Romány

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace12. 1. 2023
Počet zobrazení2376×
Hodnocení4.88
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2023

Bylo hned vidět, že se obránci stáhli k bergfriedu, kamenným hradbám a malé věži. Tam se také snažili dostat všichni rytíři. Po schodech malé věže na hradby se první probil Magar s Martinem, za nimi hned Hanek s Jáchymem. Taky Děpolt, Vítek a Lukáš. Z malých vrátek věže vyběhlo asi pět mužů s meči. Hned se vrhli na Magara a Martina. Ze střílny bergriedu zasáhly šípy Děpolta a Lukáše. Střelbou odpověděl Hanek, Vítek a Jáchym. Ten byl určitě úspěšný, přestože trefit se do úzké štěrbiny okna nebylo snadné. Ale ze střílny, kam směřoval jeho šíp, už další nevyšel.

  • black
Stylklasika
Datum publikace6. 1. 2023
Počet zobrazení659×
Hodnocení4.56
Počet komentářů3

“Ja ťa nenávidím, ty si surovec!” jačal Peter, keď ho Paľo nahého vtiahol do pol lýtok do potoka. Ľadová voda v nízkotatranskom potoku bola po rannom milovaní skutočne šok. Konečne ich penisy boli v inej ako v stoporenej polohe. Paľo začal na Petra špliechať vodu, ktorá mala len pár stupňov. Peter začal robiť to isté. Boli ako dva sokoly, dva orly, ktoré si vo vode čistia svoje zaprášené perie. Okolo nich boli obrovské lopúchy. Chalani kričali od bolesti, ktorú im spôsobovali tisíce ihličiek, ktorými ich bodala ľadová voda. Boli krásni. Boli roztúžení, boli súčasťou divej nespútanej prírody.

  • black
Stylklasika
Datum publikace30. 12. 2022
Počet zobrazení803×
Hodnocení4.73
Počet komentářů17

“Vážení smútoční hostia, chcem sa vám poďakovať, že ste prijali pozvanie k tomuto stolu. Pred pár chvíľami sme na poslednú cestu vyprevadili moju milovanú starú mamu. Bola to úžasná žena. Jej odchodom mám pocit, že sa definitívne zavrela brána za mojim detstvom. Stará mama, to boli pre mňa krásne chvíle prázdnin a Vianoc. Keď prišla ona, bol to pre mňa vždy sviatok. Vtedy som ako dieťa vždy pociťoval pokoj a lásku. Ešte pred svojim odchodom na večnosť do náruče Boha som jej stihol predstaviť môjho priateľa. Ona ho prijala a určite by bola šťastná, keby ste ho prijali aj vy.”

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace29. 12. 2022
Počet zobrazení1651×
Hodnocení4.71
Počet komentářů3
Oceněnípovídka roku 2023

Čeněk uvázal koně, půjde se podívat, zda není na staveništi Matěj. Místo něj viděl budoucím oknem Johana. Stál k němu zády a loupal pořízem kůru z kusu břízy. Snažil se mu co nejvíc vyhýbat. Teď jako by očarován sledoval jeho pohyby. Měl na sobě jen krátké bruchy a svrchní, rovněž krátkou vyhrnutou košili. Na nohou opánky šněrované kolem lýtek. Znovu viděl před sebou jeho nahé tělo u lázeňské kádě ve Schwarzenbrucku. Nemohl odtrhnout oči. Cítil stále víc spalující vášeň po jeho objetí. S vypětím všech sil se otočil, vyšvihl na koně a rozjel se tryskem k lesu. Za prvními smrčky seskočil, rozepnul a shrnul své oblečení, aby po chvilce skropil keříky borůvčí svým semenem.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace25. 12. 2022
Počet zobrazení2680×
Hodnocení4.72
Počet komentářů6

