení s ohledem na skutečnost, že s chlupami jsem na tom dosti podobně jako hlavní hrdina(beze jména?). Takže vyholený partner už není to pravé ořechové. Pravda holení má taky něco do sebe . Naštěstí u Marka nedošlo k takovému vyholení aby to bylo už moc. To v druhém případě k tomu došlo, no není to v tomto případě tak katastrofický, neb je ten co fetí chlupy. :D
Rád si budu číst o tomhle páru i nadále.
Tami hezký postřeh, dávalo by to zajímavý výhled do budoucna, ale s ohledem na reakci to nevidím až tak nadějné.
Citovat
+2 #1 Docela...Tamanium 2022-02-15 18:38
...mě to díl od dílu baví víc a víc.
Třeba ta zmínka o drsnějším zacházení je do budoucna možnost, co se všechno může dít.
Citovat