Romány

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace30. 10. 2018
Počet zobrazení2372×
Hodnocení4.58
Počet komentářů3

Večer se vydali znovu na cestu. Les dělal čest své pověsti, cesta jim utekla jako nic v naprosté pohodě. Přesto Levan viděl, že Sebastian není ve své kůži. Snažil se ho povzbudit. Často ho bral za ruku, lehkým stiskem žádal jeho pozornost. Upír na něho vždy pohlédl a usmál se. Ale v jeho očích cosi bylo, promluví si s ním ráno.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace26. 10. 2018
Počet zobrazení2262×
Hodnocení4.81
Počet komentářů6

Vezmu jeho hlavu do svých dlani a dívám se do jeho vlhkých zarudlých očí. Na moment je zavře, ale zpod zavřených víček se pomalu vykutálí první slza, další už nejsou tak velké a řinou se ven rychleji. Otevře oči a dívá se na mě takovým pohledem, jako by styděl sám za sebe. Položím si jeho hlavu na rameno a nechám ho se vybrečet. Po chvilce ode mě ustoupí, jako by se nic nedělo, obličej má rudý a uslzený a u nosu se táhne náznak nudle. Prohrabe kapsy, ale nic nenajde.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace22. 10. 2018
Počet zobrazení2304×
Hodnocení4.33
Počet komentářů6

Všichni zvedli hlavy, koruny stromů byly propletené, neprostupné. Listy a větve tvořily dokonalý štít. Neviděli nebe, hvězdy, nic. „Ve dne tu bude absolutní tma, nemusíte se bát.“ Celou noc šli, pomalou a vyrovnanou chůzí. Nemluvili a skutečně se cítili uvolnění. K ránu se utábořili.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace16. 10. 2018
Počet zobrazení2581×
Hodnocení4.28
Počet komentářů15

Zůstala stát se skloněnou hlavou. Obávala se, jak bude upír reagovat, až spatří její oči. Na rozdíl od vlkodlaka bude vědět, co znamenají. Jen na to pomyslela, ozvalo se: „Sundej kápi a ukaž se.“ Udělala to. Pozvedla hlavu.

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace13. 10. 2018
Počet zobrazení2296×
Hodnocení4.88
Počet komentářů10

Bože, čeho jsou ti lidí schopní. „Co to je sakra za magora,“ zakleju nahlas, když to vidím. Tu silnici za městem znám, nepřijde mi na ní nic nepřehlednýho a auto z dálky nevypadá tak špatně, že by jel jako prase. Kamil už je u auta, pokouší se otevřít dveře normálně, ale nejde to. „Sebe, nechoď sem,“ zařve na mě po chvíli. Zrychlím směrem k rozmačkanýmu autu.

  • kuscheltyp
Stylromantika
Datum publikace11. 10. 2018
Počet zobrazení4352×
Hodnocení4.79
Počet komentářů57

"Matyáši, znáš muj pohled na všechno to slavení svátků, narozenin a dalších milníků, co nám vždycky řikaj, že je zase další rok v kýblu a my jsme neuďáli naprosto nic, co by po nás jednou zustalo," zkoušel jsem se bránit, když začal nalíhat, jak teda vyřešíme našeho Valentýna. Heh… Našeho Valentýna?! "Hele, spali jsme spolu," přeháněl Matyáš. "Tančili jsme spolu na plese. A důkaz, jak tě mám rád, nosim na srdci. Nevim jak ty, ale pro mě to je jako vztah," dorážel i přímo v hodině.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace9. 10. 2018
Počet zobrazení2469×
Hodnocení4.59
Počet komentářů4

Levan se probudil. Dobře se mu spalo, už dlouho nebyl tak odpočatý a svěží. Protáhnul se, až mu v kostech zapraskalo. Posadil se na posteli. Kde je Sebastian? Rozhlédl se, nikde nikdo. Zavřel oči, soustředil se na něj a poznal to hned. Nemohl být daleko a byl v pořádku. „Sebastiane?“ zavolal do prázdna.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace7. 10. 2018
Počet zobrazení2666×
Hodnocení4.72
Počet komentářů12