„Představte si to, za pár let půjdeme na svatbu náčelníka a Lucase a pak na tvoji, Leo, a tvé irské princezny. A až se to stane, budete vy dva, přátelé, rodina! No není to dokonalé? Na každé oslavě, každých Vánocích, na každé rodinné sešlosti budete vy dva! Budete spolu jezdit pod stan a na hory a na každou dovolenou, budete si navzájem hlídat děti a budete spolu sedět u hrnku kávy a probírat jejich výchovu… No to je úžasné! Vy dva, navždy spolu!” rozzářil se brunet a Lucas nevydržel a vyprskl smíchy, hned po něm i jeho sestra. Výraz těch dvou byl dokonalý. Daniel se koutkem oka podíval na svou budoucí blonďatou rodinu a pozvednul jedno obočí. „Myslím, že to přežiju,“ zauvažoval a na Tonyho se zašklebil.

  • black
Stylklasika
Datum publikace23. 12. 2022
Počet zobrazení822×
Hodnocení4.63
Počet komentářů7

“Dušan povie krémeš len tomu, koho má rád, mne tak za celú éru povedal 3×.” “Je to aj tvoja zásluha, Luky,” letmo ho pobozkal Paľo a to isté urobil Peter. “Tak môžeš bežať, krémeš, ideme sa osprchovať.” “Chalani, mohol by som sa na vás pozerať? Prosím,” bol to taký presvedčivý pohľad, že súhlasili. “Ale len pozerať!” dal si podmienku Peter.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace22. 12. 2022
Počet zobrazení1704×
Hodnocení4.89
Počet komentářů8
Oceněnípovídka roku 2023

Hankovi jeho exotickou lásku přáli. A ten? Nechal si od Ludvíka napsat pár krátkých vět, v latině i arabštině, o kterých si myslel, že bude potřebovat. Když se snažil něco z toho přečíst, jeho Jáchym mu dal prst na ústa, svlékl se a pomalu svlékal i Hanka. Pak si klekl nad něj a celé jeho tělo masíroval. Používal jednotlivé prsty i dlaně a lokty. Pokynul mu, aby se otočil. Totéž proběhlo, když ležel na břiše. Začal přejíždět po hrázi, mnout a nechat mezi prsty proklouzávat jeho varlata. Neomylně poznal, kdy přestat a kdy s ještě větší intenzitou pokračovat. To už se nedalo vydržet. Hanek strhl chlapce k sobě, přetočili se a pronikal do jeho těla. Stejně tak svým jazykem do na první pohled malých úst.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace18. 12. 2022
Počet zobrazení2086×
Hodnocení4.83
Počet komentářů4

„Hledá! Sám mi to říkal. Právě teď…, Luku, musíš mi věřit. Nevím, jestli na vztah, nebo jen na sex, ale myslím, že tentokrát by to mohlo být vážné. Proto se mi s tím taky svěřil,” šeptal rozrušeně a Lucas se zamračil, vcházeje do obývacího pokoje. „Danieli? Ty teď někoho hledáš? Jako na sex nebo na vztah?” „Cože? Co to všichni pořád dneska melete? A to tady ještě není Leonard… To už si mám zamlouvat kamrlík v blázinci? Proč bych někoho měl hledat? Proč se mě na takové hloupé otázky ptáš, Luku? On ti hodil něco do pití? Určitě!“ promnul si čelo a dopil zbytek kávy.

  • black
Stylklasika
Datum publikace16. 12. 2022
Počet zobrazení676×
Hodnocení4.63
Počet komentářů9

Na pumpe si nemohli dopriať bozky, ale kým von fajčili a popíjali kapučíno, celý čas sa držali za ruky. Aj tento malý kontakt pohoršil jedného šoféra a okomentoval to. “Buzeranti zasratí, choďte sa obchytkávať inam.” Paľo ho prebodol pohľadom, Peter sa mu už chystal niečo štipľavé povedať. “Tí dvaja sú moji synovia, tak sa kroťte vo výrazoch a môže vám byť štyri, či sa držia za ruky, bozkávajú alebo oblievajú kávou,” mala pohľad odhodlanej levice. Muž si len niečo zahundral a nasadol do terénneho mercedesu.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace15. 12. 2022
Počet zobrazení1678×
Hodnocení4.84
Počet komentářů3
Oceněnípovídka roku 2023

