Romány

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace20. 8. 2020
Počet zobrazení2188×
Hodnocení4.96
Počet komentářů11

Všude byla tma a tu já rád. Dá se v ní schovat, utýct před světem. Přikrejt se a zalízt jen do svý bubliny, kam nemá nikdo jinej přístup. Už když jsem byl malej, schovával jsem se do tmy. Byla bezpečí. Měl jsem skrýš na půdě, kam jsem zalejzal, když se naši hádali a Sean nebyl doma. Vždycky mě tam našel, skrčenýho, vyděšenýho a ubrečenýho. Říkal mi tehdy cvrčku.

  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace18. 8. 2020
Počet zobrazení2026×
Hodnocení4.84
Počet komentářů10

Mozek mi zamrznul a já cítil jen čirou touhu. Byl tak dokonalý! V té zástěře, se špinavýma rukama od těsta a neodolatelným zadečkem, který lákal a vábil. „Levi, teď ne,“ osočil se na mě. „Proč ne?“ ignoroval jsem jeho tón. „Peču, mám práci!“ „To počká!“ zašeptal jsem mu do ucha a vklouznul pod zástěru, abych nahmatal jeho poklad. Zalapal po dechu, ale odstrčil mě. „Teď ne!“ řekl už rázněji. Těžce jsem snášel jeho odmítnutí, ale odtáhl jsem se od něj. „Dobře, chápu,“ zavrčel jsem a nasraně odešel do svého pokoje pro ručník, abych si případně v koupelně dopomohl od bolestivého problému sám.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace14. 8. 2020
Počet zobrazení4450×
Hodnocení4.85
Počet komentářů13
Oceněnípovídka roku 2020

„No, a takhle je to úplně nejlepší,“ ohodnotil si Kamil svou práci sám pro sebe. Dokonalá výslechová pozice. Jediný, co teď může dělat a co bych mu fakt radil, aby dělal, je odpovídat mi na otázky. Na všechny. No, trošku problém je, že jemu se to bude líbit, i když mi odpovídat nebude. Ale já už přijdu na to, jak si ho rozmluvit! Ben na to nic neřekl. Ostatně ani nemusel. Mý péro to říká za mě. Že se mi líbí bejt přivázanej k tvrdý, dřevěný židli, která mi nedovolí se pohnout ani o kousíček.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace13. 8. 2020
Počet zobrazení2101×
Hodnocení4.75
Počet komentářů6

Když jsem zase začal normálně dejchat a bušící kladivo mi přestalo zpracovávat citlivý partie, odvedl mě Górdan do sprchy. Byl jsem příjemně vláčnej, i když nevystříkanej. S potěšením jsem ho ale nechal, aby mi namydlil celý tělo. Rád se mě dotýkal a jezdil mi po svalech. Hladil mě a mazlil se se mnou. Pak pustil vlažnou vodu, aby to moje horká prdel zvládla a vlezl se mnou pod sprchu.

  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace11. 8. 2020
Počet zobrazení2054×
Hodnocení4.69
Počet komentářů7

Vykodrcal jsem se z pracovny a nakoukl do kuchyně, abych tam uviděl objekt mých tužeb, kterak stojí u linky a vyřvává s rádiem nějaký aktuální hit, který jsem v životě neslyšel. Kroutil u toho tou jeho sexy prdelkou, která se krásně vyrýsovala i v jeho zálesáckých kalhotách, které pořád nosil. Sluší mu, to uznávám a ta zbraň, která se mu houpe u pasu a k tomu kuchyňská zástěra. To je kombinace. Zakroutil jsem hlavou. Úžasná, sexy kombinace – ježkovy voči, já jsem úchyl, nikdy bych si nemyslel, že něco takového se mnou může tak zamávat. Cítil jsem, jak se mi klacek pomalu plní krví, přičemž poměrná část této krve patřila původně mozku, který tímto se mnou pomalu, ale jistě přestával spolupracovat.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace6. 8. 2020
Počet zobrazení2009×
Hodnocení4.80
Počet komentářů6

Górdanovy rty se znovu dotkly mýho žaludu. Ruka sevřela ocas a začala honit. A druhá přitlačila kolík dovnitř a na prostatu. Zamručel jsem a zrychlil přírazy. Jestli tohle byl trest za nezdvořilost, tak bych si ho dal i s přídavkem. Hekal jsem a Górdan mě jazykem dováděl do ráje. Čert vem zmrskanej zadek a záda, to byla jen třešnička na dortu.