Přivřel oči, bylo tak příjemné oddávat se jeho dotekům. Do zad mu vypaloval horké cestičky svými prsty a na hrudi ucítil jeho horké rty. Kruci. Neměl začínat rozhovor polibkem, momentálně má mysl zastřenou touhou. A znovu pocítil i chuť napít se jeho krve.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace5. 10. 2018
Počet zobrazení2487×
Hodnocení4.75
Počet komentářů13

Hodím Vojtovi míček. Nemám moc rád psy, ale tenhle je jinej. Takovej trochu jako Sebastián. Jaký pán, takový pes… možná. Šli jsme dozadu k rybníkům. Slunce už pomalu zapadalo za vodní hladinu. Všude byly červánky a já se cítil šťastný. Sebastián se smál, Vojta pobíhal kolem a vrtěl ocasem.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace2. 10. 2018
Počet zobrazení3178×
Hodnocení4.45
Počet komentářů10

Lykan ležel na zádech, ruce a nohy rozhozené do stran, nahý. Sebastian sledoval jizvy na jeho těle. Mnohé z nich dokázal identifikovat. Kousnutí a škrábance od upíra poznal bezpečně. Množství jizev ho udivovalo, nemohl to úplně posoudit, nevěděl, kolik jizev z bojů by měl, kdyby nějaké měl. Po zhojení zranění nezůstane upírům žádná jizva. Snadno se tak pozná čistokrevný od proměněného.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace23. 9. 2018
Počet zobrazení3418×
Hodnocení4.47
Počet komentářů18

Sebastian se na něj zašklebil. Uchopil pevně ruku, přitáhl si ji ke rtům a zabořil do ní zuby. Krev mu naplnila ústa, něco takového nikdy neochutnal. Nedalo se to k ničemu přirovnat. Tělo se probouzelo, Levanova síla proudila do něj. Kousnutí moc nebolelo, ale cítil se divně. Kupodivu ne nepříjemně, naopak. Ke svému překvapení zjišťoval, že na něj má tahle naprosto bláznivá situace docela stimulující účinky.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace18. 9. 2018
Počet zobrazení4667×
Hodnocení4.35
Počet komentářů14

Čekal, až uslyší zvuk motoru. Prohlížel si mladíka. Jeho tvář, která teď, když byl v klidu, působila něžně. Levan si ji pamatoval z boje, tvář dravce, pro něj nádherného dravce. Chtěl ho, živočišná touha mu proudila v žilách. Odhalená světlá kůže vypadala ještě bledší vedle Levanovy opálené pokožky. Pohladil ho jemně po tváři, sklonil se a políbil ho do vlasů. Zavřel oči a vdechl jejich vůni. Zavrčení motoru mu dalo znamení, že je čas.

  • kuscheltyp
Stylromantika
Datum publikace15. 9. 2018
Počet zobrazení3369×
Hodnocení4.52
Počet komentářů32

"Spíš mi pověz, co brácha. Je dobrej? :-)" Šmarjá, jak to teď Majda myslí? Je to jen vyptávání starší ségry, aby řeč nestála? Chce slyšet, že brácha už je dospělej a rozumnější? Nebo hodlá vyzvědět, jestli třeba netají nějaký průšvihy? Ne že by nějaký měl, teda žádný, o kterejch bych věděl, ale od práskání tu nejsem. A nebo… heh, nechce snad vědět, jestli jsem s nim spokojenej v posteli?! Jako… jsou přece lidi a neni jich málo, který se i na tohleto zeptaj uplně klidně, ve stylu co chceš k obědu?

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace22. 8. 2018
Počet zobrazení4258×
Hodnocení4.70
Počet komentářů2
Oceněnípovídka roku 2018

Igor ma pomaly obchádzal, z poza rukavíc na mňa zazeral vražedným pohľadom. Vypálil pravačkou, nestihol som sa uhnúť, no trafil len rukavicu, nasledovali krátke rýchle údery, ako keby si ma naťukával. Avokádo ma napomenul za pasivitu. Pokúsil som sa o ľavý hák, no Igor nečakal, uhol a trafil mi pravačkou obočie. Znova som zaútočil, no dobre sa kryl. Zatiaľ sa so mnou len hral, dokonca sa aj usmieval. Nasledovali štyri krátke údery na tvár. Kŕčovito som si držal rukavice pred očami. Snažil som sa uhýbať. Bil ako do vreca, aj keď som sa veľmi snažil, podarilo sa mu trafiť ma niekoľkokrát do tváre práve vtedy, keď som útočil. Zrazu mi dal ľavú ruku okolo krku, pritiahol si ma k sebe a pravou rukou mi mlátil niekde na ucho, až ho musel Avokádo napomenúť. Igor ma zatlačil do rohu a tam spustil paľbu. Bil hlava-hlava, pretože vždy trafil, aj keď som sa všemožne bránil.

