Romány

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace31. 1. 2022
Počet zobrazení896×
Hodnocení4.55
Počet komentářů0

Vstal jsem a odešel na toaletu. Díval jsem se na svoje trčící péro a naprázdno mířil do mísy. Taky bych chtěl moct stříkat s postaveným pérem jako Marek, napadlo mě. Penis se mi ale při tom pomyšlení ještě víc vztyčil. Nic. Zasunul jsem ho zpátky do boxerek a vrátil se do ložnice.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace24. 1. 2022
Počet zobrazení843×
Hodnocení4.59
Počet komentářů1

Kleknul jsem si nad Marka a zajel jsem rukama pod jeho tílko. Prsty jsem zanořil do Markova chlupatého pupíku a něžně se přehraboval v jeho hustých chloupcích. Marek se mi pokoušel sundat tričko. Zvedl jsem ruce a Marek mi tričko přetáhl přes hlavu.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace17. 1. 2022
Počet zobrazení1086×
Hodnocení4.50
Počet komentářů23

Probudil jsem se. Ucítil jsem Marka na svých zádech. Ruku měl položenou přese mě a svůj vzepjatý penis zasunutý do potem vlhké štěrbiny mezi mými stehny. Došlo mi, že dnes je den D, kdy jdeme vyklidit můj starý byt. Začala se mě zmocňovat nervozita, vzrušení bylo totam. Zhluboka jsem si povzdechl. Marek se probudil.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace10. 1. 2022
Počet zobrazení1003×
Hodnocení4.41
Počet komentářů5

Marek mě chytil za ruku. Ucítil jsem jeho vlhkou teplou dlaň. A také mužnou energii, která z ní sálala. Péro v kalhotách mi okamžitě ztvrdlo. Šli jsme pomalinku podél líně se převalující vody, nikde nikdo nebyl a my jsme měli celý svět jenom pro sebe.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace8. 1. 2022
Počet zobrazení1925×
Hodnocení4.74
Počet komentářů8

"Vím, o co se snažíš, Eriku. A odpověď zní ne." "O nic se nesnažím," prohlásil jsem nevinně. Pomalu jsem dlaní vyjížděl po jeho stehnu, přímo přes rozkrok, po břiše až na hrudník. Zatlačil jsem na něj a Oliver se tak musel opřít o zadní opěrku gauče. Přehodil jsem si přes jeho stehna nohy a rukou jsem ho stále hladil po hrudníku. Natáhl jsem k němu krk, abych svými rty dosáhl na jeho tvář. Líbal jsem ho na hranu čelisti a pod ucho, vdechoval vůni jeho kolínské a na moment jsem skoro až zapomněl původní záměr svých činů.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace3. 1. 2022
Počet zobrazení3596×
Hodnocení4.39
Počet komentářů3

Marek přišel ke mně, objal mě kolem pasu a přitulil se. Do ucha mi potichu řekl: „Já jsem rád s tebou. Dneska budeme spolu jen my dva, jo?“ Pohladil jsem ho ve vlasech a zašeptal: „Marku, já tě tak miluju.“ Ucítil jsem tlak ve svých kalhotách. Marek se ke mně přitiskl rozkrokem a hladil mě po zádech.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace1. 1. 2022
Počet zobrazení2019×
Hodnocení4.81
Počet komentářů18

Tentokrát bylo všechno jinak.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace27. 12. 2021
Počet zobrazení1385×
Hodnocení4.34
Počet komentářů3

Zase si lehl do trávy a ruce si dal pod hlavu. Díval se na mě a usmíval se. Měl unavený pohled, ale v očích mu běhaly jiskřičky. Zadíval jsem se na jeho podpaží, která mi vystavoval. Chloupky v jeho hnízdečcích byly úplně mokré a kůže se třpytila potem. Cítil jsem v kalhotách, jak se mi zvedá péro. Sáhl jsem Markovi do chloupků a několikrát je něžně pohladil. Přivoněl jsem si k prstům. Intenzivně a omamně voněly Markem. Přitiskl jsem prsty k nosu a zhluboka z nich Markovu vůni nasál.

