Romány

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace16. 5. 2022
Počet zobrazení871×
Hodnocení4.34
Počet komentářů3

Stáli jsme před zrcadlem jen v trenýrkách a čistili si společně zuby. Markovy svaly na paži a na prsou pracovaly a jeho chlupatý pupík krásně zdobil Markovu téměř nahou postavu. Začalo se mi při pohledu na Marka zvedat péro v kalhotách. Na Markových trenýrkách se také rýsovala boule, která se vzpírala o umyvadlo.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace14. 5. 2022
Počet zobrazení1472×
Hodnocení4.79
Počet komentářů3

Nechal jsem se opřít o Patrikova záda a zavřel jsem oči, přesně jak po mně chtěl. Mezi mým a jeho tělem byly jen mé svázané ruce. Otočil jsem hlavu na stranu, až jsem se nosem otřel o jeho čelist a do nosu mě praštila jeho vůně. Na moment jsem se celý uvolnil, více se na něj položil a se zavrněním se mu rty otřel o krk, to už mě ale chytil pevně za čelist a znovu mě narovnal.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace11. 5. 2022
Počet zobrazení3132×
Hodnocení4.70
Počet komentářů9
Oceněnípovídka roku 2022

Tón jeho hlasu při vzrušení mě pokaždé rozechvěl. Temný, mollový, měkký, podbarvený touhou. Tenhle kluk se milovat doopravdy chtěl, věděl bych to, i kdybych ho nelíbal a zároveň s tím nevzal do dlaně jeho penis.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace9. 5. 2022
Počet zobrazení833×
Hodnocení4.43
Počet komentářů2

Probudil jsem se. Ještě jsem dospával se zavřenýma očima a vzpomínal na včerejší večer při svíčkách. Marek… Leží teď přitisknutý k mým zádům, svůj ztopořený penis má zasunutý mezi moje stehna, ruku má položenou přese mě a drží mě ve spánku za péro. Zatetelil jsem se v jeho náruči. Marek…

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace7. 5. 2022
Počet zobrazení1462×
Hodnocení4.79
Počet komentářů4

Teprve když Lex dosedl na koberec, doneslo se mi k uším, jak dlouze vydechl. „Ježiš! To bylo… ehm…,“ potřeboval se se mnou podělit o svý dojmy, ale nějak mu došly slova. Jenom jsem se sám pro sebe usmál. Mohl bych totiž ty slova zkusit doplnit místo něj. Bylo to nečekaný. Rychlý. Efektivní. Vzrušující. Podle mě to bylo všechno najednou.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace4. 5. 2022
Počet zobrazení6546×
Hodnocení4.72
Počet komentářů20
Oceněnípovídka roku 2022

Kdybych se schválně nedíval, možná bych si toho lehounkého zčervenání jeho tváří ani nevšiml. Ale já se díval, čekal to a těšil se na to. Pořád v něm ten stud byl, i když se za ruku vzít nechal. A já ho do ničeho víc tlačit ani nechtěl.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace2. 5. 2022
Počet zobrazení870×
Hodnocení4.47
Počet komentářů2

Položil jsem skleničku na stolek a Marek mi zajel svýma horkýma rukama pod triko. Pomalu vyhrnoval látku nahoru a dlaněmi mě přitom hladil po těle. Zvedl jsem ruce nad hlavu a Markovy ruce mi pomalinku přejely přes chloupky mého podpaží. Marek mi přetáhl triko přes hlavu.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace30. 4. 2022
Počet zobrazení1612×
Hodnocení4.79
Počet komentářů6

Voda nám dosahovala po ramena a zakrývala Patrikovo tělo dostatečně na to, abych jím nebyl rozptylovaný. Mohl jsem se soustředit jen na jeho oči, jejichž barva připomínala kávu s kapkou smetany. A na rty, na nichž ulpěla kapka vody. Dostal jsem neodolatelnou chuť ji z nich slíbat. Naklonil jsem se k němu, Patrik se však odrazil ode dna a pozadu odplaval na takovou vzdálenost, abych na něj už nedosáhl.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace25. 4. 2022
Počet zobrazení980×
Hodnocení4.62
Počet komentářů2

Po víkendu stráveném v penzionu jsme spali opět úplně nazí. Zvykl jsem si na to. Ne, že by mě Markovo nahé tělo nevzrušovalo, právě naopak, ale vnímat na své kůži dotek teplého Markova těla ve mně vzbuzovalo obrovský pocit klidu a bezpečí.

