Romány

  • black
Stylklasika
Datum publikace12. 8. 2022
Počet zobrazení913×
Hodnocení4.65
Počet komentářů2

“Mali by sme sa pozrieť na matematiku, alebo…,” čakal Petrovu odpoveď. “Radšej ešte jedno alebo a potom matika,” navrhol Peter. Paľo sa k nemu pritisol a dlaňou ho chytil za zadok, ktorý obopínal elastický úplet hladkých červených pančucháčov, pod nimi cítil jeho krásny pevný zadok. “Teraz by si to mohol skúsiť urobiť ty mne,” navrhol mu Paľo, rád by zistil, aký je to pocit, keď mu do tela vnikne pevný Petrov penis.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace10. 8. 2022
Počet zobrazení2870×
Hodnocení4.90
Počet komentářů17
Oceněnípovídka roku 2022

Rozesmál se a v očích mu zajiskřilo. Já jsem ho možná dokázal vyvádět z míry, když se jednalo o sex, ale on to uměl v mnoha maličkostech z jiných aspektů našeho života.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace8. 8. 2022
Počet zobrazení880×
Hodnocení4.60
Počet komentářů5

Přitiskl jsem se k jeho zádům a objal ho kolem pasu. „Marku… Ty jsi tak krásnej,“ řekl jsem potichu a hladil ho po chlupatém bříšku a po hrudi. Marek zjistil, že se na něj dívám ze zrcadla. Trochu se narovnal a vypnul hruď. Upřel zrak na můj odraz.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace7. 8. 2022
Počet zobrazení2011×
Hodnocení4.61
Počet komentářů4

Byl to úplně obyčejný kluk, nijak zvláštní, a přesto mu jeho svalnaté ruce, šikovné prsty a oči zelené jako jarní tráva nedávaly spát. Zavřel oči a nechal plynout vzpomínky na to, jak mu rozčesával jeho kudrny. Cítil jeho dlaně, jak mu hnětou bolavá záda. Najednou si uvědomil, že se mu začíná klacek plnit krví. Zatnul zuby a chtěl ty představy vyhnat, ale držely se ho jako klíště. Síla vůle tady neznamenala nic, a tak to vzdal, vytáhl ho ze šortek a začal pomalu třít.

  • black
Stylklasika
Datum publikace5. 8. 2022
Počet zobrazení1185×
Hodnocení4.69
Počet komentářů5

“My sme predsa len teploškovia?” cítil Paľo, ako alkohol v ňom účinkuje. “A v tom je aký rozdiel?” “Buzerant je taký, ktorý svoju orientáciu vystavuje na obdiv každému a vyfajčil by aj kvetináč, keby mal vtáka,” vysvetľoval svoju teóriu Paľo. “No a teploškovia?” “Tak tí sú celkom iní. Teploškovia nosia vždy v piatok červené ponožky alebo podkolienky.” “Ale my máme pančušky,” argumentoval Peter.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace3. 8. 2022
Počet zobrazení2868×
Hodnocení4.81
Počet komentářů12
Oceněnípovídka roku 2022

Přejel jsem mu dlaní po tváři. Malé pohlazení, úplně hořel. Přes krk a klíční kost putovala moje ruka níž, na hrudník, k pevnému břichu se zřetelnými bochánky svalů.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace1. 8. 2022
Počet zobrazení894×
Hodnocení4.40
Počet komentářů7

Michalis položil ručník na zem a vytáhnul z něj opalovací krém. Stříknul si trochu do dlaně. Krátce si dlaně promnul a krém si pečlivě si rozetřel po svých svalnatých pažích. „How are you?“ zeptal se.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace31. 7. 2022
Počet zobrazení4463×
Hodnocení4.78
Počet komentářů5

Rukama znovu přejel po jeho zádech a prsty pohladil maličkou černou ještěrku na levé lopatce. Od doby, co se Daniel svlékl, jej fascinovala, snažil se ale nedat to jakkoli najevo a odolat té šílené touze dotknout se tetování, ať už to bude stát cokoli. Tolik by ho zajímal její význam, tolik by ho zajímalo, proč si vybral právě ji. Ale na to se zeptat nemohl. Rychle prsty stáhl a pokračoval v masáži.