  • visions_of_dream
Stylromantika
Datum publikace25. 12. 2021
Počet zobrazení1524×
Hodnocení4.83
Počet komentářů10

Nikdo jiný nedonutil mé srdce bít tak silně. Jen Oliver.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace23. 12. 2021
Počet zobrazení1471×
Hodnocení4.60
Počet komentářů8

I když Sam ten vánoční shon neměl rád a svátky by raději proležel v posteli, na stromku si vždy zakládal. A jelikož on nikam nemůže, oni skloubí dvě věci do jedné. Vánoční L.A. bylo vždy nádherné a věřil tomu, že se jim bude líbit. Aspoň nějaký symbol, když u nich se sněhu moc nedočkají. Teda, záleží, kde taky zrovna jsou.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace20. 12. 2021
Počet zobrazení1791×
Hodnocení4.43
Počet komentářů1

Ucítil jsem Markovo nahé tělo, jak se jemně noří do mého náručí. Objal jsem ho a přitiskl se k jeho teplým zádům. Marek sáhl mezi nás a můj odpočívající, mírně nateklý penis si zasunul mezi svá stehna. Pak se ke mně plně přitulil.

  • visions_of_dream
Stylromantika
Datum publikace18. 12. 2021
Počet zobrazení1454×
Hodnocení4.76
Počet komentářů10

Přede mnou šla spolužačka Klára, kterou doprovázel její přítel. Každou chvilku měla jít na potítko, takže jsem se nedivil, že vypadala, jako by měla každou chvíli omdlít. On ji objímal kolem ramen, pokoušel se ji uklidnit a opakoval jí, "že se to učila tolik měsíců, tak není možné, aby to neudělala, vždyť to umí i pozpátku". No dobrý den, já se učil měsíc, z čehož první dva týdny jen velmi sporadicky. Jsem v prdeli. Další myšlenka, která se mi vloudila do hlavy, ačkoliv jsem se ji neúspěšně snažil vytlačit, byla, jak super by bylo mít s sebou taky takovou podporu. Toho určitého člověka, jehož objetí by mě udělalo nekonečně šťastným.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace13. 12. 2021
Počet zobrazení1007×
Hodnocení4.60
Počet komentářů3

Rozsvítil jsem tlumené světlo a lehl si na postel. Díval jsem se na Marka. Jak otevírá láhev a nalévá víno, jak vidličkou loví olivy a přendává je do misky. Rád jsem ho pozoroval. Připadalo mi, že Marek umí všechno. Všechno, do čeho se pustil, dělal s takovou jakoby jistotou a samozřejmostí.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace11. 12. 2021
Počet zobrazení1317×
Hodnocení4.81
Počet komentářů9

Březen uběhl jako voda a stejně tak rychle ubíhal i duben, venku se oteplovalo a mně připadalo, že už jsem snad konečně vyrovnaný. Vyrovnaný s rozchodem s Oliverem. Vyrovnaný s tím, že už nikdy nikoho nebudu milovat tak jako jeho. Že už nikdy nebudu milovat. A že svět se kvůli tomu pravděpodobně nezboří. Ale ani v nejmenším to neznamenalo, že bych zapomněl.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace9. 12. 2021
Počet zobrazení1356×
Hodnocení4.67
Počet komentářů15

„Nastupuju do nové práce. Ta stará mě začala docela zmáhat a finančně na tom budu v té druhé firmě o dost líp,“ odpověděl mu doufaje, že se jeho detektiv nebude moc vyptávat. Štědrý den byl za necelý týden a on měl den před ním pohovor s novým šéfem, vysvětlil mu pak.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace6. 12. 2021
Počet zobrazení1226×
Hodnocení4.52
Počet komentářů2

Bavilo mě ho pozorovat. Byl plně soustředěný a věděl, co chce. Když se pro něco natahoval, pozoroval jsem jeho krásně vytvarovaná chlupatá lýtka, svaly na jeho pažích, snažil jsem se zahlédnout dolíčky pod nimi nebo aspoň kousek pupíku, který mě tak vzrušoval. Marek to věděl a občas se krásně usmál a lišácky na mě zamrkal.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace4. 12. 2021
Počet zobrazení1429×
Hodnocení4.69
Počet komentářů10

Do krku se mi nahrnula žluč. "Č-červená," vydoloval jsem ze sebe. "Omlouvám se, není mi dobře, musím… musím —" Vystřelil jsem na nohy a vběhl do koupelny. Prudce jsem za sebou zabouchl dveře, po cestě k záchodu ze sebe serval obojek, a jen co jsem dopadl na kolena k záchodové míse, vyzvracel jsem snad celý obsah svého žaludku. Dávil jsem se, žaludeční šťávy mě pálily v krku i nose a po tvářích mi stékaly horké slzy.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace2. 12. 2021
Počet zobrazení1346×
Hodnocení4.55
Počet komentářů15

