Romány

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace14. 3. 2022
Počet zobrazení986×
Hodnocení4.25
Počet komentářů3

Marek vypustil svůj proud před sebe. Stáhl si pokožku ztopořeného penisu ke kořeni a ze svého napnutého žaludu stříkal mohutnou silou jako fontána. Hltal jsem ho očima a nezmohl se ani na slovo. Hrál jsem si s jeho horkým pramenem rukou, nechal si smáčet chloupky na celém svém předloktí a občas přejel přes stříkající žalud dlaní – opatrně, abych nepocákal jeho kraťasy. Markův proud byl ale silný, takže kapky ulpívaly na našich chlupatých lýtkách.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace7. 3. 2022
Počet zobrazení892×
Hodnocení4.43
Počet komentářů2

Pomalu si zasunul penis mezi moje stehna a dospával. Netrvalo ale dlouho a ucítil jsem jeho jemné pohyby, kterými mě začal masírovat. Cítil jsem tvrdý ocas, jak mě zespodu krásně tlačí. Marek mě začal líbat za uchem a olizovat mi lalůček. Jazykem si hrál s mým uchem a trochu u toho funěl. Pak zvedl hlavu a přesunul se na můj krk. Cítil jsem jeho vousy, jak mě škrábavě šimrají na krku, a byl jsem už vzrušením bez sebe.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace28. 2. 2022
Počet zobrazení850×
Hodnocení4.53
Počet komentářů2

Marek mi sjel rukou na trenky a jemně mi začal mnout penis přes látku. Usmíval jsem se a pozoroval ho. Penis se mi velmi rychle postavil do pozoru a trenky nadzvedával. Marek začal hladit můj penis po celé jeho délce a občas ho přes látku jemně pomačkal.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace21. 2. 2022
Počet zobrazení1114×
Hodnocení4.50
Počet komentářů2

Marek mi nahmatal pod dekou moje stojící péro. Přejel dlaní po mých hladce vyholých varlatech, aby zkontroloval, zda je to pravda. Pak odhodil deku a chytil mi penis u kořene. Díval se dolů na něj a párkrát s ním zamával.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace14. 2. 2022
Počet zobrazení986×
Hodnocení4.69
Počet komentářů2

Zajel jsem pomalu elektrickým strojkem do jeho vlasů. Druhou rukou jsem kontroloval, zda jsou stejně dlouhé, zda někde nepřečnívají a přitom plynule navazují. Občas jsem ometl Markovi ramena a podíval se na něj do zrcadla. Z odrazu se na mě hezky usmíval a občas na mě vesele mrknul. Jednou rukou se držel pod pytlíkem, jemně si ho mnul a palcem si pomalu hladil vztyčený penis.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace7. 2. 2022
Počet zobrazení845×
Hodnocení4.74
Počet komentářů3

S Markem jsme se pomalu šourali stmívajícím se parkem domů, lampy se začaly mihotavě rozsvěcet. Chytil jsem Marka za ruku. „Marku? Tady jsme spolu minulej tejden…“ „Já vím, ty vole! Myslim na to celou dobu,“ přerušil mě vesele Marek. „Fakt?“ péro v kalhotách se mi okamžitě postavilo. „No jasný.“ Marek se zastavil, chytil mě kolem pasu a přitiskl svůj rozkrok k mému. „Taky myslíš na to, co já?“

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace31. 1. 2022
Počet zobrazení895×
Hodnocení4.55
Počet komentářů0

Vstal jsem a odešel na toaletu. Díval jsem se na svoje trčící péro a naprázdno mířil do mísy. Taky bych chtěl moct stříkat s postaveným pérem jako Marek, napadlo mě. Penis se mi ale při tom pomyšlení ještě víc vztyčil. Nic. Zasunul jsem ho zpátky do boxerek a vrátil se do ložnice.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace24. 1. 2022
Počet zobrazení842×
Hodnocení4.59
Počet komentářů1

Kleknul jsem si nad Marka a zajel jsem rukama pod jeho tílko. Prsty jsem zanořil do Markova chlupatého pupíku a něžně se přehraboval v jeho hustých chloupcích. Marek se mi pokoušel sundat tričko. Zvedl jsem ruce a Marek mi tričko přetáhl přes hlavu.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace17. 1. 2022
Počet zobrazení1085×
Hodnocení4.50
Počet komentářů23