Začalo se stmívat, když se zřítila část střechy u nádvoří. Zavřel dveře kaple a okolo vše utěsnil mokrými kněžskými hábity. Zapálil svíci. Dítě spalo. Teď teprve ucítil popáleniny na svém těle. Oblečení bylo zcela zničené. Pomalu vše svlékal. Zbyly tu jen bílé alby. Alba, nebo košile, vždyť je to jedno. Přemýšlel, jak se odsud dostane, když hluk ohně přerušil třeskutý rachot. Zřejmě vyhořel dřevěný vnitřek donjonu a ten se zřítil. Hned na to se rozehřměl mnohem děsivější zvuk z kostela. Zem se zachvěla pod nohama. Všechno se třáslo. V okně viděl míhající se plameny.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace11. 12. 2022
Počet zobrazení2109×
Hodnocení4.81
Počet komentářů4

„Podívej se – vztah se má budovat přítomností, ale ten základ, na kterém se staví, je také v minulosti. Ať oba víme, čemu se vyhnout, ať se nestávají taková nedorozumění, jako se stalo dneska. Vím, že jsem extrémně žárlivý, ale víš proč? Protože tě miluji a protože nedopustím, aby ti někdo ubližoval. Přítomnost si pohlídám, ale co tvá minulost? Naznačil jsi mi šílené věci a já potřebuju vědět, co se stalo, že jsi nejspíš musel odjet z Irska narychlo. Proč se to všechno stalo? Proč ti tvoje sestra ani jednou nezavolala, proč si nevoláš s rodiči? Má to nějakou souvislost?“

  • black
Stylklasika
Datum publikace9. 12. 2022
Počet zobrazení641×
Hodnocení4.61
Počet komentářů4

Petrus, Petrus, prečo si len Petrus? Zapri otca a vzdaj sa mena. A ak nechceš, lásku prisahaj mi a ja nebudem viac Hláska. Budem len a len tvoja láska,“ upravil si Shakespearove verše, ktoré mu nežne šepkal. Po dokonale pobláznených bradavkách sa prebozkával až k Paľovmu kohútovi, ktorý žiadostivo čakal. “Poď do mňa láska,” žiadal ho rozpálený Peter. “Júlia, luna ešte neposvätila tú noc, kedy mi daruje na ovládnutie teba moc. Ale na ten okamih sa teším veľmi, moc. Budeš všetkých svätých prosiť o pomoc!” Vytvoril si Peter svojho Williama.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace8. 12. 2022
Počet zobrazení1721×
Hodnocení4.77
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2023

Na schodišti potkal jednoho z chlapců z hradiště, co budou topit místo Hanka a Čeňka. Vrátil se nahoru. U vědra s vodou uviděl konečně Davida. Odmotával poslední lokty černého sukna. Byl asi stejně vysoký, velmi štíhlý, ale nikoliv vyzáblý. Celé jeho tělo bylo seskupením svalů. Při každém sebenepatrnějším pohybu se vše na něm rozehrálo, jak struny na loutně. Připomněl mu olympijské běžce na staré řecké amfoře. Nádherné tělo. A rozhodně netrpěl žádným studem. Odložil smotanou látku. Aniž by si zakryl své přirození rukou, uklonil se a usmál.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace4. 12. 2022
Počet zobrazení2080×
Hodnocení4.81
Počet komentářů3