  • black
Stylklasika
Datum publikace29. 7. 2022
Počet zobrazení1165×
Hodnocení4.74
Počet komentářů3

“Ach, teda kamarátove, ty huncút jeden, som zvedavý, aké šibalstvá a beťárstva vy spolu vystrájate,” trochu Paľovi pohrozil prstom a veľavýznamne sa pousmial, urobil k nemu krok. “Ostaň, kde si!” zastavil ho Paľo a cítil, ako mu do tváre vstupovala červeň. “Predo mnou sa naozaj nemusíš červenať,” ubezpečoval ho Šani. “Otoč sa ešte, prosím,” dožadoval sa Šaňo odmeny za svoju zľavu. “Ale nepohni sa ani o milimeter,” dával si podmienku Paľo. “Som prikovaný ako Prométheus ku skale,” roztiahol svoje ruky Šaňo. Paľo sa otočil o 360 stupňov.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace27. 7. 2022
Počet zobrazení2927×
Hodnocení4.91
Počet komentářů18
Oceněnípovídka roku 2022

Večery v Trastevere, kde jsme uprostřed všeho toho večerního a nočního ruchu strávili nejvíc času. Damián mě hodně překvapil. Naprosto odhodil jakýkoliv stud.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace25. 7. 2022
Počet zobrazení860×
Hodnocení4.81
Počet komentářů2

Pozorovali jsme černající se moře pod tmavě fialovou oblohou, podkůvku světýlek civilizace i osamocené svítící tečky loděk na moři, ke kterým se jako odraz na nebi přidávaly probouzející se hvězdy.

  • black
Stylklasika
Datum publikace22. 7. 2022
Počet zobrazení1387×
Hodnocení4.69
Počet komentářů4

“Ty dnes nejako ináč voniaš,” zaregistroval jeho výrazný parfum. “Dúfam, že si nebol pred tým, ako si sem prišiel, na nejakom rande,” pokračoval kráčajúc po schodoch pred Paľom. “Však to je pánsky parfum,” vysvetľoval mu trochu naivne Paľo. “A muži na rande nechodia?” usmial sa Peter.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace20. 7. 2022
Počet zobrazení2880×
Hodnocení4.89
Počet komentářů9
Oceněnípovídka roku 2022

Ráno jsem si myslel, že nejlepší dárek už jsem dostal. Teď mi došlo, že něco se zkrátka změřit nedá.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace18. 7. 2022
Počet zobrazení674×
Hodnocení4.22
Počet komentářů2

Lehli jsme si na velký balvan k našemu oblečení a slunili se, abychom oschli. Kámen byl vyhřátý sluncem a krásně nás hřál do zad. Naše pinďourky, legračně scvrklé studenou vodou, se schovávaly v porostu pod pupíkem. Marek zavřel oči, nechal se zalívat slunečními paprsky a odpočíval.

  • black
Stylklasika
Datum publikace15. 7. 2022
Počet zobrazení4565×
Hodnocení4.62
Počet komentářů10

V triede sa Paľo predstavil a profesorka ho oslovila, či nechce niečo o sebe povedať. Paľo sa zamyslel a napadlo ho, ako by asi zareagovali, keby povedal: “Som takmer normálny chalan, akurát nosím rád pančucháče a milujem, ak sa môžem pozerať na chlapca, ktorý ich má oblečené tiež.” V duchu sa pousmial, lebo takéto niečo by asi všetkým vyrazilo dych. Povedal, odkiaľ prišiel a že verí, že sa skoro spoznajú a aj skamarátia, a že má rád divadlo. Posadil sa sám do prázdnej lavice, lebo on bol v triede tridsiaty tretí.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace13. 7. 2022
Počet zobrazení2889×
Hodnocení4.85
Počet komentářů20
Oceněnípovídka roku 2022