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace23. 4. 2022
Počet zobrazení1611×
Hodnocení4.76
Počet komentářů2

„Jo, využil bych tě k takovýmu hraní moc rád,“ přiznal jsem mu potichu, zatímco jsem mu dlaní začal hladivě přejíždět přes tričko po břiše. „Ale zároveň bych nechtěl, abys to bral, jako že tě využívám, chápeš? Muselo by to být oboustranný. Já to chci – ty to chceš. Já dávám a dostávám – ty dáváš a dostáváš. Víš?“ Upřeně jsem se mu díval do očí a dlaní jsem zabloudil o kousek výš, na jeho hrudník, kde jsem mu občas jenom tak ledabyle přejel přes bradavky. Přes výmluvně ztvrdlý bradavky.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace16. 4. 2022
Počet zobrazení1656×
Hodnocení4.81
Počet komentářů3

„Klidně běž za mamkou ven, přijdu tam,“ pobídl jsem ho a otočil se zády k němu, jelikož oplachování nádobí se náhle zdálo jako veledůležitá činnost. On však místo toho přistoupil blíže, až jsem jeho přítomnost cítil v zádech. Musel stát jen pár milimetrů ode mě. „Jenže… já nepřišel, abych si poklábosil s tvou mamkou. Přišel jsem za tebou.“

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace11. 4. 2022
Počet zobrazení795×
Hodnocení4.61
Počet komentářů1

Cítil jsem jeho drsné bambulky prstů, jak mi hladí pokožku, jeho mozolnaté dlaně, jak přejíždějí po mém těle. Zavřel jsem oči, abych vnímal jen to. Z Markových rukou sálala energie, jakýsi pocit síly a bezpečí. Uvědomil jsem si, že přestože jsem lechtivý, tak mě Markův dotek vůbec nelechtá, takže jsem na těle cítil úplně nové, dosud nepoznané doteky.

  • visions_of_dream
Stylromantika
Datum publikace10. 4. 2022
Počet zobrazení1367×
Hodnocení4.74
Počet komentářů12

Usadili jsme se k rezervovanému stolu v rohu místnosti a Nina se nadšeně zatetelila na židli: "To je tak vzrušující! Nikdy jsem na dvojitým rande nebyla."  "Z mých statistik vychází, že často lidi chodí na dvojité rande, aby si domluvili skupinový sex," řekl Mára neutrálním tónem, jako by mluvil o počasí.

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace9. 4. 2022
Počet zobrazení1683×
Hodnocení4.78
Počet komentářů4

Pralo se to ve mně. Nejsem ani jeho táta, ani starší brácha, abych na něj musel dávat pozor – proč by se nemohl pobavit, no ne? Jenže na druhou stranu mi bylo jasný, že tohle není jeho pravý já. A že kdyby to jeho pravý já vědělo, co to jeho druhý, alkoholem probuzený já vyvádí, asi by z toho moc potěšený nebylo… A pak tu byl ještě třetí úhel pohledu. Konkrétně – pohled na ten jeho nahej, zpocenej, dokonalej hrudník. Pohled pro bohy. A jakkoliv bych byl schopnej si tenhle pohled dopřávat nekonečně dlouho, tak zároveň jsem tak nějak sobecky nechtěl, aby si ho dopřávali i ostatní.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace4. 4. 2022
Počet zobrazení787×
Hodnocení4.69
Počet komentářů2

Došli jsme ke korytu potoka, který se opatrně zakousával do kamenité cesty. Rozdělené pramínky si hledaly cestu skrz kameny, aby se na druhé straně za cestou spojily opět do vodního koryta. „Ty jo, to je krásnej potok, co?“ rozzářil se Marek, odhodil hůl a hned si sundával tenisky. Bosýma nohama se vydal do vody, dál proti proudu, kde byla průzračná voda už nad kotníky.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace2. 4. 2022
Počet zobrazení4852×
Hodnocení4.73
Počet komentářů9

Prvních pár minut mezi námi bylo vždycky tak trochu divných, když jsme se skoro rok neviděli, ale pak jsme se pokaždé naladili na stejnou vlnu. Tentokrát ale bylo všechno jinak. Nebyl jsem připravený na to, že se z Patrika stane zatracený řecký bůh.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace28. 3. 2022
Počet zobrazení858×
Hodnocení4.64
Počet komentářů3

Marek jezdil prstem po mapě a plánoval, kudy půjdeme, abychom nic zajímavého nevynechali. Zříceninu, skály i údolí lesního potoka. A abychom se taky stihli včas vrátit a zároveň se úplně nevyndali. Sledoval jsem pozorně tohle Markovo brebentění a hladil ho rukou po zádech. „Dáváš pozor, jo?“ zeptal se Marek.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace21. 3. 2022
Počet zobrazení798×
Hodnocení4.56
Počet komentářů1