  • kuscheltyp
Stylromantika
Datum publikace20. 8. 2018
Počet zobrazení5632×
Hodnocení4.53
Počet komentářů27

Když se ozvaly první takty profláklýho šlágru Lou Begy, muj spolužák ožil a čapnul mě bez ptaní za ploutev: "Dem si trsnout, Fílo." "Maty, to je mambo. Nechceš se mnou tančit latinu, že ne?!" Jen ze srandy jsem najel na jeho způsob komunikace, protože bylo jasný, že nic takovýho se konat nemůže. "Přesně to chci," culil se Matyáš s plnym odhodlánim. "Jak bys to uďál, ty trdlo, dyť jsme oba kluci." Ani tahle věcná ho nemohla odradit: "Nedělej nic než jindy, ženský kroky jsem doma trénoval tejden."

  • kuscheltyp
Stylromantika
Datum publikace12. 5. 2018
Počet zobrazení4084×
Hodnocení4.27
Počet komentářů26

"Jo, pomoh jsem ti, protože jsem se nehodlal koukat, jak se s tim trápíš. Chápu, že pro tebe je stříkat jako dejchat." Moh jsem myslim celkem počítat s tim, že se o tom Matyáš nebude nikde šířit. Komu by o tom asi tak vyprávěl – maximálně mně. Kdo jinej by to taky celý poslouchal. Určitě jsem teď taky nechtěl řešit a potenciálně dál podněcovat Matyho fantazii v tý věci, nakolik patříme k sobě jako dvojice. Ale fakt jsem nechápal, jak snadno moh dostat pocit, že tahle jednorázová výpomoc, po který usnul jako špalek, je love forever.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace26. 4. 2018
Počet zobrazení5019×
Hodnocení4.35
Počet komentářů6
Oceněnípovídka roku 2018

„Pojeb sa, ty kokot!" znela odpoveď. „Ako chceš, bastard. Marek, je tvoj," zasmial sa škodoradostne. Marek nečakal a vytiahol svoju kladu. Musím povedať, že o jeho vtákovi sa veľa hovorilo, no tentoraz to bolo asi prvýkrát, čo som zažil, že reči nepredčili skutočnosť. Mal problém dostať do Adamových naširoko roztvorených úst už len žaluď a to mu ešte poriadne nestál.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace13. 4. 2018
Počet zobrazení3279×
Hodnocení4.52
Počet komentářů3
Oceněnípovídka roku 2018

Konečne sme sa dostali k tomu výprasku. Hlavu som si musel dať na zem, medzi jeho nohy a ruky vystrieť pred seba pod stoličku. Stehná a lýtka museli zovierať pravý uhol, aby bol zadok riadne vystrčený. Nesmel som sa ani pohnúť, inak by som dostal odznova. Po každej rane som musel hlásiť poradie rany, poďakovať a koľko rán ešte ostáva do konca trestu, ako keby si to nevedel spočítať sám.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace24. 3. 2018
Počet zobrazení2465×
Hodnocení4.50
Počet komentářů7

Rozhrnul jí černé vlasy z obličeje a usmál se na ni. Ona se však dál klepala. Obešel ji a zezadu jí shrnul černé vlasy na jednu stranu, aby odkryl její krk. Garry cítil krev už jen, když stál u ní. Ústa přesunul k jejímu krku a obdařil jej letmým polibkem. V tu chvíli ucítil, jak se dívka uvolnila.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace6. 3. 2018
Počet zobrazení3604×
Hodnocení4.55
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2018

Museli sme mu odprisahať, že nikto z nás sa do tej vody nevyčúral, a po druhé, že sa to nikdy nikto nedozvie. Odprisahali sme mu všetko, čo chcel, ale pre istotu som si pri tom skrížil prostredník a ukazovák na oboch rukách za chrbtom. Na jeho reči bolo vidieť, ako ho zlosť, strach a prekvapenie postupne prechádza a začína mu to všetko dochádzať, ako nás má teraz v moci. Vymyslel takúto vec. Každému z nás naloží poriadne na zadok.