„Ne, Ještěrko, takhle, jak to vidíš ty, to nefunguje! Materialistickou stránku teď probírat nechci, k té ti řeknu svoje později. A ta druhá? Ty mi tvrdíš, že jen bereš, zatímco já dávám? Vážně? Uvědomuješ si, kolik jsi toho dal ty mně? Kolik jsi mi věnoval lásky, jakou cestou jsi mě vedl, aniž bys o tom ještě věděl. Kolik jsi mi zakázal odboček, po nichž jsem původně chtěl jít a až později zjistil, že vlastně vedou do záhuby. Ty máš pocit, že mi nic nedáváš? Jsi celý můj svět, který jsem objevil nedávno a který je prosycený barvami, a konečně mi všechno dává smysl. V tomto jsem to já, kdo ti dluží. Ty si vůbec neuvědomuješ, kolik jsi toho stihl darovat ty mně.“

  • black
Stylklasika
Datum publikace2. 12. 2022
Počet zobrazení657×
Hodnocení4.58
Počet komentářů5

“Palino, môžem ti urobiť dobre?” zašepkal. “Petrus, vážne mi chceš urobiť dobre?” opýtal sa Paľo. “Že váhaš!” usmial sa Peter. “Nechaj ma teraz samého, dobre?” povedal Paľo potichu, ale dôrazne. Petrovi prebehol po chrbte mráz. Tak zmierenie a odpustenie to ešte zďaleka nie je. Ale nechcel ísť s Paľom do konfrontácie či konfliktu. Lásku si nemohol vynútiť, to vedel. So slzami na krajíčku opustil Paľovu izbu.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace1. 12. 2022
Počet zobrazení1765×
Hodnocení4.86
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2023

„Buď pozdraven, můj pane, i ty Jakube. Děkuji za vaši návštěvu. Zrudly jeřabiny, nahoře už napadl první sníh. Rozpustil se, pravda, ale všechno nasvědčuje, že bude krutá zima. Tak je tomu vždy, když se urodí nebývale lesních plodů. Je hodně jeleních soubojů. Všechna zvěř má mnohem hustší srst. Veverky si budují mnoho skrýší potravy. Jedle i smrky jsou obaleny šiškami. Vaše výprava k abatyši Hildegardě bude mít těžký návrat. Všechno bude jinak.“

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace27. 11. 2022
Počet zobrazení2075×
Hodnocení4.84
Počet komentářů3

„Ještěrko, netrap se, příště to bude lepší, ano?“ přitiskl jej k sobě a políbil do vlasů. „Pojď, půjdeme domů, ty se oblečeš do toho sexy pyžamka a já se budu užírat touhou tě bezostyšně zprznit.“ Uculil se na něj a jen doufal, že jeho slova nevezme vážně. Jedno však věděl – jen pohled na jeho zadek a blízkost celé jeho osoby mu způsobovaly nemalé pnutí v plavkách. Měl chuť si dát pár facek. Nikdy tímhle netrpěl a teď si připadal jako neukojený puberťák.

  • black
Stylklasika
Datum publikace25. 11. 2022
Počet zobrazení704×
Hodnocení4.69
Počet komentářů19

“Zavři oči, brouku, a…,” začal Paľo na Petra mluvit. Peter oči zavrel, myslel, že Paľa ovládol. Na to pocítil, ako dostal dlaňou po hlave. “Nech mého ohaře, kurvo!” Peter prekvapene pozrel na Paľa, nerozumel, prečo zrazu začal hovoriť po česky. Čo sa stalo? Naozaj mu preplo? “Doprovoďte mě na zámek, tam na mě čeká hrabě,” prikázal Paľo a zosunul sa na lavičku. Zavreli sa mu oči a zaspal.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace24. 11. 2022
Počet zobrazení1842×
Hodnocení4.87
Počet komentářů1
Oceněnípovídka roku 2023

Přistoupil k němu, vzal ho do náruče a vystoupil s ním po několika dřevěných schůdcích ke kádi. Pomalu ho spouštěl do vody, aby se pak sám přehoupl přes okraj jako bůh Pokušení. Všechny výhrady, pochyby, obavy mizely s prvními něžnými doteky. Čeněk ucítil Johanovy plné rty i jazyk pronikající do jeho úst. Zcela se poddal jeho vůli. Pak si ho otočil a pozvedl. Z malé poličky na kraji vědra vzal mýdlo a krouživými pohyby umýval jeho záda.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace23. 11. 2022
Počet zobrazení4022×
Hodnocení4.73
Počet komentářů48
Oceněnípovídka roku 2022