„Ty jo, to je super,“ zavrtěl se Marek v sedačce tak, aby se mě co nejvíc dotýkal. Cítil jsem na své noze jeho chlupaté lýtko, jeho stehno, jak se opírá o moji nohu, a jeho paži, jak se přitiskla k mojí. Přemýšlel jsem o tom, jak jsem rád, že spolu jedeme ven. Že spolu vůbec někam jedeme. Že můžeme sedět vedle sebe a tulit se k sobě. Že máme společnou cestu i společný cíl.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace14. 3. 2022
Počet zobrazení986×
Hodnocení4.25
Počet komentářů3

Marek vypustil svůj proud před sebe. Stáhl si pokožku ztopořeného penisu ke kořeni a ze svého napnutého žaludu stříkal mohutnou silou jako fontána. Hltal jsem ho očima a nezmohl se ani na slovo. Hrál jsem si s jeho horkým pramenem rukou, nechal si smáčet chloupky na celém svém předloktí a občas přejel přes stříkající žalud dlaní – opatrně, abych nepocákal jeho kraťasy. Markův proud byl ale silný, takže kapky ulpívaly na našich chlupatých lýtkách.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace7. 3. 2022
Počet zobrazení892×
Hodnocení4.43
Počet komentářů2

Pomalu si zasunul penis mezi moje stehna a dospával. Netrvalo ale dlouho a ucítil jsem jeho jemné pohyby, kterými mě začal masírovat. Cítil jsem tvrdý ocas, jak mě zespodu krásně tlačí. Marek mě začal líbat za uchem a olizovat mi lalůček. Jazykem si hrál s mým uchem a trochu u toho funěl. Pak zvedl hlavu a přesunul se na můj krk. Cítil jsem jeho vousy, jak mě škrábavě šimrají na krku, a byl jsem už vzrušením bez sebe.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace28. 2. 2022
Počet zobrazení850×
Hodnocení4.53
Počet komentářů2

Marek mi sjel rukou na trenky a jemně mi začal mnout penis přes látku. Usmíval jsem se a pozoroval ho. Penis se mi velmi rychle postavil do pozoru a trenky nadzvedával. Marek začal hladit můj penis po celé jeho délce a občas ho přes látku jemně pomačkal.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace21. 2. 2022
Počet zobrazení1114×
Hodnocení4.50
Počet komentářů2

Marek mi nahmatal pod dekou moje stojící péro. Přejel dlaní po mých hladce vyholých varlatech, aby zkontroloval, zda je to pravda. Pak odhodil deku a chytil mi penis u kořene. Díval se dolů na něj a párkrát s ním zamával.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace14. 2. 2022
Počet zobrazení986×
Hodnocení4.69
Počet komentářů2

Zajel jsem pomalu elektrickým strojkem do jeho vlasů. Druhou rukou jsem kontroloval, zda jsou stejně dlouhé, zda někde nepřečnívají a přitom plynule navazují. Občas jsem ometl Markovi ramena a podíval se na něj do zrcadla. Z odrazu se na mě hezky usmíval a občas na mě vesele mrknul. Jednou rukou se držel pod pytlíkem, jemně si ho mnul a palcem si pomalu hladil vztyčený penis.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace13. 2. 2022
Počet zobrazení2822×
Hodnocení4.76
Počet komentářů3

„Asi máš pravdu, něco na mě vleze.“ Zachytil nechápavé oči své matky. „Tedy leze jsem chtěl říct, ale neboj, nic mi není, jen mě teď bolí noha, trochu mi v ní trne.“ „Vidíš to, to máš z toho, že na ní věčně sedíš, pak v ní máš mravence.“ „Jasně, mami, to bude tím,“ vydechl a snažil se nenápadně rozdýchat bublavé dráždění žaludu stále chyceného Šimonovými ústy, který i s jeho špičkou mezi rty nemohl udržet smích, čímž mu celý penis vibroval a dráždil ho tak, až měl dojem, že jestli toho ten zpropadený ďábel nenechá, brzy se na něj vystříká. Netušil, jak by orgasmickou křeč a slastný výraz ve tváři vysvětloval matce.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace7. 2. 2022
Počet zobrazení845×
Hodnocení4.74
Počet komentářů3

S Markem jsme se pomalu šourali stmívajícím se parkem domů, lampy se začaly mihotavě rozsvěcet. Chytil jsem Marka za ruku. „Marku? Tady jsme spolu minulej tejden…“ „Já vím, ty vole! Myslim na to celou dobu,“ přerušil mě vesele Marek. „Fakt?“ péro v kalhotách se mi okamžitě postavilo. „No jasný.“ Marek se zastavil, chytil mě kolem pasu a přitiskl svůj rozkrok k mému. „Taky myslíš na to, co já?“