  • kuscheltyp
Stylromantika
Datum publikace26. 2. 2018
Počet zobrazení4779×
Hodnocení4.70
Počet komentářů21

Nikdy mě nenapadlo, že bych snad měl mít v ruce cizí penis a teď jsem se už podruhý – jen v průběhu pár hodin – z vlastního svobodnýho rozhodnutí dotýkal mužství svýho teplýho spolužáka. Napřed z důvodů dá se říct záchranářskejch, málem medicínskejch. A teď? Kamarádskejch? Charitativních? Jenom? Nepromluvilo z hloubi podvědomí ještě něco jinýho? To jsem pak zpytoval ještě spoustu dní.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace25. 2. 2018
Počet zobrazení4389×
Hodnocení4.69
Počet komentářů2
Oceněnípovídka roku 2018

„Adam, ty komu chceš ako čo ukazovať? Prehovoril som celkom vážne. Pokiaľ viem, v ringu budem ja a jediný, kto je člen rady, je Igor. Ten Igor, ktorý mi každý deň dáva tak zabrať, že sa bojím večer zaspať, aby som sa neprebudil do ďalšieho dňa, v ktorom to bude ešte horšie.“ „Aspoň mu to budeš môcť konečne vrátiť,“ s úsmevom skomentoval Filip a všetci sa z toho tešili a pritakávali mu. Videl, že mi je z tej predstavy naozaj zle, preto prišiel ku mne, sadol si vedľa mňa, položil mi dlaň na plece a ticho povedal. „Neboj sa, všetko som premyslel, všetci si prídeme na svoje, aj ty, aj Igor budete spokojní. Romanovský mi otvoril oči a vysvetlil mi, ako to tu chodí. Dávajte pozor!“ zvolal hlasnejšie, aby všetci stíchli.

  • kuscheltyp
Stylromantika
Datum publikace23. 2. 2018
Počet zobrazení4084×
Hodnocení4.59
Počet komentářů16

Bylo jasný, že mu nějak musim píchnout a že to neni ta chvíle, kdy máte kdovíkolik času na rozmyšlenou. Chtělo to akci a já se s vědomim zase tak dvacet třicet centimetrů mimo tělo (přesně ten moment, kdy jednáte na autopilota a přitom máte pocit, jak z lehkýho povzdálí sledujete sami sebe jako nějakou cizí osobu) najednou přichytil, jak klečim s hlavou nehorázně blízko Matyášovýho klína a dotýkám se jeho penisu.

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace2. 2. 2018
Počet zobrazení3555×
Hodnocení4.47
Počet komentářů4

Zapadnu do koupelny. Sakra, klidně bych se s ním vyspal, ale ta představa, že to dopadne jako minule. Pustím na sebe chladnou vodu, potřebuju se trochu uklidnit a můžu jen doufat, že Dan mezitím odejde a mé dilema se vyřeší samo. Ještě si trochu vysuším a vlasy a už není nic, čím bych se mohl v koupelně zdržet. S napětím otevřu dveře.

  • Full.of
  • Leckdo
Stylklasika
Datum publikace28. 1. 2018
Počet zobrazení4824×
Hodnocení3.46
Počet komentářů1

Venca sebou kecnul na jednu z volných sedaček, které tvořily nepravidelný kroužek, a poprvé zapochyboval, jestli tohle byl skutečně dobrý nápad. Znovu zamžoural na velkou hromadu za nimi. Tohle ho nenapadlo. Nikdy neměl problém ho vytáhnout před ostatními kluky, když ti udělali totéž, ale předvádět se před svým kámošem, který ho nejspíš právě sleduje a ještě ho takhle neviděl, to byl opravdu rozdíl. Na chvíli zatoužil (ale myšlenku rychle zapudil jako přímo podrazáckou), aby se Kuba prozradil a po krátkém vysvětlování se připojil ke všem do kroužku. Situace by hned ztratila tenhle divný ráz, a navíc, ušklíbl se, Kubu vlastně ještě pořádně neviděl.