Probudil jsem se. Ucítil jsem Marka na svých zádech. Ruku měl položenou přese mě a svůj vzepjatý penis zasunutý do potem vlhké štěrbiny mezi mými stehny. Došlo mi, že dnes je den D, kdy jdeme vyklidit můj starý byt. Začala se mě zmocňovat nervozita, vzrušení bylo totam. Zhluboka jsem si povzdechl. Marek se probudil.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace10. 1. 2022
Počet zobrazení1003×
Hodnocení4.41
Počet komentářů5

Marek mě chytil za ruku. Ucítil jsem jeho vlhkou teplou dlaň. A také mužnou energii, která z ní sálala. Péro v kalhotách mi okamžitě ztvrdlo. Šli jsme pomalinku podél líně se převalující vody, nikde nikdo nebyl a my jsme měli celý svět jenom pro sebe.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace3. 1. 2022
Počet zobrazení3595×
Hodnocení4.39
Počet komentářů3

Marek přišel ke mně, objal mě kolem pasu a přitulil se. Do ucha mi potichu řekl: „Já jsem rád s tebou. Dneska budeme spolu jen my dva, jo?“ Pohladil jsem ho ve vlasech a zašeptal: „Marku, já tě tak miluju.“ Ucítil jsem tlak ve svých kalhotách. Marek se ke mně přitiskl rozkrokem a hladil mě po zádech.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace27. 12. 2021
Počet zobrazení1385×
Hodnocení4.34
Počet komentářů3

Zase si lehl do trávy a ruce si dal pod hlavu. Díval se na mě a usmíval se. Měl unavený pohled, ale v očích mu běhaly jiskřičky. Zadíval jsem se na jeho podpaží, která mi vystavoval. Chloupky v jeho hnízdečcích byly úplně mokré a kůže se třpytila potem. Cítil jsem v kalhotách, jak se mi zvedá péro. Sáhl jsem Markovi do chloupků a několikrát je něžně pohladil. Přivoněl jsem si k prstům. Intenzivně a omamně voněly Markem. Přitiskl jsem prsty k nosu a zhluboka z nich Markovu vůni nasál.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace20. 12. 2021
Počet zobrazení1790×
Hodnocení4.43
Počet komentářů1

Ucítil jsem Markovo nahé tělo, jak se jemně noří do mého náručí. Objal jsem ho a přitiskl se k jeho teplým zádům. Marek sáhl mezi nás a můj odpočívající, mírně nateklý penis si zasunul mezi svá stehna. Pak se ke mně plně přitulil.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace13. 12. 2021
Počet zobrazení1007×
Hodnocení4.60
Počet komentářů3

Rozsvítil jsem tlumené světlo a lehl si na postel. Díval jsem se na Marka. Jak otevírá láhev a nalévá víno, jak vidličkou loví olivy a přendává je do misky. Rád jsem ho pozoroval. Připadalo mi, že Marek umí všechno. Všechno, do čeho se pustil, dělal s takovou jakoby jistotou a samozřejmostí.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace6. 12. 2021
Počet zobrazení1225×
Hodnocení4.52
Počet komentářů2

Bavilo mě ho pozorovat. Byl plně soustředěný a věděl, co chce. Když se pro něco natahoval, pozoroval jsem jeho krásně vytvarovaná chlupatá lýtka, svaly na jeho pažích, snažil jsem se zahlédnout dolíčky pod nimi nebo aspoň kousek pupíku, který mě tak vzrušoval. Marek to věděl a občas se krásně usmál a lišácky na mě zamrkal.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace29. 11. 2021
Počet zobrazení1202×
Hodnocení4.65
Počet komentářů5

Rychle vyskočil a rozeběhl se do koupelny. Vrátil se a v ruce držel malý balíček převázaný červenou stužkou. Posadil se na postel a začal se dobývat do balíčku. Zašustil papír. Marek potichu rozbalil boxerky a natáhl ruce s nimi před sebe.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace22. 11. 2021
Počet zobrazení1184×
Hodnocení4.38
Počet komentářů1

Rozběhl jsem k nástupišti a nedočkavě vyhlížel vlak. Objevil se v zatáčce, nekonečně pomalu se přibližoval. Konečně se ozvalo ohlušující skřípění brzd. Vlak zastavil a trhnul sebou. Začaly se otevírat všechny dveře a z nich vystupovat cestující. Snažil jsme se najít Marka v davu.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace15. 11. 2021
Počet zobrazení1265×
Hodnocení4.41
Počet komentářů2