  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace4. 8. 2020
Počet zobrazení2471×
Hodnocení4.79
Počet komentářů15

Z něj čiší jen živočišná touha a v téhle chvíli mně to paradoxně ani trochu nevadí. Teď nepotřebuju předehru, po které by brečela kdejaká holka, nechci žádné romantické šeptání do ucha. Potřebuju, aby mi ho tam vrazil, jinak se zblázním. On se k tomu ale nemá. Jen jeho jemné ruce bloudí po celém mém těle a zastavují se přesně na těch místech, která jsou k uzoufání citlivá. Pomalu a jemně si hraje s mými bradavkami a já cítím, jak tvrdnou a staví se, jsou citlivější než kdy jindy a v té chvíli je obě hrubě zmáčknul. V hlavě mi vybuchl krátký ohňostroj a nevím, jestli mám kňučet bolestí, nebo se svíjet slastí.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace31. 7. 2020
Počet zobrazení3415×
Hodnocení4.73
Počet komentářů14
Oceněnípovídka roku 2020

„Ruce za záda… a zavři oči,“ nařídil Kamil. Ben opět okamžitě poslechl… a vzrušeně polkl, protože už jenom poslouchat ty Kamilovy strohé příkazy mu znělo jako rajská hudba. Tak možná nejseš taková příšera. Jsem se možná unáhlil. Každopádně jedna nula pro tebe. Protože teď už udělám fakt COKOLIV, abys mě začal zase hladit… kdekoliv… všude… a abys hlavně už nepřestal…

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace30. 7. 2020
Počet zobrazení2138×
Hodnocení4.95
Počet komentářů9

„Nespíš?” Górdan mě otočil na bok a hrábl mi do rozkroku. Nespal jsem. Jeho erotická hra měla stejnej efekt jako ráno. Na oba. I jeho kláda se hlásila o slovo, proto chtěl vědět co a jak. „Sice jsi zbitý jak pes a zraněný, ale pusu máš, myslím, v pořádku,” uculoval se. „A pořád jsi můj sexuální otrok,” připomněl. Rukou mi přitom zlehka honil ocas, takže se ke mně jako k otrokovi rozhodně nechoval.

  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace28. 7. 2020
Počet zobrazení2568×
Hodnocení4.79
Počet komentářů16

Když už jsem si myslel, že se nenadechnu, opět se vzepjal, ukořistil má ústa a pomalu se ve mně pohnul. Ten čas stačil. Ten pohyb ve mně probudil takový chtíč, že mé boky automaticky vystřelily vstříc jeho pomalému pohybu. Pochopil a v té chvíli už nebral ohled na nic a nikoho. Jeho dravost byla neskutečná a mílovými kroky mě opět hnala k výšinám. Podsadil si ještě výš můj zadeček a nekompromisním vsunem okamžitě našel mou prostatu a už se bušení do ní nevzdal. Slyšel jsem sám sebe jakoby z dálky, jak sténám pořád dokola jeho jméno, ale slast, kterou mi tímto prokazoval, mě zbavovala veškerého zdravého rozumu…

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace24. 7. 2020
Počet zobrazení3602×
Hodnocení4.76
Počet komentářů21
Oceněnípovídka roku 2020

Ben si uvědomoval, že pro tuhle chvíli není ničím víc než jenom pouhou hračkou sloužící ke Kamilovu uspokojení – a neskutečně ho to vzrušovalo. A stejně tak ho vzrušovalo, jak ho Kamil dokonale ovládal. Bylo totiž plně na Kamilovi, kdy se Ben může nadechnout zhluboka a kdy může dýchat jenom tak plytce. Bylo jenom na Kamilovi, v jakém tempu a jak hluboko bude Ben sát Kamilův penis. A je jenom na Kamilovi, jestli se ještě vůbec někdy narovnám v zádech, že… nebo jestli mě dnes nechá se vystříkat… Všecko to má pod kontrolou on. MĚ má pod kontrolou on. A je v tom neskutečně dobrej!

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace23. 7. 2020
Počet zobrazení2306×
Hodnocení4.92
Počet komentářů5

Hekal blahem a natřásal se na křesle. Podržel si šourek rukou, abych ho mohl olízat i zespoda. Pak mi přikázal otevřít pusu a narval mi dovnitř nejdřív jednu a pak i druhou kouli. Takhle nějak se cejtí sysel, napadlo mě. To hovado se ale skvěle bavilo a jezdilo mi přitom svým hnusným čůrákem po obličeji.