Roman seděl zaražený a přehrával si v hlavě všechny možné scénáře. Od těch špatných až po ty možné dobré, než se vrátil zpět do reality a kouknul na Sama, jak se před ním schovává se sklopenou hlavou. I když na něj nechtěl tlačit, stejně ho nakonec znovu pobídnul.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace29. 11. 2021
Počet zobrazení1203×
Hodnocení4.65
Počet komentářů5

Rychle vyskočil a rozeběhl se do koupelny. Vrátil se a v ruce držel malý balíček převázaný červenou stužkou. Posadil se na postel a začal se dobývat do balíčku. Zašustil papír. Marek potichu rozbalil boxerky a natáhl ruce s nimi před sebe.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace27. 11. 2021
Počet zobrazení1285×
Hodnocení4.66
Počet komentářů7

Musel jsem přiznat, že mě současná práce bavila o dost víc než brigáda v bance. Daleko více jsem tady mohl komunikovat s lidmi a zároveň jsem měl mnohem méně času na to, abych se propadal do depresivních stavů. Přesto nebyl den, kdy bych na Olivera nemyslel. Nebylo ráno, kdy bych ho těsně po probuzení ještě se zavřenýma očima nehledal vedle sebe. Nelákalo mě sbližovat se s nikým jiným. Neviděl jsem v tom smysl. Připadalo mi, že už nikdy nebudu chtít nikoho jiného než jeho.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace25. 11. 2021
Počet zobrazení1404×
Hodnocení4.48
Počet komentářů15

Seděl pootočený k Samovi a sledoval nadšení v jeho tváři. Občas sice výraz vystřídal smutný pohled, když se dostal k tomu, jak propásl jejich důležité chvilky, a dokola se za to omlouval, ale při ujištění, že si to pak všichni vynahradí, povídal dál a dál, protože Roman ani snad neměl co říct a většinu doby mlčel. U nich se toho moc nedělo. Život jim proudil stále stejně pomalým a nudným tempem, na rozdíl od toho Samova, který ho v ty dny zajímal nejvíc.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace23. 11. 2021
Počet zobrazení2229×
Hodnocení4.77
Počet komentářů10

V tu chvíli ho obklopila hrdost. Uvědomil si totiž, že ty jiskry a ohně, které se v nich skrývaly, dokázal vyvolat jen on. Na nikoho jiného se ty oči nedívaly s takovou vášní a životem. V tu chvíli se mu vybavily vzpomínky na setkání ten večer v dešti, už tenkrát je tam viděl, ale přisuzoval jim jiný význam. Šimon byl divoký a nespoutaný, stejně jako příroda kolem. Ale z těch studánek, přestože působily čertovsky, vyzařoval zvláštní klid a jistota, kterou Olivier potřeboval vidět. Zadíval se znovu vzhůru k nebi a hned zpět na jeho tvář. Ovládly ho emoce…

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace22. 11. 2021
Počet zobrazení1184×
Hodnocení4.38
Počet komentářů1

Rozběhl jsem k nástupišti a nedočkavě vyhlížel vlak. Objevil se v zatáčce, nekonečně pomalu se přibližoval. Konečně se ozvalo ohlušující skřípění brzd. Vlak zastavil a trhnul sebou. Začaly se otevírat všechny dveře a z nich vystupovat cestující. Snažil jsme se najít Marka v davu.

  • visions_of_dream
Stylromantika
Datum publikace20. 11. 2021
Počet zobrazení1460×
Hodnocení4.67
Počet komentářů12

"Do hajzlu," vydechl jsem rozechvěle a skryl svou tvář do dlaní. "Ne, to ne…" Sotva jsem se držel na nohou, když jsem vyšel ven. Vytáhl jsem z kapsy telefon, který ukazoval, že bylo chvilku po desáté. Taktéž se dost ochladilo, takže mi v tom slabém svetru byla celkem zima, jelikož jsem se ale chvěl i tak, nepoznal jsem rozdíl. Nejistým krokem jsem se vydal k metru a snažil se uklidnit svůj dech, který se neustále zadrhával. Tlačilo mě na hrudníku, přímo bolelo, a já si nebyl jistý, zda to bylo těmi zadržovanými vzlyky, nepravidelným dechem nebo zlomeným srdcem.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace18. 11. 2021
Počet zobrazení1144×
Hodnocení4.55
Počet komentářů6

Slyšel dva mužské hlasy a smích vycházející z místnosti. Oba je moc dobře znal. S třesoucími se koleny se zastavil ve futrech kuchyňky a nevěřícně pohlédl do Romanovy tváře. „Romane?“ zašeptal Sam potichu, jako by se bál, že kdyby jeho jméno vyslovil nahlas, vypařil by se.