Marek hodil batoh na zem a rukama se zavěsil na hrazdu, aby mi předvedl svou fyzičku. Několikrát se vytáhnul až k bradě. Svaly mu na těle nádherně hrály. Díky tričku ode mě bylo všechno krásně vidět. Marek zůstal viset za ruce dolů, jeho jemně chlupaté podpažní jamky se klenuly ven a zvednuté tričko odhalovalo Markův zarostlý pupík.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace8. 11. 2021
Počet zobrazení1491×
Hodnocení4.61
Počet komentářů2

Otevřely se dveře koupelny a vylilo se z nich jasné světlo. Objevila se Markova silueta. Jeho ruka ve dveřích koupelny zhasnula. Marek pomalu vešel do ložnice a jeho nahé tělo se pomalu rozsvítilo zlatou barvou tlumeného světla. Lehnul si vedle mě. Posunul jsem se, abych mu udělal místo. Marek si lehl na bok, podepřel si hlavu a jezdil mi prstem po těle. Usmíval se a díval se mi beze slov do očí.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace1. 11. 2021
Počet zobrazení1438×
Hodnocení4.50
Počet komentářů3

Marek si dal ruce v bok a zadíval se do korun stromů nad sebou. Z podpaží mu vykukovaly hnízdečka zpocených chloupků. Strašně moc jsem mu do nich chtěl zajet rukou… Marek se otočil. Na tváři měl široký úsměv a šibalsky se na mě podíval.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace25. 10. 2021
Počet zobrazení1943×
Hodnocení4.54
Počet komentářů2

Probudil jsem konečně odpočinutý. Slunce zalévalo pokoj. Podíval jsem na Marka. Drobné chloupky na celém jeho těle se třpytily ve slunečním světle. Opřel jsem se o loket a prohlížel si Markovo třpytící se tělo. Pomalu jsem přejížděl po celém jeho těle, ale dotýkal se ho jenom očima. Marek byl prostě nádherný. Penis jsem měl v pozoru.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace18. 10. 2021
Počet zobrazení1968×
Hodnocení4.22
Počet komentářů2

Marek se rozhlédl na obě strany. Byli jsme tu sami. Rozepnul si zip u kalhot, hrábl do otvoru rukou a s trochou námahy pomalu vytáhl svůj naběhlý ocas. Okamžitě se mi postavilo péro, v mých kalhotách se stísněně tlačilo a chtělo ven. Marek se podíval na svůj ocas, ale jako by nebyl spokojen, zalovil znovu rukou v rozepnutém zipu a pomalu a těžko vytahoval ven svoje koule. Konečně je vysvobodil.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace11. 10. 2021
Počet zobrazení1394×
Hodnocení4.61
Počet komentářů1

Byl jsem taky jako u vytržení. Ne z akvárií, ta jsem znal, ale z Marka a jeho nadšení. Stejně jako Marek pozoroval ryby a zkoumal obyvatele akvárií, zkoumal jsem já Marka. Pozoroval jsem každý jeho pohyb. Jeho tělo se nezastavilo, pořád se všelijak proměňovalo, stejně jako těla ryb za sklem. Marek pořád střídal svoje pozorovací pozice a se zaujetím zíral do modravých hlubin.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace4. 10. 2021
Počet zobrazení1920×
Hodnocení4.56
Počet komentářů3

Marek šel asi tři kroky přede mnou. Pak se zastavil a opřel se zadkem a rukama o pochromované zabradlí. Díval se na mě a prohlížel si mě. Prošel jsem pomalu kolem něho jakoby nic. Nezastavil jsem se. Když jsem ho míjel, jen jsem se mu podíval krátce do očí a v chůzi jsem ho dlaní pomalu pohladil přes břicho. Ucítil jsem pod tričkem jeho svaly.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace27. 9. 2021
Počet zobrazení2494×
Hodnocení4.45
Počet komentářů1

Potichu jsem se vrátil se svým tvrdým penisem z koupelny do pokoje. Marek už byl vzhůru. Levou ruku měl pod hlavou a pravou rukou si pomalu jezdil po svém ztopořeném penisu. Podíval se na mě, široce se usmál, ale v masírovaní svého péra bez přerušení pokračoval dál jakoby nic. Taky jsem se usmál a vlezl si k němu na gauč. Díval jsem se střídavě do jeho očí a na jeho penis, jak si s ním pořád pohrává.