  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace21. 7. 2020
Počet zobrazení2379×
Hodnocení4.77
Počet komentářů11

V kuchyni jsem se trochu vydýchal, nicméně mé vzrušení úplně neopadlo. Když jsem si uvědomil, že v jeho blízkosti budu muset strávit ještě bůhví kolik dní, udělalo se mi trochu slabo. Pořád tady ale byla možnost, že bych ho mohl ukecat alespoň k nezávaznému sexu. Přece jenom je to taky chlap a má nějaké potřeby. Byla by to malá záplata, ale když už nemůžu utišit duši, alespoň tělo by nemuselo strádat. Důsledky, které by však mělo tohle tělesné spojení, na ty teď nebudu ani myslet, jsem silný a nějak se s tím smířím. Stejně dělá všechno proto, abych ho nenáviděl, takže láska jako taková nepřichází v úvahu. Je to stejně jen pobláznění, které nějak přetrvává z dob, kdy jsem jeho pravou povahu ještě tak moc neznal, či spíš nesetkal se s ní na vlastní kůži.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace17. 7. 2020
Počet zobrazení4302×
Hodnocení4.82
Počet komentářů12
Oceněnípovídka roku 2020

Ben si na ten nový, zvláštní pocit pomalu, ale jistě zvykal. To je… hmmm… zajímavý… čímsi nepříjemný… tak zvláštně to tlačí… ale čímsi je to naopak šíleně příjemný… Když po chvilce ucítil, jak mu Kamil začal znovu zlehka masírovat jeho dokonale ztopořený, tím podvázáním ještě citlivější penis, škubl sebou a hlasitě zavzdychal do roubíku. Kamil se Bena dotýkal spíš zlehka, víc pozornosti věnoval nově objevenému místečku, do kterého znovu a znovu nořil svůj ukazováček, Ben sebou ale stejně házel stále víc.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace16. 7. 2020
Počet zobrazení2269×
Hodnocení4.95
Počet komentářů7

Chlap zhluboka dejchal a pomalu zrychloval frekvenci přírazů. Snažil jsem se, seč mi síly stačily, abych ho v tom chlapským ráji udržel co nejdýl. Nasával jsem jeho ohon do sebe a ještě ho dráždil špičkou jazyka na spodku i na žaludu. Chrochtal blahem.

  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace14. 7. 2020
Počet zobrazení2581×
Hodnocení4.71
Počet komentářů13

Jeho krásné tělo těsně přitisknuté na to mé a naše penisy otírající se o sebe. On by vzal do ruky mého a já zase jeho, oba bychom je hladili a roztírali po nich kapky, které by z nich tekly vzrušením. Já bych po chvíli neodolal a vzal jeho sladkou chloubu do úst a začal bych ji laskat a sát, hrál bych si jazykem s jeho růžovým, touhou obnaženým žaludem a on by sténal moje jméno a prosil mě o více slasti, kterou bych mu nadšeně dával.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace10. 7. 2020
Počet zobrazení3981×
Hodnocení4.78
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2020

„No taaak, víš, že se mi líbí, když seš poslušnej, že jo? Tak otevři pusu.“ Ben si utrápeně povzdychl, ale dobře věděl, že teď už s Kamilem nepohne, a tak pusu způsobně otevřel a nechal Kamila, aby mu do ní nacpal jeho vlastní slipy. Kamil mu pak roubík ještě přelepil páskou, a zatímco se kousek poodsunul, aby mohl prsty promnout Benovy bradavky, jen tak mimochodem nahlas uvažoval: „Co kdybysme si to vyměnili a nejdřív se udělám já, co ty na to? Ty mezitím krapítek vychladneš a já si tě pak zase pořádně rozpálím… A když budeš hodnej, nechám tě se taky vystříkat, hm?“

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace9. 7. 2020
Počet zobrazení2255×
Hodnocení4.84
Počet komentářů9

Budíček mě zastihl úplně zmatenýho. Vůbec jsem netušil, kde jsem. Až po pár vteřinách jsem se zorientoval. Vychovatel ve snu mi zrovna stáhl kalhoty a obnažil můj zadek před ostatníma studentama. Pokusil jsem se stáhnout půlky k sobě, abych neukazoval víc, než musím. Byl jsem ale tak hluboko ohnutej, že to nešlo. Čekal jsem první ránu, ale dočkal se probuzení řevem sirény.