Naklonil se blíž a potichounku mi šeptl do ucha: „No a pak si se mnou dělej, co chceš.“ Zároveň s těmi slovy přejel pravačkou zvětšující se bouli v mém rozkroku a jemně mi přes látku kraťasů zmáčkl probuzený penis. Věděl zatraceně dobře, jak mě vzrušit.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace11. 7. 2022
Počet zobrazení649×
Hodnocení4.43
Počet komentářů0

Marek se rozchechtal, popadl mě a přitáhl na svůj trup. Chvilku se na mě díval. Pak se se mnou převalil, takže jsem ležel pod ním. Naše vztyčené penisy byly sevřené mezi námi a tlačily se na sebe. Marek na mě shora upíral svoje šibalské oči, plné jiskřiček.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace6. 7. 2022
Počet zobrazení2869×
Hodnocení4.82
Počet komentářů8
Oceněnípovídka roku 2022

I v té malátnosti po orgasmu mnou tohle jeho prohlášení malinko škublo a nadzvedl jsem se na lokti, abych se mu mohl lépe podívat do tváře. „To myslíš vážně?“

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace4. 7. 2022
Počet zobrazení713×
Hodnocení4.70
Počet komentářů3

Posadil jsem se k Markovi a ten mi začal ukazovat, kde jsme teď a kde všude jsme byli včera. Tak jsem si hned lehnul a přitulil se k němu. A Marek najednou začal vypravovat všechno strašně moc podrobně a povídat spoustu nepodstatných maličkostí, abychom si tu hezkou chvilku spolu v posteli ještě trochu užili.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace29. 6. 2022
Počet zobrazení2867×
Hodnocení4.88
Počet komentářů12
Oceněnípovídka roku 2022

Dráždivě nenucený tón, který jsem od něj slyšel málokdy. V posteli málokdy. Trochu to se mnou cuklo, ale stáhl jsem župan a poslechl. Zaslechl jsem ještě, jak se za mými zády svléká z trika a kraťasů, ve kterých do té doby byl…

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace27. 6. 2022
Počet zobrazení764×
Hodnocení4.63
Počet komentářů2

Měl jsem nos přilepený na okýnku a začínal rozeznávat vlnky na mořské hladině. Klesáme. Za chvíli se pod letadlem začaly tu a tam objevovat i lodičky a my se stále víc blížili k pevnině ostrova před námi. Pobřeží lemovaly místy písečné pláže, místy skály, suchá země byla posetá malými keříky, mezi nimiž svítily nízké bílé domky s taškovými střechami.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace25. 6. 2022
Počet zobrazení1676×
Hodnocení4.84
Počet komentářů3

Tiskl jsem si ruce k hrudníku a nechával si do úst pomalu zasouvat více než polovinu jeho délky. Tlumeně jsem zamručel a zavřel oči, jelikož jeho pohyby začínaly být rychlejší a kratší. A navíc bylo těžké nenechat se zcela ovládnout tím nelítostným vibrováním, které mě přivádělo k šílenství.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace22. 6. 2022
Počet zobrazení2859×
Hodnocení4.67
Počet komentářů21
Oceněnípovídka roku 2022

Na okamžik jsem zatoužil vrátit se do té doby, kdy jsem ho učil já, kdy bylo všechno tak krásně jednoduché. Nakonec se ti po tom lockdownu ještě bude stýskat, ty pitomče, ne? Oslovil jsem v duchu sám sebe, ale skoro to tak bylo.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace20. 6. 2022
Počet zobrazení729×
Hodnocení4.50
Počet komentářů3

Vylezli jsme z intimního šera sprchy do světlem prozářené koupelny. Utírali jsme se do měkkých bílých osušek. Všechny nepříjemné emoce se pod proudící teplou vodou, v Markově náručí zcela rozpustily a já se cítil téměř jako znovuzrozený.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace15. 6. 2022
Počet zobrazení2924×
Hodnocení4.64
Počet komentářů14
Oceněnípovídka roku 2022

Nevinná otázka, pronesená zblízka do ucha. Ještě ráno by mě vzrušila okamžitě, stejně jako jeho nahé tělo, které se ke mně zezadu přitisklo.