K jeho pokoji patřila i menší koupelna se sprchovým koutem, kam jsme zamířili, když jsme předtím Bětě a Davidovi popřáli dobrou noc. Kdyby mi před rokem někdo řekl, že se u pana manažera budu jednou sprchovat a spát s jeho synem pod jeho střechou, asi bych si jen poklepal na čelo.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace20. 11. 2022
Počet zobrazení2119×
Hodnocení4.85
Počet komentářů3

„Ještěrko, svléknu si tě z těch hříšných hadrů, které jen překáží a zastiňují tvou krásu. Tvé tělo jest jako nejkrásnější chrám, do nějž vstoupím, a má modlitba mě dovede k výšinám,“ mumlal a pomalu mu svlékal tričko. Zálibně se díval na jeho pevnou hruď, mezitím co bojoval s páskem a knoflíkem na kalhotách. Netrvalo dlouho a Lucas ležel před ním úplně nahý s mužstvím pevně stojícím a připraveným. Jemně po něm přejel prstem a uvědomil si, že je to úplně poprvé, co se dotýká jiného údu, než byl jeho vlastní. Byl tak jemný, vzpřímený a citlivý.

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace19. 11. 2022
Počet zobrazení1320×
Hodnocení4.91
Počet komentářů4

Dalších asi deset minut jsem úspěšně předstíral, že jsem plně ponořenej do děje, zatímco Lex stejně úspěšně předstíral, že v týhle pozici vydrží bez hnutí klidně až do závěrečnejch titulků. Bylo mi ale jasný, že tady tuhle hru kdo s koho nemůže vyhrát – a taky ne: jakmile už pro něj byla ta strnulost jeho těla nesnesitelná, začal sebou zase šít a všelijak se vrtět.

  • black
Stylklasika
Datum publikace18. 11. 2022
Počet zobrazení714×
Hodnocení4.68
Počet komentářů12

“Petrus, ty budeš mať oproti mne veľkú výhodu, že máš prešívaného vtáka,” zatváril sa tajomne Paľo. “Prečo myslíš?” nevedel Peter, na čo sivooký peháč naráža. “Keď bude zima, teda myslím poriadna zima, a mne bude môj kokôtik mrznúť, tvojmu bude teplo, lebo je prešívaný,” usmial sa Paľo na svojom vtipe.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace17. 11. 2022
Počet zobrazení1738×
Hodnocení4.84
Počet komentářů9
Oceněnípovídka roku 2023

Matěj se Simonem si nechali přinést káď ke koupání. Zítra navštíví saunu. Parní lázně, to měli už staří Římané, říkal Simon. Matěj nachystal víno, medovinu i kus pečeně. Přišel Hanek s Čeňkem. Předchozí popíjení jim dodalo odvahy. Káď byla přece jen malá. U Simona se vystřídali. Užíval si mladá a pružná těla. Omýval je, hladil a líbal. Matěj s Hankem vyzvedli Čeňka na okraj nad vodu.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace13. 11. 2022
Počet zobrazení2027×
Hodnocení4.80
Počet komentářů10

Snažil se pracovat a nemyslet na něj, ale myšlenky neustále odbíhaly za ním, za jeho zářícíma očima, když mu předal plyšáka, i starostlivýma, nejistýma, ale ve všech ohledech, jakkoliv byly utrápené či šťastné, byly krásné. Stejně jako to ostatní, co k těm očím patřilo. Dávno neviděl jen krásu vnější, teď se opájel jeho vnitřním půvabem. Toho kluka musel milovat každý, jeho nevinnost a jemnou dětinskost, tu trochu naivity i uzavřenost. Daniel chápal, proč se nesvěřuje. Bál se, aby mu někdo neublížil, protože působil a byl křehký jako porcelán.