  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace7. 7. 2020
Počet zobrazení2815×
Hodnocení4.73
Počet komentářů14

Vypadá to divně, stojíme zde u popelnic, on vedle svého drahého auta, které stálo víc, než kdy já stihnu za život vydělat, oblečený v luxusu, a já ve vytahaném triku a špinavé zástěře. Napadlo mě přirovnání Popelka – jo už mi ze všeho vážně pořádně houká. On mě nezachrání, tohle není princ, který si Popelku vezme za ženu a udělá z ní princeznu, tohle je satan, který mě může akorát tak stáhnout ještě víc do pekelné tlamy, než už jsem. Zase fantazíruju a on mi hledí do očí a čeká, že snad něco řeknu, možná, že mu odpustím, ale tohle se nestane, to on je tvůrce všeho zla a já nevidím důvod, proč bych to měl dělat.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace3. 7. 2020
Počet zobrazení4150×
Hodnocení4.81
Počet komentářů11
Oceněnípovídka roku 2020

„Klekni si. A sundej si znovu to triko, tentokrát už bez tý wrestlingový předehry, jasný?“ vrátil se Kamil do role; jeho hlas zněl najednou tvrdě a nesmlouvavě. „A ruce dej za záda. Nebo… levá ruka bude stačit.“ Ben všechny Kamilovy příkazy poslechl rychle – a rád. Na kolenou se před ním cítil tak nějak líp, poté co Kamilovi navrhl to, co mu navrhl. A když mě navíc zase sváže, bude to ještě lepší.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace2. 7. 2020
Počet zobrazení2064×
Hodnocení4.90
Počet komentářů5

Vznášel jsem se na vlnách rozkoše. V mozku mi jiskřilo milion elektrickejch výbojů. Celá galaxie hvězd. Nedokázal jsem myslet na nic jinýho než na chuť stříkat a dostat Górdana taky na vrchol. Sevřel jsem svaly a vnímal jen ten pohyb uvnitř, kterej mi působil větší slast než ruka na mým klacku.

  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace30. 6. 2020
Počet zobrazení3435×
Hodnocení4.62
Počet komentářů12

„Fajn! Jen ještě jedna otázka. Máte přítelkyni?“ Při této otázce se napjal a neznatelně přimhouřil oči. Já ale taky… Na malou sekundu jsme se na sebe dívali jako dvě šelmy, než jsem vybuchl. „Nemyslíte, že tohle už je přes čáru, tohle je pouze má soukromá věc a vám do toho nic není! Můj případný partner mě nebude nikterak omezovat ve vykonávání mých povinností zde ve firmě, takže tato informace není pro vás relevantní!“ byl jsem rudý zlostí. A zmatený. Proč se mě na takové věci ptá, na co mu tyhle informace budou? Nikdo přece netvrdí, že lidé pracující v jeho firmě musí být sólo. Vůbec jsem nechápal, kam míří, a poslední jeho otázka mě úplně dorazila. „Jste gay?“

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace26. 6. 2020
Počet zobrazení4088×
Hodnocení4.66
Počet komentářů8
Oceněnípovídka roku 2020

Ben se zkusil z Kamilova sevření vykroutit, ale Kamil ho držel jako ve svěráku a Benově snaze přihlížel s pobaveným úsměvem. To Bena vyprovokovalo, aby po Kamilovi šlehnul aspoň rádoby varovnou poznámkou: „Do příště bys měl změnit taktiku. Potřetí už se ti to nepovede.“ Kamil se uchechtl: „Kámo, povede se mi to potřetí úplně stejně jako popadesátý, smiř se s tím.“ Pak se předklonil, nahnul se těsně k Benovu uchu a potichu, ale zřetelně pronesl: „A jestli se mi to náhodou nepovede, tak jenom proto, že si vyberu jinej, pro tebe mnohem míň příjemnej způsob, jak tě znehybnit.“

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace25. 6. 2020
Počet zobrazení2190×
Hodnocení4.89
Počet komentářů6

Jeho bytelnej tvrdej ocas do mě zajel až po kořen na jeden ladnej příraz. Jen jsem heknul a Górdan spokojeně zamručel. Sevřel můj k palbě připravenej klacek a začal si mě dlouhejma a rychlejma přírazama podávat jako hlavní chod snídaně. Vždycky když viděl, že už jsem skoro na vrcholu, zpomalil a zůstal až na doraz ve mně. Kroutil bokama a jeho ocas se ve mně vlnil s ním. Málem jsem z toho zešedivěl. Dlaní mě přitom zlehka, pomalejma tahama ho honil. Ne, takhle se neudělám. Takhle mě udrží na hraně, až z toho zešílím. Svíjel jsem se, nabodnutej na jeho grilovací rožeň, a tiše prosil o vystříkání.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace23. 6. 2020
Počet zobrazení1492×
Hodnocení4.95
Počet komentářů5

Odpoutal se od sladkých rtů, nevěřícně se díval na mladíka ve své náruči. Odstoupil, pohladil linii tváře, teď byl on ten, kdo couvl. Došel k velkému křeslu, sesul se do něho, se zavřenýma očima vstřebával své pocity. Nebyl v tom sám.